BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 16 december 2012, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 december 2012 - 00:11   quote  deeplink  
9amxip.png vs 24qitsh.png

Datum & tijdstip: Zondag 16-12-2012 14:30
Locatie: Stadion Feijenoord, Rotterdam
Scheidsrechter: Ruud Bossen

Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 1.36, Gelijk 4.20, Winst ADO Den Haag 8.00
Quotering kampioenschap Feyenoord volgens bwin: 41.00 (daarvoor 17.00, 25.00 en 31.00)

- Feyenoord -

Voorzitter: Dick van Well
Trainer: Ronald Koeman
Aanvoerder: Stefan de Vrij

Laatste 5 wedstrijden:

11-11-2012 Feyenoord - Roda JC 5-2 Eredivisie
18-11-2012 Feyenoord - Willem II 3-0 Eredivisie
25-11-2012 AZ - Feyenoord 0-2 Eredivisie
01-12-2012 Feyenoord - RKC Waalwijk 2-0 Eredivisie
09-12-2012 NAC Breda - Feyenoord 2-2 Eredivisie

Vorm: W-W-W-W-G

Feyenoord is 18 thuiswedstrijden in de competitie ongeslagen. Laatste thuisnederlaag 05-11-2011. Feyenoord-NEC 0-1.
Feyenoord heeft de afgelopen 18 thuiswedstrijden in de competitie steeds gescoord.
Feyenoord is 5 wedstrijden op rij ongeslagen en scoorde in die reeks telkens tenminste tweemaal.

Topscorers:

Graziano Pellè 11
Lex Immers 9
Sekou Cissé, Daryl Janmaat, Ruben Schaken 2
5 spelers 1

Meeste Assists:

Ruben Schaken 7
Graziano Pellè 5
Daryl Janmaat, Wesley Verhoek, Jordy Clasie 3
4 spelers 1

Clean sheets:

Erwin Mulder: 1 in 4 wedstrijden
Kostas Lamprou: 4 in 12 wedstrijden

Afwezig:

Terence Kongolo (geblesseerd), John Goossens (geblesseerd), Daryl Janmaat (geschorst), Jean-Paul Boëtius (twijfel).

Geschorst bij een volgende gele kaart:

Graziano Pellè (4), Lex Immers (4)

Laatste basisopstelling Feyenoord:

Lamprou; Janmaat, De Vrij, Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Immers; Verhoek, Pellè, Schaken.

Laatste bankbezetting Feyenoord:

Graafland, Ramsteijn, Elabdellaoui, Singh, Vormer, Te Vrede, Cissé.

Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de, feyenoord.nl.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 december 2012 - 00:11   quote  deeplink  
underconstruction.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 00:45   quote  deeplink  
5-0..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 00:45   quote  deeplink  
ADO-icoon ziet kansen tegen Feyenoord: "Waarom niet?"

lex-schoenmaker(ado-den-haag)(1).jpg

Lex Schoenmaker acht ADO Den Haag zondag niet kansloos is tegen Feyenoord. De voormalige speler van beide clubs denkt dat de huidige nummer negen van de Eredivisie voor een verrassing kan zorgen in het uitduel in De Kuip.

"We hebben de laatste jaren tegen Feyenoord altijd uitstekend gepresteerd. Dus waarom zondag niet", zei Schoenmaker, die aangaf te kunnen leven met een puntendeling in Rotterdam. "Dan hebben we weer een punt en met de thuiswedstrijd tegen NEC nog voor de boeg speelt ADO dan een uitstekende eerste seizoenshelft."

De oud-voetballer is van mening dat ADO individualisme mist in de voorhoede. "ADO moet in thuiswedstrijd het spel maken en haalt daarom de beste resultaten in uitwedstrijden. Thuis moet je opportuun spelen, maar dat is wel moeilijk als je geen echte individualisten in de voorhoede hebt."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 00:46   quote  deeplink  
Wormgoor wil stunten tegen Feyenoord

194908hp2.jpg

Vito Wormgoor gelooft dat ADO Den Haag niet kansloos is tegen Feyenoord. De verdediger wil voor een stunt zorgen.

"Ik denk, als we frank en vrij kunnen gaan voetballen, we dat ook gewoon moeten doen en we zullen vanuit een compacte organisatie moeten gaan spelen en niet veel ruimte moeten weggeven", zegt Wormgoor in gesprek met Haaglanden Voetbal.

De centrale verdediger beseft dat Feyenoord het heft in handen zal nemen tegen ADO. Hij kent echter een manier om de Rotterdammers uit te schakelen. "Misschien kunnen we via de counter nog leuke dingen doen en dat zou best wel eens een verrassing op kunnen leveren."

Het duel van ADO met Feyenoord staat voor aanstaande zondag op het programma. De Hagenaren hebben dit seizoen moeite met scoren. In het vorige weekeinde speelde de club met 1-1 gelijk tegen PEC Zwolle door een doelpunt van middenvelder Jens Toornstra.
bron:Goal.com 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 00:46   quote  deeplink  
ADO mag Chery inzetten tegen Feyenoord

media_xll_1453189.jpg

Trainer Maurice Steijn van ADO Den Haag kan zondag tegen Feyenoord beschikken over Tjaronn Chery. De aanvaller hoeft pas na het weekeinde voor de beroepscommissie te verschijnen en daarom heeft de KNVB zijn straf (drie wedstrijden schorsing) opgeschort.
Chery zat afgelopen zaterdag tegen PEC Zwolle (1-1) wel zijn eerste wedstrijd schorsing uit.

De vleugelspits kreeg op 1 december tegen FC Twente rood voor een forse overtreding. Chery ging niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal, waarna de tuchtcommissie hem voor drie duels besloot te schorsen. De ADO-speler ging daartegen in beroep. Chery mag nu voetballen tot de beroepscommissie zich over de zaak heeft gebogen.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 00:47   quote  deeplink  
Boëtius en Mathijsen terug op trainingsveld

600x200-tk-1259367.jpg

Jean-Paul Boëtius en Joris Mathijsen hebben woensdagmiddag de training hervat. Beide spelers waren niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen NAC Breda van afgelopen zondag. Mathijsen, die in Breda ontbrak vanwege ziekte, voegde zich bij de spelers die afgelopen maandag in actie kwamen met Jong Feyenoord/Excelsior. Zij werkten op een koud Varkenoord onder leiding van assistent-trainer Jean-Paul van Gastel een lichte uitlooptraining af, waarna ze plaatsmaakten voor het overige deel van de selectie.

Onder hen bevond zich ook Boëtius, die de wedstrijd tegen NAC Breda vanwege een knieblessure aan zich voorbij moest laten gaan. De jonge aanvaller kon woensdag zonder problemen deelnemen aan de groepstraining, die onder meer uit een pass- en trapoefening en een partijspel bestond. Graziano Pellè trainde apart van de groep en ging aan de slag met hersteltrainer Marcel Cas.

20121212_train_rh.jpg

In aanloop naar de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag van aanstaande zondag traint Feyenoord nog driemaal. Donderdag en zaterdag staat er om 10.30 uur op Varkenoord een openbare training op het programma. De training van vrijdagochtend is besloten en daardoor niet toegankelijk voor publiek en pers.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 00:47   quote  deeplink  
"Ik zocht in het programma direct op wanneer we naar De Kuip moesten"

kevin-jansen(ado-den-haag)(2).jpg

Kevin Jansen ziet uit naar het competitietreffen met Feyenoord op zondag. De middenvelder van ADO Den Haag doorliep jeugdopleiding op Varkenoord, alvorens hij afgelopen zomer vertrok uit Rotterdam. Er was geen plek meer voor Jansen, die werd betrokken in de deal om Lex Immers naar De Kuip te halen. Van wrange gevoelens is echter geen sprake. "Ik ben nog steeds Feyenoord-supporter."

Zijn vertrek bij Feyenoord kwam niet als een verrassing, geeft Jansen aan. Vorig seizoen werd hij nog gestald bij Excelsior. "Feyenoord trok al snel Ruud Vormer en John Goossens aan", memoreert Jansen in gesprek met adofans.nl. "Voor mij was wel duidelijk dat een plek bij de selectie heel lastig zou worden. Feyenoord wilde Immers heel graag hebben. Ik wilde graag een reële kans op een basisplaats. Natuurlijk was het moeilijk om Feyenoord te verlaten, maar voor iedereen was het beter."

Ondanks zijn enthousiasme over de wedstrijd in Rotterdam, is het de vraag of Jansen wordt opgesteld door Maurice Steijn. In de eerste vijftien competitieduels kreeg de twintigjarige rechtspoot een basisplek, maar zaterdag werd hij ten faveure van Aaron Meijers gepasseerd. "Ik wil altijd spelen", benadrukt Jansen. "Zeker tegen Feyenoord. De laatste weken ging het wat minder. Zo vlak voor de winterstop ben ik ook sneller vermoeid. Maar ik hoop echt dat ik weer terugkeer in de basis."

"Heel mijn familie is voor Feyenoord. Dat maakt deze wedstrijd speciaal. Toen het competitieprogramma bekend werd, heb ik direct gekeken wanneer wij naar De Kuip moesten", vervolgt Jansen, die zijn ploeg niet kansloos acht tegen de Kuipbewoners. ADO verloor dit seizoen slechts eenmaal buitenshuis: op 1 december was FC Twente met 2-0 te sterk. "Het is al heel vaak gezegd, maar in uitwedstrijden spelen we goed. Dat gaan we in De Kuip ook weer laten zien."
Bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 02:30   quote  deeplink  
'Feyenoord-fan' Jansen hoopt op zege ADO

600x400-ll-1035042.jpg

Kevin Jansen kan niet wachten tot aanstaande zondag. De speler van ADO Den Haag speelt dan met zijn ploeg in De Kuip tegen Feyenoord. Het 20-jarige talent doorliep de volledige jeugdopleiding van de Rotterdamse club en kwam vorig seizoen op huurbasis uit voor Excelsior. Afgelopen zomer werd hij als ruilmiddel betrokken in de transfer van Lex Immers naar Feyenoord.

'Ik heb elf jaar bij Feyenoord gespeeld. Wedstrijden tegen Feyenoord zijn dan altijd speciaal,' zegt Jansen tegenover RTV Rijnmond. 'Het wordt een mooie dag. De supporters begonnen er twee weken geleden al over tegen me. Ik hoop dat we punten weg kunnen halen uit De Kuip. Waarom niet? Feyenoord heeft vorige week gelijkgespeeld tegen NAC Breda en wij doen het goed in uitwedstrijden. Ik zie niet in waarom we geen punten kunnen pakken.'

'Als ik een voorspelling moet doen, ga ik toch voor een 1-2 overwinning. Ik zou het niet moeilijk vinden om Feyenoord pijn te doen, want ik speel gewoon voor ADO Den Haag. Ze mogen van mij kampioen worden, als wij maar van hun de punten krijgen. Als ik scoor weet ik niet wat ik ga doen. Iedereen in het team vraagt dat ook aan mij, maar zoiets gebeurd dan gewoon,' vervolgt Jansen.
 
Het is niet gek dat de voormalig jeugdinternational nog steeds een warm hart toedraagt aan Feyenoord. 'Heel mijn familie is nog voor Feyenoord. Zelf ben ik ook nog supporter. Ik kijk zoveel mogelijk wedstrijden en volg het nog allemaal. Het is altijd nog een droom van mij om ooit voor Feyenoord te spelen. Het is niet per se een doel, maar het is het mooist om in De Kuip te spelen.'
 
Als jeugdspeler van de Rotterdammers heeft de middenvelder nooit echt een kans gekregen in het eerste elftal. 'Ik werd verhuurd aan Excelsior toen ik uit de A1 kwam. Daar was ik al heel blij mee. Ik heb onder Mario Been één keer meegetraind, maar verder heb ik niet meer gedacht aan de stap naar het eerste van Feyenoord. Het zat er voor mij gewoon niet in. Natuurlijk is dat jammer als je elf in de jeugd hebt gespeeld. Je wil altijd in De Kuip spelen.'
 
Jansen maakte zijn debuut in het betaalde voetbal nota bene tegen Feyenoord. De voetballer uit Hoogvliet deed dat vorig seizoen als speler van Excelsior. 'Dat was heel mooi. Ik was best zenuwachtig. Ik kwam er tien minuten voor tijd in, maar het stond toen al 2-0 dus ik kon niet veel meer doen. Het was wel speciaal om tegen Feyenoord te debuteren,' aldus Jansen.
Bron:FR12
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 13 december 2012 - 04:04   quote  deeplink  
Jaaa jaaa Kevin jansen. Spelen voor Feyenoord 1in DE KUIP
was al een droom, en zal een droom blijven...
Dus jou 1-2 uitslag zal dus ook een droom blijven!

Ik zeg met 3-0 om je oren na huis pik.
tomson
 tomson - donderdag 13 december 2012 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 00:45 schreef RenatoBos het volgende:
0-5..
Verder alles goed ?

4-0 !
van geil
 van geil - donderdag 13 december 2012 - 10:40   quote  deeplink  
2-1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 07:55 schreef tomson het volgende:

[..]

Verder alles goed ?

4-0 !
Oepsss, maar ff aangepast..
JanM
 JanM - donderdag 13 december 2012 - 11:16   quote  deeplink  
3-0
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Koeman met fitte selectie op jacht naar record Van Hanegem

600x400--1257797.jpg

Trainer Ronald Koeman is met Feyenoord bezig aan een ijzersterke reeks thuiswedstrijden. De Rotterdammers zijn met achttien thuisduels zonder nederlaag de best presterende Nederlandse club in eigen stadion. Toch heeft Koeman nog altijd een lange weg te gaan om het fraaie record (27 wedstrijden) van Willem van Hanegem uit de boeken te krijgen.

Voor Koeman is het in dat opzicht goed nieuws dat de ziekenboeg behoorlijk leegstroomt. Het ligt voor de hand dat aanvaller Jean-Paul Boëtius en verdediger Joris Mathijsen zondag weer hun basisplek opeisen. Mathijsen, die tegen NAC ontbrak door ziekte, werkte een lichte training af. Boëtius, die last had van een knie, trainde voluit mee, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Koeman zal zondag zijn basiselftal op twee plaatsen wijzigen. Erwin Mulder en Omar Elabdellaoui spelen ten koste van Kostas Lamrpou en Daryl Janmaat (geschorst)
bron:FR12
van geil
 van geil - donderdag 13 december 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 11:20 schreef RenatoBos het volgende:
Koeman met fitte selectie op jacht naar record Van Hanegem

[ afbeelding ]

Trainer Ronald Koeman is met Feyenoord bezig aan een ijzersterke reeks thuiswedstrijden. De Rotterdammers zijn met achttien thuisduels zonder nederlaag de best presterende Nederlandse club in eigen stadion. Toch heeft Koeman nog altijd een lange weg te gaan om het fraaie record (27 wedstrijden) van Willem van Hanegem uit de boeken te krijgen.

Voor Koeman is het in dat opzicht goed nieuws dat de ziekenboeg behoorlijk leegstroomt. Het ligt voor de hand dat aanvaller Jean-Paul Boëtius en verdediger Joris Mathijsen zondag weer hun basisplek opeisen. Mathijsen, die tegen NAC ontbrak door ziekte, werkte een lichte training af. Boëtius, die last had van een knie, trainde voluit mee, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Koeman zal zondag zijn basiselftal op twee plaatsen wijzigen. Erwin Mulder en Omar Elabdellaoui spelen ten koste van Kostas Lamrpou en Daryl Janmaat (geschorst)
bron:FR12
hij is best lang die boetius.
tomson
 tomson - donderdag 13 december 2012 - 13:27   quote  deeplink  
154644_174991759312732_961228709_n.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 13 december 2012 - 20:22   quote  deeplink  
met Erwin onder de lat, 3 - 0
maar met Joris in de basis ?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 december 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Ach het is een taaie ploeg ADO,maar als we maar winnen
van geil
 van geil - donderdag 13 december 2012 - 20:44   quote  deeplink  
2-1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 december 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 20:22 schreef sevillana het volgende:
met Erwin onder de lat, 3 - 0
maar met Joris in de basis ?
Met Joris erbij 5-0..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 00:14   quote  deeplink  
Beugelsdijk over Feyenoord: 'Ik ben voor niemand bang'

ADO Den Haag reist zondag af naar Rotterdam voor het competitieduel met Feyenoord. De Haagse mandekker Tommie Beugelsdijk heeft een basisplek veroverd in de formatie van trainer Maurice Steijn en blikt vooruit op het treffen met de Rotterdammers.

12613_1348403840_wd-1160893.jpg

"Ik ben niet bang voor Feyenoord", begint de strijdvaardige verdediger zijn verhaal tegenover ELF Voetbal. "Ik ben eigenlijk voor niemand bang. Het zou een slechte zaak zijn als ik wel bang zou zijn voor bijvoorbeeld Graziano Pellè. Dan kun je net zo goed niet gaan." 
Het zal zondag de eerste keer zijn voor Beugelsdijk dat hij aantreedt tegen Feyenoord. "Ik ben ooit wel eens in De Kuip geweest en er heerst daar natuurlijk een fantastische sfeer. Het is hartstikke gaaf dat we in De Kuip gesteund zullen worden door 800 meegereisde supporters en we zijn zeker in staat om voor een stuntje te zorgen", besluit de 22-jarige Beugelsdijk zijn verhaal.
Bron:Elfvoetbal 
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 00:14   quote  deeplink  
"ADO is een taaie tegenstander, daar gaat Feyenoord het nog moeilijk mee krijgen"

maurice-steijn(ado-den-haag)(2).jpg

Harry van der Laan verwacht dat Feyenoord aankomende zondag tegen ADO Den Haag geen gemakkelijke wedstrijd gaat krijgen. De oud-speler van beide elftallen verwacht dat de bezoekende ploeg tegenstand gaat bieden in de Rotterdamse Kuip.

"ADO is een taaie tegenstander, daar gaat Feyenoord het nog moeilijk mee krijgen. Maurice Steijn (foto) heeft er een uitstekende ploeg van gemaakt, die moeiteloos meedraait in de middenmoot", zo vertelde Van der Laan in gesprek met Omroep West.

Van der Laan maakte de wedstrijd tussen Feyenoord en ADO Den Haag ook zelf als speler mee en die kan hij zich nog goed herinneren. "In 1990 in een lege Kuip tegen Feyenoord. ADO won die wedstrijd toen met 2-0 dus dat was niet verkeerd", aldus Van der Laan.
bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 01:00   quote  deeplink  
Kevin Jansen blikt vooruit op Feyenoord - ADO Den Haag

Kevin Jansen kan niet wachten tot aanstaande zondag. De speler van ADO Den Haag speelt dan met zijn ploeg in De Kuip tegen Feyenoord. Het 20-jarige talent doorliep de volledige jeugdopleiding van de Rotterdamse club en kwam vorig seizoen op huurbasis uit voor Excelsior. Afgelopen zomer werd hij als ruilmiddel betrokken in de transfer van Lex Immers naar Feyenoord. 

henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 14 december 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Belachelijk dat Immers niet wil juichen als hij scoort.
Minachting voor de supporters waar hij nu voor speelt en voor de club die
hem betaald.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Cruciale week Feyenoord

600x400-wd-1240094.jpg

Feyenoord moet zondag in de eigen Kuip winnen van ADO Den Haag. De ploeg van trainer Ronald Koeman wil voor de winterstop in het spoor blijven van de gedoodverfde titelkandidaten. Om vervolgens in de tweede helft van het seizoen weer op jacht te gaan naar een stunt. ,,Als wij nog tweemaal winnen, staan wij er gewoon tussen hoor,'' aldus Graziano Pellè.Natuurlijk was het een opmerking die gepaard ging met een forse knipoog. Feyenoords technisch directeur Eric Gudde nam gisteren in Utrecht, waar hij aanwezig was bij de presentatie van de financiële jaarcijfers 2011-12, alle tijd om afscheid te nemen van Hans Nijland. Gudde ziet zijn collega van FC Groningen terug op 23 december in de Kuip, voor de allerlaatste wedstrijd van het kalenderjaar.

,Zet vier dagen eerder alles maar op het bekerduel met Ajax, Hans,'' knipoogde Gudde, verwijzend naar de bekerstrijd volgende week donderdag in de Euroborg. ,,Dat is dé wedstrijd voor jullie. Maak er maar een duel met een zware verlenging van.''

Op die manier zou FC Groningen, grinnikte Gudde vrolijk, zoveel krachten verspillen dat Feyenoord vlak voor de kerstdagen een eenvoudige opdracht heeft tegen de formatie van Robert Maaskant. Het is duidelijk: Feyenoord leeft intensief toe naar de cruciale slotweek voor de winterstop. Zondag wacht ADO Den Haag in de Kuip, een week later komt FC Groningen naar Rotterdam. En tussendoor staat de bekerwedstrijd in en tegen Heerenveen op het menu. En al die duels moeten de volle buit opleveren.

,,Twee overwinningen in competitieverband en wij hebben een fantastische eerste helft van het seizoen gedraaid,'' zegt trainer Ronald Koeman daarover. In dat geval blijft de club, net als vorig seizoen, akelig dicht in de buurt van de koploper in de eredivisie. En wie herinnert zich niet de enorme eindsprint die Koeman en zijn ploeg vorig seizoen naar de tweede plek in de competitie loodste? ,,Als wij deze wedstrijden nog winnen, dan staan wij er gewoon tussen,'' weet Graziano Pellè. Maar uitgerekend opponent ADO Den Haag was de laatste jaren een meer dan lastige opponent voor Feyenoord. Vorig seizoen bijvoorbeeld was de Haagse ploeg van coach Maurice Steijn met 0-3 veel te sterk in de Kuip.

,,Maar dat wij in uitwedstrijden al niet meer tevreden zijn met een gelijkspel, zegt heel veel,'' constateert Daryl Janmaat, verwijzend naar zondag en het 2-2 gelijkspel in Breda tegen NAC. De Rotterdammers hadden hun zinnen gezet op drie overwinningen in de laatste drie competitieduels van 2012. ,,Vorig seizoen speelden wij in de laatste weken van 2011 ook nog een keer gelijk, uit bij FC Utrecht,'' weet Koeman nog. ,,Daarna gaven wij een goed antwoord met een paar belangrijke overwinningen. Dat moet nu ook.''

Want, zo realiseren ze zich in de Kuip, er valt nog heel veel te winnen in 2012. En misschien nog wel meer te verliezen. Als Feyenoord het in de laatste twee competitiewedstrijden en het bekerduel laat afweten, is de weg naar boven voorlopig hermetisch afgesloten. ,,Dan staan wij vijfde,'' knikte Eric Gudde gisteren. ,,En die plek levert aan het einde van het seizoen waarschijnlijk niet veel op.''

Koeman zal vooral blij zijn dat vooral Jean-Paul Boëtius weer fit is. De snelle linkerspits is pas achttien jaar, maar bleek in de laatste thuiswedstrijden met zijn onbevangen speelstijl een verademing. Hij is voortdurend dreigend, altijd aanspeelbaar en in staat om Pellè in stelling te brengen. ,,En die moet worden gevonden,'' zegt ex-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk. ,,Pellè zit nu in een fase dat alles voor zijn voeten valt. Niet alleen bij de eerste goal zondag tegen NAC. Een week eerder ook tegen RKC toen die verdedigers de bal tegen elkaar kopten. Dat is nou vorm bij een spits en het mooie is, je kunt er zelf helemaal niets aan doen. Feyenoord moet daar nu optimaal van profiteren.''
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 12:54   quote  deeplink  
5c225b84f4f411de3de152926d458f89.png

img_4366.jpg

Supporters die aanstaande zondag met de trein afreizen naar De Kuip voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag, komende uit de richting Hoek van Holland, dienen rekening te houden met werkzaamheden aan het spoor tussen Hoek van Holland en Rotterdam. Hierdoor rijden er op dit traject geen treinen maar NS bussen. Houd rekening met een extra reistijd van circa 15 tot 20 minuten.

Via de NS Reisplanner is te zien wat de gevolgen zijn voor je reis en hoe lang je onderweg bent. De NS adviseert om kort voor vertrek nogmaals op de reisplanner te kijken voor het meest actuele advies.
bron:FRFanatic
van geil
 van geil - vrijdag 14 december 2012 - 12:59   quote  deeplink  
heerlijk geslapen..
ik ga van 2-1 naar 3-1.:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Hopelijk heb je nog twee goede nachtrusten voor zondag..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 14 december 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 20:22 schreef sevillana het volgende:
met Erwin onder de lat, 3 - 0
maar met Joris in de basis ?
Met Erwin onder de lat: een nederlaag ........
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 december 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 17:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met Erwin onder de lat: een nederlaag ........
0-4 of 0-11?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 december 2012 - 19:20   quote  deeplink  
Ado Pfffff
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Vorig seizoen had Feyenoord een offday, dat zal dit keer niet gebeuren mag ik aan nemen ..
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 14 december 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:39 schreef RenatoBos het volgende:
Vorig seizoen had Feyenoord een offday, dat zal dit keer niet gebeuren mag ik aan nemen ..
Welnee, 6-0
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:42 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Welnee, 6-0
Ik dacht dat ik positief was met me 5-0..
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 14 december 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik positief was met me 5-0..
Ben je ook...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:46 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ben je ook...
Heb er vertrouwen in dat ze winnen in ieder geval..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Lex Schoenmaker: 'Immers moet gewoon juichen'

lex_174374h.jpg

Lex Schoenmaker vindt dat Feyenoord-middenvelder Lex Immers gewoon moet juichen als hij zondag scoort tegen zijn oude club ADO Den Haag. Dat heeft de voormalig speler van beide clubs gezegd in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. 'Ik heb in het Zuiderpark-stadion ook een keer gescoord tegen ADO en gewoon gejuicht.'

Feyenoord's Europees topscorer aller tijden over zijn stadgenoot. 'Lex kan toch gewoon juichen, het is zijn werkgever. Hij is naar Feyenoord gegaan omdat ie een stapje hogerop wilde. Dat is hem gelukt. Ik vind dat Ronald Koeman gelijk heeft als hij zegt dat Lex moet juichen, je bent met je spelers waar je al vijf maanden mee samenwerkt. Hij heeft bij ADO wat achtergelaten, hij is en blijft populair hoor.'

De huidige technisch adviseur van ADO Den Haag vindt het een goede zaak dat keeper Erwin Mulder weer onder de lat terugkeert bij Feyenoord na zijn blessure. 'Kostas Lamprou is minder in de vijf meter. Mulder heerst daar meer. Ik vind wel dat Lamprou goede momenten heeft gehad, maar in de laatste competitiewedstrijd tegen NAC zag je wel dat hij bij die twee doelpunten bleef staan. Die ballen moest hij eigenlijk hebben.'

Halverwege de jaren negentig was Schoenmaker even trainer van FC Dordrecht, de club waar ADO Den Haag een samenwerkingsverband mee heeft. 'Ieder jaar moeten ze weer nieuwe spelers inpassen. Ik vind het knap hoe ze dat doen. Vorig jaar heeft Tom Beugelsdijk veel progressie gemaakt in Dordrecht. Nu staat hij zijn mannetje bij ADO. Daarnaast is FC Dordrecht ook een hele warme club.'


bron:Fr12
willem v G
 willem v G - zaterdag 15 december 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Word lastig maar kwaliteit wint 3-2.
Jeay
 Jeay - zaterdag 15 december 2012 - 11:49   quote  deeplink  
1-0
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 december 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Schaken en Verhoek in de basis.
MMM
 MMM - zaterdag 15 december 2012 - 14:58   quote  deeplink  
Waarom Verhoek?
tomson
 tomson - zaterdag 15 december 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Vroeg ik me ook af. Boëtius niet fit of zo ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Moet haast wel, die trainde toch al weer mee..verdomme zie oom veel liever Boetius dan Verhoek..
Wim2
 Wim2 - zaterdag 15 december 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Denk dat we gaan verliezen net zoals vorig jaar!

Maar er is ook goed nieuws! Ik ga vanavond naar the Hobbit!!!

.....

...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door Wim2 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:52 schreef Wim2 het volgende:
Denk dat we gaan verliezen net zoals vorig jaar!

Maar er is ook goed nieuws! Ik ga vanavond naar the Hobbit!!!

.....

...
Tssssssss..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 december 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:52 schreef Wim2 het volgende:
Denk dat we gaan verliezen net zoals vorig jaar!

Maar er is ook goed nieuws! Ik ga vanavond naar the Hobbit!!!

.....

...
Alsof je homevideos kijkt he...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 15 december 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:52 schreef Wim2 het volgende:
Denk dat we gaan verliezen net zoals vorig jaar!

Maar er is ook goed nieuws! Ik ga vanavond naar the Hobbit!!!

.....

...
ghehehehe
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 december 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 17:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met Erwin onder de lat: een nederlaag ........
you sucker
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 december 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:52 schreef Wim2 het volgende:
Denk dat we gaan verliezen net zoals vorig jaar!

Maar er is ook goed nieuws! Ik ga vanavond naar the Hobbit!!!

.....

...
leuk voor je, . . . blijf je daar dan ook?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 16 december 2012, 14:30)









0.0101699