|
|
eko-sporter
|
|
|
Tering wat een spannende wedstrijd. Ik heb mezelf twee keer moeten reanimeren en ik zal een nieuw bankstel moeten kopen. Maar de drie punten zijn binnen. Hebben jullie die jongelui aan de linkerkant zien spelen? Schitterend hoe die drie elkaar met elkaar combineerden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
En afgelopen bij vitesse. Moooiiiii!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Iemand n kopje thee met zenuwremmers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hehe eindelijk een Mulder die punten red/pakt .... Dat werd eens tijd!! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Was wel even spannend deze wedstrijd... Volgende wedstrijd dus geen BMI. Wel Janmaat weer terug. Ik vond Nelom foutloos vandaag dus die kan feilloos op links invallen.
En dit keer met Boetius beginnen. Hij kwam vandaag moeilijk langs tegenstander maar pakte 3x op karakter de bal terug en de steekpassjes tussen hem en vilhena zijn heerlijk :) |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Kunnen wij niet gesponsord worden door het Rode Kruis of de fabrikant van defibrillatoren? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:23 schreef eko-sporter het volgende:Tering wat een spannende wedstrijd. Ik heb mezelf twee keer moeten reanimeren en ik zal een nieuw bankstel moeten kopen. Maar de drie punten zijn binnen. Hebben jullie die jongelui aan de linkerkant zien spelen? Schitterend hoe die drie elkaar met elkaar combineerden. Vergeet niet dat die al ruim 8 jaar samenspelen en dat het halve seizoen nelom boetius en vilhena in het tweede hebben samengespeeld.
Pelle stond af en toe stomverbaasd dat ze het alsnog oplosten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Jaja het kan wel he... toch wat meer zekerheid met hoge bsllen |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:30 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Vergeet niet dat die al ruim 8 jaar samenspelen en dat het halve seizoen nelom boetius en vilhena in het tweede hebben samengespeeld. Pelle stond af en toe stomverbaasd dat ze het alsnog oplosten Dat idee had ik nou ook. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Klasse!!!! nu hopen dat die Neuzen wat punten verspelen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Feyenoord kan voetballend en op karakter een wedstrijd winnen. Tijd geleden dat ik deze combinatie bij mijn club heb gezien. Hulde voor de technische staf en hulde voor de spelers. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Hulde voor iedereen. En volgende week Janmaat weer terug en Boetius en Nelom in de basis, dan komen er gewoon 3 punten bij.
Zal mij benieuwen of Willem II de ongeslagen reeks van 3 wedstrijden doorzet... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kaart van Indi kan best nog wel eens geseponeerd worden. Was werkelijk niets aan de hand.
Pellè liet zich onnodig opfokken. Maar een bodycheck is sowieso geen rood geloof ik. En Bossen heeft de situatie beoordeeld voor zover ik het kon zien, dus kan de aanklager - als dat zo is - Pellè niet alsnog schorsen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:Wat een kutkeeper Mulder ... kan nooit eens een bal pakken! Waardoor BMI weer moet ingrijpen En de pingel pakt ie ook al niet Gaat een nederlaag worden .... Was een knappe reflex en bij die pingel deed BMI niets fout. Was een schwalbe zoals Pellè er ook een paar maakte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
ADO trainer Steijn steunt Martins Indi: Martins Indi verdiende geen strafschop tegen, laat staan een rode kaart. #Feyenoord #feyado |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jan Dirk Stoutenþ @JanDirkStouten
Koeman: 'Als Martins Indi niets gedaan heeft zullen we de rode kaart aanvechten.' #FEYado |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ja logisch. Die gaat echt geen schorsing krijgen. In zo'n geval is t beter om onterecht rood te krijgen dan 2x onterecht geel. Indirect rood kan je niet aanvechten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Brendan Husebø@BrendanHusebo
Bruno Martins Indi has been sent off for a brilliant recovering tackle. You won't see many worse refereeing decisions than that this week. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:41 schreef BertusBadeend het volgende:Hulde voor iedereen. En volgende week Janmaat weer terug en Boetius en Nelom in de basis, dan komen er gewoon 3 punten bij. Zal mij benieuwen of Willem II de ongeslagen reeks van 3 wedstrijden doorzet... Laat Nelom maar zitten , voor de rest ben ik wel met je eens |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:28 schreef eko-sporter het volgende:Kunnen wij niet gesponsord worden door het Rode Kruis of de fabrikant van defibrillatoren? Hahaha , als elke wedstrijd zo gaat verlopen dan hebben we die wel nodig ja!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in een middag grijs geworden,,maar dus eigenlijk n heerlijke pot. minpuntjes,,Mulder zag er niet goed uit bij de twee goals, Bmi en Verhoek begrijpen elkaar niet,Schaken uit vorm,en waar was Immers in deze wedstijd die hem volgens kenners op het lijf geschreven is(strijd).
pluspunten Nelom Vilhena en Boetius lieten zien wat n Feyenoorder moet zijn,goed voetbal gecombineerd met strijd..(zeker Boetius). Heerlijk om Feyenoord te zien dat weigert punten af te staan aan ADO. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:28 schreef BertusBadeend het volgende:Was wel even spannend deze wedstrijd... Volgende wedstrijd dus geen BMI. Wel Janmaat weer terug. Ik vond Nelom foutloos vandaag dus die kan feilloos op links invallen. En dit keer met Boetius beginnen. Hij kwam vandaag moeilijk langs tegenstander maar pakte 3x op karakter de bal terug en de steekpassjes tussen hem en vilhena zijn heerlijk :) Ik denk dat BMI er gewoon erbij is. Ik verwacht dat de kaart wordt geseponeerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blij dat Mulder terug is. geen fout gemaakt.
Bossen onbenul . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahahaha , een blinde die beoordeelt !! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor, onbevooroordeeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met die kabouter had je verloren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat geloof ik ook wel .... maar ik vind ze alle twee niks !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drie punten......Heerlijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En alles kruipt dichter naar elkaar toe bij de bovenste 5!! Wordt een mooi begin van 2013 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 18:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] En alles kruipt dichter naar elkaar toe bij de bovenste 5!! Wordt een mooi begin van 2013 en zo is het....ik geniet.en ik denk en hoop iedereen hier. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
opluchting overheerst, maar laten we vooral niet vergeten hoe DRAMATISCH we vandaag speelde!
alles op goed geluk. waar is het verzorgde voetbal gebleven? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 18:19 schreef Feijenoord1908 het volgende:opluchting overheerst, maar laten we vooral niet vergeten hoe DRAMATISCH we vandaag speelde! alles op goed geluk. waar is het verzorgde voetbal gebleven? Daar krijg je tegen ADO DH geen tijd voor ........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
net thuis maar wat een spannin en wat een sfeer die te snijden was... wat mij betreft de wedstrijd tot nu toe van het seizoen..en wat was die bossen slecht.. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: met ons zwakke positiespel niet nee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toonstra was de beste man op het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel blij en opgelucht met de 3 punten! Niet goed gespeeld, ging veel fout maar gelukkig toch gewonnen
ADO spelers zijn triest en Bossen is een lul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bossen heeft zijn fout al toegegeven. Het hoort er allemaal bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Volgend weekend verliezen twente (altijd lastig az uit), psv (avondje nac), vitesse (heereveen uit) en ajax (winnen nooit bij utrecht uit) allemaal 3 punten en zijn we mede winterkampioen!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Holla geeft aan dat er in die situatie met Pellè niet zoveel aan de hand was. Ze zeiden wat tegen elkaar en liepen tegen mekaar op. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 18:35 schreef martinm70 het volgende:Volgend weekend verliezen twente (altijd lastig az uit), psv (avondje nac), vitesse (heereveen uit) en ajax (winnen nooit bij utrecht uit) allemaal 3 punten en zijn we mede winterkampioen!!! Keep on dreaming ..... Ten eerste hebben we een waardeloos doelsaldo en ten tweede geloof ik nooit dat ze allemaal 3 punten gaan verspelen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 18:27 schreef MMM het volgende:Heel blij en opgelucht met de 3 punten! Niet goed gespeeld, ging veel fout maar gelukkig toch gewonnen ADO spelers zijn triest en Bossen is een lul. Het ligt ook altijd aan anderen bij jou! Feyenoord moet gewoon bij zichzelf ten rade gaan!! Ze laten het zelf zo ver komen ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, voor een goede verdedigende actie rood krijgen ligt verdomme aan jezelf! |
|
|
|