BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 16 december 2012, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 december 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Wat een zenuwenpartij. Maar wel genieten!
Matig spel van Feyenoord, winst is dat Feyenoord karakter toonde.
Bossen was de weg kwijt.
Mulder keepte goede westrijd, af en toe onwennig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 december 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bossen
hahahaha wat was die slecht maat pffffffffffff
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 december 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha wat was die slecht maat pffffffffffff
Zonder die kaart van bmi waren we niet in de problemen gekomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 december 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zonder die kaart van bmi waren we niet in de problemen gekomen.
Dat denk ik ook..
En BMI kreeg al een vrijetrap tegen die eigenlijk voor hem was..
Dramatische arbitrage..
bode
 bode - zondag 16 december 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 16:33 schreef willem v G het volgende:
Klasse!!!! nu hopen dat die Neuzen wat punten verspelen.
Is niet gebeurd, maar voortaan wel respect doen en 020 gebruiken
geef een voorbeeld als Feyenoord Fan
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 december 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Snert snavels
craven
 craven - zondag 16 december 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het ligt ook altijd aan anderen bij jou! Feyenoord moet gewoon bij zichzelf ten rade gaan!! Ze laten het zelf zo ver komen .....
Ze speelden niet goed, maar ze winnen. Je kan niet altijd goed spelen, of wil je zeggen dat jij altijd goed presteert....
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 19:18   quote  deeplink  
het is wel n compliment dat we voor veel tegenstanders weer de wedstrijd van het jaar zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd zeg..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Feyenoord boekt zwaarbevochten overwinning op ADO Den Haag

20121216_ado_immers_vk_scaled_7.jpg

Feyenoord heeft dankzij een doelpunt in de slotfase van Stefan de Vrij drie punten gepakt in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. In een gelijk opgaande en enerverende strijd wisten de bezoekers tot twee keer toe terug te komen na een voorsprong van Feyenoord, maar ze hadden geen antwoord op het late doelpunt van De Vrij: 3-2. Graziano Pellè en Lex Immers maakten voor rust de eerste twee doelpunten van Feyenoord. Beide ploegen beëindigden de wedstrijd met tien man, doordat scheidsrechter Ruud Bossen in de tweede helft zowel Bruno Martins Indi als Tom Beugelsdijk met rood van het veld stuurde.

Feyenoord ging met een 2-1 voorsprong de rust in, maar kon niet geheel tevreden zijn over het vertoonde spel in de eerste helft. ADO Den Haag probeerde het spel van de thuisploeg constant vroeg in de opbouw te verstoren en Feyenoord had verschillende keren moeite om zich onder de aanhoudende druk uit te voetballen.

20121216_ado_1_rh.jpg
 
De keren dat dit wel lukte, lag het veld ook geregeld helemaal open, alleen wist Feyenoord niet altijd optimaal te profiteren van de geboden ruimte. Dat had niet alleen te maken met het felle verdedigen van ADO Den Haag, maar ook met het aanvalsspel van Feyenoord. De ploeg kon te weinig gebruik maken van de buitenspelers Ruben Schaken en Wesley Verhoek, waardoor de aanvoer richting Graziano Pellè voornamelijk via lange ballen van achteruit kwam.

20121216_ado_2_rh.jpg
 
De eerste keer dat de clubtopscorer wél vanaf de zijkant werd bediend, was het desondanks ook direct raak. Na een kwartier spelen kreeg Pellè de bal prima aangespeeld vanaf de linkerkant door Bruno Martins Indi. De spits verlengde de pass handig en zag de bal via het been van een verdediger langs de keeper in het doel rollen.

20121216_ado_3_rh.jpg
 
Lang stond de voorsprong van Feyenoord niet op het scorebord, want ADO Den Haag wist vrijwel direct vanaf de aftrap die volgde tegen te scoren. Een snel uitgevoerde aanval belandde bij aanvaller Tjaronn Chery, die Mike van Duinen aan de rechterkant van het strafschopgebied een niet te missen kans bood: 1-1.

20121216_ado_4_rh.jpg
 
In het vervolg van de eerste helft had Feyenoord het lastig met het agressieve spel van ADO Den Haag, dat bovendien tot aan de slotminuut van de rust niet mocht klagen over het optreden van scheidsrechter Ruud Bossen. Hij liet tijdens de eerste helft menig overtreding op met name Pellè onbestraft, maar wees op slag van rust resoluut naar de stip toen de Italiaanse spits na een licht vergrijp in het strafschopgebied nogmaals naar de grond ging. De strafschop die het gevolg was werd verzilverd door Immers, die daarmee scoorde tegen zijn oude club. 

20121216_ado_5_rh.jpg
 
Feyenoord ging zodoende met een nipte voorsprong de rust in, maar zag ADO na een kwartier spelen in de tweede helft opnieuw langszij komen dankzij een zeer makkelijk gegeven strafschop. Nadat Erwin Mulder met een knappe redding Tjaronn Chery van het scoren had gehouden, zag Bossen een overtreding van Martins Indi toen de aanvaller vervolgens onderuit ging. De scheidsrechter kende een rode kaart toe aan de verdediger en een strafschop aan ADO Den Haag, die werd verzilverd door Danny Holla.

20121216_ado_6_rh.jpg
 
De overtalsituatie van de bezoekers werd al binnen twee minuten na de gelijkmaker opgeheven, doordat Beugelsdijk de tweede rode kaart van de wedstrijd kreeg, na een elleboogstoot richting Immers. Daarmee lag de strijd in het laatste half uur van de wedstrijd met tien tegen tien helemaal open.

20121216_ado_7_rh.jpg
 
Waar ADO Den Haag genoegen leek te nemen met de gelijke stand, ging Feyenoord gretig op zoek naar het winnende doelpunt. De verdiende beloning volgde drie minuten voor tijd, toen De Vrij voor een ontlading zorgde in De Kuip, door van dichtbij raak te koppen na een hoekschop. 

20121216_ado_8_rh.jpg
 
Feyenoord ADO Den Haag 3-2
Scoreverloop:
14 1-0 Pellè
16 1-1 Van Duinen
45 +1 2-1 Immers (strafschop)
57 2-2 Holla (strafschop)
87 3-2 De Vrij
 
Scheidsrechter: Bossen
 
Geel: Toornstra, Wormgoor, Supusepa, Meijers, Vicento (ADO Den Haag), Elabdellaoui, Mokotjo (Feyenoord)
 
Rood: Martins Indi (56Feyenoord), Beugelsdijk (58, ADO Den Haag)
 
Opstellingen:
Feyenoord: Mulder; Elabdellaoui (62 Nelom), De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek (68 Boëtius), Pellè en Schaken (89 Mokotjo).
ADO Den Haag: Coutinho; Omeruo, Wormgoor, Beugelsdijk, Supusepa (89 Vicento); Toornstra, Holla, Meijers; Poepon (24 Elbers), Van Duinen en Chery (62 Malone).
Bron:Officiële Feyenoord clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Bossen: 'Rood Martins Indi twijfelachtig'

600x400-ll-1301404.jpg

Bossen gaf na afloop tekst en uitleg voor de camera van Eredivisie Live. Tijdens de wedstrijd zag ik een duwtje Martins Indi. Daarom gaf ik een penalty en vervolgens rood vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler. Als ik nu de tv-beelden bekijk is er wel een duwtje te zien, maar anders dan ik zag. Als ik het zo zie is rood twijfelachtig.'

Bossen pleitte Martins Indi daarmee niet helemaal vrij, maar gaf wel alle ruimte aan de KNVB om de kaart zonder gezichtsverlies te seponeren. De scheidsrechter liet weten het incident met Pelle beoordeeld te hebben, waarbij Pelle een duw gaf aan zijn tegenstander. ' Ik had het zelf niet gezien, maar de grensrechter gaf direct aan 'absoluut geen rode kaart, een duw met de borst' en dat bleek zo ook uit de beelden.' Daarmee hoeft Pelle voor dit incident niet meer te vrezen voor een eventuele schorsing.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Martins Indi wil rood kaart aanvechten: 'Beelden liegen niet

media_xll_1460018.jpg

UPDATE Verdediger Bruno Martins Indi van Feyenoord wil zijn rode kaart zondag in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (3-2) gaan aanvechten bij de KNVB. 'Ik ga zeker in beroep, want ik begrijp hier niets van. Er gebeurde helemaal niets', liet de 20-jarige international weten.
Martins Indi leek in de 56e minuut Mike van Duinen op correcte wijze van scoren af te houden. Arbiter Ruud Bossen gaf hem echter de rode kaart en ADO een strafschop, die door Danny Holla werd benut (2-2).

'Ik heb de tv-beelden inmiddels twee keer teruggezien', verzuchtte Martins Indi. 'Niet dat ik die beelden nodig had om mijn mening te vormen. Maar beelden liegen niet. Mijn gevoel bleek te kloppen. Er was echt niets aan de hand. Ik heb Bossen nog gevraagd waarom hij mij eruit stuurde. Daarop kreeg ik echter geen antwoord van hem.'

Martins Indi kreeg na afloop bijval van ADO-trainer Maurice Steijn. 'Het was niet eens een strafschop, laat staan een rode kaart', gaf hij eerlijk toe.

Coach Ronald Koeman van Feyenoord had het incident nog niet teruggezien op videobeelden. 'Maar als Bruno en Maurice dit zeggen, zal het wel waar zijn. Dan gaan we inderdaad proberen om voor kwijtschelding in aanmerking te komen.'

Arbiter Bossen noemde na afloop, nadat hij de tv-beelden van het voorval had bekeken, zijn beslissing twijfelachtig. 'Ik zag Martins Indi zijn tegenstander een zetje geven. Maar op het veld heb ik een ander duwtje geconstateerd dan dat ik nu op televisie heb teruggezien. Maar een duwtje blijft een duwtje.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Wormgoor pest uitblinker Pellè: 'Ik streek door zijn haar, vond hij niet leuk'

media_xll_1460078.jpg

Verdediger Vito Wormgoor van ADO Den Haag had zondag in de uitwedstrijd tegen Feyenoord (3-2) heel wat te stellen met Graziano Pellè. De Italiaanse aanvalsleider van de thuisclub maakte echt 'oorlog' in het Haagse strafschopgebied en was door zijn lengte en fysieke kracht vaak moeilijk af te stoppen.
Met een doelpunt en een versierde strafschop was de glamourspits weer meer dan waardevol voor de Rotterdammers.

Wormgoor, die zich zichtbaar stoorde aan alle fratsen en capriolen van Pellè, trachtte zijn sterke opponent met een 'handig' foefje een paar keer uit zijn spel te halen. 

'Ik streek soms met mijn handen door zijn haar', lachte de ADO-speler na afloop. 'Dat vond hij niet leuk, nee. Even hoopte ik zelfs dat hij tijdens de wedstrijd naar de kleedkamer zou gaan om nieuwe gel in zijn haar te smeren, haha.'
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:48   quote  deeplink  
De Vrij lovend over Martins Indi: 'Heeft grote stappen gemaakt'

Stefan de Vrij was opgelucht na de benauwde 3-2 overwinnig op ADO Den Haag. Volgens de verdediger was het een belangrijke overwinning, gezien de uitslagen bij de andere duels. 

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F33%2Ffull%2F11736_1344973177_de-vrij-martins-indi.jpg&key=0716234a7b8746d6da2abb4cf97cfd82d4da5cdd&method=fill&size=670x369

"Of het een verdiende overwinning was, weet ik niet", laat De Vrij in gesprek met ELF Voetbal weten. "Het was in elk geval een wedstrijd met alles erin: strijd, rode kaarten en drie punten. Voor het Feyenoord-publiek was het een mooie wedstrijd. Maar een goeie wedstrijd was het niet." 

Volgens De Vrij was de rode kaart voor zijn ploeggenoot Bruno Martin Indi niet terecht. "Hij speelde de bal dacht ik. Misschien wordt de kaart wel geseponeerd." Over zijn jonge mede-verdediger is De Vrij overigens erg lovend. "Bruno heeft grote stappen gemaakt. Hij is verdedigend sterk, erg constant en doet geen domme dingen meer. Ook is zijn opbouw beter geworden."

Tot slot kijkt de jonge verdediger terug naar de winnende goal. Uit zijn kopbal werkte Tjaronn Chery de bal achter de eigen keeper. "Ik weet niet of de bal er anders ook in ging. Dat kon ik niet zien. De ontlading was echter erg groot. Tegen ADO wil je het thuis niet laten liggen."
Bron:Elfvoetbal 
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Koeman concludeerde dat de hele verdediging vandaag zeer zwak was,,behoudens Mathijssen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:01 schreef van geil het volgende:
Koeman concludeerde dat de hele verdediging vandaag zeer zwak was,,behoudens Mathijssen.
Nou ja zeer zwak, ik vond Nelom en mathijssen de beste, de rest voldoende..
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nou ja zeer zwak, ik vond Nelom en mathijssen de beste, de rest voldoende..
Koemans woorden....van de basiself.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Koemans woorden....van de basiself.
Vind het wat overdreven..zeer zwak..lekker motiverend is dat ook niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Steijn boos op Beugelsdijk na rode kaart

Maurice Steijn, trainer van ADO Den Haag, was zondag na afloop van het competitieduel tegen Feyenoord (3-2 verlies, red.) teleurgesteld in Tom Beugelsdijk. De keuzeheer deelde de complimenten uit aan zijn ploeg, maar bedoelde daar niet de verdediger mee. 

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F50%2Ffull%2F309_1355680273_beugelsdijk.jpg&key=558e5116e5f6e67125ab673ef384be315a0c59cd&method=fill&size=560x372

Vlak nadat Danny Holla de bezoekers op 2-2 had gezet met een strafschop moest de mandekker van het veld. Beugelsdijk deelde een elleboogstoot uit aan Lex Immers en kreeg daardoor de rode kaart van scheidsrechter Ruud Bossen. "Een ongelooflijke actie van Beugelsdijk, stom gewoon."

"Hij had het duel met Immers nooit zo mogen ingaan. Hij had zijn arm bij zich moeten houden. En dat één minuut na die rode kaart voor Feyenoord en die strafschop voor ons. Dan moet je een scheidsrechter nooit aanleiding geven om te gaan twijfelen. Maar ja, Tommie is nog jong, hij verliest nog te snel zijn hoofd. Zijn rode kaart kostte ons de wedstrijd."
bron:Elfvoetbal 
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 december 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:40 schreef Stylzz het volgende:
Ja, voor een goede verdedigende actie rood krijgen ligt verdomme aan jezelf!
Ja inderdaad, slap verdedigen van te voren en half ingrijpen , dan kan het zover komen!!
Maar ja, jij kijk alleen naar het moment supreme. Nooit naar wat er vooraf ging ........ en hoe Bruno Martins Indi in deze situatie is gekomen. En dat de scheidsrechter daarna een verkeerde beslissing neem is daar aan toe! Dat is voetbal , soms worden we bevooroordeeld en andere keren benadeeld. Maar wat ik veel belangrijker vind waarom zulke situaties onstaan en dat is ten alle tijden een groepsproces

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Holla: "Er was wel respect in het veld"

Holla%20tegen%20Feyenoord.JPG

De gemoederen liepen zondag tijdens de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en ADO Den Haag (3-2) hoog op. Volgens Danny Holla moet de buitenwacht niet te zwaar aan de opstootjesmeur tillen.

In De Kuip vielen twee rode kaarten te noteren. Bruno Martins Indi werd uit het veld gestuurd door arbiter Ruud Bossen, waarna een minuut later ook Tom Beugelsdijk mocht douchen. Wat volgde was een aantal opstootjes.

Holla merkte ook dat de sfeer verhit was. "Ik denk dat er wel respect was in het veld", aldus de ADO-middenvelder. "Na de wedstrijd geeft iedereen elkaar gewoon weer een hand, het hoort ook een beetje bij het spelletje."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:44   quote  deeplink  
Feyenoord weigert ludiek spandoek

600x400-wd-1300894.jpg

Feyenoord - ADO Den Haag is altijd een beladen wedstrijd en de mannen en vrouwen van TIFO Rotterdam vonden het dan ook toepasselijk om een ludiek spandoek te prepareren voor de wedstrijd van zondagmiddag. Supporters staken uren werk in een portret van ADO-legende Aad Mansveld met de tekst 'Aad was Immers ook een Feyenoorder'. De Rotterdamse club vond het grote spandoek echter ontoelaatbaar en de aanvraag van TIFO Rotterdam werd dan ook geweigerd.

Het is niet de eerste keer dat een doek niet door de keuring komt. Een landkaart waar Enschede afgebeeld stond op Duitse gronden werd in het seizoen 2010/2011 al afgekeurd. Supporters lieten toen een metersgroot blanco spandoek verschijnen tijdens de wedstrijd tegen FC Twente om te protesteren tegen de betutteling.
bron:FR12
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 16 december 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Was billenkrijpen maar gelukkig 3 punkten!
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:45 schreef hoogvliet010 het volgende:
Was billenkrijpen maar gelukkig 3 punkten!
duits accent
sevillana
 sevillana - zondag 16 december 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha wat was die slecht maat pffffffffffff
verdiende duidelijk dus geen respect hè?
sevillana
 sevillana - zondag 16 december 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:45 schreef hoogvliet010 het volgende:
Was billenkrijpen maar gelukkig 3 punkten!
Thriller . .
Wim2
 Wim2 - zondag 16 december 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Ik ben 50 jaar ouder geworden...
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 21:51 schreef Wim2 het volgende:
Ik ben 50 jaar ouder geworden...
benjamin.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 21:51 schreef Wim2 het volgende:
Ik ben 50 jaar ouder geworden...
Ti's je aan te zien..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Feyenoord-ADO Den Haag 3-2 Samenvatting 16-12-2012

van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 22:11   quote  deeplink  
heb wel degelijk n groot pluspunt gezien...

de invallers maakten Feyenoord n stuk beter.

en t gif van Boetius..wat heeft hij op zijn leeftijd geknokt.FEYENOORDER!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 22:11 schreef van geil het volgende:
heb wel degelijk n groot pluspunt gezien...

de invallers maakten Feyenoord n stuk beter.

en t gif van Boetius..wat heeft hij op zijn leeftijd geknokt.FEYENOORDER!
Kun je na gaan als ie nog eens een beetje body gaat kweken, werd soms iets te makkelijk van de bal 'geduwd'..
craven
 craven - zondag 16 december 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:44 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord weigert ludiek spandoek

[ afbeelding ]

Feyenoord - ADO Den Haag is altijd een beladen wedstrijd en de mannen en vrouwen van TIFO Rotterdam vonden het dan ook toepasselijk om een ludiek spandoek te prepareren voor de wedstrijd van zondagmiddag. Supporters staken uren werk in een portret van ADO-legende Aad Mansveld met de tekst 'Aad was Immers ook een Feyenoorder'. De Rotterdamse club vond het grote spandoek echter ontoelaatbaar en de aanvraag van TIFO Rotterdam werd dan ook geweigerd.

Het is niet de eerste keer dat een doek niet door de keuring komt. Een landkaart waar Enschede afgebeeld stond op Duitse gronden werd in het seizoen 2010/2011 al afgekeurd. Supporters lieten toen een metersgroot blanco spandoek verschijnen tijdens de wedstrijd tegen FC Twente om te protesteren tegen de betutteling.
bron:FR12
Noord korea aan de maas hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door craven --
MMM
 MMM - zondag 16 december 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het ligt ook altijd aan anderen bij jou! Feyenoord moet gewoon bij zichzelf ten rade gaan!! Ze laten het zelf zo ver komen .....
Ok
MMM
 MMM - maandag 17 december 2012 - 08:17   quote  deeplink  
Lekker wakker worden met 3 punten!
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 december 2012 - 10:17   quote  deeplink  
en hulie huilie van ADO overal in t nieuws :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 december 2012 - 10:30   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

#Bossen: ,,De grensrechter gaf direct aan dat het absoluut geen rode kaart was voor #Pellè, maar een duw met de borst."

EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

Bossen: ,,Dat het geen rood was voor #Pellè bleek ook uit de beelden." Pellè hoeft dus niet te vrezen voor een schorsing. #FEYado
JanM
 JanM - maandag 17 december 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 10:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

#Bossen: ,,De grensrechter gaf direct aan dat het absoluut geen rode kaart was voor #Pellè, maar een duw met de borst."

EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

Bossen: ,,Dat het geen rood was voor #Pellè bleek ook uit de beelden." Pellè hoeft dus niet te vrezen voor een schorsing. #FEYado
Kun je o.b.v. beelden ook alsnog een gele kaart krijgen? Volgens mij was Pellè daar op uit, om volgende week niet het risico te lopen tegen Groningen zijn 5de te krijgen en dan dus tegen 020 geschorst te zijn.
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 20:31   quote  deeplink  
auto defect.wintersport n paar dagen uitgesteld...mare..........

he ADO..3-2.:):):)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 20:31 schreef van geil het volgende:
auto defect.wintersport n paar dagen uitgesteld...mare..........

he ADO..3-2.:):):)
Meen je niet..
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Meen je niet..
jawel..maar t valt wel mee...woensdag of donderdag klaar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

jawel..maar t valt wel mee...woensdag of donderdag klaar.
Okay, en ga je nu langer Op vakantie of is je vakantie iets ingekort..??
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 22:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay, en ga je nu langer Op vakantie of is je vakantie iets ingekort..??
langer,we kunnen bij vrienden slapen,dus zijn niet hotelgebonden .
dat scheelt n slok op n borrel,zeker nu.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 14:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Kun je o.b.v. beelden ook alsnog een gele kaart krijgen? Volgens mij was Pellè daar op uit, om volgende week niet het risico te lopen tegen Groningen zijn 5de te krijgen en dan dus tegen 020 geschorst te zijn.
Nee, dat kan niet. Ik geloof ook niet dat hij er op uit was.
tomson
 tomson - dinsdag 18 december 2012 - 00:13   quote  deeplink  
HuP Pelle !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Als iemand trouwens een topicje wil aanmaken voor Heerenveen-uit. Be my guest. Ik kom er zelf niet aan toe.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:15   quote  deeplink  
ADO geeft Beugelsdijk boete na rode kaart in De Kuip

media_xll_1461532.jpg

ADO Den Haag is zwaar gehavend uit de met 3-2 verloren strijd met Feyenoord gekomen. Zowel verdediger Kenneth Omeruo (enkel) als aanvaller Rydell Poepon (scheenbeen) hielden een blessure over aan de enerverende wedstrijd in de Kuip. Het is zeer twijfelachtig of het duo de thuiswedstrijd van zaterdag tegen NEC haalt.

Trainer Maurice Steijn moet waarschijnlijk ook Tjaronn Chery missen. De aanvaller hoort vandaag of zijn straf van drie duels schorsing wordt gehandhaafd. De aanvaller miste al een wedstrijd, maar omdat hij in beroep ging tegen zijn verbanning was Chery er zondag in de Kuip wel bij.

media_l_1461531.jpg

Tom Beugelsdijk is sowieso niet van de partij. De verdediger kreeg rood toen hij Feyenoorder Lex Immers met de arm in het gezicht raakte. Beugelsdijk accepteerde gisteren zijn schorsing van drie wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Ook de eerste wedstrijd na de winterstop tegen Willem ll mist hij.

Steijn en assistent-trainer Henk Fräser spraken gisteren nog met Beugelsdijk over de domme kaart. 'We hebben hem duidelijk gemaakt dat we dit soort acties niet accepteren', zegt Steijn. 'Daar is hij nu wel van doordrongen.'

media_l_1461530.jpg

De speler heeft ook een sanctie gekregen van de club. Steijn wil de precieze straf intern houden. Maar het is duidelijk dat Beugelsdijk een geldboete heeft gehad. Alle ADO-spelers die in de ogen van de technische staf onnodig geel of rood krijgen, moeten de boetepot spekken.
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door RenatoBos --
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 december 2012 - 14:01   quote  deeplink  
ik hoop dat diegene ook hier op het forum zit en heel trots is op die foto.....
wat een sukkel met z'n middelvinger
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 december 2012 - 14:03   quote  deeplink  
T zal je zoon zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Nou wat erg zeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 16 december 2012, 14:30)









0.0115048