|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
KNVB wil eredivisie naar maandagavond (FR-Fanatic)
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dom plan. Minachting van supporters die van ver moeten komen. Televisiemuntjes voor alles ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kutknvb.. Daar gaan mijn vrije dagen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Was te verwachten met die nieuwe deal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ongeloofwaardig. Is meer een proefballonnetje. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Als dat gaat gebeuren, gaat het betaald voetbal een doodlopende weg in!!!!!! Het 'geld' verziekt álles, de KNJB is niet capabel, dat is allang duidelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb ook gehoord dat de KNVB de Kerst en oud en nieuw wil gaan verplaatsen. wat een volgevreten niets meer met voetbal te maken hebbende organisatie is dat. Ik zou daar de salarissen wel eens van willen zien ? dan gaan we schrikken een organisatie opgericht door voetballers door voetballers ???? er is niets meer van over. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
tja, commercieel spelletje dat voetbal. en Fox wil straks ook centjes verdienen. in andere landen voetbalt men ook al op maandagen. en het gaat niet om de hele competitie, maar om een aantal wedstrijden voor ploegen die europeesch spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 11:02 schreef piet de paler het volgende:Ik heb ook gehoord dat de KNVB de Kerst en oud en nieuw wil gaan verplaatsen. wat een volgevreten niets meer met voetbal te maken hebbende organisatie is dat. Ik zou daar de salarissen wel eens van willen zien ? dan gaan we schrikken een organisatie opgericht door voetballers door voetballers ???? er is niets meer van over. goede post Piet. opheffen dat nietsdoende orgaan in deze opzet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|