|
|
RenatoBos
|
|
|
Via deze weg wil ik alvast alle forumgangers hier een vrolijk kerstfeest en een heel gezond en sportief 2013 toewensen..
Renato..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
fijne dagen en een gezond 2013 voor allen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De "uitverkoren" spelerts waren zichtbaar blij met hun rol in dit hoogstandje. Puik acteerwerk ! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 01:25 schreef tomson het volgende:De "uitverkoren" spelerts waren zichtbaar blij met hun rol in dit hoogstandje. Puik acteerwerk ! :) Die kop van Jordy..d:-)))))) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waar? Ik zie m niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oh je bedoelt Ruben!
"Kameraadjes? Ah, kameraadjes, daar zijn jullie." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
Ook wij wensen u allen een fijn en gezond en vooral sportief mooi 2013 toe |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Ook wij willen alle forum leden een hele fijne feestdagen wensen en een heel gezond en goed 2013 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vanaf de Ierse zee (tot aan 2e kerstdag) een heel goed 2013 en veel gezondheid voor u en de uwen (citaat van HM de Koningin) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind Lau wel een beetje op je vader lijken Bosi qua uiterlijk.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan heb je toch een verdomd slecht geheugen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik wil het bestuur, verder het personeel, technische staf, medische staf, spelers de grote voetballerkenner uit Zeeland en verder de mensen op de Feyenoord Topic alvast hele fijne feestdagen wensen en een zeer gezond en sportief 2013 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 16:22 schreef bode het volgende:Ik wil het bestuur, verder het personeel, technische staf, medische staf, spelers de grote voetballerkenner uit Zeeland en verder de mensen op de Feyenoord Topic alvast hele fijne feestdagen wensen en een zeer gezond en sportief 2013 Daar zal van Hanegem blij mee zijn bode..d:-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Iedereen alvast hele fijne dagen en een knallend nieuwjaar.. Dat we maar met zn allen aan het einde van het seizoen op de Coolsingel mogen staan!
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kaart hangt op a3 in mijn hut bedankt Renato |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
FUCK YOU ALL, hahaha
Nee het beste voor allen ..... en een gezond en sportief 2013 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: FU2!
En verder iedereen een gezond en succesvol 2013! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Iedereen een fijne kerst toegewenst en de beste wensen voor 2013. Het jaar van Feijenoord! |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Alle hier een gezond en gelukkig 2013 toegewenst Met hopelijk veel Sportief Succes voor Feyenoord!
Rood Witte Groet Brian
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door Brian -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou van ons ook voor n IEDER op dit forum, fijne en vooral gezonde feestdagen toegewenst. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
En natuurlijk vanuit Thailand ook de beste roodwitte wensen voor zowel de feestdagen als tot ergens in april op de Coolsingel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kleine kerstwens van piet'hoop dat ik op tijd ben voor feyenoord groningen'grote kerstwens dat volgend jaar dit niveau nog verbeteren en dat we weer echt mee gaan doen in nederlland |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 09:55 schreef piet de paler het volgende:Kleine kerstwens van piet'hoop dat ik op tijd ben voor feyenoord groningen'grote kerstwens dat volgend jaar dit niveau nog verbeteren en dat we weer echt mee gaan doen in nederlland Dat doet je cluppie al Piet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijne Dagen aan alle Forumleden en alvast 2 gezonde ballen voor 2 te halen prijzen in 2013!
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Allemaal fijne kerstdagen!!!!! |
|
|