Op vrijdag 14 december 2012 - 01:25 schreef tomson het volgende: De "uitverkoren" spelerts waren zichtbaar blij met hun rol in dit hoogstandje. Puik acteerwerk ! :)
Ik wil het bestuur, verder het personeel, technische staf, medische staf, spelers de grote voetballerkenner uit Zeeland en verder de mensen op de Feyenoord Topic alvast hele fijne feestdagen wensen en een zeer gezond en sportief 2013
Op vrijdag 14 december 2012 - 16:22 schreef bode het volgende: Ik wil het bestuur, verder het personeel, technische staf, medische staf, spelers de grote voetballerkenner uit Zeeland en verder de mensen op de Feyenoord Topic alvast hele fijne feestdagen wensen en een zeer gezond en sportief 2013
Op vrijdag 14 december 2012 - 00:00 schreef RenatoBos het volgende: Via deze weg wil ik alvast alle forumgangers hier een vrolijk kerstfeest en een heel gezond en sportief 2013 toewensen..
Kleine kerstwens van piet'hoop dat ik op tijd ben voor feyenoord groningen'grote kerstwens dat volgend jaar dit niveau nog verbeteren en dat we weer echt mee gaan doen in nederlland
Op zaterdag 22 december 2012 - 09:55 schreef piet de paler het volgende: Kleine kerstwens van piet'hoop dat ik op tijd ben voor feyenoord groningen'grote kerstwens dat volgend jaar dit niveau nog verbeteren en dat we weer echt mee gaan doen in nederlland