BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij zijn op titelkoers!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 10 februari 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 18:18 schreef willem v G het volgende:
Hallo wij moeten er volgende week tegen!
Hallo wij zijn geen Twente
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 10 februari 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Goede zaken gedaan dit weekend. Van de top 6 heeft alleen ons Feyenoord de volle 3 punten gepakt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Volgende week nog maar eens flikken..
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 10 februari 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 18:28 schreef RenatoBos het volgende:
Volgende week nog maar eens flikken..
De week daarna dan nog een keer kunnen we tentje op de Coolsingel neerzetten. d;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 18:31 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

De week daarna dan nog een keer kunnen we tentje op de Coolsingel neerzetten. d;)
Daten..??d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 18:24 schreef rich Arnhem het volgende:
Goede zaken gedaan dit weekend. Van de top 6 heeft alleen ons Feyenoord de volle 3 punten gepakt.
Feyenoord grote winnaar van dit weekend

600x400-wd-1384794.jpg

Feyenoord heeft goede zaken gedaan in de tweeëntwintigste speelronde van de Nederlandse Eredivisie. De Rotterdammers waren de enige ploeg in de top 6 die dit weekend hun duel winnend wist af te sluiten. Concurrenten PSV, Ajaks, FC Twente, Vitesse en FC Utrecht konden allemaal niet hun tegenstander opzij schuiven. PSV speelde gelijk tegen Vitesse, Ajaks kwam niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Roda JC, FC Twente gaf een voorsprong in Zwolle uit handen (1-1) en FC Utrecht verloor thuis kansloos van NEC (0-3).

Feyenoord mag zich dan ook de grote winnaar van deze speelronde noemen. Ronald Koeman bestrijkt met zijn team momenteel de derde plaats in de Eredivisie met 44 punten. De club uit Rotterdam-Zuid heeft evenveel punten als nummer 2 Ajaks, terwijl lijstaanvoerder PSV slechts drie punten meer heeft. FC Twente heeft één puntje minder dan Feyenoord. Vitesse complementeert de top 5 met 39 punten. FC Utrecht staat zesde door een beter doelsaldo van de Arnhemmers.

P819_01.gif?v=1360517180
Bron:FR12
Wim2
 Wim2 - zondag 10 februari 2013 - 20:51   quote  deeplink  
We zijn inderdaad de grote winnaar van het weekeinde. Wij staan met de financieel minste middelen toch weer tussen die top!

Er is maar één enkele bekroning voor zo'n seizoen!
Leon18
 Leon18 - zondag 10 februari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Als Immers, Verhoek en Mathijsen eruit gaan en Nelom, Vormer en Schaken erin komen wordt je kampioen.
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Dan wordt je (wie is dat trouwens?) géén kampioen ... Koeman laat Immers en Mathijsen immers gewoon staan! Verwacht wel dat Schaken de plek van Verhoek weer zal overnemen, mits 100% fit.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 februari 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Wel leuk, stel zou je kampioen worden en je hebt t hele seizoen lopen zeiken op Mulder, Mathijsen of Iimmers :')
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 15:47 schreef Stylzz het volgende:
Wel leuk, stel zou je kampioen worden en je hebt t hele seizoen lopen zeiken op Mulder, Mathijsen of Iimmers :')
Moet je m.i. direct oprotten naar het 020-forum!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 februari 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 15:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Moet je m.i. direct oprotten naar het 020-forum!
Hoezo?
Ondanks dat Mathijssen en Immers het gisteren best aardig deden blijf ik het bedrijf technisch gezien
rare aankopen vinden,die onze eigen jeugdspelers in de weg staan...
Zo kritisch kijken de meeste supporters in het stadion zolang als de club bestaat denk ik...
Tijdens wedstrijden gewoon steunen uiteraard.
el triste
 el triste - maandag 11 februari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 15:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ondanks dat Mathijssen en Immers het gisteren best aardig deden blijf ik het bedrijf technisch gezien
rare aankopen vinden,die onze eigen jeugdspelers in de weg staan...
Zo kritisch kijken de meeste supporters in het stadion zolang als de club bestaat denk ik...
Tijdens wedstrijden gewoon steunen uiteraard.
100% eens! Alleen denk ik dat Nelom op lb een tamelijke verzwakking zou zijn ....
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 15:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ondanks dat Mathijssen en Immers het gisteren best aardig deden blijf ik het bedrijf technisch gezien
rare aankopen vinden,die onze eigen jeugdspelers in de weg staan...
Zo kritisch kijken de meeste supporters in het stadion zolang als de club bestaat denk ik...
Tijdens wedstrijden gewoon steunen uiteraard.
Je voelt je toch niet aangesproken hè Leon? Ik doel op de notoire zeikerds die ik verder niet bij naam hoef te noemen.

Wat betreft het aantrekken van Immers en Mathijsen: ik vind ons elftal niet beter met Nelom en Vormer en vind dat de kritiek op Mulder, Immers en Mathijsen veel te zwaar is. Daarnaast kon niemand voorzien dat m.n. Vilhena zich zo snel/goed zou ontwikkelen en heeft de technische staf ervoor gekozen om de breedte van de selectie te vergroten en ervaring toe te voegen. We hebben gelukkig weinig blessures, maar wat bijvoorbeeld als je Mathijsen niet had gehaald en BMI raakt langdurig geblesseerd. Of neem het uitvallen van De Vrij begin van het seizoen: toen kon BMI die plaats overnemen en had je met Nelom een redelijk goede vervanger.
robeliens
 robeliens - maandag 11 februari 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:07 schreef el triste het volgende:

[..]

100% eens! Alleen denk ik dat Nelom op lb een tamelijke verzwakking zou zijn ....
zou die geen vertrouwen moeten hebben net als misser!!!!!!!!!!!!!??????????????
Milo
 Milo - maandag 11 februari 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 15:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ondanks dat Mathijssen en Immers het gisteren best aardig deden blijf ik het bedrijf technisch gezien
rare aankopen vinden,die onze eigen jeugdspelers in de weg staan...
Zo kritisch kijken de meeste supporters in het stadion zolang als de club bestaat denk ik...
Tijdens wedstrijden gewoon steunen uiteraard.
nee, dit kon je ook niet voorzien aan het begin van het seizoen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 februari 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Zo doorberedenerend kun je je ook afvragen of het verstandig was om Pelle aan te kopen. Kan jeugd in de weg gaan zitten.
Maar goed. Aankopen prima, maar met mate en alleen in geval van échte verbetering.
robeliens
 robeliens - maandag 11 februari 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:47 schreef FR-Henk het volgende:
Zo doorberedenerend kun je je ook afvragen of het verstandig was om Pelle aan te kopen. Kan jeugd in de weg gaan zitten.
Maar goed. Aankopen prima, maar met mate en alleen in geval van échte verbetering.
idd maar ik zag niet dat achabar in de spits zich zo zou ontwikkelen zoals de andere wel doen dus pelle is een echte verbetering
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:47 schreef FR-Henk het volgende:
Zo doorberedenerend kun je je ook afvragen of het verstandig was om Pelle aan te kopen. Kan jeugd in de weg gaan zitten.
Maar goed. Aankopen prima, maar met mate en alleen in geval van échte verbetering.
Versterkingen zijn simpel te verklaren/verantwoorden als je wordt geconfronteerd met het wegvallen van bijne de hele as van het elftal:

Vlaar => Mathijsen
El Ahmadi => Vormer/Singh
Bakkal => Immers
Guidetti => Pellè

Is toch gewoon zeer verantwoord beleid, zeker als je in ogenschouw neemt dat er nauwlijks een € te besteden viel? Het is dan alleen maar heel mooi dat een aantal jeugdspelers sneller dan je zou mogen/kunnen verwachten doorbreken! En ook daarin heeft de technische staf ongetwijfeld een zeer belangrijk aandeel, dus nog een groot compliment waard wat mij betreft!
robeliens
 robeliens - maandag 11 februari 2013 - 17:04   quote  deeplink  
oke mee eens had manu ook die kans gegeven
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 februari 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:59 schreef JanM het volgende:

[..]

Versterkingen zijn simpel te verklaren/verantwoorden als je wordt geconfronteerd met het wegvallen van bijne de hele as van het elftal:

Vlaar => Mathijsen
El Ahmadi => Vormer/Singh
Bakkal => Immers
Guidetti => Pellè

Is toch gewoon zeer verantwoord beleid, zeker als je in ogenschouw neemt dat er nauwlijks een € te besteden viel? Het is dan alleen maar heel mooi dat een aantal jeugdspelers sneller dan je zou mogen/kunnen verwachten doorbreken! En ook daarin heeft de technische staf ongetwijfeld een zeer belangrijk aandeel, dus nog een groot compliment waard wat mij betreft!
Inderdaad. En zie waar we nu staan. En zie hoeveel potentie er nog in zit.
tomson
 tomson - maandag 11 februari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Iedereen er nog bewust van dat Wim2 hier de topicstarter is ? Hulde Wilhelmus !
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad. En zie waar we nu staan. En zie hoeveel potentie er nog in zit.
En is Immers geschorst: Vormer erin en Vilhena op #10, BMI => Nelom, De Vrij => BMI met Nelom op linksback, etc.

Alleen blijft de spitspositie een zorg bij schorsing of blessure van Pellè ...
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:12 schreef tomson het volgende:
Iedereen er nog bewust van dat Wim2 hier de topicstarter is ? Hulde Wilhelmus !
Shit, dan gaat het zeker over 020 Stylzz ???
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 februari 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:13 schreef JanM het volgende:

[..]

En is Immers geschorst: Vormer erin en Vilhena op #10, BMI => Nelom, De Vrij => BMI met Nelom op linksback, etc.

Alleen blijft de spitspositie een zorg bij schorsing of blessure van Pellè ...
Zeekoe Sissi als back up.
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeekoe Sissi als back up.
Ja en Fernandez ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 februari 2013 - 17:22   quote  deeplink  
Te Vrede...
Helemaal uit beeld.
tomson
 tomson - maandag 11 februari 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:22 schreef FR-Henk het volgende:
Te Vrede...
Helemaal uit beeld.
Niet waar ! Liep nog in pak rond voor de ladies day !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 februari 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:45 schreef Milo het volgende:

[..]

nee, dit kon je ook niet voorzien aan het begin van het seizoen..
Milo ik heb dit gelijk verkondigt toen Mathijssen werd aangetrokken en ik blijf daarbij..
In Immers zag ik het gedeeltelijk wel zitten omdat ik hem echt bij Feyenoord
vond passen..Maar hij heeft iets dat mij niet bevalt..Gisteren tijdens zijn wissel bv..
Hij loopt naar de kant en de mensen gingen massaal staan en klapte voor hem...Hij is
de enige die z'n kop naar beneden houd en snel de dugout opzoekt..Raar simpel mannetje vind ik t.
Milo
 Milo - maandag 11 februari 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Milo ik heb dit gelijk verkondigt toen Mathijssen werd aangetrokken en ik blijf daarbij..
In Immers zag ik het gedeeltelijk wel zitten omdat ik hem echt bij Feyenoord
vond passen..Maar hij heeft iets dat mij niet bevalt..Gisteren tijdens zijn wissel bv..
Hij loopt naar de kant en de mensen gingen massaal staan en klapte voor hem...Hij is
de enige die z'n kop naar beneden houd en snel de dugout opzoekt..Raar simpel mannetje vind ik t.
ik snap je gozer vond het best een aparte aankoop, ik dacht dat we om plek 8/9 zouden spelen maar alles valt nu op zijn plekje. maar never change a winning team.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 februari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Je voelt je toch niet aangesproken hè Leon? Ik doel op de notoire zeikerds die ik verder niet bij naam hoef te noemen.

Wat betreft het aantrekken van Immers en Mathijsen: ik vind ons elftal niet beter met Nelom en Vormer en vind dat de kritiek op Mulder, Immers en Mathijsen veel te zwaar is. Daarnaast kon niemand voorzien dat m.n. Vilhena zich zo snel/goed zou ontwikkelen en heeft de technische staf ervoor gekozen om de breedte van de selectie te vergroten en ervaring toe te voegen. We hebben gelukkig weinig blessures, maar wat bijvoorbeeld als je Mathijsen niet had gehaald en BMI raakt langdurig geblesseerd. Of neem het uitvallen van De Vrij begin van het seizoen: toen kon BMI die plaats overnemen en had je met Nelom een redelijk goede vervanger.
Nee ik voel mij door jou niet aangesproken Jan en ik begrijp jou gedachte uiteraard over een aantal...
Ik begrijp ook jou uitleg maar we hadden Kongolo nog achter de hand en Ramsteijn...Daarnaast kost Mathijsen de club knap geld
en dus hadden ze beter een talentvolle cv ergens op kunnen halen,dat is wat ik vind.

Ik begrijp de kracht van Immers maar ik zie toch liever Vormer aan de bal..En Vilhena tja ,dat wij
het niet konden w
Milo
 Milo - maandag 11 februari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 18:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee ik voel mij door jou niet aangesproken Jan en ik begrijp jou gedachte uiteraard over een aantal...
Ik begrijp ook jou uitleg maar we hadden Kongolo nog achter de hand en Ramsteijn...Daarnaast kost Mathijsen de club knap geld
en dus hadden ze beter een talentvolle cv ergens op kunnen halen,dat is wat ik vind.

Ik begrijp de kracht van Immers maar ik zie toch liever Vormer aan de bal..En Vilhena tja ,dat wij
het niet konden w
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 februari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
zien oke maar we hebben toch zo'n super opleiding?Overleggen ze dan niet denk ik dan.

Dit hoord nog bij de qoute op Jan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 februari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 17:58 schreef Milo het volgende:

[..]

ik snap je gozer vond het best een aparte aankoop, ik dacht dat we om plek 8/9 zouden spelen maar alles valt nu op zijn plekje. maar never change a winning team.
Nou dat dacht ik ook eerlijk gezegt en never change a winning team is ook zo...Maar ik vind het zonde om Indi zo beroerd te zien spelen op links terwijl hij centraal het grootste Nederlandse talent is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 februari 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 18:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou dat dacht ik ook eerlijk gezegt en never change a winning team is ook zo...Maar ik vind het zonde om Indi zo beroerd te zien spelen op links terwijl hij centraal het grootste Nederlandse talent is.
Toch ligt het mindere spel van hem naar mijn mening zeker niet volledig aan de positie. Gisteren dekt hij Beerens op 5 meter bij de 1-1. Met alle respect, maar als je centraal staat, moet je ook je directe tegenstander in de gaten houden...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 februari 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Mwah, zie BRUNO ook liever centraal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 februari 2013 - 20:39   quote  deeplink  
Das zijn natuurlijke positie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij zijn op titelkoers!









0.0070209