|
|
ryanajax16
|
|
|
Theo jansen heeft hard uitgehaald naar de supporters van vitesse had die dan niet beter bij ajax kunnen blijven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij slaat heel je topic nergens op. Heb je het uberhaubt zelf gezien?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
theo is de best.hij had een grote bijdrage in onze titel bij twente in 2010.En de bekerfinale niet te vergeten 3-2... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schitterende voetballer en een mooi mens. Maar Ajax moet kiezen voor spelers waar het op termijn veel aan heeft en Theo moest aan zichzelf denken. En dan scheiden je wegen. Niets mis mee.
En Theo reageerde op de fans omdat die begonnen te fluiten terwijl Vitesse een dijk van een seizoen speelt. Niet omdat hij een slechte band heeft met die supporters. Het tenovergestelde zelfs, Theo is zelf regelmatig in de binnenstad te vinden en is ontzettend populair bij eigenlijk alle clubs waar hij heeft gespeeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 07:14 schreef Eide het volgende:Schitterende voetballer en een mooi mens. Maar Ajax moet kiezen voor spelers waar het op termijn veel aan heeft en Theo moest aan zichzelf denken. En dan scheiden je wegen. Niets mis mee. En Theo reageerde op de fans omdat die begonnen te fluiten terwijl Vitesse een dijk van een seizoen speelt. Niet omdat hij een slechte band heeft met die supporters. Het tenovergestelde zelfs, Theo is zelf regelmatig in de binnenstad te vinden en is ontzettend populair bij eigenlijk alle clubs waar hij heeft gespeeld. Jammer dat hij niet in Amsterdam was gaan wonen....hij reed teveel kilometers elke dag....en ik kan je verzekeren daar wordt je niet vrolijk van....en dat was echt zijn grootste reden dat hij weer terug ging naar zijn cluppie...jammer maar begrijpelijk... |
|
|
|
|
ryanajax16
|
|
|
quote: Heb het zeker gezien! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 07:14 schreef Eide het volgende:Schitterende voetballer en een mooi mens. Maar Ajax moet kiezen voor spelers waar het op termijn veel aan heeft en Theo moest aan zichzelf denken. En dan scheiden je wegen. Niets mis mee. En Theo reageerde op de fans omdat die begonnen te fluiten terwijl Vitesse een dijk van een seizoen speelt. Niet omdat hij een slechte band heeft met die supporters. Het tenovergestelde zelfs, Theo is zelf regelmatig in de binnenstad te vinden en is ontzettend populair bij eigenlijk alle clubs waar hij heeft gespeeld. Zeker weten..Hij word hier nog nog steeds toegejuichd..Ook toen ie nog in t ajax shirt speelde.Helden mag je nooit vergeten.Hij had een heel groot aandeel in onze titel in 2010..En onze bekerwinst een jaar later...We zijn hier nog steeds theo fan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dus?? Alsof je bij Ajax niet wordt uitgefloten als je slecht speelt?? Rare gedachtengang. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jammer dat hij niet in Amsterdam was gaan wonen....hij reed teveel kilometers elke dag....en ik kan je verzekeren daar wordt je niet vrolijk van....en dat was echt zijn grootste reden dat hij weer terug ging naar zijn cluppie...jammer maar begrijpelijk... Onzin sjakie,hij rijdt toch niet in een trapautotje,en wat is Amsterdam/Arnhem nou?,is toch geen wereldreis. neem aan dat hij wel reiskosten kreeg:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Onzin sjakie,hij rijdt toch niet in een trapautotje,en wat is Amsterdam/Arnhem nou?,is toch geen wereldreis. neem aan dat hij wel reiskosten kreeg:) Dat heeft hij nog niet zolang geleden laten weten....natuurlijk waren er nog meer redenen....verhouding met de Boer was ook verstoord omdat hij een hoofdrol opeiste....dan kom je in het vaarwater bij de Boer....dat weet El Hamdaoui maar al te best... Reiskosten hahahaha waarschijnlijk wel....maar niet zoveel dat hij zich kon laten rijden door een aantrekkelijke dame.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij had ook bij mij kunnen logeren,is 15 min bij de Arena vandaan......althans toen wel,nu niet meer......ben nu in braboland |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:Hij had ook bij mij kunnen logeren,is 15 min bij de Arena vandaan......althans toen wel,nu niet meer......ben nu in braboland En hoe beval het boerenleven ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mwah ik versta ze amper,en dat H-woord krijg ik niet uit mijn bek.....hehehehehehe. Voor de rest is het leven wel goed hier in Drunen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:Mwah ik versta ze amper,en dat H-woord krijg ik niet uit mijn bek.....hehehehehehe. Voor de rest is het leven wel goed hier in Drunen Dat had ik ook. Ondertussen gebruik ik (vaak tot mijn eigen verbazing) het H woord ook regelmatig en kan ik ze (meestal) verstaan. Behalve Helmonders. Die spreken geen Nederlands. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha eerste kerstdag zit ik in Helmond,neem wel een heupflesje mee....en die is leeg voor ik er ben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat ben jij dan ouwe?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:Hij had ook bij mij kunnen logeren,is 15 min bij de Arena vandaan......althans toen wel,nu niet meer......ben nu in braboland Nou dan kan theo toch naar PSV? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Onzin sjakie,hij rijdt toch niet in een trapautotje,en wat is Amsterdam/Arnhem nou?,is toch geen wereldreis. neem aan dat hij wel reiskosten kreeg:) 3 uur per dag in de auto als er geen file staat. Vind het nogal wat |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:42 schreef Eide het volgende:[..] Dat had ik ook. Ondertussen gebruik ik (vaak tot mijn eigen verbazing) het H woord ook regelmatig en kan ik ze (meestal) verstaan. Behalve Helmonders. Die spreken geen Nederlands. Doe effe de groeten aan die broertjes van de Kerkhof..Die komen ook uit helmond namelijk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Drunen Weesp doen we in een uurtje,Amsterdam Groningen deed ik in 2 uur.......oke file is zwaar klote,daar heb je gelijk in |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nenam een boer??Daar geloof ik niets van..Hij is daar voor ontwikkelingshulp!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Drunen Weesp doen we in een uurtje,Amsterdam Groningen deed ik in 2 uur.......oke file is zwaar klote,daar heb je gelijk in Per dag staat er ook kerel. Arnhem Amsterdam is gewoon 11/2 uur rijden met de drukte zoals normaal. Als er echte files staan is die 2 uur onderweg. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha.....love you ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:11 schreef remco k het volgende:[..] Per dag staat er ook kerel. Arnhem Amsterdam is gewoon 11/2 uur rijden met de drukte zoals normaal. Als er echte files staan is die 2 uur onderweg. Ja en......voor een appel en een ei,of ouwe kranten doe ik het ook niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is gewoon kut om alle dagen zo lang in de auto te zitten. Maakt niet uit wat je verdient. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Theo had gewoon een menings verschil met frank de boer...Daarom is ie terug bij z.n oude cluppie.Niets met files of heimwee te maken...Bij twente had ie toch ook geen heimwee.En zeker geen last van files..Enschede-Arnhem een uurtje rijden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lul niet Remco.....voor 4 ton per jaar rij jij Zwolle Maastricht elke dag |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:18 schreef Aartus het volgende:Theo had gewoon een menings verschil met frank de boer...Daarom is ie terug bij z.n oude cluppie.Niets met files of heimwee te maken...Bij twente had ie toch ook geen heimwee.En zeker geen last van files..Enschede-Arnhem een uurtje rijden.. Ja duh....dat weet iedereen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: woont Remko in zwolle? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin en ik kan het weten. Ben voor 500 in de maand ooit ook voor een andere vestiging gaan werken. Ruim 31/2 uur per dag in de auto om van en naar het werk te komen. Was het na 4 maanden zat en ben er mee gestopt. En dat terwijl ik zoieso minimaal 50.000 km op jaarbasis rij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik noem maar wat gap.....kon ook Haarlem zijn |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dus woont ie in Haarlem? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Voor 4 ton wil ik wel iedere dag van Venlo naar Groningen rijden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik het.....bij wijze van spreke vriend |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kijk jij begrijpt me....maar dat vind ik niet zo raar vriend,wij zijn het op meerdere vlakken eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan moet je carpoolen met Remco... sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Aartus....is volgens mij een plattelandsnaam..hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kijk jij begrijpt me....maar dat vind ik niet zo raar vriend,wij zijn het op meerdere vlakken eens Jij weet niet wat het is om in deze tijd wekelijks 1500 tot 2000 km te rijden kerel. Ongeacht de centen zou je dan wel anders piepen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha. Mag best hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: werkelijk kut met peren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan rijden we overal tegen aan....al dat gelul over voetbal leidt af... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Jij weet niet wat het is om in deze tijd wekelijks 1500 tot 2000 km te rijden kerel. Ongeacht de centen zou je dan wel anders piepen. Nee zal niet anders piepen......heb al 30 jaar mijn rijbewijs en altijd gereden. Overigens kan ik me vaag herinneren dat Theo zich door zijn broer liet rijden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan rij ik wel.....heb toch geen verstand van voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee zal niet anders piepen......heb al 30 jaar mijn rijbewijs en altijd gereden. Overigens kan ik me vaag herinneren dat Theo zich door zijn broer liet rijden Je rijbewijs hebben en hele dikke km maken is toch echt een heelmgroot verschil. Maar laat maar, we gaan hier niet uitkomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|