|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zou wel gezellig zijn....en wie weet leer ik nog bij....de diagnoses van de Ajaxwedstrijden zijn zeer zeker bekwaam...dan weet ik zeker dat ik op mijn ouwe dag nog het spel ga inzien....hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] zou wel gezellig zijn....en wie weet leer ik nog bij....de diagnoses van de Ajaxwedstrijden zijn zeer zeker bekwaam...dan weet ik zeker dat ik op mijn ouwe dag nog het spel ga inzien....hahahaha Iedereen leert alle dagen weer bij kerel. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kijk jij begrijpt me....maar dat vind ik niet zo raar vriend,wij zijn het op meerdere vlakken eens We zouden haast wel een tweeling kunnen zijn.haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wij komen de auto niet meer uit Neman.....dan nog werken???......laat maar...lekker dom lullen en lachen.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat klopt zelfkennis heet dat..Anders was je wel twente supporter geweest.haha. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sommigen zijn te eigenwijs weet je.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Je rijbewijs hebben en hele dikke km maken is toch echt een heelmgroot verschil. Maar laat maar, we gaan hier niet uitkomen. Nee wij botsen wel vaker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wij komen de auto niet meer uit Neman.....dan nog werken???......laat maar...lekker dom lullen en lachen.... Echt wel....de kroeg in.....bier en Hazes |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb ik met Renato ook..... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja Nenam met een botsauto kom je niet ver..En dan moet je ook nog zorgen dat je genoeg muntjes bij je hebt..Anders sta je halverwege stil.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:51 schreef Aartus het volgende:[..] Ja Nenam met een botsauto kom je niet ver..En dan moet je ook nog zorgen dat je genoeg muntjes bij je hebt..Anders sta je halverwege stil.. We hadden genoeg muntjes......beide een ban |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: zesling denk ik.....Tomson,IP en Hippy......hahahaha mooi zooitje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten hahahaha...daarna als een balletje laten taxieeeee....hahahaha...te gek... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zeker weten hahahaha...daarna als een balletje laten taxieeeee....hahahaha...te gek... Hahahahahaha....gaan we doen Sjakie,slaap je bij mij of ik bij jou |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Een zooitje ongeregeld bedoel je.haha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En ari kanarie niet te vergeten..Hij heeft nu effe geen tijd..I.V.M z.n werk..Maar in januari is ie er weer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh............wat denk je zelf |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Trouwens 21-12-2012 vergaat de wereld weet jij misschien hoe laat?Ik wil voor de tijd nog even naar de kapper.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 23:02 schreef Aartus het volgende:[..] En ari kanarie niet te vergeten..Hij heeft nu effe geen tijd..I.V.M z.n werk..Maar in januari is ie er weer.. Oja.... is ook een kanjer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 23:04 schreef Aartus het volgende:Trouwens 21-12-2012 vergaat de wereld weet jij misschien hoe laat?Ik wil voor de tijd nog even naar de kapper.. Ik ben een indigo kind.....ik ga niet mee,heb andere bezigheden |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Oke dan blijf ik ook...En voor een ieder die gelooft dat de wereld 21 december vergaat..Kunnen hun geld op 20 december op mijn rekening overmaken.Ik deel t wel met jouw Nenam.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 23:12 schreef Aartus het volgende:[..] Oke dan blijf ik ook...En voor een ieder die gelooft dat de wereld 21 december vergaat..Kunnen hun geld op 20 december op mijn rekening overmaken.Ik deel t wel met jouw Nenam.. Strak plan ouwe.....enne de 21ste ga ik de hele dag de pruim op sap zetten,mooier kan je niet gaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Aart gap,ik ga pleitte vriend....spreek je morgen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als jij het zegt. Ik heb nog wel in Helmond gevoetbalt maar woon daar gelukkig niet :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik weet zeker dat theo baalt dat hij het niet heeft kunnen brengen bij een topclub... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Origineel Amsterdams :-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Origineel Amsterdams :-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Das wel heel origineel...:))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het toch niet, wou niet naar het buitenland en is twee keer op rij kampioen geworden, ook nu staat hij weer bovenaan, denk niet dat hij ergens van baalt buiten de supporters om.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het toch niet, wou niet naar het buitenland en is twee keer op rij kampioen geworden, ook nu staat hij weer bovenaan, denk niet dat hij ergens van baalt buiten de supporters om.. Bovendien intereseert het Theo Jansen helemaal niet. Hij heeft die drang naar het buitenland nooit gehad. Voetbal is leuk, hij verdient behoorlijk ontspannen zijn centjes en het maakt het mogelijk voor hem te genieten van z'n leven.
Dat is inderdaad niet de instelling van een topsporter maar goed, laat dat Theo nou helemaal niet boeien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 18:24 schreef Eide het volgende:[..] Bovendien intereseert het Theo Jansen helemaal niet. Hij heeft die drang naar het buitenland nooit gehad. Voetbal is leuk, hij verdient behoorlijk ontspannen zijn centjes en het maakt het mogelijk voor hem te genieten van z'n leven. Dat is inderdaad niet de instelling van een topsporter maar goed, laat dat Theo nou helemaal niet boeien. Ik vind dat juist wel weer een mooi iets aan Theo. En geloof me, die had met zijn talent echt veel meer uit zijn carriere kunnen halen, maar dat hoefde van hem niet omdat hij liever het plezier behield.. Ik heb daar wel respect voor.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Als ie nog bij ons had gespeeld stonden we nu 9 punten los....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Jij hebt wel laten zien wat voor kijk jij op spelers hebt ouwe....;-) Suleimani bijv....... Haha hou jij je nou maar bij je statistiekjes man? Dan heb je 99% altijd gelijk..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 20:28 schreef joduh het volgende:[..] Jij hebt wel laten zien wat voor kijk jij op spelers hebt ouwe....;-) Suleimani bijv....... Haha hou jij je nou maar bij je statistiekjes man? Dan heb je 99% altijd gelijk..... Goede voetballer, maar niet voor Ajax kerel. Sulejmani zou spelen als hij zou bijtekenen, dat weet je zelf ook, niet voor niets erg veel interesse in hem. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sulejmani is een goede voetballer met de verkeerde mentaliteit jammer ik hoop dat hij in de wintertransfer nog weg gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2012 door nora -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik hoop dat ie vandaag weg gaat..;))) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Goede voetballer, maar niet voor Ajax kerel. Sulejmani zou spelen als hij zou bijtekenen, dat weet je zelf ook, niet voor niets erg veel interesse in hem. Hij mag waarschijnlijk voor een schijntje vertrekken....niet gek dat er interesse is...maar goed interesse zegt niets.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
voor elk bod acc.geven en helpen verhuizen zonde van die voetballer |
|
|
|