BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wormgoor- bah

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - maandag 17 december 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Wat een akelig mannetje is dat zeg. Er prat op gaan dat je Pelle de hele tijd loopt te treiteren door o.a. aan zijn haar te zitten en dan tegelijk een oproep doen aan scheidsrechters dat ze onze Pelle beter in de gaten moeten houden. Zielig mannetje. Laat ie zich eens gewoon met voetbal bezig houden.

Pelle was een voorbeeld van beheersing gisteren (op een klein momentje na).
Hij werd werkelijk continue gezocht en getreiterd door m.n. Wormgoor. De naam zegt al genoeg...
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 december 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Blijft een jood.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 december 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Geen goed voorbeeld hoor, maar het hoort er ook wel bij. Elkaar treiteren als het op het scherpst van de snede gaat, en dat ging het. Maar dat gerol van Holla, toen hij dat schoudertje kreeg (wat absoluut niet professioneel en zelfs dom was van Pellè), vond ik absoluut genaai van de hoogste orde. Het wordt tijd dat de KNJB daar wat aan doet. Als het 100 % duidelijk is dat een speler zijn tegenstander rood wil aansmeren, mag de KNJB van mij een schorsing van een wedstrijd plus een daad voor een goed doel als straf invoeren. Ik zou het niet eens willen, zo liggen te janken op de grond. Is nou niet echt mannelijk. Hij had beter kunnen blijven staan en hem terugpakken met een loeiharde sliding of zo, maar nee, meneer gaat liggen janken. Daar zou ik rood voor over gehad hebben, om hem daarna echt te laten janken.
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 17 december 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Wormgoor was heel irritant dat is een feit.
Bossen was volledig de weg kwijt met de 'Rode kaart' van Indi, ook dat is irritant
en wat denken jullie van die grensrechter aan de Olympiazijde (een 020-er) ja écht!
craven
 craven - maandag 17 december 2012 - 12:02   quote  deeplink  
te veel credit voor die kneus...
de kromme2
 de kromme2 - maandag 17 december 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Geen goed voorbeeld hoor, maar het hoort er ook wel bij. Elkaar treiteren als het op het scherpst van de snede gaat, en dat ging het. Maar dat gerol van Holla, toen hij dat schoudertje kreeg (wat absoluut niet professioneel en zelfs dom was van Pellè), vond ik absoluut genaai van de hoogste orde. Het wordt tijd dat de KNJB daar wat aan doet. Als het 100 % duidelijk is dat een speler zijn tegenstander rood wil aansmeren, mag de KNJB van mij een schorsing van een wedstrijd plus een daad voor een goed doel als straf invoeren. Ik zou het niet eens willen, zo liggen te janken op de grond. Is nou niet echt mannelijk. Hij had beter kunnen blijven staan en hem terugpakken met een loeiharde sliding of zo, maar nee, meneer gaat liggen janken. Daar zou ik rood voor over gehad hebben, om hem daarna echt te laten janken.
Helemaal met je eens. De KNVB zou eens achteraf straffen moeten gaan uitdelen voor dat theater en matennaaierij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 december 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 10:48 schreef de kromme2 het volgende:
Wat een akelig mannetje is dat zeg. Er prat op gaan dat je Pelle de hele tijd loopt te treiteren door o.a. aan zijn haar te zitten en dan tegelijk een oproep doen aan scheidsrechters dat ze onze Pelle beter in de gaten moeten houden. Zielig mannetje. Laat ie zich eens gewoon met voetbal bezig houden.

Pelle was een voorbeeld van beheersing gisteren (op een klein momentje na).
Hij werd werkelijk continue gezocht en getreiterd door m.n. Wormgoor. De naam zegt al genoeg...
1 ding moet ik die wormgoor nageven,hij steelde wel alle tassen leeg van zijn joodse collega's in de arena..
Verders is het gewoon een haagse jood.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 ding moet ik die wormgoor nageven,hij steelde wel alle tassen leeg van zijn joodse collega's in de arena..
Verders is het gewoon een haagse jood.
Huh, echt is dat zo..?
Wim2
 Wim2 - maandag 17 december 2012 - 17:33   quote  deeplink  
Gore worm is het!
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 19:17   quote  deeplink  
heerlijk man die reakties......
ADO had alles over om te stunten in de kuip...en het is ze niet gelukt.
sterker nog,uiteindelijk met eigen middelen verslagen.
zo kunnen ze maar n paar keer per jaar spelen,anders kunnen ze niemand meer opstellen.
dus laat ze lekker tegen 020 hetzelfde doen.
en dan wel de punten pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door van geil --
Wim2
 Wim2 - maandag 17 december 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Die Holla kan er ook wat van. Vieze toneelspeler!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 december 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 16:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Huh, echt is dat zo..?
Ajax ontslaat Vito Wormgoor
25-08-08 11:54 uur
AMSTERDAM - Verdediger Vito Wormgoor (19) is door Ajax ontslagen. Hij zou 150 euro hebben gestolen van zijn ploeggenoot Edgar Manucharyan. Het zou gaan om geld dat Manucharyan van Wormgoor had geleend, maar ondanks herhaaldelijke verzoeken niet terugbetaalde. Daarop zou Wormgoor het geld in de kleedkamer van Jong Ajax hebben gestolen.

Wormgoor tekende in januari 2006 een contract bij de club die hij zijn jeugdliefde noemde. Hij kwam over van zaterdaghoofdklasser Dovo. Daar speelde hij op zijn zeventiende al in het eerste elftal. Vorig seizoen maakte Wormgoor, aanvoerder van Jong Ajax, door blessures bij anderen al eens deel uit van de eerste selectie. Tot een opstap naar het eerste leidde dat nog niet; komend seizoen zou Wormgoor voor Jong Ajax spelen.

Wormgoor maakte in de voorbereiding kort deel uit van de eerste selectie nadat verdediger Jan-Arie van der Heijden tijdens het trainingskamp in de Lutte geblesseerd was geraakt. De met 8-1 gewonnen oefenwedstrijd tegen Excelsior '31 was zijn eerste optreden in het eerste team. Ook speelde hij mee in de afscheidswedstrijd van Jaap Stam.

Het contract is volgens de club 'in goed overleg ontbonden'. Op de website van Ajax wordt geen melding gemaakt van het ontslag. Een woordvoerder van de club onthoudt zich van ieder commentaar.

Beloftentrainer Adrie Koster wil eveneens niets zeggen over het verlies van zijn aanvoerder. Jong Ajax begint de competitie vanavond zonder de centrale verdediger met de kraker tegen Jong Feyenoord. (HET PAROOL
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 17 december 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Is ie wel erg ver weggezakt. Nu probeert ie gel te stelen haha
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 18 december 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 22:47 schreef BertusBadeend het volgende:
Is ie wel erg ver weggezakt. Nu probeert ie gel te stelen haha
haha afblijven van onze Pelle !
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 18 december 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Tegen 020 zouden ze dezelfde fratsen moéten uithalen, maar dat durven ze niet?!
Natuurlijk speel bij/tegen 020 altijd(!) tegen de 12e,13e,14e en 15e man... begrijpen jullie wel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ajax ontslaat Vito Wormgoor
25-08-08 11:54 uur
AMSTERDAM - Verdediger Vito Wormgoor (19) is door Ajax ontslagen. Hij zou 150 euro hebben gestolen van zijn ploeggenoot Edgar Manucharyan. Het zou gaan om geld dat Manucharyan van Wormgoor had geleend, maar ondanks herhaaldelijke verzoeken niet terugbetaalde. Daarop zou Wormgoor het geld in de kleedkamer van Jong Ajax hebben gestolen.

Wormgoor tekende in januari 2006 een contract bij de club die hij zijn jeugdliefde noemde. Hij kwam over van zaterdaghoofdklasser Dovo. Daar speelde hij op zijn zeventiende al in het eerste elftal. Vorig seizoen maakte Wormgoor, aanvoerder van Jong Ajax, door blessures bij anderen al eens deel uit van de eerste selectie. Tot een opstap naar het eerste leidde dat nog niet; komend seizoen zou Wormgoor voor Jong Ajax spelen.

Wormgoor maakte in de voorbereiding kort deel uit van de eerste selectie nadat verdediger Jan-Arie van der Heijden tijdens het trainingskamp in de Lutte geblesseerd was geraakt. De met 8-1 gewonnen oefenwedstrijd tegen Excelsior '31 was zijn eerste optreden in het eerste team. Ook speelde hij mee in de afscheidswedstrijd van Jaap Stam.

Het contract is volgens de club 'in goed overleg ontbonden'. Op de website van Ajax wordt geen melding gemaakt van het ontslag. Een woordvoerder van de club onthoudt zich van ieder commentaar.

Beloftentrainer Adrie Koster wil eveneens niets zeggen over het verlies van zijn aanvoerder. Jong Ajax begint de competitie vanavond zonder de centrale verdediger met de kraker tegen Jong Feyenoord. (HET PAROOL
Klopt ja nu herriner ik me het ook weer, thanx maat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door RenatoBos --
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 18 december 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt ja nu herrijst ik me het ook weer, thanx maat..
herrijst....mja
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 13:15 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

herrijst....mja
Kutautocorrectie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wormgoor- bah









0.0114820