|
|
anti010
|
|
|
De altijd beladen wedstrijd tegen Utrecht komt er weer aan. Ik waag me niet meer aan voorspellingen bij deze clash. ik hoop jullie wel. Een puntje geef ik wel mee, geef Vermeer deze wedstrijd lekker rust en laat Cillissen keepen. scheelt ermorme stress.Ik ben benieuwd naar de reacties. ps. we moeten winnen anders staan die havenslaven boven ons met als volgende wedstrijd jawel 010 komt naar amsterdam. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
lijkt me echt een zware worden dit! zie het ook echt niet zitten, maar Ajax moet er daar gewoon opklappen en gelijk alle ilussies bij dat provincieclubje laten verdwijnen!
EROP EN EROVER! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
molke
|
|
|
Gewoon scherp aan de wedstrijd beginnen ( en niet zoals de afgelopen wedstrijden je laten afbluffen ) inzet tonen heren |
|
|
|
|
molke
|
|
|
We zijn beter , maar deze wedstrijd vraagt om super scherp te zijn |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We gaan nu tegen kerels voetballen en daar heeft Ajax het altijd moeilijk mee....tegen die kakkerlakken hebben we het ook altijd moeilijk....toch moeten wij ons niet laten beinvloeden en onze eigens spel blijven spelen...ze zullen ons bij de strot grijpen...maar laat de bal maar rond gaan...laat ze lopen tot ze helemaal op zijn en dan toeslaan.....ik heb liever dat we pas vlak voor tijd scoren....als we maar winnen...het gaat niet om mooi maar om de punten...ik hoop dat onze verdediging + CVM beter bij de les zijn.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:We gaan nu tegen kerels voetballen en daar heeft Ajax het altijd moeilijk mee....tegen die kakkerlakken hebben we het ook altijd moeilijk....toch moeten wij ons niet laten beinvloeden en onze eigens spel blijven spelen...ze zullen ons bij de strot grijpen... maar laat de bal maar rond gaan...laat ze lopen tot ze helemaal op zijn en dan toeslaan.....ik heb liever dat we pas vlak voor tijd scoren....als we maar winnen...het gaat niet om mooi maar om de punten...ik hoop dat onze verdediging + CVM beter bij de les zijn.... en dan scoren die lui op de counter natuurlijk, zo worden we altijd genaaid! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij wonnen we vrij recentelijk nog van ze. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ben bang dat Moisander deze wedstrijd geel zal pakken en dus niet mee kan spelen tegen 010... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Met een uitblinkende Babel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nu staat er wel een ander op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: kwestie van alert zijn...en de bal eens een keer het stadium uittrappen...het gaat om de puntjes en niet om mooi voetbal...dat doen we thuis wel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wie weet Boerrigter ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou kunnen. Hij gaat eindelijk weer beter draaien. Maar misschien speelt een Fischer wel een geweldige wedstrijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 22:30 schreef remco k het volgende:Zou kunnen. Hij gaat eindelijk weer beter draaien. Maar misschien speelt een Fischer wel een geweldige wedstrijd Laten we het hopen Remco... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wordt weer billenknijpen denk ik...zeker als we zo verdedigen als tegen willem2 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dus dan kan het nu ook makkelijke weer gebeuren dat we winnen. Zoals ik al zei: 1-3 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie Ajax voor de stop geen punten meer morsen eigenlijk. Ajax zit in een flow waar de spelen het gevoel hebben dat ze een pot gewoon winnen. Utrecht is dan wel een lastige ploeg maar laat Ajax nu ook geen makkelijke tegenstander zijn. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het zou zomaar kunnen gebeuren dat we met de winterstop op de 1e plaats staan, want alle clubs spelen wisselvallig. Bij een slechte dag van ons AJAX kunnen wij dan ook zomaar weer 5e staan...
Ikzelf ga toch wel voor de 1e optie, dus bovenaan met de winterstop!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 12:41 schreef Ronald 1960 het volgende:Het zou zomaar kunnen gebeuren dat we met de winterstop op de 1e plaats staan, want alle clubs spelen wisselvallig. Bij een slechte dag van ons AJAX kunnen wij dan ook zomaar weer 5e staan... Ikzelf ga toch wel voor de 1e optie, dus bovenaan met de winterstop!!! PSV uit bij NAC lijkt me niet dat ze niet winnen, want NAC is wel echt een aantal Niveau's lager dan NEC...
Twente heeft met AZ een tegenstander uitvorm, bovendien wordt er vrijdag gespeeld en heeft AZ dinsdag(vanavond) een bekerwedstrijd... zie dus Twente ook weer met geluk winnen... gelijk spel zou ook mooi zijn...
Ajax krijgt het erg lastig tegen dit utrecht voorspel ik, een 'half-één' wedstrijd en we spelen Donderdag nog Beker.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 15:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] PSV uit bij NAC lijkt me niet dat ze niet winnen, want NAC is wel echt een aantal Niveau's lager dan NEC... Twente heeft met AZ een tegenstander uitvorm, bovendien wordt er vrijdag gespeeld en heeft AZ dinsdag(vanavond) een bekerwedstrijd... zie dus Twente ook weer met geluk winnen... gelijk spel zou ook mooi zijn... Ajax krijgt het erg lastig tegen dit utrecht voorspel ik, een 'half-één' wedstrijd en we spelen Donderdag nog Beker.... Zo goed is Twente ook niet in vorm. En AZ is een ploeg die zomaar weer kan gaan draaien. Ik zie Twente niet zomaar van AZ winnen hoor. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 15:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] PSV uit bij NAC lijkt me niet dat ze niet winnen, want NAC is wel echt een aantal Niveau's lager dan NEC... Twente heeft met AZ een tegenstander uitvorm, bovendien wordt er vrijdag gespeeld en heeft AZ dinsdag(vanavond) een bekerwedstrijd... zie dus Twente ook weer met geluk winnen... gelijk spel zou ook mooi zijn... Ajax krijgt het erg lastig tegen dit utrecht voorspel ik, een 'half-één' wedstrijd en we spelen Donderdag nog Beker.... psv uit of thuis is een 'wereld' van verschil en ze spelen nu uit. Ik denk gelijk spel AZ vind ik zo slecht niet, ze missen wel een hoop kansen. Ik denk gelijk spel AJAX heeft de laatste 2 'half één' wedstrijden niet verloren en zelfs ook 1 gewonnen. ik denk aan een 3-1 overwinning voor ons AJAX. Vandaar dat ik denk dat we best wel eens boven aan kunnen staan met de winterstop. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 15:28 schreef Eide het volgende:[..] Zo goed is Twente ook niet in vorm. En AZ is een ploeg die zomaar weer kan gaan draaien. Ik zie Twente niet zomaar van AZ winnen hoor. maar Twente heeft wel gewoon 37 punten en is daarmee mede koploper in de eredivisie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 15:33 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] psv uit of thuis is een 'wereld' van verschil en ze spelen nu uit. Ik denk gelijk spel AZ vind ik zo slecht niet, ze missen wel een hoop kansen. Ik denk gelijk spel AJAX heeft de laatste 2 'half één' wedstrijden niet verloren en zelfs ook 1 gewonnen. ik denk aan een 3-1 overwinning voor ons AJAX. Vandaar dat ik denk dat we best wel eens boven aan kunnen staan met de winterstop. Vergeet niet dat AZ vanavond al voor de beker speelt, dit zullen waarschijnlijk met het 1e team doen, en de wedstrijd is op vrijdag dus hebben ze maar 2 dagen rust. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En ajax heeft maar 1 punt minder en heeft ook puntverlies geleden tegen AZ.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja daar heb je wel gelijk in..Maar de laatste jaren hebben we t altijd moeilijk in Alkmaar...Ik hoop natuurlijk dat twente wint..Maar iedere week zijn er minimaal twee ploegen uit de top 5 die punten verspelen....En Ajax uit bij Utrecht..Nou dat word zeker een moeilijke pot.Gezien t verleden van uitduels van Ajax bij Utrecht...Voor Twente geldt t zelfde uit bij AZ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 15:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] PSV uit bij NAC lijkt me niet dat ze niet winnen, want NAC is wel echt een aantal Niveau's lager dan NEC... Twente heeft met AZ een tegenstander uitvorm, bovendien wordt er vrijdag gespeeld en heeft AZ dinsdag(vanavond) een bekerwedstrijd... zie dus Twente ook weer met geluk winnen... gelijk spel zou ook mooi zijn... Ajax krijgt het erg lastig tegen dit utrecht voorspel ik, een 'half-één' wedstrijd en we spelen Donderdag nog Beker.... Met nac weet je het nooit...ik geloof in az tegen twente...az moet vol op de aanval gaan...net ajax als psv... En dan staan wij gewoon bovenaan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zondermeer. Maar juist de laatste weken gaat het wat minder met Twente. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Dat lag niet aan AZ maar aan onze super verdediging. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Stel je voor hoeveel punten we hadden gehad....Als we wel in vorm geweest waren.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: toen speelde daar o.a Moisander nog mee... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: net zo veel, hoeveel kansen je Castaignos ook geeft hij mist toch:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schrijf ik ergens waar het aan lag?? Volgens mij niet, ik zeg alleen dat we er puntverlies tegen hebben geleden, en als ons dat kan overkomen, dan Twente ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bedoelt die speler die ons ook significant beter maakt?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: opbouwend wel, ook verdedigend ten opzichte van Blind op die positie...
en dat heeft niks te maken met het feit dat Blind nu goed speelt op de linksback positie...dat hij dan ook zo goed had gespeeld als LCV
en dan mag Blind vorig jaar daar wel goed hebben gespeeld, dat was als vervanging van Vertonghen in een goed draaiend elftal...
daartegen over staat ook nog dat Reijnen Moiasnder vervangt bij AZ, en ten opzichte van Moisander is dat wle een enorme verzwakking...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 19:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] opbouwend wel, ook verdedigend ten opzichte van Blind op die positie... en dat heeft niks te maken met het feit dat Blind nu goed speelt op de linksback positie...dat hij dan ook zo goed had gespeeld als LCV en dan mag Blind vorig jaar daar wel goed hebben gespeeld, dat was als vervanging van Vertonghen in een goed draaiend elftal... daartegen over staat ook nog dat Reijnen Moiasnder vervangt bij AZ, en ten opzichte van Moisander is dat wle een enorme verzwakking... oneens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik ook!!!!!!!!!!!!!!Trouwens wel de enigste club die ik haat..Altijd hommeles met die gasten... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 20:27 schreef Aartus het volgende:[..] Ik ook!!!!!!!!!!!!!!Trouwens wel de enigste club die ik haat..Altijd hommeles met die gasten... Precies en nog geen kut bereikt in hun bestaan..... Het enige feest daar is als ze tegen ons punten pakken ..... Calimeros zijn het.... Schijttiefusteringkutvolk daar!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 20:31 schreef joduh het volgende:[..] Precies en nog geen kut bereikt in hun bestaan..... Het enige feest daar is als ze tegen ons punten pakken ..... Calimeros zijn het.... Schijttiefusteringkutvolk daar!!!! Wij mochten met FC Twente niet eens naar de uitwedstrijd.Want vorig seizoen is t hand uitgelopen..En er werd met de vinger naar FC Twente gewezen.Terwijl die kutrechters zelf begonnen..Schijtvolk is t.Altijd trammelant met die Lafaards!!1 |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
2-3, Hoesen, de Jong en Eriksen scoren. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Van mij mag t 0-5 worden.. |
|
|
|
|
Keizer20
|
|
|
quote: Zeker omdat MAKKELIE uit de directe omgeving van o10 komt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Toch geen Calimero gedrag hier he... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: over Blind of Reijnen..? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Stel je voor hoeveel punten wij hadden gehad als wij die flauwe gelijkspelletjes hadden gewonnen.
Maar zoals mijn moeder altijd zei: as is verbrande turf. |
|
|
|