|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 22:50 schreef Eide het volgende:[..] Stel je voor hoeveel punten wij hadden gehad als wij die flauwe gelijkspelletjes hadden gewonnen. Maar zoals mijn moeder altijd zei: as is verbrande turf. Koek koek...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 20:31 schreef joduh het volgende:[..] Precies en nog geen kut bereikt in hun bestaan..... Het enige feest daar is als ze tegen ons punten pakken ..... Calimeros zijn het.... Schijttiefusteringkutvolk daar!!!! Precies...tyfusleiers.Kut utreg.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nou niet meer vloeken.
Maar het blijft een lastige en vervelende tegenstander en toch winnen wij zondag met 1-3 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nog een reden waarom wij zondag van Utrecht winnen: Utrecht doet nu goed mee in de subtop. Normaal spelen ze één goede wedstrijd en dat is tegen ons, nu spelen ze wat constanter en gaan nu niet zo enorm pieken. Dus nogmaals; een overwinning voor ons AJAX: 1-3 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 14:28 schreef Ronald 1960 het volgende:Nog een reden waarom wij zondag van Utrecht winnen: Utrecht doet nu goed mee in de subtop. Normaal spelen ze één goede wedstrijd en dat is tegen ons, nu spelen ze wat constanter en gaan nu niet zo enorm pieken. Dus nogmaals; een overwinning voor ons AJAX: 1-3 Neem psv thuis, daar piekte utrecht toch ookwel hoor... en ze zijn fysiek ook erg sterk.. snap niet dat jij er zo gerust op bent.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 15:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Neem psv thuis, daar piekte utrecht toch ookwel hoor... en ze zijn fysiek ook erg sterk.. snap niet dat jij er zo gerust op bent.. normaal spelen ze zo alleen tegen ons en tegen de rest geven ze niet thuis, nu hebben ze al eerder zo moeten pieken en ik denk niet dat het bij utrecht nu weer gaat lukken en daar komt bij dat wij nog wat goed te maken hebben na een dubbele nederlaag vorig Seizoen en het gelijke spel in de ArenA dit seizoen. Vandaar! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 19:22 schreef remco k het volgende:[..] Schrijf ik ergens waar het aan lag?? Volgens mij niet, ik zeg alleen dat we er puntverlies tegen hebben geleden, en als ons dat kan overkomen, dan Twente ook.. Zeg ik dan dat je daarom vraagt ?ik vertel je gewoon waarom ik vind dat wij puntverlies hebben geleden,dus dat lag niet aan AZ maar aan onze verdediging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2012 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 17:46 schreef nora het volgende:[..] Zeg ik dan dat je daarom vraagt ?ik vertel je gewoon waarom ik vind dat wij puntverlies hebben geleden,dus dat lag niet aan AZ maar aan onze verdediging. Heeft toch niks met die post te maken of ben ik nou gek?? |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Mogen er nu nog supporters mee naar Kutrecht. Of hebben ze dat verknald voor ons. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Er mogen gewoon supporters naar toe. Alcohol in en rond het stadion is verboden, dat dan weer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Top. dan hebben we dus gewoon nog steun van onze aanhang.Dat kan in zo'n wedstrijd wel eens van belang zijn. Biertje lekker in de bus doen, en een klein zakflesje meenemen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 13:26 schreef anti010 het volgende:Top. dan hebben we dus gewoon nog steun van onze aanhang.Dat kan in zo'n wedstrijd wel eens van belang zijn. Biertje lekker in de bus doen, en een klein zakflesje meenemen. Ik heb zo'n vermoeden dat, na de Utrechtse debacles na Ajax en die mafkees met de vlag op het veld, dat de controle bij het stadion superstreng zal zijn. Dat wel. De sfeer zal er wel niet onder lijden maar toch. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Heeft elk antw.dan met de post te maken ?? nee toch ik reageer alleen op jou antwoord dat Ajax puntverlies heeft geleden tegen AZ daar reageer ik even op,maar als jij het niet goed vind haal ik het wel weg hoor !!!!!!!!!!!!zo beroerd ben ik niet ik wil niet dat jij over je toeren raakt. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ha ha ja daar lijkt het wel op !!! sorry Rempie |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Frustaties scheldpartijen kan in een ander topic... Ik zit voor je klaar...:))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ?? Speelt ajaks thuis..?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ha ha ha ha...jij bent zeker de leukste thuis...wat een humor heb jij, nee ik kom niet meer bij...:))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 19:38 schreef hippy het volgende:[..] Ha ha ha ha...jij bent zeker de leukste thuis...wat een humor heb jij, nee ik kom niet meer bij...:))) 0-5 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een eenvoudige 0-3 winst voor onze jongens....ze gaan van het kastje naar de muur....hahaha.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
2-0. Ongeconcentreerde wedstrijd en afgetroefd op felheid en beleving. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ongeconcentreerd en geen beleving lijkt me sterk....ze moeten nog 1x alles geven voor de winterstop is wat onze jongens mee krijgen van de Boer...dus voorzie ik in dat opzicht geen problemen.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Helaas hebben ze het juist op zo'n moment al vaker laten af weten dit seizoen. Dat mag je ze wellicht nog niet kwalijk nemen, maar het gebeurt wel. Uiteraard hoop ik dat ik ongelijk krijg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 14:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:Helaas hebben ze het juist op zo'n moment al vaker laten af weten dit seizoen. Dat mag je ze wellicht nog niet kwalijk nemen, maar het gebeurt wel. Uiteraard hoop ik dat ik ongelijk krijg. Ik vind het wel beter dan vorig seizoen, dit jaar toch niet verloren in de kuip, vorig jaar wel, Utecht uit en Groningen uit in de beker gewonnen.. Ik heb het idee dat het toch wat beter gaat bij Utrecht achtige tegenstanders.. Maar morgen ook nog om half 1... Ben er bang voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar weer 6 tegengoals krijgen in de Domstad zie ik niet zo gebeuren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aaa dus Kenniet Veelmeer doet niet mee..?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hahahahaha, ik vind het leuk gevonden. Maar hij pakte nog wel met een schitterende reflex een bijna zekere treffer van Graszitaande Pallet in de slotfase bij Feyenooit - AJAX |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ken je die niet..?? Bekijk het filmpje hieronder anders ff..
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja staat die morgen op goal..Nou succes dan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Hoef ik van jou nie te hebben kutkakkerlak |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: למה אתה קורא לי מטומטם |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 december 2012 - 22:50 schreef Eide het volgende:[..] Stel je voor hoeveel punten wij hadden gehad als wij die flauwe gelijkspelletjes hadden gewonnen. Maar zoals mijn moeder altijd zei: as is verbrande turf. geldt toch voor allemaal..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heet Kenneth Vermeer, je weet wel, heel belangrijk bij de afgelopen twee kampioenschappen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 23:26 schreef remco k het volgende:[..] Die heet Kennethe Vermeer, je weet wel, heel belangrijk bij de afgelopen twee kampioenschappen.. daar is geen speld tussen te krijgen...hahahaha.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 23:26 schreef remco k het volgende:[..] Die heet Kennethe Vermeer, je weet wel, heel belangrijk bij de afgelopen twee kampioenschappen.. Heb geen flauw idee waar je het over hebt.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nac-Psv gezien..Typisch geval van matchfixing..Wat een slappe hap zeg dat scheit Nac...T leek wel of ze t erom deden!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jawel joh, je weet wel, een van die kampioenschappen waren jullie in de waan dat jullie ons dat kampioenschap hebben bezorgt... Gaat er weer een LAMPIE branden??? hahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2012 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] Jawel joh, je weet wel, een van die kampioenschappen waren jullie in de waan dat jullie ons dat kampioenschap hebben bezorgt... Gaat er weer een LAMPIE branden??? hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hadden allang voor moeten staan.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
AJAX staat redelijk tot goed te voetballen, maar hoeveel kansen hebben we nog nodig om te scoren??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Sigi we missen je jonge!! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt gewoon goed. Maar 5/6 keer alleen op de keeper af komen met afspeel mogelijkheden en niet scoren gaat ons in de tweede helft opbreken als we niet oppassen |
|
|
|