BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 23 December 2012, 12:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Poulsen en Moisander waren de hele wedstrijd prima.Maar jij zet Eriksen toch altijd op een voetstuk maar als het slecht gaat dan is hij ineens EEN van de elf maar speelt hij goed dan is HIJ ineens wel de man. Dus veel plezier met jezelf tegen te praten remcootje
Wel grappig, jezelf zo tegen spreken.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Misschien zou het trouwens wel van wat respect getuigen gewoon normaal te doen.
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of ie bijtekend, hij heeft daar nog niks over gezegd. En zijn mentaliteit het slechtst??? Hoe verklaar je dan dat hij zowel in de CL als de ED veruit de meeste KM per wedstrijd maakt van alle Ajacieden?? Je zou zeggen dat iemand met zo'n "slechte" mentaliteit niet zo veel zou lopen..
Dus hoeveel iemand loopt heeft met mentaliteit te maken?? nee mentaliteit wil zeggen dat je als een kerel een duel in gaat. Dat je 15 wedstrijden heel constant speelt. Dat je, in zijn geval, veel baker beslissend bent. Als het de ene week een 10 is en de week erop een 5 dan is je spelopavtting niet in orde.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus hoeveel iemand loopt heeft met mentaliteit te maken?? nee mentaliteit wil zeggen dat je als een kerel een duel in gaat. Dat je 15 wedstrijden heel constant speelt. Dat je, in zijn geval, veel baker beslissend bent. Als het de ene week een 10 is en de week erop een 5 dan is je spelopavtting niet in orde.
http://foebele.blogspot.nl/2012/12/eriksen-20.html
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Daarbij toont veel lopen aan dat je hard werkt, en dat toont weer aan dat je een goede mentaliteit hebt..
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag ik van jou 1 quote zien van Eriksen zelf waarin hij aangeeft niet te willen bijtekenen???
Volg nu live:
« het wedstrijdverslag van Feyenoord - FC Groningen »

Voetbalnieuws

'Eriksen wil contract bij Ajax niet verlengen'

Gepubliceerd op dinsdag 13 november 2012 om 11:51

Een voortijdige breuk tussen Ajax en Christian Eriksen dreigt. Tegen het Deense Sporten.dk laat Marc Overmars, de technisch directeur van Ajax, weten dat de 20-jarige middenvelder zijn tot 2014 lopende contract vooralsnog niet wil verlengen.

Volgens Overmars praten beide partijen al geruime tijd over een nieuwe verbintenis, maar heeft dat nog niet tot resultaat geleid. "Maar we blijven in gesprek. We zullen zien wat er na de jaarwisseling gebeurt", zegt hij. Eriksen zelf laat weten dat hij een nieuw contract bij Ajax nog zeker niet definitief afgewezen heeft, maar dat hij zijn opties open wil houden. "Er komt een moment dat ik een volgende stap wil maken."

Als Eriksen voet bij stuk houdt en niet bijtekent, kan het voor Ajax interessant zijn om hem al komende zomer te verkopen. Op die manier kan de club nog een aardig transferbedrag vragen voor de talentvolle Deen, die anders in 2014 transfervrij is.

Hieruit weet ik genoeg. Plus het feit dat hij nog maar anderhalf jaar contract heeft dus Ajax heeft niet de tijd om even op meneer te wachten maar moet handelen. Tussen nu en juni zit zeker 5 tot 7 miljoen extra transferwaarde dus ik vind het een prachtig moment om afscheid te nemen
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volg nu live:
« het wedstrijdverslag van Feyenoord - FC Groningen »

Voetbalnieuws

'Eriksen wil contract bij Ajax niet verlengen'

Gepubliceerd op dinsdag 13 november 2012 om 11:51

Een voortijdige breuk tussen Ajax en Christian Eriksen dreigt. Tegen het Deense Sporten.dk laat Marc Overmars, de technisch directeur van Ajax, weten dat de 20-jarige middenvelder zijn tot 2014 lopende contract vooralsnog niet wil verlengen.

Volgens Overmars praten beide partijen al geruime tijd over een nieuwe verbintenis, maar heeft dat nog niet tot resultaat geleid. "Maar we blijven in gesprek. We zullen zien wat er na de jaarwisseling gebeurt", zegt hij. Eriksen zelf laat weten dat hij een nieuw contract bij Ajax nog zeker niet definitief afgewezen heeft, maar dat hij zijn opties open wil houden. "Er komt een moment dat ik een volgende stap wil maken."

Als Eriksen voet bij stuk houdt en niet bijtekent, kan het voor Ajax interessant zijn om hem al komende zomer te verkopen. Op die manier kan de club nog een aardig transferbedrag vragen voor de talentvolle Deen, die anders in 2014 transfervrij is.

Hieruit weet ik genoeg. Plus het feit dat hij nog maar anderhalf jaar contract heeft dus Ajax heeft niet de tijd om even op meneer te wachten maar moet handelen. Tussen nu en juni zit zeker 5 tot 7 miljoen extra transferwaarde dus ik vind het een prachtig moment om afscheid te nemen
Eriksen zelf laat weten dat hij een nieuw contract bij Ajax nog zeker niet definitief afgewezen heeft, maar dat hij zijn opties open wil houden.

Een suggestieve titel blijkt dus, en Eriksen heeft nog helemaal geen nee gezegd.
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:40 schreef remco k het volgende:
Misschien zou het trouwens wel van wat respect getuigen gewoon normaal te doen.
Denkt toch echt dat het andersom is.. Maar ja, dat zijn de echten he, die roepen dat we dan onze beste speler maar moeten gaan verkopen..Whahahahaha..

gewoon je grote bek houden als je zelf eerst met zo'n reactie komt remcootje.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:46   quote  deeplink  
ik wordt trouwens liever kampioen dan dat ik onze beste speler in de wintserstop zie gaan voor die 5 miljoen extra.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denkt toch echt dat het andersom is.. Maar ja, dat zijn de echten he, die roepen dat we dan onze beste speler maar moeten gaan verkopen..Whahahahaha..

gewoon je grote bek houden als je zelf eerst met zo'n reactie komt remcootje.
Volgens mij spreek ik je gewoon normaal aan mafkees, wel erg stoer met een grote bek op het internet.

Veel succes verder ga een leuk potje voetbal kijken.
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:43 schreef remco k het volgende:
Daarbij toont veel lopen aan dat je hard werkt, en dat toont weer aan dat je een goede mentaliteit hebt..
Lopen wil zeg dat je niet lui bent waar ik hem ook niet van beticht. Als je geen reeks kan neerzetten van goede wedstrijden terwijl je ZO goed kan vopetballen dan zit het in je koppie niet goed. Als je de ene wedstrijd briljant bent en je door niks of niemand van de bal laat zetten en de wedstrijd erop is het 180 graden andersom dan zit het niet goed bij je.
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen zelf laat weten dat hij een nieuw contract bij Ajax nog zeker niet definitief afgewezen heeft, maar dat hij zijn opties open wil houden.

Een suggestieve titel blijkt dus, en Eriksen heeft nog helemaal geen nee gezegd.
Lees nou eens kerel!! Hij zegt geen definitief nee maar Ajax heeft de luxe en tijd niet om op hem te wachten. Waarom denk je dat FdB in de media roept dat hij moet bijtekeken of anders vertrekken?? Dus gewoon blijven volhouden aan je eigen onzin
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij spreek ik je gewoon normaal aan mafkees, wel erg stoer met een grote bek op het internet.

Veel succes verder ga een leuk potje voetbal kijken.
je beticht mij ervan geen echte te zijn en dat noem jij normaal reageren?? Eng mannetje ben je remcootje
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - zondag 23 december 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Waar halen mensen het toch vandaan dat Eriksen de dragende speler moet zijn? Hij is 20 jaar en moet nog ontzettend veel leren. Talent heeft hij zeker, zet vandaag 4-5 x iemand alleen voor de keeper, en heeft ook zeker gewerkt; helpt mee met afjagen en gaat er meteen achteraan als hij een keer een bal verliest (van een fysiek goede tegenstander. Wat wil je met zulke dunne jochies?)
"Hij speelde de eerste helft goed, maar de 2e niet"
Vind je het gek?! Als Eriksen (of menig andere speler)de bal niet kwijt kan omdat de tegenstander druk zet en zijn MEDESPELRS niet vrijlopen, kun je hem dat niet verwijten, vind ik. Af en toe een beetje te nonchalant misschien, maar om nou te zeggen dat hij drama is of 'speelt als een kind', nee in mijn ogen niet. Als je deze jongen bij Barcelona zet geloof ik dat hij binnen een paar weken gewoon mee kan draaien met het 1e...
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV moet nog naar Twente, Feyenoord, Vitesse en AZ..
Maak niet uit Remco waar je heen moet..
Als je kampioen wilt worden moet je gewoon zo veel mogelijk winnen..
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 15:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Maak niet uit Remco waar je heen moet..
Als je kampioen wilt worden moet je gewoon zo veel mogelijk winnen..
Klopt helemaal. Maar denk wel dat Twente een makkelijker programma heeft dan PSV of Ajax
Stanley
 Stanley - zondag 23 december 2012 - 17:22   quote  deeplink  
En toch... irriteer ik me ook regelmatig aan Eriksen. Ik denk dat hij een volgende stap moet gaan zetten! In sommige acties zie je zijn klasse, maar te vaak levert hij onnodig de bal in. Als groeibriljantje van de club wordt het hem niet moeilijk genoeg gemaakt waardoor hij niet alles van zichzelf hoeft te eisen. En die vele km die hij aflegt zijn veelal arrogant dartelend en niet vastberaden om een bal te veroveren ofzo.

Ik zeg ook strik er omheen en verkopen die hap !

En ik vind het triest dat spelers als hij en ook Fischer nu moeilijk doen om bij te tekenen en zo de identiteit van ajax onrecht aandoen, waardoor wij vele miljoenen mis kunnen lopen. Want zij worden toch wel aangekocht ongeacht het contract of de duur hiervan.

Bijtekenen is het belonen van de club waarbij ze groot konden worden plus het terugbetalen middels het geven van een garantie dat gelijke types in de toekomst ook nog perspectief in ajax als opleiding kunnen zien!

Spelermakelaars zouden dit moeten stimuleren .
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 december 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV moet nog naar Twente, Feyenoord, Vitesse en AZ..
Dat zegt allemaal niks...we moeten het zelf afdwingen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 december 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee totaal verkeerd begrepen!! Eriksen voetbal goed als Ajax goed speelt. Speelt Ajax minder dan steek hij er niet bovenuit. Dus het is nog steeds GEEN dragende speler
Hij voetbalt dus MEE ipv de kar te trekken.Laat hem maar lekker naar de Spurs gaan wat mij betreft
Helemaal mee eens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 december 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..
De rest zal niet minder scherp worden...alles staat dicht bij elkaar...wij zijn juist nu wanneer het er omdraait minder scherp...ook niet terug kijken naar vorige jaren want we leven nu...anders worden wij te makkelijk...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 december 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij zet 3 keer iemand alleen voor de keeper, wat moet die jongen nog meer doen? Dat de Jong, Boerrigter (4 keer) Fischer en Schone deze kansen niet afmaken kan hij toch niks aan doen..
Zelf wat meer scoren...na rust zakte hij met de rest helemaal weg...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 december 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:33 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar wij stonden aan het eind van de twee voorgaande seizoenen boven aan en dat is veel belangrijker ;-)
We leven nu...
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 17:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De rest zal niet minder scherp worden...alles staat dicht bij elkaar...wij zijn juist nu wanneer het er omdraait minder scherp...ook niet terug kijken naar vorige jaren want we leven nu...anders worden wij te makkelijk...
Vind ik niet, we warem tegen PSV Twente en tegen Utrecht vandaag gewoon heel erg goed, dat we vandaag een keer de kansen niet afmaken doet daar niets aan af.

Ongelooflijk zeg, 2 seizoennen op rij worden we weggeblazen in Utrecht en nu speel je ze helemaal van de mat maar win je niet en nu is men meer over de zeik. We staan maar 3 puntjes achter en er is nog helemaal niks gespeeld.

Ik vind juist dat Ajax hele grote stappen heeft gemaakt, steeds constanter goed voetbal speelt en gewoon volop in de race is voor de derde titel op rij.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 17:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We leven nu...
Inderdaad, en met nog 14 wedstrijden en maar 3 puntjes doen we gewoon volop mee.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zelf wat meer scoren...na rust zakte hij met de rest helemaal weg...
Ik snap mensen echt niet die dit bij hem ophangen, hij is pas 20 man, hij is niet de drager van dit elftal, daar is het ook helemaal het type speler niet na.

Worden er van die 4 ballen waarmee hij ze voor de keeper zet er 3 gemaakt is Eriksen de man van de wedstrijd, kan hij er iets aan doen dat een ander ze niet maakt??
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik niet, we warem tegen PSV Twente en tegen Utrecht vandaag gewoon heel erg goed, dat we vandaag een keer de kansen niet afmaken doet daar niets aan af.

Ongelooflijk zeg, 2 seizoennen op rij worden we weggeblazen in Utrecht en nu speel je ze helemaal van de mat maar win je niet en nu is men meer over de zeik. We staan maar 3 puntjes achter en er is nog helemaal niks gespeeld.

Ik vind juist dat Ajax hele grote stappen heeft gemaakt, steeds constanter goed voetbal speelt en gewoon volop in de race is voor de derde titel op rij.
Sommige zitten idd wel erg snel in zak en as.
pth
 pth - zondag 23 december 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of ie bijtekend, hij heeft daar nog niks over gezegd. En zijn mentaliteit het slechtst??? Hoe verklaar je dan dat hij zowel in de CL als de ED veruit de meeste KM per wedstrijd maakt van alle Ajacieden?? Je zou zeggen dat iemand met zo'n "slechte" mentaliteit niet zo veel zou lopen..
De ballenjongens rennen zich ook te pletter, maar daar win je ook geen wedstrijden mee droeftoeter!
pth
 pth - zondag 23 december 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Het probleem voor Ajax is naar mijn mening dat er, nu Sigthorsson geblesseerd is, geen echte afmaker voorhanden is die met de regelmaat van de klok scoort. Aan de ene kant heeft Ajax voldoende scorend vermogen, maar aan de andere kant is het wel vreemd om te zien dat in de (sub)top van het top scoorders klassement geen enkele Ajacied staat. Ik vindt Sigthorsson overigens een goede spits, maar of dat met al die blessures er ook echt uit gaat komen? Hoesen heeft zeker potentie, maar dat is nog te mager voor een Nederlandse topclub als Ajax. Heb de oplossing overigens ook niet, want topspitsen zullen voor Ajax onbetaalbaar zijn ... Ben wel gecharmeerd van die Finnbogason, maar of die kwalitatief goed genoeg is/kan worden voor Ajax? Dat mogen de echte experts bepalen. Feit is wel dat Ajax iets meer achter de hand moet hebben dan Hoesen en/of het doorschuiven van de Jong (uitstekende speler, maar naar mijn mening niet een echte spits die er 20 per seizoen in legt).
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:00 schreef pth het volgende:

[..]

De ballenjongens rennen zich ook te pletter, maar daar win je ook geen wedstrijden mee droeftoeter!
NOg zo'n zielige kerel die z'n gram online komt halen, stoer hoor. Maareh het zal wel zonder reden zijn dat er grote clubs zijn die Eriksen willen hebben..
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

NOg zo'n zielige kerel die z'n gram online komt halen, stoer hoor. Maareh het zal wel zonder reden zijn dat er grote clubs zijn die Eriksen willen hebben..
Eriksen verreweg de beste van Ajax.
Daar komen er straks wel n hoop op terug als hij weg is..
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

waarom word je meteen persoonlijk als anderen een andere mening hebben dan jij?? Wie denk je wel dat je bent. Een of andere forum-god? nee je mag hier je mening geven. Niks meer en niks minder maar als iemand een andere mening heeft word je meteen persoonlijk en gaat dan als klap op de vuurpijl ook nog eens zeggen dat anderen normaal moet reageren.
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Eriksen verreweg de beste van Ajax.
Daar komen er straks wel n hoop op terug als hij weg is..
Qua talent zeker. Maar je kan niet de eerste helft heel goed spelen en de tweede helft als een pupil over dat veld lopen. Zo gaat het altijd met hem. Hij is de man van Ajax en nee hij is geen talent meer. Hij voetbalt als een pupil.
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

waarom word je meteen persoonlijk als anderen een andere mening hebben dan jij?? Wie denk je wel dat je bent. Een of andere forum-god? nee je mag hier je mening geven. Niks meer en niks minder maar als iemand een andere mening heeft word je meteen persoonlijk en gaat dan als klap op de vuurpijl ook nog eens zeggen dat anderen normaal moet reageren.
Ik persoonlijk??? Volgens mij begint iemand mij uit te schelden..
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Qua talent zeker. Maar je kan niet de eerste helft heel goed spelen en de tweede helft als een pupil over dat veld lopen. Zo gaat het altijd met hem. Hij is de man van Ajax en nee hij is geen talent meer. Hij voetbalt als een pupil.
In de tweede helft zet hij nog een speler voor de keeper, totaal een keer of 4/5 gaat de helft van die ballen erin is Eriksen de gevierde man, kan hij er iets aan doen dat die goals niet worden gemaakt als hij die gasten perfect voor de keeper zet??
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

dat ben ik wel met je eens mr De man van Ajax gaat te ver.
Want dat heeft niet alleen met techniek te maken mr ook met leiderschap en ervaring.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

We leven nu...
Dus kan het dit seizoen net zo goed als de twee vorige seizoenen lopen. psv heeft ook wedstrijden gespeeld met veel kansen en toch maar gelijk gelijk gespeeld. AZ had gisteren ook recht op een punt, maar twente was effectiever.
Wat ik wil zeggen: soms zit het mee en soms zit het tegen. alle 4 de topploegen uit ons kikkerlandje (ik bedoel dus echt AJAX, Feyenoord, psv en twente) spelen te wisselvallig om nu al te kunnen zeggen wie er kampioen wortd dit seizoen. Ze laten alle vier regelmatig punten liggen. Het kan dus nog echt ALLE kanten op!
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus kan het dit seizoen net zo goed als de twee vorige seizoenen lopen. psv heeft ook wedstrijden gespeeld met veel kansen en toch maar gelijk gelijk gespeeld. AZ had gisteren ook recht op een punt, maar twente was effectiever.
Wat ik wil zeggen: soms zit het mee en soms zit het tegen. alle 4 de topploegen uit ons kikkerlandje (ik bedoel dus echt AJAX, Feyenoord, psv en twente) spelen te wisselvallig om nu al te kunnen zeggen wie er kampioen wortd dit seizoen. Ze laten alle vier regelmatig punten liggen. Het kan dus nog echt ALLE kanten op!
vergeet Vitesse niet..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

vergeet Vitesse niet..
Ik verwacht niet dat Vitesse het gaat volhouden. En ik vind dat Vitesse nog geen topploeg is. Laat ze eerst maar eens een paar seizoenen meedoen voor de titel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Utrecht zelf was zelf veel minder als de afgelopen twee seizoenen, al moet ik je gelijk geven dat Ajax qua spel grotere stappen heeft gemaakt....maar ik denk niet dat wij op dit moment de spelers hebben om het laatste zetje te geven...we missen daarvoor misschien wel de juiste spits...het is allemaal wel mooi en snel maar niet doeltreffend genoeg....mocht het scoren niet lukken moet je op het einde een beul in kunnen zettten...een echte pinchhitter...helaas hebben wij die niet...
nora
 nora - maandag 24 december 2012 - 00:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb genoten van Ajax ze waren geweldig alleen jammer dat je niet scoort maar god wat was ik blij met hun spel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zeg daarmee toch niets...ik wordt soms gestoord van die lui die alleen maar naar het verleden kijken...vandaar mijn uitspraak: WE LEVEN NU....de voorgaande 2 jaar leveren helemaal geen garanties op voor dit seizoen...het kan net zo goed finaal de verkeerde kant opgaan na de winterstop...als we bijv. naar de cijfers(doelpunten tegen en voor) gaan kijken is onze verdediging minder goed als die van Twente en onze voorhoede minder goed als die van PSV...maar ook dat zegt niets...maar 1 ding: nooit naar een ander kijken...beter zelf je punten pakken...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:53 schreef nora het volgende:

[..]

Ik heb genoten van Ajax ze waren geweldig alleen jammer dat je niet scoort maar god wat was ik blij met hun spel.
Spits??? waar is onze pinchhitter wanneer er niet gescoord wordt over 70 minuten? Jouw vriend Bulykin hebben ze zomaar laten vertrekken...niet dat hij er altijd was...maar een topclub moet een speler hebben die de laatse 20 minuten de beuk er in gooit....en dus alsnog de 3 punten over de streep trekt...Feyenoord speelt lang niet zo goed als Ajax maar ze staan wel in punten gelijk...waarom?...Een spits die ze er inramt...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 december 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

...maar 1 ding: nooit naar een ander kijken...beter zelf je punten pakken...
Daar heb je gelijk in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - maandag 24 december 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik persoonlijk??? Volgens mij begint iemand mij uit te schelden..
Eerst begin je erover dat ik geen echte zou zijn omdat ik Eriksen zou willen verkopen. vervolgens noem je iemand anders een zielige kerel en dan ga je anderen verwijten maken!!
Het is jouw toon die de muziek maakt!! Dus als je gewoon eens stopt met je ver verheven boven anderen te voelen dan kom je er wel. Doe ermee wat je wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door Brandje --
Eide
 Eide - maandag 24 december 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 01:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Spits??? waar is onze pinchhitter wanneer er niet gescoord wordt over 70 minuten? Jouw vriend Bulykin hebben ze zomaar laten vertrekken...niet dat hij er altijd was...maar een topclub moet een speler hebben die de laatse 20 minuten de beuk er in gooit....en dus alsnog de 3 punten over de streep trekt...Feyenoord speelt lang niet zo goed als Ajax maar ze staan wel in punten gelijk...waarom?...Een spits die ze er inramt...
Ok, dat is dus waarom Ajax meer goals heeft gemaakt dan Feyenoord (42 om 37). Wij hebben geen spits die ze erin ramt.

Ik begrijp je emotie maar dit is wel een heel zwak argument hoor. Pelle kan alleen zo scoren omdat hij spelers om zich heen heeft die hem goed weten te vinden. Bovendien pak je nu Pelle terwijl je het eerder over een pinchhitter had, die combinatie begrijp ik ook niet zo.

Het is wat het is. Ajax scoort normaliter vrij makkelijk, en Ajax heeft kansen zat gehad. Klote dat ze er niet ingaan maar het is wat het is. het kan niet altijd meezitten. Voetballend was het zeker de 1e helft ontzettend goed en speel dat duel 10 keer en het staat 9 keer minimaal 3-0 bij de rust. Nu gebeurde dat helaas een keer niet, maar je kan moeilijk daar de ploeg op afrekenen juist als het aardig voetbal liet zien. Je kan ze afrekenen om daadkracht voor het doel, maar ook dat is, gezien het doelsaldo, uitzonderlijk.
remco k
 remco k - maandag 24 december 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zeg daarmee toch niets...ik wordt soms gestoord van die lui die alleen maar naar het verleden kijken...vandaar mijn uitspraak: WE LEVEN NU....de voorgaande 2 jaar leveren helemaal geen garanties op voor dit seizoen...het kan net zo goed finaal de verkeerde kant opgaan na de winterstop...als we bijv. naar de cijfers(doelpunten tegen en voor) gaan kijken is onze verdediging minder goed als die van Twente en onze voorhoede minder goed als die van PSV...maar ook dat zegt niets...maar 1 ding: nooit naar een ander kijken...beter zelf je punten pakken...
Geen garanties maar wel lessen, veel van die jongens weten wat er voor nodig is om kampioen te worden.
remco k
 remco k - maandag 24 december 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eerst begin je erover dat ik geen echte zou zijn omdat ik Eriksen zou willen verkopen. vervolgens noem je iemand anders een zielige kerel en dan ga je anderen verwijten maken!!
Het is jouw toon die de muziek maakt!! Dus als je gewoon eens stopt met je ver verheven boven anderen te voelen dan kom je er wel. Doe ermee wat je wil
Ik heb nergens gezegd dat jij geen echte zou zijn, ik zeg "dat zijn de echten" dat is heel iets anders..

En ik blijf bij mijn mening en blijf die geven, dat is ook iets anders dan jij zegt, dat ik niet meeloop in jullie mening is echt heel iets anders, ben nu eenmaal geen meeloper.
remco k
 remco k - maandag 24 december 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ok, dat is dus waarom Ajax meer goals heeft gemaakt dan Feyenoord (42 om 37). Wij hebben geen spits die ze erin ramt.

Ik begrijp je emotie maar dit is wel een heel zwak argument hoor. Pelle kan alleen zo scoren omdat hij spelers om zich heen heeft die hem goed weten te vinden. Bovendien pak je nu Pelle terwijl je het eerder over een pinchhitter had, die combinatie begrijp ik ook niet zo.

Het is wat het is. Ajax scoort normaliter vrij makkelijk, en Ajax heeft kansen zat gehad. Klote dat ze er niet ingaan maar het is wat het is. het kan niet altijd meezitten. Voetballend was het zeker de 1e helft ontzettend goed en speel dat duel 10 keer en het staat 9 keer minimaal 3-0 bij de rust. Nu gebeurde dat helaas een keer niet, maar je kan moeilijk daar de ploeg op afrekenen juist als het aardig voetbal liet zien. Je kan ze afrekenen om daadkracht voor het doel, maar ook dat is, gezien het doelsaldo, uitzonderlijk.
+1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet eens dat ze normaliter vaak scoren...hoge uitslagen zijn er nauwelijks...
We hebben zeker zoveel kansen als PSV in de westrijd alleen scoren hun meer dan wij....vandaar dat ze een straatlengte voorstaan met hun doelpunten voor....

Heb het niet over Pelle die een hele westrijd speelt...heb het over een pinchhitter die wij niet in de selectie hebben mocht het scoren moeizaam gaan...heb ik gezegd dat ons spel niet goed was ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen garanties maar wel lessen, veel van die jongens weten wat er voor nodig is om kampioen te worden.
Zowel Twente als ook PSV hebben zeer zeker lering getrokken van hun falen in de voorgaande 2 seizoenen...onderschat dat niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 23 December 2012, 12:30): 0 - 0

0.0088372