|
|
remco k
|
|
|
Dat zeiden ze bij Ajax ook 7 jaar lang.. Ik zeg niet dat we kampioen gaan worden, maar vind het echt heel erg dom en raar om te stellen dat we kansloos zijn. Ik las elders op het forum dat Serrero en Sigthorson in de wedstrijden dat ze beiden speelden de meeste indruk op hem hadden gemaakt, het toeval wil dat deze jongens zich na de winterstop weer gaan melden, ook Babel er nog bij. Ik denk dat we zeker voorin en op het middenveld een hele goede en sterke selectie hebben.
Onze selectie is veel meer in evenwicht als voorheen, echt op iedere plek hebben we een redelijk goede vervanger. Kijk voor de grap eens hoe ons tweede elftal eruit ziet als we iedereen fit hebben.
-------------------------------Cilissen---------------------------- Ligeon-------Veltman-----------Denswill-------------------Boilesen ----------------------------Enoh----------------------------------- -----------------Serrero-----------------Schone-------------------- Lukoki-----------------------Hoessen-------------------------Fischer
En dan hebben we nog een aantal jongens zoals Sana, van 't Hart, Andersen, Boccara en Sporkslede achter de hand.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet eens dat ze normaliter vaak scoren...hoge uitslagen zijn er nauwelijks... We hebben zeker zoveel kansen als PSV in de westrijd alleen scoren hun meer dan wij....vandaar dat ze een straatlengte voorstaan met hun doelpunten voor.... Heb het niet over Pelle die een hele westrijd speelt...heb het over een pinchhitter die wij niet in de selectie hebben mocht het scoren moeizaam gaan...heb ik gezegd dat ons spel niet goed was ?? 60 goals is heel extreem.
42 goals op de helft is een normaal gemiddelde. Op 18 wedstrijden en dat 2.3 goals per wedstrijd. Dat is gewoon netjes. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 15:45 schreef Eide het volgende:[..] 60 goals is heel extreem. 42 goals op de helft is een normaal gemiddelde. Op 18 wedstrijden en dat 2.3 goals per wedstrijd. Dat is gewoon netjes. Maar het is toch jammer van al die kansen...of ben ik nou gek... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom blijft iedereen hangen op 1 wedstrijd tegen Utrecht, alle andere potjes maken we ze heel gemakkelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 15:44 schreef remco k het volgende:Dat zeiden ze bij Ajax ook 7 jaar lang.. Ik zeg niet dat we kampioen gaan worden, maar vind het echt heel erg dom en raar om te stellen dat we kansloos zijn. Ik las elders op het forum dat Serrero en Sigthorson in de wedstrijden dat ze beiden speelden de meeste indruk op hem hadden gemaakt, het toeval wil dat deze jongens zich na de winterstop weer gaan melden, ook Babel er nog bij. Ik denk dat we zeker voorin en op het middenveld een hele goede en sterke selectie hebben. Onze selectie is veel meer in evenwicht als voorheen, echt op iedere plek hebben we een redelijk goede vervanger. Kijk voor de grap eens hoe ons tweede elftal eruit ziet als we iedereen fit hebben. -------------------------------Cilissen---------------------------- Ligeon-------Veltman-----------Denswill-------------------Boilesen ----------------------------Enoh----------------------------------- -----------------Serrero-----------------Schone-------------------- Lukoki-----------------------Hoessen-------------------------Fischer En dan hebben we nog een aantal jongens zoals Sana, van 't Hart, Andersen, Boccara en Sporkslede achter de hand.. Dat dan weer wel....ziet er indrukwekkend uit Remco. Even over de spitspositie...Hoessen is jong en komt er wel...deze jongen niet overbelasten...Babel en Sigthorsson komen eraan...met de nadruk op komen...Sigthorsson eigenlijk onze enige echte spits naast onze jonge Hoessen is er heel lang uit geweest..verwacht niet dat hij direct in vorm zal zijn...dat duurt zeker nog enige weken...hoop dat hij wel heel blijft....Babel mioet je niet in de spits zetten...heeft een aardige voorzet maar van afronden heeft hij niet echt kaas gegeten....Babel is daarnaast bezig aan zijn laatste maanden....De Boer heeft gezegd dat hij 1 versterking wil in de winterstop...hoop mede daarom op een goede spits omdat Poulsen de laatste tijd goed bezig is op de CVM positie...naast Poulsen hebben we overigens genoeg stand-inns mocht hij minder worden of wegvallen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 16:14 schreef remco k het volgende:Waarom blijft iedereen hangen op 1 wedstrijd tegen Utrecht, alle andere potjes maken we ze heel gemakkelijk. Op een enkele wedstrijd na hebben we niet echt hoge uitslagen gemaakt....het is ook goed voor het zelfvertrouwen als er meer gescoord wordt....dat zag je tegen Utrecht....de 2e helft was het geloof weg.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Elk punt dat je verliest is jammer, het is alleen de reacties die mij verbazen. Plotseling is de ArenA weer te klein weet je.
Overigens, waar ik niemand over hoor, maar voor mij heeft Frank de Boer gister zijn eerste echte tactische fout van het jaar gemaakt. Hij had namelijk veels te veel verdedigende spelers op de bank. Eigenlijk had hij alleen Hoessen als aanvallend ingestelde speler zitten wat hem bijna geen opties gaf het duel open te breken, wat met Lukoki erbij bijvoorbeeld wel had gekund. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 16:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Op een enkele wedstrijd na hebben we niet echt hoge uitslagen gemaakt....het is ook goed voor het zelfvertrouwen als er meer gescoord wordt....dat zag je tegen Utrecht....de 2e helft was het geloof weg.... Gemiddeld meer dan 2 goals per match is toc niet raar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 16:46 schreef Eide het volgende:[..] Elk punt dat je verliest is jammer, het is alleen de reacties die mij verbazen. Plotseling is de ArenA weer te klein weet je. Overigens, waar ik niemand over hoor, maar voor mij heeft Frank de Boer gister zijn eerste echte tactische fout van het jaar gemaakt. Hij had namelijk veels te veel verdedigende spelers op de bank. Eigenlijk had hij alleen Hoessen als aanvallend ingestelde speler zitten wat hem bijna geen opties gaf het duel open te breken, wat met Lukoki erbij bijvoorbeeld wel had gekund. Lukoki was ziek, daarom ging Denswill mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hmm, had ik dat gemist, maar dan heb je eventueel ook jongens als De Sa. Nu had hij aanvallend gewoon niets om de bank en dat was toch jammer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Eigenlijk best wel grappig om dit allemaal achterelkaar te lezen man!!!;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 15:44 schreef remco k het volgende:Dat zeiden ze bij Ajax ook 7 jaar lang.. Ik zeg niet dat we kampioen gaan worden, maar vind het echt heel erg dom en raar om te stellen dat we kansloos zijn. Ik las elders op het forum dat Serrero en Sigthorson in de wedstrijden dat ze beiden speelden de meeste indruk op hem hadden gemaakt, het toeval wil dat deze jongens zich na de winterstop weer gaan melden, ook Babel er nog bij. Ik denk dat we zeker voorin en op het middenveld een hele goede en sterke selectie hebben. Onze selectie is veel meer in evenwicht als voorheen, echt op iedere plek hebben we een redelijk goede vervanger. Kijk voor de grap eens hoe ons tweede elftal eruit ziet als we iedereen fit hebben. Sorry kleine wijziging. -------------------------------Vermeer---------------------------- Ligeon-------Veltman-----------Denswill-------------------Boilesen ----------------------------Enoh----------------------------------- -----------------Serrero-----------------Schone-------------------- Lukoki-----------------------Hoessen-------------------------Fischer En dan hebben we nog een aantal jongens zoals Sana, van 't Hart, Andersen, Boccara en Sporkslede achter de hand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is Cilissen nu de eerste keeper?? Nee toch of wel. En als je dan iets aanpast. Doe dat dan in je eigen post maar niet in mijn quote. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 10:12 schreef remco k het volgende:[..] Is Cilissen nu de eerste keeper?? Nee toch of wel. En als je dan iets aanpast. Doe dat dan in je eigen post maar niet in mijn quote. Kalm Remco...houd de kerstgedachte in ere.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Merry Christmas everybody
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 december 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 10:12 schreef remco k het volgende:[..] Is Cilissen nu de eerste keeper?? Nee toch of wel. En als je dan iets aanpast. Doe dat dan in je eigen post maar niet in mijn quote. Ha ha man wat kan jij toch slecht tegen grappen he !!! je weet dat ik voor Cilissen ben dus pest ik jou even en dat is vrij makkelijk maar even goed fijne kerstdagen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kan heel goed tegen grappen, maar vind het gewoon irritant als men een post aanpast, zet het er dan onder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Excuus voor mensen om nep aardig tegen elkaar te doen, sorry maar daar doe ik niet aan mee, ben wie ik ben en dat 365 dagen per jaar. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Oke man ik zal geen grappen meer met jou maken je kan er duidelijk niet tegen en ik ben niet aardig tegen jou want ik kan je niet eens je bent maar een naam meer niet.Dus die fijne kerstdagen neem ik terug al was het geen nep. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Excuus voor mensen om nep aardig tegen elkaar te doen, sorry maar daar doe ik niet aan mee, ben wie ik ben en dat 365 dagen per jaar. Respect... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Excuus voor mensen om nep aardig tegen elkaar te doen, sorry maar daar doe ik niet aan mee, ben wie ik ben en dat 365 dagen per jaar. Tough guy..;))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 12:58 schreef nora het volgende:Oke man ik zal geen grappen meer met jou maken je kan er duidelijk niet tegen en ik ben niet aardig tegen jou want ik kan je niet eens je bent maar een naam meer niet.Dus die fijne kerstdagen neem ik terug al was het geen nep. Laat maar joh, je snapt me niet.. |
|
|
|