BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB Beker, 1/8 finale; SC Heerenveen - Feyenoord (woensdag 19 december 2012, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 18 december 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Geen statistieken, geen filmpjes of verslagen, gewoon een wedstrijd topic.

Let's get it on!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Hurray!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 12:31   quote  deeplink  
0-2!
DY
 DY - dinsdag 18 december 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Hier moet gewoon overheen gewalst worden. 0-4
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 december 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Ik denk dat we de pannenkoekenboot in gaan.
2-1

met rood voor Pellè wegens een vermeende elleboog.
De KNVB denkt met u mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:11   quote  deeplink  
0-5
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Pijntjes aan vooravond bekerduel Feyenoord

resize.asp?website=implementatie&height=500&width=508&image=32193573f8092.jpg

Verschillende spelers van sc Heerenveen hebben pijntjes overgehouden aan het competitieduel tegen FC Utrecht. Hoewel de blessures niet ernstig van aard zijn, moet dinsdag, tijdens op de laatste training voor het bekerduel tegen Feyenoord, blijken wie er midweeks kunnen spelen.

Topscorer Alfred Finnbogason heeft zich in Utrecht verstapt en hield daar een pijnlijke enkel aan over. Ramon Zomer(foto)  kreeg een knietje te verwerken en zijn collega-verdediger Chris Kum haakte in de slotfase van het duel tegen FC Utrecht af met een pijnlijke kuit.

De selectie van sc Heerenveen onderging vanochtend een hersteltraining. ,,Fietsen en zwemmen. Ze zijn niet op het veld geweest,vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde van sc Heerenveen. ,,Ik verwacht iedereen op tijd fit voor Feyenoord, maar uitsluitsel hebben we pas na de laatste training.

Goed nieuws is er over Gianni Zuiverloon. De rechtsback traint alweer enkele dagen volop met de selectie mee en is volgens Erik ten Voorde speelklaar.
Bron:Officiële Heerenveen Clubsite
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Koeman laat doorschemeren dat hij morgen mogelijk enkele wijzingen zal doorvoeren in het elftal bij Feyenoord.
craven
 craven - dinsdag 18 december 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 12:29 schreef Bosifyable het volgende:
Geen statistieken, geen filmpjes of verslagen, gewoon een wedstrijd topic.

Let's get it on!
Dat kan gewoon niet!!!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 18 december 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Het wordt vast een wedstrijdje zwoegen en ploeteren maar wel een overwinning. Denk 1-2 of 2-3
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Janmaat keert terug in de basis

600x400-ms-1290234.jpg

Daryl Janmaat keert woensdag terug in de basis van Feyenoord in de bekerwedstrijd bij Heerenveen. De verdediger was zondag tegen ADO Den Haag geschorst en vervangt de Noor Omar Elabdellaoui. Trainer Ronald Koeman zal verder niet al te veel wisselingen aanbrengen in zijn elftal. Alleen is het nog niet zeker of Jean-Paul Boëtius of Wesley Verhoek in de aanval begint.

Bruno Martins Indi is ondanks zijn rode kaart tegen ADO Den Haag gewoon inzetbaar in Friesland. De kaart, die hij zondag kreeg van scheidsrechter Ruud Bossen, werd maandag gespeponeerd. Feyenoord doet in het Abe Lenstra Stadion geen beroep op Kamohelo Mokotjo, Kelvin Leerdam, Guyon Fernandez en Anass Achahbar. Deze spelers spelen dinsdagmiddag met de beloften van Feyenoord. De geblesseerde John Goossens trainde wel weer met de groep mee,maar is nog niet wedstrijdfit. Alleen Terence Kongolo ontbreekt vanwege een blessure.
bron:FR12


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Koeman grapt: 'Heerenveen niet zo makkelijk als vorig jaar'

600x400-jb-1228408.jpg

Feyenoord speelt woensdagavond in Friesland tegen sc Heerenveen in de strijd om de KNVB beker. Trainer Ronald Koeman denkt dat zijn ploeg fysiek sterker is en dat dat de doorslag moet geven. "Het zal niet zo makkelijk worden als vorig jaar", zegt de oefenmeester van de Rotterdamers met een glimlach. Vorig jaar werd het in Heerenveen 3-2 voor de Rotterdammers. Frappant was dat Heerenveen moest verliezen om Europees voetbal veilig te stellen.

Ditmaal zal het Feyenoord waarschijnlijk minder eenvoudig afgaan. "Heerenveen is een hele goede, voetballende ploeg, die te laag staat voor wat ze verdienen", aldus de oefenmeester van de Rotterdammers, die ook aangeeft dat de verdediging van Heerenveen niet heel stabiel oogt. Ook het niet meedoen van topscorer Alfred Finnbogasson is een enorme meevaller voor Feyenoord. "Waarschijnlijk een van hun beste spelers. Is jong, heeft scorend vermogen, legt de bal goed af. Een hele goede spits", aldus Koeman, die ervan overtuigd is dat zijn ploeg dit jaar op twee fronten kan meedoen. Zowel in de Eredivisie als in de beker.

Tijdens het persmoment greep Koeman de kans om nog iets te zeggen over de wedstrijd van afgelopen weekend tegen ADO Den Haag. "Mokotjo en zijn tegenstander hadden in de slotfase rood kunnen krijgen. Daar hebben we het over gehad, die kans moet je een scheidsrechter niet geven." Ook topscorer Graziano Pelle liet zich van zijn slechte kant zien. "Pelle is iemand die kan reageren in het moment, dat is niet goed te praten. Hij is emotioneel, wil het maximale uit een wedstrijd halen, dat is heel vaak positief."
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Kum: 'Heel leuk om Lex en Wes te treffen'

600x400-ll-1300945.jpg

Christian Kum, verdediger van sc Heerenveen, staat woensdag voor een weerzien met twee goede voetbalvrienden. Met de Friese club treft hij Feyenoord in de KNVB Beker. Bij de Rotterdammers spelen Lex Immers en Wesley Verhoek.

Kum speelde in het verleden bij ADO Den Haag verschillende seizoenen samen met de twee voetballers. "We zijn goede vrienden. Ik heb nog altijd veel contact met ze. Over deze bekerwedstrijd hebben we het eigenlijk nog niet met elkaar gehad, maar dat zal straks wel komen", blikt Kum vooruit op de officiële website van sc Heerenveen.

"We gaan elkaar zeker berichtjes sturen als we weten of we spelen. Als ik centraal in de verdediging kom te spelen, zal ik waarschijnlijk te maken krijgen met 'Lex' en op de backpositie met 'Wes'. Ik vind het heel leuk om ze te treffen. Tegen Feyenoord spelen vind ik sowieso speciaal, omdat ik bij die club in de jeugd gespeeld heb."

Kum kijk uit naar het bekertreffen. "Bij ADO leefde de beker minder dan hier bij sc Heerenveen. We kwamen met ADO namelijk nooit zo ver in het toernooi. Wat dat betreft voelt zon achtste finale al heel wat, haha. Nu willen we natuurlijk ook door. Zeker omdat het in de competitie minder gaat, willen we het in de beker laten zien."

"Ik denk dat het zeker mogelijk is om met sc Heerenveen woensdag door te gaan naar de kwartfinale. Feyenoord is een goede ploeg, maar ik verwacht dat we het hen lastig gaan maken. Ik zie niet echt een favoriet in deze wedstrijd. Ik denk dat onze kansen fifty-fifty zijn", besluit de verdediger op het digitale thuis van zijn club.
 bron:FR12
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 18 december 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Wordt moeilijk.......1-4
joboo35
 joboo35 - dinsdag 18 december 2012 - 15:43   quote  deeplink  
een leuke wedstrijd wordt het lekker spannend 2-3
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Voorbeschouwing SC Heerenveen - Feyenoord

janmaat.jpg

Feyenoord keert woensdag na ruim zeven maanden terug op de plaats waar het op de slotdag van vorig seizoen de tweede plaats in de competitie veiligstelde. Net als toen staat er ook tijdens het komende duel tussen sc Heerenveen en Feyenoord in het Abe Lenstra Stadion veel op het spel. De winnaar plaatst zich voor de kwartfinale van de KNVB beker, een toernooi dat Feyenoord volgens trainer Ronald Koeman zeer serieus neemt. De beker is een mooie prijs om te winnen, stelde Koeman dinsdagmiddag in De Kuip. We zullen dan ook met een zo sterk mogelijk elftal aantreden.
Koeman heeft niet voor het eerst dit seizoen keuze te over om dat elftal samen te stellen, vanwege het feit dat alleen Terence Kongolo en John Goossens niet inzetbaar zijn. Toch is de trainer niet van plan om wijzigingen aan te brengen in zijn elftal. Natuurlijk is het prettig om veel mogelijkheden te hebben in een week dat we drie wedstrijden spelen, maar iedereen maakt een fitte indruk. Daarom ben ik ervan overtuigd dat we met deze selectie op twee fronten kunnen blijven meestrijden.
 
Ook Bruno Martins Indi is inzetbaar tijdens het bekerduel in Friesland, ondanks zijn rode kaart van afgelopen zondag tegen ADO Den Haag. De kaart werd door de KNVB geseponeerd, maar Koeman besefte dat Feyenoord tijdens het duel van zondag meer schade had kunnen oplopen. Zo gingen onder meer Graziano Pellè en Kamohelo Mokotjo op riskante wijze de duels aan met een tegenstander. Daar hebben we het wel over gehad in de groep, vertelde Koeman. Het is goed om tijdens zon wedstrijd het maximale eruit te willen halen, maar het gaat erom dat je de scheidsrechter niet de mogelijkheid geeft om je weg te sturen.
 
Koeman staat komende woensdag voor de tweede keer dit seizoen tegenover Marco van Basten, met wie hij in het verleden samenspeelde. Door het vertrek van bepalende spelers is het logisch dat het daar minder gaat dan vorig seizoen. Toch spelen ze regelmatig prima voetbal, waardoor de ploeg in mijn ogen te laag staat. Voetballend gezien is sc Heerenveen dan ook een gevaarlijke tegenstander, al zie ik in fysiek opzicht zeker mogelijkheden voor ons.
 
DE TEGENSTANDER
 
Marco van Basten begon deze zomer vol goede moed aan een nieuwe start als hoofdtrainer. De oud-bondscoach was gebrand op eerherstel na zijn teleurstellend geëindigde Ajax-periode in 2009 en zag daar bij sc Heerenveen, dat het succesvolle afgelopen seizoen afsloot op de vijfde plaats en daarmee Europees voetbal afdwong, voldoende mogelijkheden voor.
 
Van Basten zag tijdens de voorbereiding op dit seizoen met Bas Dost, Luciano Narsingh en Oussame Assaidi zijn complete voorhoede vertrekken, waarmee de selectie naast kwaliteit vooral veel goals en assists inleverde. De valse seizoenstart in eigen huis tegen N.E.C. (0-2) bleek een voorbode voor een zeer moeizame eerste competitiehelft en met de huidige dertiende plaats staan de Friezen slechts een punt boven de degradatiestreep.
 
Hoewel het seizoen pas halverwege is en er na de winterstop nog van alles kan gebeuren, lijkt de kans klein dat sc Heerenveen dit seizoen opnieuw via de competitie Europees voetbal kan afdwingen. Mede daarom is het duel met Feyenoord van aanstaande woensdag van groot belang. Ook in Friesland is men doordrongen van het feit dat het bekertoernooi de kortste route is naar Europa. Daarnaast zal de eerste bekerwinst uit de historie in 2009 ongetwijfeld nog in het geheugen gegrift staan van eenieder die de club een warm hart toedraagt.
 
De Friezen kunnen in elk geval vertrouwen putten uit de statistieken. De laatste drie keer dat Feyenoord en sc Heerenveen elkaar troffen in het bekertoernooi kwam sc Heerenveen als winnaar uit de strijd. Mocht ook de ploeg van Van Basten erin slagen om Feyenoord uit te schakelen, dan behoort niet alleen een herhaling van de prestatie van 2009 nog tot de mogelijkheden, het biedt sc Heerenveen tevens de kans om het seizoen via het bekertoernooi nog enige kleur te geven.
 
Sc Heerenveen Feyenoord
Woensdag 19 december om 20.45 uur in het Abe Lenstra Stadion
Scheidsrechter: Nijhuis
Bron:FR12



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2012 door RenatoBos --
bode
 bode - dinsdag 18 december 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:
0-5
Ik vind dat wel een beetje hoog voor een kenner
ik hou het op 1-2 en dan alleen maar weer thuis wedstrijden en op naar de finale
in de KUIP, ik ben er bij, plaats op de HT
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 17:19   quote  deeplink  
d:-)))
bode
 bode - dinsdag 18 december 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 14:21 schreef MMM het volgende:
Koeman laat doorschemeren dat hij morgen mogelijk enkele wijzingen zal doorvoeren in het elftal bij Feyenoord.
vind ik niet verstandig, normaal op volle sterkte komen en dan iets naar de rust pas gaan wisselen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Van Basten: "Kans dat Finnbogason speelt fifty-fifty"

69493.jpg

Pas op de dag van de wedstrijd zal duidelijk worden of Alfred Finnbogason mee kan doen in de bekerwedstrijd tussen SC Heerenveen en Feyenoord. De IJslander kampt met een enkelblessure, meldt coach Marco van Basten op de clubwebsite.

"Gisteren (maandag, red.) en vandaag heeft hij niet met ons meegetraind. Morgen moeten we kijken of hij fit genoeg is om te spelen. Het is dus nog afwachten. Ik schat de kans fifty-fifty", aldus de coach. Mocht Finnbogason afhaken, lijkt Mark Uth zijn logische vervanger. "Dat is een optie, maar we hebben nog meer mogelijkheden."

Gianni Zuiverloon en Chris Kum zijn hersteld van lichte blessures en kunnen spelen, Jeffrey Gouweleeuw keert na een schorsing terug bij de wedstrijdselectie.
bron:FCUpdate
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 14:21 schreef MMM het volgende:
Koeman laat doorschemeren dat hij morgen mogelijk enkele wijzingen zal doorvoeren in het elftal bij Feyenoord.
Hij had het over fysieke aanpassing inderdaad. Dan denk ik met name aan Vormer en Cissé. Of wellicht krijgt Singh een kans.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 18 december 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Koeman niet ouwehoeren.Gewoon de beste elf opstellen!.
Onderschat Heerenveen niet. Ik heb ook geen zin in verlenging
Ik moet nog 2 uur na huis rijde. En 5 uur op!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 18 december 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 14:35 schreef craven het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet!!!
Nou, kleine verrassing; het is al gebeurd :')
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 december 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 18:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Koeman niet ouwehoeren.Gewoon de beste elf opstellen!.
Onderschat Heerenveen niet. Ik heb ook geen zin in verlenging
Ik moet nog 2 uur na huis rijde. En 5 uur op!
Kan je niet vrij nemen??
Maximus
 Maximus - dinsdag 18 december 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 19:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan je niet vrij nemen??
Ga je ook heen Lijdensweg? Ik heb nog een kaartje over:)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 december 2012 - 20:36   quote  deeplink  
jammer voor Marco (blijft een goede voetballer ondanks zijn 020 achtergrond) maar ik denk dat dit zijn zwanenzang gaat worden. 0-2
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 december 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 19:55 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ga je ook heen Lijdensweg? Ik heb nog een kaartje over:)
Nee ik ga nooit naar Heerenveen, alleen al vanwege het 'volkslied' ......
Maximus
 Maximus - dinsdag 18 december 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 20:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee ik ga nooit naar Heerenveen, alleen al vanwege het 'volkslied' ......
Haha das nou net t mooiste! Lekker met de rug er naar toe staan en fluiten! Zit wel in hoerenveenvak:)
MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Clasie: 'Mijn schouder levert soms problemen op

De suggestie dat Feyenoord in de laatste week voor de winterstop vooral geïnteresseerd is in de eredivisie lacht Jordy Clasie hard weg. De 21-jarige middenvelder en zijn ploeggenoten gaan tegen Heerenveen vol gas geven om de kwartfinale van de beter te bereiken. Want wij willen een keer een prijs winnen.

De kans dat vormgever Clasie ontbreekt in het Abe Lenstra Stadion, lijkt vooralsnog minimaal. In competitieverband verscheen Clasie alle zeventien duels aan de aftrap, al bleef hij in eerdere bekerontmoetingen met NEC en hoofdklasser XerxesDZB wel op de bank.

Ik ben nog fris genoeg, hoor, zo lachte Clasie gisteren. Alleen mijn schouder levert soms problemen op, die schiet soms gedeeltelijk uit de kom. Eigenlijk moet de kapselband worden ingekort, maar als dat operatief gebeurd kost dat minimaal acht weken. Die tijd is er niet. Dus probeer ik met krachttraining te zorgen dat de schouder sterk blijft.

Natuurlijk voelen ook de spelers van Feyenoord dat de korte winterstop meer dan welkom is, maar Clasie wil er pas aan denken als vanavond bekeropponent Heerenveen en zondag FC Groningen zijn verslagen. Niemand in deze selectie denkt al aan zondag, aan de laatste wedstrijd, zegt Clasie.

Het is echt onzin om te stellen dat de competitie nu belangrijker is dan het bekertoernooi omdat wij maar drie punten achter de koppositie staan. Het bekertoernooi leeft juist heel erg. We hebben vorige week bij elkaar gezeten en aangegeven dat wij de laatste drie duels per se wilden winnen. Dus ook Heerenveen. Ik wil wel eens een keer een prijs winnen en dat geldt voor veel meer spelers. In de eigen Kuip de bekerfinale halen, dat lijkt mij wel iets.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Zomer: "Ik denk dat we zeker van Feyenoord kunnen winnen"

ramon-zomer(sc-heerenveen)(2).jpg

Ramon Zomer denkt dat sc Heerenveen niet kansloos is tegen Feyenoord. Woensdag komt de Rotterdamse club op bezoek in Friesland. De verdediger heeft vertrouwen, ondanks het grote verschil op de ranglijst. 

"Bekerwedstrijden zijn altijd anders. Het is één wedstrijd en als je wint ben je een ronde verder. Dat brengt een andere druk met zich mee, waardoor het nogal onvoorspelbaar is. Ik denk dat we zeker van Feyenoord kunnen winnen", aldus Zomer tegen Voetbal International. De statistieken in het bekertoernooi zijn licht in het voordeel van Feyenoord. Van de zeven ontmoetingen in Friesland won Feyenoord er vier, waarvan één na strafschoppen. Heerenveen won er drie.

Afgelopen weekend werd met 3-1 verloren bij FC Utrecht, ondanks de vele kansen. "We stonden goed en creëerden veel kansen. We maakten kleine fouten die eigenlijk niet kunnen. Alles valt nu nog aan de verkeerde kant. Wat dat betreft is het niet verkeerd dat de winterstop nu valt. Als je zes wedstrijden achter elkaar geen goed resultaat haalt, wordt het er niet plezieriger op." 
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Van Basten laat sc Heerenveen op strafschoppen trainen

Trainer Marco van Basten van SC Heerenveen laat in aanloop naar de bekerwedstrijd tegen Feyenoord niets aan het toeval over. De oefenmeester heeft zijn ploeg voor de zekerheid laten trainen op strafschoppen, voor het geval het duel gelijk eindigt.

"Misschien valt er na negentig minuten een beslissing, maar het kan ook na 120 minuten of zelfs nog na strafschoppen gebeuren. Vandaar dat we ook op strafschoppen hebben getraind", legt Van Basten uit op de officiële website van de Friese club.

Om kans te maken op de winst moet zijn elftal aan bepaalde factoren voldoen, weet Van Basten. "Hard werken, compact blijven spelen en op een goede manier agressief zijn in de duels." Als zijn elftal daarin slaagt, denkt Van Basten dat SC Heerenveen een kans heeft. "Ik vind Feyenoord een stugge ploeg, dus het zal een klus worden om ze stuk te spelen. Aan de andere kant is het ook weer een mooie uitdaging. In De Kuip werd het dit seizoen 1-1. Toen hadden we zelfs kansen om te winnen. Het is een groot voordeel dat we nu thuis spelen. Ik hoop dat het publiek achter de ploeg gaat staan."
bron:FCUpdate
infamous psv
 infamous psv - woensdag 19 december 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Dit kan wel een Van Basten zijn laatste partij zijn als coach van Heerenveen..
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 19 december 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Vormer ipv Vilhena, Cisse ipv Verhoek, en Janmaat weer op z'n plek
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Vilhena wedstrijd besprekingte laat.
MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Verdomme Vilhena..
MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Succes allemaal!
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
We gaan verliezen
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Waarom witte sokken het ziet er niet uit!
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Koeman neemt de beker duidelijk niet serieus anders had VIlhena wel gespeelt!
piet
 piet - woensdag 19 december 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 20:51 schreef Wim2 het volgende:
Koeman neemt de beker duidelijk niet serieus anders had VIlhena wel gespeelt!
Vilhena zit op de bank omdat hij te laat was.
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Cissé ik ben nu al klaar met je.
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 20:57   quote  deeplink  
Komt Mathijssen goed weg met Geel.
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 20:58   quote  deeplink  
Schaken buitenspel!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Slap.
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Cissé heeft alleen nog maar balverlies geleden.
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Clasie wat een kans!
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Pellè!!!! PRachtige GOal!
piet
 piet - woensdag 19 december 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Hahahaha hij doet het gewoon weer. Wat een fenomeen!! hahaah
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Hoop dat we deze keer niet meteen weer een goal tegen kregen zoals in de voorgaande wedstrijden!
Wim2
 Wim2 - woensdag 19 december 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Sisse waardeloze poginG!@

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB Beker, 1/8 finale; SC Heerenveen - Feyenoord (woensdag 19 december 2012, 20:45)









0.0062899