|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Kan van wimpie zij n commentaar ook maar niet opmaken wat of hoe... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Janmaat mijn maat!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Lijdensweg je bent een lachertje ;-) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Dit is niet de 1e keer ouwe hete zienert |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1 wat een verschrikking |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooie pot....... heerlijk........ minpunten vergeten |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
WAT een wedstrijd. Mulder HELD! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: die is gestoord T..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik ga met n knotsdikke lul op vakantie morgenvroeg:) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Voor de eerste keer blij dat ik er naast zat. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ga met een halfslappe nog ff werken, goeie vakantie, en voor iedereen hier, zelfs L. allemaal fijne dagen een een gezond uiteinde!!!!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Wij de vorige 17 keer ook... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletje zenuwenlijers, had geen beelden, geen radio: commentaar van jullie hier maakt een blij mens nog uitzichtloos.
Maar we zijn er door. Verdiend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Poeh wat een wedstrijd !!!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Vieze panenka trouwens van Pelle hehe.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Beetje erg veel zelfvertrouwen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ja gefeliciteerd allemaal ik ga een overwinning vieren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En ik m'n nest in, morgen weer 5.45 uur |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was een kwestie van tijd voor we lijdensweg tegen zouden komen.
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Panenka op z'n Italiaans! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
allemaal vrienden worden
het gaat om een ding...FEYENOORD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lees er de wedstrijdtopics op na : altijd hetzelfde Wim. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, zag er niet uit .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wim als je nou je eigen belachelijke posts terugleest, zou je dan niet het liefst van een brug af springen? (Hypothetisch he).
Wat een onnozele zak van een supporter ben jij zeg, forumvervuiler. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wel mooi van Pelle. Trainer ik kan maar op een manier een penalty nemen... Nou dat weet nu iedereen dus :-p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heracles in de kwartfinale dan maar ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu een thuiswedstrijd alsjeblieft! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jammer dat die gratis pot van de seizoenkaart niet meer telt :p |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 19 december 2012 - 23:59 schreef Alexmem het volgende:Wel mooi van Pelle. Trainer ik kan maar op een manier een penalty nemen... Nou dat weet nu iedereen dus :-p Word. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff serieus maar huil je er ook altijd bij? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord op karakter naar kwartfinale KNVB beker
Feyenoord heeft woensdagavond op karakter de kwartfinales van het toernooi om de KNVB beker bereikt. De ploeg van trainer Ronald Koeman stond in het bekergevecht met sc Heerenveen na negentig minuten op een 2-1 voorsprong, maar zag de thuisploeg in blessuretijd langszij komen. Nadat er in de verlenging niet gescoord was, viel de beslissing na een zinderende strafschoppenserie. Feyenoord trok na liefst twintig strafschoppen aan het langste eind en vertrok zo alsnog met een overwinning uit Friesland.
Heerenveen mocht er bij rust niet over klagen dat de ploeg maar één tegentreffer had hoeven incasseren. Die viel halverwege de eerste helft na een knappe aanval van Feyenoord, die gestalte kreeg toen Pellè vanaf het middenveld Ruben Schaken in stelling bracht. De aanvaller gaf een hoge voorzet, die door Cissé bij de tweede paal werd teruggekopt richting de doorgelopen Pellè. De clubtopscorer, die andermaal een zeer sterke wedstrijd speelde, schoot de bal vervolgens verwoestend hard ineens uit de lucht achter doelman Kristoffer Nordfeldt.
Tegen die tijd waren de meegereisde supporters van Feyenoord, die vrijwel de hele wedstrijd luidkeels te horen waren in het ijskoude Abe Lenstra stadion, al opgesprongen bij twee eerdere kansen die al bijna geteld waren als doelpunt. Vroeg in de wedstrijd was het keeper Nordfeldt die Pellè van het scoren hield, nadat de spits knap was weggedraaid bij zijn directe tegenstander. Een kwartier later leek Jordy Clasie de bal van dichtbij binnen te glijden na een schot voorlangs van Lex Immers, maar de poging van de middenvelder werd net voor de doellijn alsnog gered.
Terwijl de ploeg van Marco van Basten afgezien van de openingsfase waarin zowel Alfred Finnbogason als Marten de Roon keeper Erwin Mulder op de proef stelden - nauwelijks nog gevaarlijk was geweest, zorgde één moment van onoplettendheid in de defensie van Feyenoord tien minuten na rust voor de gelijkmaker. Die treffer viel nadat Pellè de bal uit een hoekschop van de Friezen had weggekopt, maar daarmee Jeffrey Gouweleeuw bij de tweede paal in balbezit bracht. De vrijstaande verdediger twijfelde niet en schoot de bal in de verre hoek: 1-1.
Feyenoord liet zich niet van de wijs brengen door de plotselinge gelijkmaker, want de ploeg trok net zoals in de eerste helft ook na rust langzaam maar zeker het initiatief naar zich toe. De beloning volgde halverwege de tweede helft, toen Immers zijn ploeg opnieuw op voorsprong bracht. De middenvelder, die ook in de eerdere bekerwedstrijden tegen N.E.C. en Xerxex/DZB al trefzeker was, kwam na een hoekschop van Vormer voor zijn man en kopte van dichtbij raak.
Daarmee leek de buit binnen voor Feyenoord, alleen had de ploeg buiten een opleving van Heerenveen in de slotfase van de wedstrijd gerekend. De Friezen deelden kort voor tijd al een waarschuwing uit toen Filip Djuricic uit een hoekschop op de lat kopte. Drie minuten later, toen de blessuretijd inmiddels liep, maakte de Servische middenvelder alsnog de gelijkmaker. Na een vrije trap die op de lat uiteen spatte was hij als eerste bij de bal en kon makkelijk binnen tikken.
Omdat vervolgens in de verlenging niet gescoord werd, moest net als eerder in het bekertoernooi tegen N.E.C. een strafschoppenserie de beslissing brengen. Zelfs in die reeks bleef het spannend tot het laatste moment. Nadat beide ploegen in de serie van vijf twee keer hadden gemist, viel de beslissing pas na de twintigste strafschop. Uitgerekend Daryl Janmaat, die tot vorig seizoen voor Heerenveen speelde, schoot uiteindelijk de beslissende bal binnen.
Sc Heerenveen Feyenoord 2-2 Scoreverloop: 23 0-1 Pellè 55 1-1 Gouweleeuw 66 1-2 Immers 90 + 1 2-2 Djuricic
Scheidsrechter: Nijhuis
Geel: Mathijsen, De Vrij (Feyenoord), Kums (sc Heerenveen)
Opstellingen: Sc Heerenveen: Nordfeldt; Kum, Zomer (64 Otigba), Gouweleeuw (85 De Ridder), Kruiswijk; De Roon, Kums, Marecek; Van la Parra, Finnbogason en Djuricic. Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie (86 Vilhena), Immers, Vormer; Schaken (80 Boëtius), Pellè en Cissé (100 Verhoek). bron:officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik moet altijd een beetje in mijn mond kotsen als ik die huilie huilie lees.. |
|
|
|