|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt in de komende ronde tegen Steau Boekarest, de ronde daarna spelen we mits we doorgaan tegen Spartak Praag of Chelsea.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Appeltje eitje...;))))....we zullen weer flink aan de bak moeten... Finale in amsterdam....:))))).... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Steau Boekarest moet een horde zijn die Ajax kan nemen. Er bestaan geen makkelijke wedstrijden maar Ajax had het fiks slechter kunnen treffen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 14:46 schreef Eide het volgende:Steau Boekarest moet een horde zijn die Ajax kan nemen. Er bestaan geen makkelijke wedstrijden maar Ajax had het fiks slechter kunnen treffen. had idd veel slechter gekunt... ik vindt het een mooie loting, moeten deze zeker kunnen winnen..
helemaal omdat ze thuis spelen op mijn verjaardag:) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 14:46 schreef Eide het volgende:Steau Boekarest moet een horde zijn die Ajax kan nemen. Er bestaan geen makkelijke wedstrijden maar Ajax had het fiks slechter kunnen treffen. Na de vorige loting mag het ook wel meezitten.... En ik ben niet bang voor chelsea... Zelfde soort ploeg als city.... Dus twee rondes overleven moet kunnen...:)))) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Is geen mooie club maar beslist niet de sterkste dus had slechter gekund. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik zit nog steeds te wachten tegen wie PSV en Twente hebben geloot ?? |
|
|
|
|
BVM
|
|
|
Het zijn geslepen gasten uit Boekarest. Goed voor de ervaring. Met minder persoonlijke fouten. Ben je de betere ploeg, oprollen die Roemenen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahaha.... Ff bijkomen hoor...wehooooeee...pfff...;))) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Lachen als we de treble halen dit seizoen...;)))) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: EL finale is nog ver weg man... de rest zit zondag mischien al wel in de tas:) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik hoop op een mooie vuurwerkshow zondag...;)))) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
bij winst tegen Chelsea of Praag.. ligt er aan hoe serieus chelsea dit neemt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
maar ook Sparta Praag is zeker te pakken!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ergens maakt het niet uit. Verder komen is leuk voor de eer en de puntjes voor Nederland, maar uiteindelijk kom je vanzelf echt goede ploegen tegen. Of je ploegen van het kaliber Chelsea of Athletico nu in de 16e finale of the halve finale tegen komt, je zal ze toche een keer tegen komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 15:16 schreef Eide het volgende:[..] Ergens maakt het niet uit. Verder komen is leuk voor de eer en de puntjes voor Nederland, maar uiteindelijk kom je vanzelf echt goede ploegen tegen. Of je ploegen van het kaliber Chelsea of Athletico nu in de 16e finale of the halve finale tegen komt, je zal ze toche een keer tegen komen. het maakt wel uit, als je ze gelijk tegen komt, kun je je alvast op de competitie richten... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ligt eraan hoe serieus de grote ploegen kans maken op cl voetbal.... Die zullen kwalificeren voor cl belangerijker vinden... Ivm de nieuwe regels volgend seizoen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 15:04 schreef BVM het volgende:Het zijn geslepen gasten uit Boekarest. Goed voor de ervaring. Met minder persoonlijke fouten. Ben je de betere ploeg, oprollen die Roemenen! haha, een nieuw lid, 1 dag voor dat de wereld vergaat:) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 15:18 schreef hippy het volgende:Ligt eraan hoe serieus de grote ploegen kans maken op cl voetbal.... Die zullen kwalificeren voor cl belangerijker vinden... Ivm de nieuwe regels volgend seizoen... daarbij wil een club als Chelsea graag spelers kopen, ze zijn natuurlijk veel aantrekkelijker als ze dan CL spelen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 15:04 schreef BVM het volgende:Het zijn geslepen gasten uit Boekarest. Goed voor de ervaring. Met minder persoonlijke fouten. Ben je de betere ploeg, oprollen die Roemenen! BVM staat voor :Bert van Marwijk?? Dus eigenlijk toch een AJAX hart ;-)
OT: Dit moet idd te doen zijn, ook Chelsea, een type ploeg als Man.City...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is ook zo'n mythe waar we eens mee af moeten rekenen. No steeds die Verheijen napraten man. 2 wedstrijden per week moet een beetje prof gewoon kunnen. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Ze verliezen met 5-1 thuis van stuttgart,dus oprollen die hap. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ze zijn blij met de kinderen van de EL .Ze zullen nog raar op hun neus kijken als ze een pakslaag krijgen van de kinderen van de EL. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik zeg politie amsterdam...trek de noodverordeningen maar uit de kast. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 18:14 schreef nora het volgende:Ze zijn blij met de kinderen van de EL .Ze zullen nog raar op hun neus kijken als ze een pakslaag krijgen van de kinderen van de EL. extra motivatie voor onze jongens die uitspraken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wie kan zich Gil e Gil nog herinneren die op die manier Ajax lekker op scherp zette voor de halve finale van de CL in 1996? En toen kregen een poeier van Dani om de oren :) |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
oprollen die handel , laten wij als kinderen dit maar eens doen wat een arrogantie dat boekarest bah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 15:16 schreef Eide het volgende:[..] Ergens maakt het niet uit. Verder komen is leuk voor de eer en de puntjes voor Nederland, maar uiteindelijk kom je vanzelf echt goede ploegen tegen. Of je ploegen van het kaliber Chelsea of Athletico nu in de 16e finale of the halve finale tegen komt, je zal ze toche een keer tegen komen. Misschien juist wel goed om chelsea zo vroeg tegen te komen, hoe verder die ploeg in dit toernooi komen hoe serieuzer ze het nemen, zo heeft bijvoorbeeld Falcao van Atletico nog geen minuut gemaakt in de EL.. pas vanaf de halve finale gaan dit soort ploegen dit toernooi serieus nemen en juist dat Ajax mogelijkheden moeten geven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 18:14 schreef nora het volgende:Ze zijn blij met de kinderen van de EL .Ze zullen nog raar op hun neus kijken als ze een pakslaag krijgen van de kinderen van de EL. Maar ze hebben wel gelijk.....met name de kinderlijke fouten tegen Dortmund thuis en Real uit staan zeer waarschijnlijk nog op hun netvlies....hoop dat onze jochies afrekenen met hun uitlatingen....ze moeten laten zien dat ze intussen mannen zijn geworden....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:[..] Misschien juist wel goed om chelsea zo vroeg tegen te komen, hoe verder die ploeg in dit toernooi komen hoe serieuzer ze het nemen, zo heeft bijvoorbeeld Falcao van Atletico nog geen minuut gemaakt in de EL.. pas vanaf de halve finale gaan dit soort ploegen dit toernooi serieus nemen en juist dat Ajax mogelijkheden moeten geven.. Eerst maar Steaua uitschakelen...dat zal lastig genoeg worden Remco... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar ze hebben wel gelijk.....met name de kinderlijke fouten tegen Dortmund thuis en Real uit staan zeer waarschijnlijk nog op hun netvlies....hoop dat onze jochies afrekenen met hun uitlatingen....ze moeten laten zien dat ze intussen mannen zijn geworden.... Hebben ze tegen willem 2 laten zien, vind ik.... Vorig jaar om deze tijd had je die wedstrijd verloren... Goed door blijven gaan met knokken... Chapeau frank... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: gewoon blijven wachten Dora dan hoor je t wel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zeg ook niet van niet, reageer enkel op het tegenkomen van de topploegen, persoonlijk mogen ze de toppers snel tegenkomen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is een hele pittige loting hoor. Steaua heeft al heel lang last van een afgrijnselijke voorzitter dir elke trainer ontzettend onder druk zet. Is lastig tegen te scoren. Goed collectief en spelen erg goed countervoetbal. Ik acht Chelsea.makkelijker dan dit. Omdat Chelsea zich te groot voelt voor de europa league. Dag zag je vorig jaar met United sn City ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 12:44 schreef Loetje het volgende:Is een hele pittige loting hoor. Steaua heeft al heel lang last van een afgrijnselijke voorzitter dir elke trainer ontzettend onder druk zet. Is lastig tegen te scoren. Goed collectief en spelen erg goed countervoetbal. Ik acht Chelsea.makkelijker dan dit. Omdat Chelsea zich te groot voelt voor de europa league. Dag zag je vorig jaar met United sn City ook Daarin zou je weleens gelijk kunnen hebben...Brabooo... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Grapje moet ook kunnen he ?? groeten van Dora
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 januari 2013 door nora -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 12:44 schreef Loetje het volgende:Is een hele pittige loting hoor. Steaua heeft al heel lang last van een afgrijnselijke voorzitter dir elke trainer ontzettend onder druk zet. Is lastig tegen te scoren. Goed collectief en spelen erg goed countervoetbal. Ik acht Chelsea.makkelijker dan dit. Omdat Chelsea zich te groot voelt voor de europa league. Dag zag je vorig jaar met United sn City ook Countervoetbal betekent dus minder druk op de achterhoede, dan wordt de verdediging dus een beetje ontlast... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 23:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] Countervoetbal betekent dus minder druk op de achterhoede, dan wordt de verdediging dus een beetje ontlast... Jup en met middenvelders die continu balverlies lijden worden ze vanzelf weer overbelast onze verdedigers |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 02:00 schreef Loetje het volgende:[..] Jup en met middenvelders die continu balverlies lijden worden ze vanzelf weer overbelast onze verdedigers Laten we Steaua nu niet meteen de hemel in schrijven. Ja, goede poule gespeeld maar zo'n briljante ploeg is dat nou ook niet. Lastig wel, maar uiteindelijk werden ze door Stutgart bijvoorbeeld wel met 5-1 of zo opgerolt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 09:41 schreef Eide het volgende:[..] Laten we Steaua nu niet meteen de hemel in schrijven. Ja, goede poule gespeeld maar zo'n briljante ploeg is dat nou ook niet. Lastig wel, maar uiteindelijk werden ze door Stutgart bijvoorbeeld wel met 5-1 of zo opgerolt. Ik prijs niemand de hemel in, ik kijk veel voetbal uit heel veel landen. En schrijf wat ik zie. Ik denk dat het een hele taaie pot wordt. Oja dan ff op jou stukje, weet je nog dat we in de CL zon beetje bij elk balverlies een goal tegen hadden. 16 goals tegen. Nou was de tegenstand wel groot, bedoel er ook niks mee Eide, maar zo wil steaua ook spelen. Is een patroon waar de eigenlijk al langer op aan het bouwen zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 11:07 schreef Loetje het volgende:[..] Ik prijs niemand de hemel in, ik kijk veel voetbal uit heel veel landen. En schrijf wat ik zie. Ik denk dat het een hele taaie pot wordt. Oja dan ff op jou stukje, weet je nog dat we in de CL zon beetje bij elk balverlies een goal tegen hadden. 16 goals tegen. Nou was de tegenstand wel groot, bedoel er ook niks mee Eide, maar zo wil steaua ook spelen. Is een patroon waar de eigenlijk al langer op aan het bouwen zijn In elke andere Poule had Ajax serieus kans gehad op overwinteren in de CL. Statistiek zegt wel iets maar dat je tegen een ontketent Dortmund speelt en een Real Madrid dat gewoon met iemand als Ronaldo speelt weet je dat.
Ja, Ajax is Europees kwetsbaar achterin, maar Ajax heeft tegen elke ploeg, behalve de echte Europese top, gewoon een goede kans. En dus ook tegen Steaua |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Deze club moeten ze kunnen pakken als ze 100 % geconcentreerd zijn want deze ploeg is zeker niet van het niveau Real en Dortmund. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 11:35 schreef Eide het volgende:[..] In elke andere Poule had Ajax serieus kans gehad op overwinteren in de CL. Statistiek zegt wel iets maar dat je tegen een ontketent Dortmund speelt en een Real Madrid dat gewoon met iemand als Ronaldo speelt weet je dat. Ja, Ajax is Europees kwetsbaar achterin, maar Ajax heeft tegen elke ploeg, behalve de echte Europese top, gewoon een goede kans. En dus ook tegen Steaua Ik zeg ook al dat dat grotere clubs waren. Voetballend zijn we bijna altijd bovenliggend. Maar we hebben helse moeite met clubs die loeren op dat ene keer balverlies, en dat is,steaua ook. Dat bedoelde ik |
|
|
|