BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Europaleague voor Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 03 januari 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 15:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg ook al dat dat grotere clubs waren. Voetballend zijn we bijna altijd bovenliggend. Maar we hebben helse moeite met clubs die loeren op dat ene keer balverlies, en dat is,steaua ook. Dat bedoelde ik
Helemaal mee eens, maar bij Steaua staan wel andere jongens dan Ronaldo en Reus tussen de lijnen :)
remco k
 remco k - donderdag 03 januari 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 11:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik prijs niemand de hemel in, ik kijk veel voetbal uit heel veel landen. En schrijf wat ik zie. Ik denk dat het een hele taaie pot wordt. Oja dan ff op jou stukje, weet je nog dat we in de CL zon beetje bij elk balverlies een goal tegen hadden. 16 goals tegen. Nou was de tegenstand wel groot, bedoel er ook niks mee Eide, maar zo wil steaua ook spelen. Is een patroon waar de eigenlijk al langer op aan het bouwen zijn
Steau is een counterploeg, dat klopt maar wat kwaliteit betreft komen ze bij lange na niet in de buurt van een Dortmund of Real. Vind ook niet dat ze goed hebben gespeeld in de poulefase, en vind ze achterin vrij kwetsbaar door hun powerplay..
remco k
 remco k - donderdag 03 januari 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 15:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg ook al dat dat grotere clubs waren. Voetballend zijn we bijna altijd bovenliggend. Maar we hebben helse moeite met clubs die loeren op dat ene keer balverlies, en dat is,steaua ook. Dat bedoelde ik
PSV en Twente speelde ook zo, daar hadden we geen enkel probleem mee.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 03 januari 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 16:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar bij Steaua staan wel andere jongens dan Ronaldo en Reus tussen de lijnen :)
dit keer zullen het wel namen zijn waar de commentator de hik van krijgt!!

maar die spelers van Dortmund zijn dan ook om van te Götze:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 januari 2013 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 januari 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 16:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zeg ik ook niet, maar ze kunnen goed coubtwren. Als we ons eigen spel spelen zal het goedkomem, maar balverlies is dodelijk bij ze. Ik volg via livestreams ook de roemeense competitie haha vandaar de info
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 januari 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Steau is een counterploeg, dat klopt maar wat kwaliteit betreft komen ze bij lange na niet in de buurt van een Dortmund of Real. Vind ook niet dat ze goed hebben gespeeld in de poulefase, en vind ze achterin vrij kwetsbaar door hun powerplay..
Nee maar bijna geen enkele ploeg speelt op zn best in de europa league. Vaak b ploegen en zonder wil. De europa league is schijnbaar niet aantrekkelijk. dus veel ploegen vallen vies tegen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 januari 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV en Twente speelde ook zo, daar hadden we geen enkel probleem mee.
Psv was geloof ik niet tegen steaua maar tegen rapid of dinamo geloof ik. Twente had alle geluk. Want steaua was beter over 2 wedstrijden
remco k
 remco k - vrijdag 04 januari 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 13:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Psv was geloof ik niet tegen steaua maar tegen rapid of dinamo geloof ik. Twente had alle geluk. Want steaua was beter over 2 wedstrijden
Ik had het over Twente en PSV tegen Ajax, hoe ze wilde speelden tegen ons..

Ajax moet dit zeker kunnen winnen van Stea, en in mijn optiek moet dat ook nog overtuigend kunnen ook..
Stanley
 Stanley - vrijdag 04 januari 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Ik vind dat dit ajax héél lastig in te schatten is. Soms sterk en soms zwak! Feit is wel dat we te vaak te veel kansen nodig hebben om te scoren. En om europees verder te komen zullen we de kansen beter moeten gaan benutten.

We shall see ...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 04 januari 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 14:46 schreef Stanley het volgende:
Ik vind dat dit ajax héél lastig in te schatten is. Soms sterk en soms zwak! Feit is wel dat we te vaak te veel kansen nodig hebben om te scoren. En om europees verder te komen zullen we de kansen beter moeten gaan benutten.

We shall see ...
zeker tegen een muur als Steau,, te minste ik verwacht dat ze als een muur gaan spelen en dan counteren...
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 januari 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 16:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zeker tegen een muur als Steau,, te minste ik verwacht dat ze als een muur gaan spelen en dan counteren...
Weet ik wel zeker. Vergelijk dit met ajax - twente. Ajax moet geduldig zijn
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 januari 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 20:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker. Vergelijk dit met ajax - twente. Ajax moet geduldig zijn
ajax moet de kansen die ze krijgen afmaken,, maar ik ga ervanuit dat sigi er dan weer bij is...
remco k
 remco k - zondag 06 januari 2013 - 12:10   quote  deeplink  
Volgens mij maakt Ajax alle kansen vrij makkelijk af 1 wedstrijd is dat niet gelukt..
Loetje
 Loetje - zondag 06 januari 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 12:10 schreef remco k het volgende:
Volgens mij maakt Ajax alle kansen vrij makkelijk af 1 wedstrijd is dat niet gelukt..
Oja? Psv, utrecht, dortmund uit, az thuis, heerenveen uit, roda uit, willem II uit, ado uit 2e helft, sommige wonnen we,wel, maar,als je zag hoeveel kansen we uberhaupt nodig hadden om te scoren
Loetje
 Loetje - zondag 06 januari 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 12:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ajax moet de kansen die ze krijgen afmaken,, maar ik ga ervanuit dat sigi er dan weer bij is...
Hij is wel een killer
remco k
 remco k - zondag 06 januari 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 12:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oja? Psv, utrecht, dortmund uit, az thuis, heerenveen uit, roda uit, willem II uit, ado uit 2e helft, sommige wonnen we,wel, maar,als je zag hoeveel kansen we uberhaupt nodig hadden om te scoren
Ajax is na PSv de meest effectieve ploeg van de ED. Valt volgens mij wel mee.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 januari 2013 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

effectief qua doelpunten of qua schoten op doel en een doelpunt verhouding?
Loetje
 Loetje - maandag 07 januari 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies, maar je moet niet zeggen dat we doorgaans effectief zijn, want dat hadden 20 goals meer dan psv gehad
remco k
 remco k - maandag 07 januari 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 12:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

effectief qua doelpunten of qua schoten op doel en een doelpunt verhouding?
Effectief zijn heeft niet zo heel veel met het aantal goals te maken, dus inderdaad het laatste.
remco k
 remco k - maandag 07 januari 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 13:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Precies, maar je moet niet zeggen dat we doorgaans effectief zijn, want dat hadden 20 goals meer dan psv gehad
Vind ik een rare opmerking, we scoren gemiddeld ruim meer dan 2 keer per wedstrijd, gewoon een heel goed gemiddelde dus.
Stan van der Kreeft
 Stan van der Kreeft - maandag 07 januari 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Ajax heeft denk ik wel een grote kans om van Steaua te winnen, heb ze nog nooit echt zien voetballen maar denk wel dat onze jongens van een hoger niveau zijn dan de Roemenen. Daarna wellicht Chelsea, die kunnen ze misschien ook nog wel hebben aangezien ik niet denk dat Chelsea er met hun sterkste elftal op gaan treden. Zou toch mooi zijn.. Finale Europa League Ajax - Liverpool ofzo in de Arena..
hellymonder
 hellymonder - maandag 07 januari 2013 - 20:38   quote  deeplink  
stea is te doen en ja dan chelsea!!!!!!
nou dat word de halve finales in engelse bodem is een makkie voor ons tegenwoordig toch
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 januari 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Effectief zijn heeft niet zo heel veel met het aantal goals te maken, dus inderdaad het laatste.
nee, oké. was gewoon om te checken wat je bedoelde.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 07 januari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 20:38 schreef hellymonder het volgende:
stea is te doen en ja dan chelsea!!!!!!
nou dat word de halve finales in engelse bodem is een makkie voor ons tegenwoordig toch
makkie is het nooit... zeker nu ze zn beer van een spits hebben en wij niet zulke enorm sterke verdedigers..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 januari 2013 - 16:35   quote  deeplink  
is dit verzet? het staat nu op 14 februari, eerst op 7 februari!

wij waren net tickets aan het bestellen en dit is wel raar...

iemand informatie?
Eide
 Eide - vrijdag 11 januari 2013 - 17:19   quote  deeplink  
14 feb thuis, 7 feb uit toch?

Hmm, nee 14e thuis, 21 uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 januari 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 - 17:19 schreef Eide het volgende:
14 feb thuis, 7 feb uit toch?

Hmm, nee 14e thuis, 21 uit
Er werd eerst aangegeven dat het op 7 februari zou zijn...
Ik bedoel raar toch?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 januari 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 - 19:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Er werd eerst aangegeven dat het op 7 februari zou zijn...
Ik bedoel raar toch?
iemand hier nog info over?
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 januari 2013 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik een rare opmerking, we scoren gemiddeld ruim meer dan 2 keer per wedstrijd, gewoon een heel goed gemiddelde dus.
Valt reuze mee, jij maakt een opmerking dat we maar een keer puntverlies lijden omdat we kansen niet benutten, maar dat zijn 8 a9 wedstrijden waar gemiste kansen fataal werden. Dus niet steeds het laatste woord willen hebben.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 14:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Valt reuze mee, jij maakt een opmerking dat we maar een keer puntverlies lijden omdat we kansen niet benutten, maar dat zijn 8 a9 wedstrijden waar gemiste kansen fataal werden. Dus niet steeds het laatste woord willen hebben.
Daar heeft het niks mee te maken, we maken er genoeg om de wedstrijden te winnen, 1 keer lukt dat niet en half het land is in paniek. Ik vind dat echt de grootste onzin. Veel van de andere wedstrijden die je erbij haalt maken we verdedigend hele domme fouten, zie bijvoorbeeld Dortmund, City, Feyenoord, Vitesse thuis en nog een paar keer. Het gemiddeld aantal doelpogingen om tot een goal te komen is bij ons namelijk ook totaal niet hoog te noemen.

En daarom blijf ik roepen dat de CVM de belangrijkste positie is bij Ajax en dat ie onderbezet is. Al doet hij het daar de laatste wedstrijden stukken beter.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 januari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 14:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

iemand hier nog info over?
IEMAND?:)
Loetje
 Loetje - zondag 13 januari 2013 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heeft het niks mee te maken, we maken er genoeg om de wedstrijden te winnen, 1 keer lukt dat niet en half het land is in paniek. Ik vind dat echt de grootste onzin. Veel van de andere wedstrijden die je erbij haalt maken we verdedigend hele domme fouten, zie bijvoorbeeld Dortmund, City, Feyenoord, Vitesse thuis en nog een paar keer. Het gemiddeld aantal doelpogingen om tot een goal te komen is bij ons namelijk ook totaal niet hoog te noemen.

En daarom blijf ik roepen dat de CVM de belangrijkste positie is bij Ajax en dat ie onderbezet is. Al doet hij het daar de laatste wedstrijden stukken beter.
En ik zeg de wedstrijden waarin we veel kansen kregen faalde we in de afronding. Bij elke tegengoal gaat een fout aan vooraf!! Dat is altijd, altijd iemand die zn man niet dekt. Wat betreft de CVM kan ik wel plaatsen. Daar zijn we erg zwak. Maar dat geld idem voor het chaotische CV duo
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 12:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik zeg de wedstrijden waarin we veel kansen kregen faalde we in de afronding. Bij elke tegengoal gaat een fout aan vooraf!! Dat is altijd, altijd iemand die zn man niet dekt. Wat betreft de CVM kan ik wel plaatsen. Daar zijn we erg zwak. Maar dat geld idem voor het chaotische CV duo
Het CV duo oogt zo door de slechte CVM, vorig seizoen oogde het namelijk ook zo slecht totdat Anita daar ging spelen.. De fouten die Ajax maake waren echt dom, zoals het rare springen van Moisander een aantal keren, dat slaat gewoon nergens op.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 januari 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 18:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Loetje
 Loetje - zondag 13 januari 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het CV duo oogt zo door de slechte CVM, vorig seizoen oogde het namelijk ook zo slecht totdat Anita daar ging spelen.. De fouten die Ajax maake waren echt dom, zoals het rare springen van Moisander een aantal keren, dat slaat gewoon nergens op.
Is niet puur de CVM!!! Integendeel. Alderwereireld en moisander laten veeeeel te veel hun man lopen en winnen weinig duels. Dan heb je nog een nonchalante meneer van rhijn. Ligt echt niet aan puur aan de VCM. Wil je daarmee zeggen dat het succes van vertonghen door anita kwam?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 januari 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is niet puur de CVM!!! Integendeel. Alderwereireld en moisander laten veeeeel te veel hun man lopen en winnen weinig duels. Dan heb je nog een nonchalante meneer van rhijn. Ligt echt niet aan puur aan de VCM. Wil je daarmee zeggen dat het succes van vertonghen door anita kwam?
eens over van Rhijn, beetje teveel geprezen afgelopen seizoen...
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens toch of wel?? Maar feit is wel dat ie belabberd speelde toen Theo daar speelde, toen Anita daar kwam te spelen kwam Jantje weer in zijn eigen spel. En datzelfde is nu aan de hand, men moet te veel de fouten van Poulsen corrigeren, en daardoor laten ze zoals jij zegt vaak hun man lopen, kijk de domme goals maar terug, heb ik ook gedaan en het is gewoon echt zo.

Vorig jaar heb ik toen Theo daar speelde en iedereen over ons CV duo klaagde hetzelfde geroepen, iedereen verklaarde mij voor gek.. Enn toch bleek het zo te zijn. Ook nu is dat weer hetzelfde. Doordat Poulsen het niet kan belopen, constant fout staat en gewoon de simpelste duels verliest, moeten Alder en Moisander dit corrigeren waardoor zij zelf hun man moeten laten lopen. Daarnaast heeft Poulsen net zoals Theo een hele lage handelingssnelheid waardoor hij ook nog eens vrij veel balverlies lijdt voor zijn positie.
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2013 - 19:01   quote  deeplink  
Alles valt of staat met de balans in het elftal.. Overigens vond ik Poulsen de laatste wedstrijden die hij speelde vanaf zeg maar PSV thuis wel goed spelen, en daarmee werd direct heel Ajax beter..

De CVM positie is in dit systeem gewoon de belangrijkste positie. Kijk maar naar Barca, Busquets is uiteraard niet de beste speler van het elftal, maar er is eigenlijk geen enkele vervanger voor hem bij Barca van hetzelfde niveau, als hij niet speelt of niet in vorm is, maakt Barca achterin echt veel domme fouten, ook dat komt doordat de 2 Cv's dan moeten corrigeren en hun eigen man dus los laten.
Loetje
 Loetje - zondag 13 januari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens toch of wel?? Maar feit is wel dat ie belabberd speelde toen Theo daar speelde, toen Anita daar kwam te spelen kwam Jantje weer in zijn eigen spel. En datzelfde is nu aan de hand, men moet te veel de fouten van Poulsen corrigeren, en daardoor laten ze zoals jij zegt vaak hun man lopen, kijk de domme goals maar terug, heb ik ook gedaan en het is gewoon echt zo.

Vorig jaar heb ik toen Theo daar speelde en iedereen over ons CV duo klaagde hetzelfde geroepen, iedereen verklaarde mij voor gek.. Enn toch bleek het zo te zijn. Ook nu is dat weer hetzelfde. Doordat Poulsen het niet kan belopen, constant fout staat en gewoon de simpelste duels verliest, moeten Alder en Moisander dit corrigeren waardoor zij zelf hun man moeten laten lopen. Daarnaast heeft Poulsen net zoals Theo een hele lage handelingssnelheid waardoor hij ook nog eens vrij veel balverlies lijdt voor zijn positie.
Je zei over anita dat daardoor alderweireld en vertonghen beter werden. Ik vond het slappe aan vertonghen destijds zijn nonchalantheid. Tjeo was inderdaad geen goede man daar omdat we eigenlijk met 3 aanvallende middenvelder speelde, dat riep ik toen ook al. Ik roep ook al vanaf moment 1 dat ik bocarra wil zien of kali graag zie komen. Maar het neemt voor mij niet weg dat ons CV duo voortdurend ook fouten maken waar poulsen niets aan kan doen. Met name alderweireld. Voor van rhijn mag van mij echt kalas komen we spelen trouwens nu tegen vasco weer met 3 aanvallende middenvelders
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 januari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 20:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zei over anita dat daardoor alderweireld en vertonghen beter werden. Ik vond het slappe aan vertonghen destijds zijn nonchalantheid. Tjeo was inderdaad geen goede man daar omdat we eigenlijk met 3 aanvallende middenvelder speelde, dat riep ik toen ook al. Ik roep ook al vanaf moment 1 dat ik bocarra wil zien of kali graag zie komen. Maar het neemt voor mij niet weg dat ons CV duo voortdurend ook fouten maken waar poulsen niets aan kan doen. Met name alderweireld. Voor van rhijn mag van mij echt kalas komen we spelen trouwens nu tegen vasco weer met 3 aanvallende middenvelders
helemaal niet, Poulsen Eriksen en Schone stonden 1e helft op middenveld 2e helf spelen we met Schone Andersen en Enoh:)
Loetje
 Loetje - zondag 13 januari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

helemaal niet, Poulsen Eriksen en Schone stonden 1e helft op middenveld 2e helf spelen we met Schone Andersen en Enoh:)
Ow op internet stond de jong op het middrnveld. Ajax was kut. Poulsen is geen voetballer maar een lamtak en ik smeek naar kali
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 januari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ow op internet stond de jong op het middrnveld. Ajax was kut. Poulsen is geen voetballer maar een lamtak en ik smeek naar kali
Inderdaad Loetje...niks te veel gezegt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 januari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 20:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je mag idd niet alles op de CVM afschuiven....De CV bestond al jaren uit Alder en Vertonghen...nu komt daar plots Moisander te staan...dat heeft gewoon zijn tijd nodig...ik vond dat Poulsen het de laatste tijd niet zo gek deed...op vanavond na dan....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 januari 2013 - 23:01   quote  deeplink  
Wat een kuttopic.....als,als,als...
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 13 januari 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat een kutforum...
+ 1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 januari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:11 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

+ 1
Lullo....mijn post aanpassen,heb ik een tyfus hekel aan slome
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 januari 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:11 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

+ 1
Oja.......vraagje???

2mowplg.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 13 januari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lullo....mijn post aanpassen,heb ik een tyfus hekel aan slome
Schrijf een klachtbrief jankerd..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 13 januari 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oja.......vraagje???

[ afbeelding ]
Ik denk nog aan de vorige keer dat je in een netpanty voor me stond, dus nee laat maar ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 januari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:16 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Schrijf een klachtbrief jankerd..
Done....naar de rijdende rechter...eat your heart out kutkakkie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Europaleague voor Ajax.

0.0068690