BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Europaleague voor Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 januari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:19 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik denk nog aan de vorige keer dat je in een netpanty voor me stond, dus nee laat maar ;-)
Ala Djanko Edwards blinde....ken je niet hé pubertje.....google ze,nixnut
Loetje
 Loetje - zondag 13 januari 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je mag idd niet alles op de CVM afschuiven....De CV bestond al jaren uit Alder en Vertonghen...nu komt daar plots Moisander te staan...dat heeft gewoon zijn tijd nodig...ik vond dat Poulsen het de laatste tijd niet zo gek deed...op vanavond na dan....
Ik vind moisander onrustig en zwak. Ik zie ik veltman een potientiele topverdediger, maar een jonkie moet opgroeien naadt een ervaren CV die ervaring heeft en rust uitstraalt. Iemand naast wie je een foutje kan maken. Nu kan dat dus niet
Eide
 Eide - maandag 14 januari 2013 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 23:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind moisander onrustig en zwak. Ik zie ik veltman een potientiele topverdediger, maar een jonkie moet opgroeien naadt een ervaren CV die ervaring heeft en rust uitstraalt. Iemand naast wie je een foutje kan maken. Nu kan dat dus niet
En dan moet je ook nadenken over de rolverdeling. Toby is een echte mandekker. Daar kan je niet nog een mandekker naast zetten, daar moet een vent naast die kan opbouwen en in de verdedigende ruimte kan spelen als rugdekking.
Loetje
 Loetje - maandag 14 januari 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 00:20 schreef Eide het volgende:

[..]

En dan moet je ook nadenken over de rolverdeling. Toby is een echte mandekker. Daar kan je niet nog een mandekker naast zetten, daar moet een vent naast die kan opbouwen en in de verdedigende ruimte kan spelen als rugdekking.
Precies. Wel jammer want ik vind veltman beter dan beide CV's
remco k
 remco k - maandag 14 januari 2013 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 20:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zei over anita dat daardoor alderweireld en vertonghen beter werden. Ik vond het slappe aan vertonghen destijds zijn nonchalantheid. Tjeo was inderdaad geen goede man daar omdat we eigenlijk met 3 aanvallende middenvelder speelde, dat riep ik toen ook al. Ik roep ook al vanaf moment 1 dat ik bocarra wil zien of kali graag zie komen. Maar het neemt voor mij niet weg dat ons CV duo voortdurend ook fouten maken waar poulsen niets aan kan doen. Met name alderweireld. Voor van rhijn mag van mij echt kalas komen we spelen trouwens nu tegen vasco weer met 3 aanvallende middenvelders
Let maar op. Hetzelfde zal weer gebeuren. Gister speelde we met Poulsen dus met een cvm en twee aanvallende middenvelders en Siem op9
remco k
 remco k - maandag 14 januari 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 12:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Precies. Wel jammer want ik vind veltman beter dan beide CV's
Misschien in potentie ja. Maar heeft nu echt het niveau nog niet. Die werd gister meerdere malen als een 12 jarig jochie weggezet. Hij komt er wel, vorig jaar riep ook iedereen dat ik het niet alleen aan de positie van Theo als cvm mocht ophangen. Maar volgens mij had ik daar gewoon 200% gelijk in. Alles heeft met balans te maken, en Poulsen zorgt constant voor onnodig veel druk op de cv's.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 14 januari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ow op internet stond de jong op het middrnveld. Ajax was kut. Poulsen is geen voetballer maar een lamtak en ik smeek naar kali
Kali?
die heeft net een half jaartje goed gespeeld bij Utrecht en niet eens elke wedstrijd was top! tegen Ajax was ie ook bagger...

Poulsen kan het tot het eind van het seizoen daar nog best vol maken en dan is het de bedoeling dan Boccara of Sporkslede hem uit de basis gaat spelen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Europaleague voor Ajax.

0.0063600