|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vitesse.......Ajax Psv..........Feijenoord
Ik hoop dat Ajax en Feijenoord doorgaan en in de finale pakken we ze in de Kuip |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:Vitesse.......Ajax Psv..........Feijenoord Ik hoop dat Ajax en Feijenoord doorgaan en in de finale pakken we ze in de Kuip dream on en mocht Feyenoord winnen dan gun ik ze de beker van harte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken ouwe......ook jij kan te ver gaan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .................... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ben het deels met je eens: Als AJAX de beker niet wint, mag Feyenoord hem van mij winnen. ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2012 - 00:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik ben het deels met je eens: Als AJAX de beker niet wint, mag Feyenoord hem van mij winnen. ;-) hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2012 - 00:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik ben het deels met je eens: Als AJAX de beker niet wint, mag Feyenoord hem van mij winnen. ;-) Eens gap |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Laten we wel wezen, iedereen kan van iedereen winnen, maar wij zijn de beste***+1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mooie loting beter benieuwd met wat voor selectie vitese de winterstop uitkomt.. |
|
|
|