BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (zondag 23 december 2012, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 december 2012 - 14:42   quote  deeplink  
9amxip.png vs 30w349w.png

Datum & tijdstip: Zondag 23-12-2012 14:30
Locatie: Stadion Feijenoord, Rotterdam
Scheidsrechter: Björn Kuipers

Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 1.40, Gelijk 4.20, Winst FC Groningen 6.75
Quotering kampioenschap Feyenoord volgens bwin: 31.00 (daarvoor 41.00, 17.00, 25.00 en 31.00)

- Feyenoord -

Voorzitter: Dick van Well
Trainer: Ronald Koeman
Aanvoerder: Stefan de Vrij

Laatste 5 wedstrijden:

25-11-2012 AZ - Feyenoord 0-2 Eredivisie
01-12-2012 Feyenoord - RKC Waalwijk 2-0 Eredivisie
09-12-2012 NAC Breda - Feyenoord 2-2 Eredivisie
16-12-2012 Feyenoord - ADO Den Haag 3-2 Eredivisie
19-12-2012 SC Heerenveen - Feyenoord 2-2 (Feyenoord wns) KNVB Beker

Vorm: W-W-G-W-W

Feyenoord is 19 thuiswedstrijden in de competitie ongeslagen. Laatste thuisnederlaag 05-11-2011. Feyenoord-NEC 0-1.
Feyenoord heeft de afgelopen 19 thuiswedstrijden in de competitie steeds gescoord.
Feyenoord is 7 wedstrijden op rij ongeslagen en scoorde in die reeks telkens tenminste tweemaal.

Topscorers:

Graziano Pellè 12
Lex Immers 10
Sekou Cissé, Daryl Janmaat, Ruben Schaken 2
5 spelers 1

Meeste Assists:

Ruben Schaken 7
Graziano Pellè 6
Daryl Janmaat, Wesley Verhoek, Jordy Clasie 3
4 spelers 1

Clean sheets:

Erwin Mulder: 1 in 5 wedstrijden
Kostas Lamprou: 4 in 12 wedstrijden

Afwezig:

Terence Kongolo (geblesseerd), John Goossens (geblesseerd), Kelvin Leerdam (ziek), Sekou Cissé (twijfel).

Geschorst bij een volgende gele kaart:

Graziano Pellè (4), Lex Immers (4)

Laatste basisopstelling Feyenoord:

Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Indi; Clasie, Vormer, Immers; Schaken, Pellè, Cissé.

Laatste bankbezetting Feyenoord:

Lamprou, Nelom, Elabdellaoui, Singh, Vilhena, Boëtius, Cissé.

- FC Groningen -

Voorzitter: Ed Zijp
Trainer: Robbert Maaskant
Aanvoerder: Kees Kwakman

Laatste 5 wedstrijden:

24-11-2012 RKC Waalwijk - FC Groningen 1-1 Eredivisie
02-12-2012 FC Groningen - Heracles Almelo 2-0 Eredivisie
08-12-2012 Ajax - FC Groningen 2-0 Eredivisie
15-12-2012 FC Groningen - VVV Venlo 0-0 Eredivisie
20-12-2012 FC Groningen - Ajax 0-3 KNVB Beker

Vorm: G-W-V-G-V

Topscorers:

Michael de Leeuw 7
Tim Sparv, Leandro Bacuna 2
5 spelers 1

Meeste Assists:

Virgil van Dijk, Maikel Kieftenbeld, Mitchell Schet 3
Género Zeefuik 2
Kees Kwakman, Emil Johansson 1

Clean sheets:

Luciano: 4 in 17 wedstrijden

Afwezig:

Jonas Ivens (geblesseerd), Mitchell Schet (geblesseerd) en Tom Hiariej (twijfel).

Laatste basisopstelling FC Groningen:

Luciano; Kappelhof, Van Dijk, Kwakman, Burnet; Kieftenbeld, Bacuna, Ajilore, Van Moorsel; De Leeuw, Zeefuik.

Laatste bankbezetting FC Groningen:

Bizot, Bakker, Bos, Sparv, Kirm, Schet, Zivkovic

- Historie Feyenoord tegen FC Groningen -

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
04-03-2012 Feyenoord - FC Groningen 1-0 Eredivisie
27-02-2011 Feyenoord - FC Groningen 5-1 Eredivisie
06-12-2009 Feyenoord - FC Groningen 3-1 Eredivisie
08-02-2009 Feyenoord - FC Groningen 0-0 Eredivisie
27-01-2008 Feyenoord - FC Groningen 1-1 Eredivisie

Laatste 5 ontmoetingen in Groningen:
07-10-2012 FC Groningen - Feyenoord 2-2 Eredivisie
30-10-2011 FC Groningen - Feyenoord 6-0 Eredivisie
21-11-2010 FC Groningen - Feyenoord 2-0 Eredivisie
28-02-2010 FC Groningen - Feyenoord 2-3 Eredivisie
28-09-2008 FC Groningen - Feyenoord 3-1 Eredivisie

Alle ontmoetingen:

Feyenoord - FC Groningen: 35 wedstrijden gespeeld, 23 gewonnen, 9 gelijk, 3 verloren. 88 goals voor, 40 tegen.

FC Groningen - Feyenoord: 36 wedstrijden gespeeld, 11 gewonnen, 10 gelijk, 15 verloren. 50 goals voor, 54 tegen.

Aantal (ex-)Feyenoorders die voor FC Groningen spelen/gespeeld/gewerkt hebben:

Ali Boussaboun, Danny Buijs, Peter Houtman, Erwin Koeman, Ronald Koeman, Patrick Lodewijks, Mitchell Schet, John de Wolf

Historische beelden:





Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de, feyenoord.nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 december 2012 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 december 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Ik vind die trainer van Groningen zo een pral aap.
altijd ligt het aan iets anders ,net de wedstrijd gekeken van 020 tegen Groningen,wat een laf voetbal.ik denk trainer inpakken en wegwezen.Want zo een slecht matariaal heeft hij toch niet.ik denk 1-0 winst
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 21 december 2012 - 15:02   quote  deeplink  
4-2

Onze keepert (HELD) blundert weer 2x, maar gelukkig hebben we Pelle 4x
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 december 2012 - 15:06   quote  deeplink  
minimaal . . 3 - 0
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 december 2012 - 15:29   quote  deeplink  
21-12-2012 Feyenoord gaat voor afsluiting in stijl

Feyenoord kan zondag de belangrijke slotweek van de eerste seizoenshelft in stijl afsluiten. Nadat de ploeg afgelopen zondag met 3-2 te sterk was voor ADO Den Haag en zich woensdag via een strafschoppenserie tegen sc Heerenveen plaatste voor de kwartfinale van het bekertoernooi, wacht zondag de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Mocht Feyenoord die wedstrijd winnen, dan gaat de ploeg de winterstop in op maximaal drie punten achterstand ten opzichte van de koploper.

Ongeacht het resultaat van komende zondag, kan Feyenoord terugkijken op een fantastisch 2012. De ploeg van Ronald Koeman eindigde vorig seizoen op de tweede plaats en volgt halverwege de huidige jaargang in het spoor van de koplopers. Het lijkt me duidelijk dat we zondag goed willen afsluiten voor de winterstop, vertelde Koeman vrijdagmiddag. Maar we kunnen hoe dan ook terugkijken op een fantastische eerste seizoenshelft en een fantastisch kalenderjaar. Feyenoord is terug waar het hoort te staan.

Koeman verwees daarbij naar een statistiek, waaruit blijkt dat alleen Ajax het afgelopen kalenderjaar betere resultaten boekte in de competitie dan Feyenoord. Dat is een groot compliment waard aan heel Feyenoord, zei Koeman. Die lijn willen we in het nieuwe jaar doortrekken.

De trainer benoemde tijdens de persconferentie op vrijdag in het bijzonder de spelers die tijdens de eerste seizoenshelft minder aan spelen toekwamen dan zij aan het begin van het seizoen hadden gehoopt. De jongens die soms buiten de boot vallen, stellen zich zeer correct op, vertelde hij. Daar investeren wij ook in, door vanuit de technische staf iedereen de aandacht te geven die ze verdienen. Door op die manier met zijn allen echt een groep te zijn, creëer je de basis voor succes.

Het is nog niet zeker of Koeman zondag een beroep kan doen op Sekou Cissé. De aanvaller heeft een enkelblessure overgehouden aan de bekerwedstrijd tegen Heerenveen. Koeman liet weten dat zaterdag wordt besloten over de inzetbaarheid van Cissé. John Goossens (niet wedstrijdfit), Terence Kongolo (geblesseerd) en Kelvin Leerdam (ziek) zijn zondag niet beschikbaar.

DE TEGENSTANDER

Het kalenderjaar 2012 zal voor FC Groningen de boeken in gaan als een jaar dat de club snel wil vergeten. Na het teleurstellend geëindigde afgelopen seizoen, waarin FC Groningen na de winterstop afgleed van de achtste naar de veertiende plaats en daardoor voor het eerst sinds 2005 niet in het linkerrijtje eindigde, verloopt ook het huidige seizoen tot dusver moeizaam. Daardoor is de totale balans van dit jaar met acht overwinningen en negentien nederlagen in 34 competitiewedstrijden behoorlijk negatief uitgevallen.

De ploeg van trainer Robert Maaskant had gehoopt het seizoen met het bekertoernooi wat kleur te kunnen geven, waardoor heel Groningen reikhalzend uitkeek naar het thuisduel met Ajax in de achtste finale. Met een kansloze 0-3 nederlaag liep de wedstrijd echter uit op een grote teleurstelling. FC Groningen kon het de Amsterdammers geen moment lastig maken en de ploeg straalde vooral uit te snakken naar de winterstop.

Na de uitschakeling in het bekertoernooi kan het vizier volledig op de competitie gericht worden. Ondanks de wisselvallige prestaties van de eerste seizoenshelft, betekent de huidige tiende plaats dat de doelstelling om de play-offs om Europees voetbal te behalen allesbehalve onhaalbaar is. Zeker in een competitie als de eredivisie, waarin het puntenverschil vaak klein is en veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn, is er van alles mogelijk.

Maaskant zal in aanloop naar het duel met Feyenoord stiekem hopen op een herhaling van zijn laatste bezoek aan De Kuip, toen hij in 2009 als trainer van NAC Breda met 0-4 zegevierde. Als zijn ploeg het kan opbrengen om dit jaar nog één keer alles uit de kast te halen en zondag een goed resultaat neer te zetten, wordt het teleurstellende kalenderjaar toch nog enigszins positief afgesloten.

Feyenoord FC Groningen
Zondag 23 december om 14.30 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Kuipers

Statistieken

Thuis
04/03/2012 Feyenoord FC Groningen 1-0
27/02/2011 Feyenoord FC Groningen 5-1
06/12/2009 Feyenoord FC Groningen 3-1
08/02/2009 Feyenoord FC Groningen 0-0
27/01/2008 Feyenoord FC Groningen 1-1

Uit
07/10/2012 FC Groningen Feyenoord 2-2
30/10/2011 FC Groningen Feyenoord 6-0
21/11/2010 FC Groningen Feyenoord 2-0
28/02/2010 FC Groningen Feyenoord 2-3
28/09/2008 FC Groningen Feyenoord 3-1

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000041349-999-10010000000003.aspx
Cool
 Cool - vrijdag 21 december 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Ik hoop dat feyenoord wint
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 december 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Ben minder overtuigd...

Koeman is scherp als hij stelt dat na een voorsprong het team niet doorgaat met pijn doen aan een tegenstander.
Zodoende dat die kans krijgt weer terug te komen, zie laatste wedstrijden: NAC, ADO en Heerenveen.

Krappe 2-1.
bode
 bode - vrijdag 21 december 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Ik ga zondag weer een lange reis maken naar de Kuip
hoop wel om 16.15 uur dat ik een goeie terug reis krijg en dan ook nog zeer goeie feestdagen samen met de hele technische - medische staf spelers en iedere op deze topic's
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 december 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2012 - 18:52 schreef Cool het volgende:
Ik hoop dat feyenoord wint
mooi zo, . . hoop doet leven! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:48   quote  deeplink  
5-0
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:58   quote  deeplink  
FC Groningen 'gewoon' met 3 aanvallers tegen Feyenoord

600x400-ev-1184595.jpg

Het experiment van de technische staf van FC Groningen om aan te treden met twee aanvallers zal niet voortgezet worden. De Noorderlingen dachten het Ajax donderdagavond moeilijk te kunnen maken door het middenveld met een extra speler te versterken, maar die hoop werd hard afgestraft. FC Groningen was in de eigen Euroborg kansloos en verloor met 0-3 van de hoofdstedelingen. In het komende duel met Feyenoord zal men daarom weer met de normale driemansaanval starten.

'Wat ik kan zeggen is dat we niet in 4-4-2 gaan spelen. Dat hebben we donderdag tegen Ajax geprobeerd en is ons niet goed bevallen. We hebben tot nu toe bijna alles op een andere manier, in 4-3-3, gedaan en zondag gaan we dat ook gewoon doen', aldus assistent-trainer Edwin van Looi op de officiële website van de Groningers.
'Feyenoord uit is één van de mooiste uitwedstrijden die je kunt spelen, meent Van de Looi. Het is de volgende uitdaging voor ons. We hebben een tik op de neus gehad en nu wordt het tijd om op te staan. Opstaan in de Kuip is misschien niet gemakkelijk, maar aan de andere kant is het ook een prachtige wedstrijd die aan iedere voetballer energie moet geven.'
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Groningen-assistent over Feyenoord: "Één van mooiste uitwedstrijden die je kunt spelen"

robert-maaskant(fc-groningen)(4).jpg

Erwin van de Looi heeft zin in het uitduel met Feyenoord. De assistent-trainer van FC Groningen vindt dat het duel in de Rotterdamse Kuip één van de mooiste wedstrijden uit Nederland is. De hulptrainer verving op het wekelijkse perspraatje trainer Robert Maaskant, die de eerste seizoenshelft met het bestuur aan het evalueren was. 

FC Groningen heeft geen gemakkelijke afsluiter van de eerste seizoenshelft voor de boeg tegen Feyenoord. "Dat is één van de mooiste uitwedstrijden die je kunt spelen. Het is de volgende uitdaging voor ons", zo keek Van de Looi vooruit op het duel met de Rotterdammers.

Van de Looi liet ook weten dat het gesprek tussen Maaskant en de directie van FC Groningen niets te betekenen had. "Het ging om een vooraf ingeplande afspraak, dit was al veel langer bekend en ging puur over de eerste helft van het seizoen." 
Bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt ongeschonden winter in te gaan

600x400-kd-1306693.jpg

Ronald Koeman stuurt zijn manschappen morgen voor de laatste keer het veld op in het prachtige voetbaljaar 2012 voor Feyenoord. De oefenmeester verwacht  van zijn ploeg dat zij de laatste drie punten voor de winterstop zullen binnenslepen. Een overwinning is belangrijk, maar het is ook zaak voor de Rotterdammers om ongeschonden uit de wedstrijd van zondagmiddag te komen met topduels tegen Ajax en FC Twente direct na de korte onderbrekening voor de boeg.

In de eerste helft van dit seizoen wist Feyenoord slechts één punt te behalen in de onderlinge duels met de top 5 van de Nederlandse eredivisie. Dat moet beter, weten ze in Rotterdam-Zuid. En die opgave wordt makkelijker indien spits Graziano Pellè en middenvelder Lex Immers zich morgen koest houden. Beide spelers staan op scherp en dreigen dus minimaal één van de geplande topwedstrijden te missen bij het ontvangen van een vijfde gele kaart.

Wanneer Pellè en Immers tegelijk een vijfde prent ontvangen lijkt er sprake van een waar doemscenario. Het duo is samen namelijk goed voor 22 doelpunten voor Feyenoord in de competitie. Zij zijn daarmee verantwoordelijk voor 63% van de Rotterdamse treffers.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Kwakman: "Feyenoord, weer zo'n tegenstander"

Kees%20Kwakman_0.jpg

Kees Kwakman stond donderdag met de nodige treurnis in de catacomben van de Euroborg. De aanvoerder van FC Groningen had zojuist met 0-3 van Ajax verloren. "Een hele vervelende avond."

FC Groningen was donderdagavond kansloos. "Als het net niet lukt, is het heel frustrerend", zei Kwakman na afloop. "Maar we hebben vandaag niets in de melk te brokkelen gehad. Dan is dat frustrerend omdat je heel veel klasseverschil ziet, maar dan moet je je er ook weer snel overheen zetten. Ajax was gewoon te goed."

Kwakman denkt dat FC Groningen beter kan. "We begonnen nog wel aardig en hebben tot de 0-1 niet heel veel weggegeven. Na rust zijn we aanvallender gaan spelen. Dan hoop je dat het lang 0-1 blijft en je op het laatst nog meer risico kan gaan nemen. Maar het heeft er eigenlijk geen moment ingezeten."

Na de snelle 0-2 was het verzet gebroken. "Dan moet je nog meer ruimte weg geven en brengen zij nog meer snelle gasten in de ploeg." Na een uur bepaalde Viktor Fischer de eindstand op 0-3. "Op een gegeven moment mag je daar zelfs nog blij mee zijn. Het was een hele vervelende avond."

"We hadden ons hier wel wat anders van voorgesteld. Een vol huis en iedereen had er wel geloof in. We begonnen nog wel agressief, probeerden een ander systeem. We hebben er alles aan gedaan, maar schoten duidelijk tekort vandaag", aldus Kwakman, die zich nog niet echt verheugt op zondag. "Feyenoord, weer zo'n tegenstander, Heel veel slechter kan het in ieder geval niet."
Bron:Voetbalprimeur 
feyenoordnh
 feyenoordnh - zondag 23 december 2012 - 08:02   quote  deeplink  
Wat denken jullie gaat het door,volgens mij heeft het de hele nacht geregend.Als er gekeurd moet worden hoe laat gebeurd dat dan.Wij moeten 150 km rijden namelijk,maar ja dan heb je ook wat hahahahah
feyenoord girl
 feyenoord girl - zondag 23 december 2012 - 08:52   quote  deeplink  
volgens wordt er voor regen geen wedstrijd afgelast.
tomson
 tomson - zondag 23 december 2012 - 08:55   quote  deeplink  
Wedstrijd tegen RKC ook gezien ?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 december 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Of de wedstrijd tegen Groningen 2 jaar geleden.
tomson
 tomson - zondag 23 december 2012 - 09:15   quote  deeplink  
Het veld is toch al naar de klote :(
feyenoordnh
 feyenoordnh - zondag 23 december 2012 - 09:19   quote  deeplink  
Ja die heb ik ook gezien maar toen was het veld ook al niet best vandaar,maar ik geen zin om 300 km voor lul te rijden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 09:28   quote  deeplink  
Dat wordt voetbal met water ballet .............
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 december 2012 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 09:19 schreef feyenoordnh het volgende:
Ja die heb ik ook gezien maar toen was het veld ook al niet best vandaar,maar ik geen zin om 300 km voor lul te rijden.
Het zal wel meevallen denk ik. Ik weet niet hoe het weer in Rotterdam is, maar zal wel hetzelfde zijn geweest als de rest van Nederland. Zodra ik er iets over hoor, plaats ik het hier.
daangr97
 daangr97 - zondag 23 december 2012 - 09:44   quote  deeplink  
ja inderdaad dat word een groot waterballet maar ach ja je moet er wat voor over hebben he?

haha
feyenoord girl
 feyenoord girl - zondag 23 december 2012 - 09:47   quote  deeplink  
zwemkleding mee en dan kunnnen we misschien nog wel zwemmen daar hahahahah. maar meestal gaan ze van regen wel harder lopen en beter voetballen
daangr97
 daangr97 - zondag 23 december 2012 - 09:50   quote  deeplink  
hahaha ja dat is knok weer he lekker in de regen en dan lekker beuken maar hhhahaah
daangr97
 daangr97 - zondag 23 december 2012 - 09:50   quote  deeplink  
hahaha ja dat is knok weer he lekker in de regen en dan lekker beuken maar hhhahaah
daangr97
 daangr97 - zondag 23 december 2012 - 09:50   quote  deeplink  
sorry voor dubbele bericht hihih
feyenoordnh
 feyenoordnh - zondag 23 december 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Naja,we gaan zo maar gewoon lekker rijden en doen we wel ff een bakkie in de stad,misschien kennen we daar nog zien hoe 020 ten onder gaat hahahahah.
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 09:53   quote  deeplink  
Word Walk-over vandaag....
5-1
tomson
 tomson - zondag 23 december 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 09:44 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het zal wel meevallen denk ik. Ik weet niet hoe het weer in Rotterdam is, maar zal wel hetzelfde zijn geweest als de rest van Nederland. Zodra ik er iets over hoor, plaats ik het hier.
Wat ik gehoord heb is dat de regen in de middag van het westen wegtrekt naar het oosten.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 december 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Ik heb Twitter ff doorgespit, maar er wordt nergens melding gemaakt van een eventuele keuring. Er zal dus gewoon gespeeld worden lijkt me.
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 09:56 schreef Bosifyable het volgende:
Ik heb Twitter ff doorgespit, maar er wordt nergens melding gemaakt van een eventuele keuring. Er zal dus gewoon gespeeld worden lijkt me.
zeiden ze gisterenavond ook bij NAC-PSV mr die partij ging gewoon door en die grasmat was verschrikkelijk...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 december 2012 - 10:00   quote  deeplink  
True that.
daangr97
 daangr97 - zondag 23 december 2012 - 10:00   quote  deeplink  
mooizo zou het zonde vinden als ik nu aan het rijden ben en dan weer terug moet ben dr om 12 uur dus ja dan ff een bakkie en dan lekker naar de kuip haha
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Heb het gevoel dat dit weer zo'n zweet wedstrijd gaat worden..
tomson
 tomson - zondag 23 december 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Dan moet je eens naar het stadion komen ipv achter je stream.
daangr97
 daangr97 - zondag 23 december 2012 - 12:23   quote  deeplink  
AHAHAHAHA
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 23 december 2012 - 12:45   quote  deeplink  
het zal wel weer 2-1 gaan worden met 2 wissels namelijk pelle en immers om ze te sparen voor de 2 wedstrijden tegen 020 en tegen de reserve duitsers
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Pfff, ik zou al tekenen voor een gelijkspel het gaat gewoon echt niet meer voor de winterstop.

Maarja, op hoop van zegen!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:27   quote  deeplink  
brrr.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Oké ik ga de een wedstrijdverslag van de wedstrijd posten!

Voor mensen die niet kunnen kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door Wim2 --
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:30   quote  deeplink  
De leeuw moeten we voor oppassen!
feyenoord girl
 feyenoord girl - zondag 23 december 2012 - 14:30   quote  deeplink  
come on feyenoord we kunnen gelijk komen met die neuzen als we winnen dan dus als 4e eindigen voor de winterstop
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Groningen heeft afgetrapt!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Lange bal van Mathijssen komt niet bij Boetius!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Ingooi voor Janmaat!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Schaken is weg maar houdt vast.
Vrije trap Groningen!
feyenoord girl
 feyenoord girl - zondag 23 december 2012 - 14:32   quote  deeplink  
ik vond het wel meevallen met dat vasthouden
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:33   quote  deeplink  
Nog niet veel bijzonders gebeurD!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 14:34   quote  deeplink  
Ik stop ermee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (zondag 23 december 2012, 14:30)









0.0088269