BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (zondag 23 december 2012, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 23 december 2012 - 16:31   quote  deeplink  
slechtste man van het veld.Mulder.
geeft in z'n eentje Groningen weer vertrouwen.
gewoon wegperen die bal ipv twee keer goedleggen,,door dit incident begon de onzekerheid,en die goal kan hij zo pakken.
Pelle en Mathijsen TOP.houdou weer.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 16:31 schreef van geil het volgende:
slechtste man van het veld.Mulder.
geeft in z'n eentje Groningen weer vertrouwen.
gewoon wegperen die bal ipv twee keer goedleggen,,door dit incident begon de onzekerheid,en die goal kan hij zo pakken.
Pelle en Mathijsen TOP.houdou weer.
Dat roep ik al zo vaak! Die Mulder heeft helaas een NEGATIEVE UITSTRALING, en dat gaat ten koste van het elftal.
Maximus
 Maximus - zondag 23 december 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 16:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat roep ik al zo vaak! Die Mulder heeft helaas een NEGATIEVE UITSTRALING, en dat gaat ten koste van het elftal.
Val eens DOOD teringLUL
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 16:35 schreef Maximus het volgende:

[..]

Val eens DOOD teringLUL
Als jij er eens mee begin ..... EIKEL
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 16:35 schreef Maximus het volgende:

[..]

Val eens DOOD teringLUL
En? Erg hé om Mulder weer eens ouderwets te zien schutteren ??
Maximus
 Maximus - zondag 23 december 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Als ik de rest ermee van jou kon verlossen deed ik t. FEYENOORD TILL I DIE!!!
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 16:40   quote  deeplink  
Dat het een onverdiende overwinning is maakt die kop van Maaskant alleen maar beter! :)
Maximus
 Maximus - zondag 23 december 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 16:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En? Erg hé om Mulder weer eens ouderwets te zien schutteren ??
Man t is mijn favoriet ook niet, maar wie anders???
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Oooh ik verheug me dadelijk echt op het interview met Maaskant!! Wordt lachen en gieren dit!
MMM
 MMM - zondag 23 december 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Hele hele hele slechte wedstrijd.. Ongelooflijk hoe laag het tempo was.

Gelukkig win je de wedstrijd en ga je met een goed gevoel de winterstop in!

Pelle///held
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Hahahaha,

Kijk op die site van eredivisie live om die kop van Maaskant te zien ik lag helemaal dubbel!
tomson
 tomson - zondag 23 december 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Ik ben blij dat je blij bent
bode
 bode - zondag 23 december 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Gelukkig miste één van de beste speler altijd bij Groningen
de gelijk maker, Feyenoord kan gelukkig kerst & nieuwjaar vieren met een verdiende 4e plaats, en zich voorbereiden op de maand Januari.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 december 2012 - 18:55   quote  deeplink  
Feyenoord besluit succesjaar in stijl

20121223_gro_pelle_vk_scaled_7.jpg

Feyenoord heeft het succesjaar 2012 zondagmiddag in stijl afgesloten. De ploeg sleepte tegen FC Groningen een 2-1 overwinning uit het vuur en stijgt daarmee naar een gedeelde derde plaats op de ranglijst. Bovendien besluit Feyenoord met de winst het jaar 2012 zonder dat er één nederlaag is geleden in De Kuip. Graziano Pellè was tegen FC Groningen niet voor het eerst dit seizoen matchwinner, door alle twee de doelpunten van Feyenoord voor zijn rekening te nemen.

Dat de centrale verdedigers Stefan de Vrij en Joris Mathijsen tot aan de rust konden uitgroeien tot de beste spelers op het veld, was veelzeggend over het verloop van de weinig enerverende eerste helft in De Kuip. Het duo zorgde ervoor dat de Groningse spits Género Zeefuik vrijwel onschadelijk werd gemaakt, waardoor het gevaar van de bezoekers tot aan de rust beperkt bleef tot een hoekschop die uiteindelijk makkelijk opgepikt kon worden door Erwin Mulder.

20121223_gro_1_rh.jpg
 
Tegelijkertijd kwam Feyenoord zelf aan de andere kant van het veld niet verder dan wat plaagstootjes. Dat was niet alleen te wijten aan de tegenstander die bij balverlies massaal inzakte, maar ook aan het aanvalsspel van Feyenoord zelf. De ploeg was te slordig in de opbouw en zag bovendien verschillende individuele acties vroegtijdig stranden, waardoor Groningen-doelman Luciano in de eerste helft alleen op de proef werd gesteld via twee ongevaarlijke afstandschoten van Jean-Paul Boëtius.

20121223_gro_2_rh.jpg
 
Ook na rust had Feyenoord aanvankelijk moeite om de verdediging van FC Groningen in problemen te brengen, alleen bleek een korte opleving voldoende om direct een voorsprong te nemen. Nadat de ploeg via harde afstandschoten van Tonny Vilhena (naast) en Boëtius (gestopt) al gevaarlijk was geworden, werd de ban uiteindelijk gebroken via een hoekschop van Jordy Clasie. Hij gaf de bal prima voor het doel en zag Pellè van dichtbij binnen koppen. De bal werd vanachter de doellijn nog weggewerkt door een verdediger, maar scheidsrechter Kuiper kende de treffer terecht toe.

20121223_gro_3_rh.jpg
 
De goal zorgde voor een zucht van opluchting in De Kuip, mede vanwege de wetenschap dat de directe concurrenten Vitesse en Ajax deze speelronde al punten hadden laten liggen. Die opluchting leek alleen nog niet over te slaan op het elftal op het veld, want ook na de 1-0 bleef het spel van Feyenoord onrustig. Omdat bovendien de ruimtes op het veld steeds groter werden, kwam Groningen steeds meer in gelegenheid om door te stomen richting het doel van Mulder.

20121223_gro_4_rh.jpg
 
In de fase dat de defensie van Feyenoord voor het eerst enigszins in de problemen kwam, viel ook direct de gelijkmaker. Waar Groningen tot een kwartier voor tijd Mulder nog nauwelijks op de proef had gesteld, viel een van de eerste voorzetten die de bezoekers mochten geven een kwartier voor tijd met enig geluk precies goed. Via het hoofd van Mathijsen kreeg Virgil van Dijk een vrije schietkans, die overtuigend werd benut via een streep langs Mulder in de verre hoek van het doel. 

20121223_gro_5_rh.jpg
 
De gelijkmaker was een forse dreun voor Feyenoord, dat in de minuten die volgde ontsnapte aan het een achterstand toen Michael de Leeuw een voorzet vanaf rechts alleen nog binnen hoefde te lopen, maar de bal volledig miste. De ploeg van Koeman leek zich zodoende tevreden te moeten stellen met een gelijkspel in de laatste wedstrijd van het jaar, maar goudhaantje Pellè besliste in de slotfase anders.

20121223_gro_6_rh.jpg

De Italiaan bewees opnieuw zijn grote waarde, door op aangeven van Lex Immers van dichtbij keeper Luciano te passeren. Het was een passend slotstuk van de eerste seizoenshelft, die Feyenoord mede dankzij in totaal veertien doelpunten van Pellè besluit op de gedeelde derde plaats. 

20121223_gro_7_rh.jpg
 
Feyenoord FC Groningen 2-1
Scoreverloop:
58 1-0 Pellè
77 1-1 Van Dijk
88 2-1 Pellè
 
Scheidsrechter: Kuipers
 
Geel: Bacuna (FC Groningen)
 
Opstellingen:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena (82 Vormer); Schaken (64 Verhoek), Pellè en Boëtius (89 Nelom).
FC Groningen: Luciano; Kappelhof, Van Dijk, Kwakman, Burnet; Sparv, De Leeuw (81 Zivkovic), Kieftenbeld (57 Ajilore); Schet, Zeefuik (60 Bacuna) en Kirm.
bron:Officiële Feyenoord clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:40   quote  deeplink  
Immers en Janmaat: 'Het was niet goed'

600x200-wd-1309937.jpg

Daryl Janmaat was na afloop van Feyenoord-FC Groningen blij met de drie punten, maar beseft dat het spel niet goed was. Toch blijven de drie punten in Rotterdam en daar is de vleugelverdediger meer dan tevreden mee. Ook Lex Immers was blij met de overwinning en met ploeggenoot Joris Mathijsen.

"We speelden geen goed voetbal", laat de rechtsback weten aan ELF Voetbal. "We toonden wel veel strijd en passie en ik denk dan ook dat we terecht hebben gewonnen. Het veld was niet best vandaag en FC Groningen wilde niet voetballen. Dat maakte het allemaal erg lastig", laat Janmaat weten.
"De eerste seizoenshelft zie als erg positief. We hebben meer punten gehaald dan we vooraf hadden gedacht en gehoopt." Ook persoonlijk kende Janmaat een sterk jaar. "Het was een lang seizoen, maar ik heb weinig te klagen over mijn eigen prestatie. Ik merk dat ik steeds sterker aan het worden ben. Na de winterstop wil ik nog dreigender worden en tactisch wil ik beter leren kiezen om op te komen."
Ook Immers liet aan ELF Voetbal weten blij te zijn met de overwinning, maar onderschrijft dat het spel niet best was. "Dit was echt zo'n wedstrijd waarin de gedachten al in de winterstop waren", laat Immers weten. "In de rust zij Koeman: 'Wees geduldig, wacht je moment af'. We kwamen inderdaad na rust op voorsprong, maar hadden niet verwacht dat Groningen nog langszij zou komen. Het was net zo'n doelpunt als die van Jeffrey Gouweleeuw van Heerenveen in de beker."
Dat Feyenoord uiteindelijk toch wint, dankt Immers aan de kracht van de ploeg en uiteraard aan Graziano Pellé. "Die laatste strohalm pakken we dankzij een bepaalde kracht in het elftal. En Pellé maakt er toch weer twee." De beste man van het veld vond Immers echter Mathijsen. "Hij speelde heel sterk. Won zijn duels, was scherp en pepte ons op. Hij heeft zijn waarde als ervaren speler laten zien."
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Maaskant: "Dit Groningen zie ik wel graag voor me"

robert-maaskant(fc-groningen)(3).jpg

FC Groningen-trainer Robert Maaskant kijkt met een dubbel gevoel terug op het verloren Eredivisieduel met Feyenoord. De oefenmeester zag zijn formatie met 2-1 verliezen, maar vond zijn ploeg goed spelen. Dat liet hij na afloop weten tegenover Eredivisie Live. 

Maaskant wilde na afloop graag de goals van Feyenoord bekijken. "Ik wilde even terugkijken of er bij ons dingen fout gingen. Er werd nogal geprotesteerd zo links en rechts en wij konden het vanaf de kant gewoon niet zien. Er was echter niks aan de hand, het waren gewoon lullige goals om tegen te krijgen", aldus de Schiedammer.

De Noorderlingen bleven volgens de hoofdcoach de hele wedstrijd goed spelen. "We bleven heel compact en kwamen er geregeld uit. We begonnen heel dreigend te worden, maar wilden het Feyenoord vooral lastig maken", aldus Maaskant. "We deden zelfs meer dan dat. Na de 1-1 dacht ik dat de wedstrijd onze kant op zou gaan. Die kansen kregen we ook. Op zon moment kunnen wij die wedstrijd gewoon winnen. Dan doe je het zeker goed in De Kuip, zeker nadat we zo'n partij hebben gehad tegen Ajax. Dit Groningen zie ik wel graag voor me." 
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:42   quote  deeplink  
De Leeuw: "Het had zeker anders af kunnen lopen"

michael-de-leeuw(fc-groningen)(1).jpg

Michael de Leeuw was na afloop van de wedstrijd met Feyenoord (2-1 verlies) niet helemaal tevreden over zijn eigen spel. De aanvaller miste zelf een grote kans en beseft dat hij daarmee de kans op een overwinning heeft vergooit. 

De Noorderlingen hadden ook kunnen winnen volgens de Nederlander. "Het had zeker anders af kunnen lopen. Ik denk, in die fase dat ik die grote kans eigenlijk mis, dat wij hier zouden winnen als ik die kans gemaakte had", aldus De Leeuw. "Ik weet niet wat er precies gebeurde. Ik wilde die goal gewoon maken, maar ik miste hem eigenlijk gewoon volledig."

"Ik kan er wel een excuus voor zoeken, maar die bal moet er gewoon in, dat besef ik zelf ook", ging de Brabander verder. "Je doet jezelf en je ploeg gewoon tekort. We speelden in die fase gewoon goed. De kans die we creëerden was gewoon een goede aanval en dan moet je jezelf en je team gewoon belonen. Die bal had er gewoon in moeten gaan, dat is duidelijk." 
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Kwakman: "Ik denk dat een gelijkspel normaal was geweest"

 kees-kwakman(fc-groningen)(2).jpg

Kees Kwakman was na afloop van het duel met Feyenoord teleurgesteld. De verdediger zag zijn ploeg met 2-1 verliezen, maar vond dat er meer in zat voor zijn ploeg. Zelfs winst was niet onmogelijk in Rotterdam. 

De Noorderlingen speelden een goede wedstrijd volgens de linkspoot. "Als we aan de bal waren lagen er zoveel mogelijkheden. Dit was in de eerst helft al, maar in de tweede helft ook. Ik denk dat het aardig stond en dat we weinig hebben weggegeven", aldus Kwakman tegenover Eredivisie Live. "Dan krijgen we toch twee vervelende goals, dat is jammer. Uit dode spelmomenten hebben we weinig doelpunten tegen gehad dit seizoen. Het is vervelend dat dit dan vandaag wel gebeurde."

De Trots van het Noorden verdiende het niet om met lege handen huiswaarts te keren volgens de Purmerender. "Ik denk eerlijk gezegd dat een gelijkspel normaal was geweest", aldus Kwakman, die weet dat zijn ploeg zelfs had kunnen winnen. "Die mogelijkheid van Michael de Leeuw was dé kans. Dan hadden we hem nog gewonnen ook." 
bron:Soccernews 
tomson
 tomson - maandag 24 december 2012 - 00:44   quote  deeplink  
kwaak
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 24 december 2012 - 06:39   quote  deeplink  
Vond de 2-1 echt een mooie
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 december 2012 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:42 schreef RenatoBos het volgende:
Kwakman: "Ik denk dat een gelijkspel normaal was geweest"

  [ afbeelding ]

Kees Kwakman was na afloop van het duel met Feyenoord teleurgesteld. De verdediger zag zijn ploeg met 2-1 verliezen, maar vond dat er meer in zat voor zijn ploeg. Zelfs winst was niet onmogelijk in Rotterdam. 

De Noorderlingen speelden een goede wedstrijd volgens de linkspoot. "Als we aan de bal waren lagen er zoveel mogelijkheden. Dit was in de eerst helft al, maar in de tweede helft ook. Ik denk dat het aardig stond en dat we weinig hebben weggegeven", aldus Kwakman tegenover Eredivisie Live. "Dan krijgen we toch twee vervelende goals, dat is jammer. Uit dode spelmomenten hebben we weinig doelpunten tegen gehad dit seizoen. Het is vervelend dat dit dan vandaag wel gebeurde."

De Trots van het Noorden verdiende het niet om met lege handen huiswaarts te keren volgens de Purmerender. "Ik denk eerlijk gezegd dat een gelijkspel normaal was geweest", aldus Kwakman, die weet dat zijn ploeg zelfs had kunnen winnen. "Die mogelijkheid van Michael de Leeuw was dé kans. Dan hadden we hem nog gewonnen ook." 
bron:Soccernews 
Leg nog maar een kwakkie .......
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 december 2012 - 09:02   quote  deeplink  
@#@#@!#!#$$%%$% kut spoorwegen was pas om 15.30 uur un Rotterdam
pleister op de wond 3 punten.
Wim2
 Wim2 - maandag 24 december 2012 - 10:00   quote  deeplink  
De overwinning smaakt in de ochtend nog even zoet.
MMM
 MMM - maandag 24 december 2012 - 11:07   quote  deeplink  
Heerlijk!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 december 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 09:02 schreef piet de paler het volgende:
@#@#@!#!#$$%%$% kut spoorwegen was pas om 15.30 uur un Rotterdam
pleister op de wond 3 punten.
Gelukkig had je aan de eerste helft niets gemist! ;)
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 24 december 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Hoelang gaan we nog met Mulder ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Hoezo..??
sevillana
 sevillana - maandag 24 december 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 14:20 schreef broer van Ted het volgende:
Hoelang gaan we nog met Mulder ?
laten we hopen dat het nog lang goed mag gaan . . ;)

P.S.: ik snap hem, we hebben hier te maken met de broer van Ted L. !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 december 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 14:20 schreef broer van Ted het volgende:
Hoelang gaan we nog met Mulder ?
Wat mij betreft stoppen we vandaag nog met Erwin Mulder
jackyvw
 jackyvw - maandag 24 december 2012 - 21:10   quote  deeplink  
Schande om zo over onze keeper te spreken!,
Stopt vier vd tien penalities afgelopen woensdag
Heeft je tegen ADO vlak voor tijd in de wedstrijd gehouden etc
Niet op alle slakken zout leggen. ... Steunen ! Iedereen die in t veld staat, en op de bank zit !
Anders moet je maar een andere club supporteren, kun je mooi ruim voor tijd t stadion uit !,
YNWA
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Ja lijdensweg schande..!!!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 24 december 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:
Ja lijdensweg schande..!!!!!
+1
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 24 december 2012 - 22:23   quote  deeplink  
zo te zien had ik dus gelijk qua uitslag/hahahahahahah
tomson
 tomson - maandag 24 december 2012 - 23:25   quote  deeplink  
+3
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 december 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 21:10 schreef jackyvw het volgende:
Schande om zo over onze keeper te spreken!,
Stopt vier vd tien penalities afgelopen woensdag
Heeft je tegen ADO vlak voor tijd in de wedstrijd gehouden etc
Niet op alle slakken zout leggen. ... Steunen ! Iedereen die in t veld staat, en op de bank zit !
Anders moet je maar een andere club supporteren, kun je mooi ruim voor tijd t stadion uit !,
YNWA
Dit is wel internet he..
Hou een beetje rekening met geestelijk verwarde posters!
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 25 december 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Fijn voor jullie dat Mulder jullie held is . Ik vind hem niet goed genoeg .
de tegengoal van groningen zag er toch niet uit. Selvina doe een beetje normaal ja
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 25 december 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ik vind Mulder goed maar ik vind Lamprou beter
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 december 2012 - 03:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 00:03 schreef broer van Ted het volgende:
Fijn voor jullie dat Mulder jullie held is . Ik vind hem niet goed genoeg .
de tegengoal van groningen zag er toch niet uit. Selvina doe een beetje normaal ja
'Jullie' is jodenvolk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 11:31   quote  deeplink  
Ze hebben allebei hun fouten, ik persoonlijk zie liever Mulder op het doel omdat ik meer vertrouwen in hem heb, ik vind Kostas heel goed in zijn spelhervattingen, daar zou Mulder wel iets van kunnen leren. Zondag ook weer, toen lag er Soms best veel ruimte bij Indi of Clasie en dan gooit Mulder niet naar hun en wacht weer..
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 december 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 03:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

'Jullie' is jodenvolk.
vandaar . . .
tomson
 tomson - dinsdag 25 december 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Mogge Selvina :)
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 december 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 12:20 schreef tomson het volgende:
Mogge Selvina :)
hèhèhè, ;)
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 december 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 00:03 schreef broer van Ted het volgende:
Fijn voor jullie dat Mulder jullie held is . Ik vind hem niet goed genoeg .
de tegengoal van groningen zag er toch niet uit. Selvina doe een beetje normaal ja
bespeur in het taalgebruik enige overeenkomsten met . . .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Zou die dan Ted Lijdensweg heten..??
sevillana
 sevillana - woensdag 26 december 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 19:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

laten we hopen dat het nog lang goed mag gaan . . ;)

P.S.: ik snap hem, we hebben hier te maken met de broer van Ted L. !!!
@Renato
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 december 2012 - 14:13   quote  deeplink  
Die Maaskant wat een enorme lul is dat,hij kan beter op de Efteling gaan werken alleen die geloven zijn verhaaltjes nog.Groningen is niet slecht maar aanvallend voetbal (hij mag het woord Celtic nog niet eens in zijn mond nemen) wordt door deze trainer verboden .pas in de 2 e helft gingen ze naar behoren voetballen.Gelukkig voor feyenoord .Maar dit keer kun je zeggen dat het aan de Groningen trainer ligt.
ik lig hier niet wakker van en 3 punten zijn 3 punten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 december 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2012 - 13:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

@Renato
Aaahh jij vermoed het ook Sev..
sevillana
 sevillana - donderdag 27 december 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2012 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aaahh jij vermoed het ook Sev..
ja toch! niet dan?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 december 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (zondag 23 december 2012, 14:30)









0.0111601