|
|
lijdensweg
|
|
|
Tjonge veroorzaakt Mulder zelf een kans voor pisvolk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mulder keepte een prima eerste helft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:30 schreef Wim2 het volgende:Wim2 heeft de uitstraling van een kaalgeplukte kanarie en het reactievermogen van een landschilpad.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:30 schreef Wim2 het volgende:Mulder heeft de uitstraling van een kaalgeplukte kanarie en het reactievermogen van een landschilpad.. Moet je niet zeggen Wim2 . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij het doelpunt reageerde die toch slecht.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wöllen Sie einen Koekje.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahaha, die Els. Die heeft echt der pilletjes genomen ! ! ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, je hebt het licht gezien L. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en die laatste bal dan,,,tjeemig Mulder wordt ns wakker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Van 3 meter afstand laag in de verre hoek.. Kansloos. Maar t oogt wel alsof ie wat kan doen. Ligt aan zijn manier van doen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
RenatoBos heeft de uitstraling van een kaalgeplukte kanarie en het reactievermogen van een landschilpad..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
1-1 in Eindhoven niet slecht..
Laten we hopen dat er in de tweede helft nog een stuntje inzit! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, door het slappe ingrijpen van Mathijsen stond hij op het verkeerde been. Als Mathijsen goed had ingegrepen, was er niks aan de hand. Als Mathijsen niet had ingegrepen, had Mulder de bal gehad. Mathijsen maakt fouten die zo onvoorspelbaar zijn, dat je je er niet op in kunt stellen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Vind Mulder met momenten wel erg nonchalant.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waarom was je niet op Varkenoord Wim ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:32 schreef lijdensweg het volgende:RenatoBos heeft de uitstraling van een kaalgeplukte kanarie en het reactievermogen van een landschilpad.. d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:33 schreef Els het volgende:[..] Nee, door het slappe ingrijpen van Mathijsen stond hij op het verkeerde been. Als Mathijsen goed had ingegrepen, was er niks aan de hand. Als Mathijsen niet had ingegrepen, had Mulder de bal gehad. Mathijsen maakt fouten die zo onvoorspelbaar zijn, dat je je er niet op in kunt stellen. Dan zou een toppertje zijn als ie na ZOVEEL keer daar eens rekening mee ging houden! Oeps, dan moet Mulder gaan nadenken . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:33 schreef Els het volgende:[..] Nee, door het slappe ingrijpen van Mathijsen stond hij op het verkeerde been. Als Mathijsen goed had ingegrepen, was er niks aan de hand. Als Mathijsen niet had ingegrepen, had Mulder de bal gehad. Mathijsen maakt fouten die zo onvoorspelbaar zijn, dat je je er niet op in kunt stellen. Mathijssen is deze zeker aan te rekenen, maar Mulder stond genageld, stak amper zijn hand uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Van 3 meter afstand laag in de verre hoek.. Kansloos. Maar t oogt wel alsof ie wat kan doen. Ligt aan zijn manier van doen. ruim buiten t 5 meter gebied.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wimpieee reageer hier ff op.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik slik geen pilletjes. Niet uit noodzaak en niet ter recreatie. Waarschijnlijk word je op het verkeerde been gezet door iemand die totaal anders de wereld inkijkt als jij. Ik kan mensen beoordelen op hun huidige prestaties en tors het verleden niet mee in mijn beoordeling. Daarom probeer ik ook nog steeds, eerlijk gezegd vaak tegen beter weten in, een open een eerlijke discussie met jou te voeren. En vind ik een discussie met jou weliswaar eenzijdig, maar nog steeds vermakelijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:33 schreef Els het volgende:[..] Nee, door het slappe ingrijpen van Mathijsen stond hij op het verkeerde been. Als Mathijsen goed had ingegrepen, was er niks aan de hand. Als Mathijsen niet had ingegrepen, had Mulder de bal gehad. Mathijsen maakt fouten die zo onvoorspelbaar zijn, dat je je er niet op in kunt stellen. En BTW , Mathijsen greep niet in! Dan had Mulder volgens jou de bal moeten hebben. Rare bewoording die je hier ten toon stel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Was aan het neuken op dat moment.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:37 schreef Els het volgende:[..] Ik slik geen pilletjes. Niet uit noodzaak en niet ter recreatie. Waarschijnlijk word je op het verkeerde been gezet door iemand die totaal anders de wereld inkijkt als jij. Ik kan mensen beoordelen op hun huidige prestaties en tors het verleden niet mee in mijn beoordeling. Daarom probeer ik ook nog steeds, eerlijk gezegd vaak tegen beter weten in, een open een eerlijke discussie met jou te voeren. En vind ik een discussie met jou weliswaar eenzijdig, maar nog steeds vermakelijk. Nou dan ben ik benieuwd naar je reactie op mijn andere opmerking betreft het tegendoelpunt van pisvolk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] En BTW , Mathijsen greep niet in! Dan had Mulder volgens jou de bal moeten hebben. Rare bewoording die je hier ten toon stel. Mathijssen greep wel in, zette de sliding in en werd uitgekapt, blinde stoeptegel.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat is die Oojer toch een klapmongool en het ergste is dat hij het zelf niet door heeft.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ahaa. Ja je moet prioriteiten stellen he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je iets toezegt moet je het ook doen Wim, nu gelooft niemand jouw meer hier.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
stream...iemand? klotezooi :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ingrijpen is dat je de bal heb! Als je dat niet zie heb je helaas een bril nodig. Als ie uitgekapt wordt heeft ie niet ingegrepen maar misgegrepen ... ... ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we leven nog....
nieuwe ronde nieuwe kansen...
klasse goal van Pelle zeg!
en Boetius ook knap gedaan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan zou een toppertje zijn als ie na ZOVEEL keer daar eens rekening mee ging houden! Oeps, dan moet Mulder gaan nadenken . . . Ik heb geen enekele reden om aan te nemen dat Mulder niet kan nadenken. Sterker nog, hij komt in interviews rustig en intelligent over. Misschien moet je eens nadenken over de beledigingen die je over mensen de wereld inslingert. Vooral als het om mensen gaat, die zich niet kunnen verdedigen, is het niet echt een kwaliteit te noemen. Ik wil best geloven dat je een vent bent die het hart op de juiste plaats heeft en heel onderhoudend en aardig kan zijn, maar je maakt het me wel moeilijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vraag Wim2 de stream mastert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] En BTW , Mathijsen greep niet in! Dan had Mulder volgens jou de bal moeten hebben. Rare bewoording die je hier ten toon stel. Gewoon even kijken naar de herhaling en dan je excuses aanbieden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 21:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou dan ben ik benieuwd naar je reactie op mijn andere opmerking betreft het tegendoelpunt van pisvolk Tegen PSV bedoel je? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik zal er wakker van liggen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
thx Wim ,een echte Feyenoordert hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij is misschien bang dat bij grote drukte de stream trager wordt. Zegt ie het lekker niet.. Edit Thx Wim ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door tomson -- |
|
|
|