|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De Vrij ging ook weer niet vrij uit. Maar weer een gemiste kans voor Mulder om zich te onderscheiden . . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gadverdamme die smerige wijnalbum.. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: In dit geval doet Erwin weinig fout, eerder Mathijssen die bij z'n man moet blijven...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: Eerst Mathijssen en daarna..... Inderdaad niemand!!! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ikke wel je moet er altijd in blijven geloven |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zolang we geen TOPKEEPER hebben zat dat het euvel blijven en kan het zo maar de wedstrijd gaan kantelen in ons nadeel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
MathijSSen verantwoordelijk voor alle twee de tegengoals.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat blijkt, lijkt me Joris zijn man.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zeik niet zo, jankert... Het is nog niet klaar ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hufter die van bommel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Standaart situaties is ook echt niet ons ding.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn daar allemaal hufters..(behalve D en sim natuurlijk).. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,zo,n bal kun je niet verdedigen. klemvast had we gekunt |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Beetje jammer dit. Drie man vrij bij een corner..
Van Bommel heeft extreem veel overtredingen gemaakt.. en ook een op Achabar dat een 100% pingel was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Indi had zijn kop eraf moeten slaan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:21 schreef el triste het volgende:[..] In dit geval doet Erwin weinig fout, eerder Mathijssen die bij z'n man moet blijven...... De Vrij liet Matavz helemaal vrij, kinderlijk verdedigd . . . maar wel een mooi moment voor Erwin Mulder om zich onsterfelijk te maken de komende uren ! ! ! Maar ja dat is het verschil ! Alhoewel hij nu een goeie redding verricht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit was dé kans op een prijs dit jaar.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
smerige overtreding van de Vrij .. . |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] De Vrij liet Matavz helemaal vrij, kinderlijk verdedigd . . . maar wel een mooi moment voor Erwin Mulder om zich onsterfelijk te maken de komende uren ! ! ! Maar ja dat is het verschil ! Alhoewel hij nu een goeie redding verricht Begrijp je helemaal! Ben ook geen van van Mulder.... Maar in dit geval denk ik dat ie weinig verkeerd doet... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lekker tijdrekken die tyfus pisvlekken! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Hij gaat nog vallen...... Positief blijven ....:) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lol, was toch duidelijk dat we niet zouden winnen. Is nog prima dat het maar 2-1 staat. Feyenoord kan nou eenmaal niet beter. Begin me af te vragen of het überhaupt ooit beter kan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geef ze eens ongelijk, dat pisvolk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:29 schreef Wim2 het volgende:Lol, was toch duidelijk dat we niet zouden winnen. Is nog prima dat het maar 2-1 staat. Feyenoord kan nou eenmaal niet beter. Begin me af te vragen of het überhaupt ooit beter kan Je blijft een huilebalk Wim. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waar ik me ook zo aan erger is dat ons middenveld kansloos is in de lucht |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:29 schreef Wim2 het volgende:Lol, was toch duidelijk dat we niet zouden winnen. Is nog prima dat het maar 2-1 staat. Feyenoord kan nou eenmaal niet beter. Begin me af te vragen of het überhaupt ooit beter kan Zal Feyenoord eerst eens met een andere keeper op de proppen moeten komen . . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Denk wel dat we allemaal weer even pas op de plaats moeten maken. Het is nou eenmaal (nog) geen topploeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooie redding van Mulder op Matavz |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En weer blijft ie staan !! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nee we maken ook totaal geen aanspraak op de gelijkmaker het is eigenlijk wachten op de 3-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 22:32 schreef lion1 het volgende:Denk wel dat we allemaal weer even pas op de plaats moeten maken. Het is nou eenmaal (nog) geen topploeg Hoezo we liggen op ramkoers voor het kampioenschap |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Nog 2 a 3 jaar voor we ons misschien weer een beetje kunnen meten met de kampioenskandidaten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
HEE JOH PELLE DOE IS WAT!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
JULLI STERVEN VAN T GELUK......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Konden we vorig jaar toch ook, dus waarom nu niet.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Help het je hopen , ik was ook euforisch maar komen toch nog wel tekort in mijn ogen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg