BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 30 januari 2013, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:34 schreef van geil het volgende:
kansloos
Had je wat anders verwacht dan?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:34 schreef lijdensweg het volgende:
proficiat aan de supporters van de pedofielen sport vereniging . . .
Bedankt, OUWE ZAADSLIKKERT!!!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Gefeliciteerd D
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
nee,wel gehoopt.
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 30 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Nou Lijdensweg, ze hebben het geprobeerd 10 man achter de bal vanaf eigen helft voetballen en ja hoor wat heeft het opgeleverd niks nada nul.

en natuurlijk heb Mulder het weer gedaan in jou ogen, maar zoals elke discussie met jou is wederom van ondergeschikt belang aangezien je het verstand van een eeneiige cel heb. ook al hoe je reageert op sommige mensen die het niet eens zijn met jou.
bij beide doelpunten is Mulder zeker niet een fout aan te rekenen, maar gewoonweg slecht verdedigen. als je echt een slechte wil aanwijzen denk ik vandaag BMI.

maar gewoon terecht verloren van Pisvee door dat achteruit geloop en niet geloven in eigen kunnen en vooruit te voetballen.
lion1
 lion1 - woensdag 30 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Verwacht niet maar blijft voetbal dus gehoopt wel
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Bij die 2-1 bleef Clasie helaas te lang staan waardoor de buitenspel werd opgeheven.
Jammer , helaas , niks aan te doen . . .
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 30 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Jammer Feyenoord!!! Strijdend ten onder!!!

TOF!
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
eigenlijk maar een kans gehad,,en die zat erin.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 januari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Conform verwachting.
lion1
 lion1 - woensdag 30 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Wel eens dat ze geen vertrouwen hebben.
Spelen bangig .
Hierin missen ze toch wel een guidetti
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Gadverdamme die kutsmoel van van Rommel..
Wim2
 Wim2 - woensdag 30 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
T'had wel 7-1 moeten zijn. Kansloos..
ferfan
 ferfan - woensdag 30 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
bmi was het spoor bijster vandaag... je bent wel 60min de betere ploeg.. helaas! nu ff lekker een degradatie kandidaatje :) kunnen we weer is winnen!!
Wim2
 Wim2 - woensdag 30 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Echt kansloos dit...

Zo matig elftal hebben..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:36 schreef RenatoBos het volgende:
Gefeliciteerd D
THX maat... Was leuke pot...
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mulder vandaag wel veruit de slechtste van het hele veld vond. Gewoon op iedere bal twijfelachtig. Maar goed, er waren er ook niet veel (of geen?) wel goed.
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

THX maat... Was leuke pot...
je vrouw ook.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 30 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:39 schreef lion1 het volgende:
Wel eens dat ze geen vertrouwen hebben.
Spelen bangig .
Hierin missen ze toch wel een guidetti
Idd! En veel te verveel gevraagt voor Pelle!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:37 schreef lord - adonis het volgende:
Nou Lijdensweg, ze hebben het geprobeerd 10 man achter de bal vanaf eigen helft voetballen en ja hoor wat heeft het opgeleverd niks nada nul.

en natuurlijk heb Mulder het weer gedaan in jou ogen, maar zoals elke discussie met jou is wederom van ondergeschikt belang aangezien je het verstand van een eeneiige cel heb. ook al hoe je reageert op sommige mensen die het niet eens zijn met jou.
bij beide doelpunten is Mulder zeker niet een fout aan te rekenen, maar gewoonweg slecht verdedigen. als je echt een slechte wil aanwijzen denk ik vandaag BMI.

maar gewoon terecht verloren van Pisvee door dat achteruit geloop en niet geloven in eigen kunnen en vooruit te voetballen.
Zeker slecht verdedigd, maar Mulder had zich kunnen onderscheiden. Dat maakt je een keeper die Feyenoord waardig is! Daar gaat het mij om. Dat jij daar anders over denkt, so what. En dat je een eeneiige cel bezit die tevreden is met Mulder , mooi voor jou . . .
Maar hij heeft WEER de wedstrijd NIET kunnen redden voor Feyenoord. Dat kan je in ieder geval niet ontkennen ! ! !
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Immers speelde trouwens een prima pot, zoals de meeste alleen krijg je dan toch weer dat je de 2e helft zonder Rechtsbuiten speelt omdat Anass zichzelf in de 1e helft doodgespeeld heeft, tijd dat Schaken weer terug is !
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:40 schreef Wim2 het volgende:
Echt kansloos dit...

Zo matig elftal hebben..
Broer van Lijdensweg!!!
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:40 schreef Alexmem het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mulder vandaag wel veruit de slechtste van het hele veld vond. Gewoon op iedere bal twijfelachtig. Maar goed, er waren er ook niet veel (of geen?) wel goed.
yep,maar wordt hier beschermd
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
PSV verslaat Feyenoord in matige kwartfinale

psv-feyenoord(30-01-2013)(1).jpg

PSV heeft de halve finale van de KNVB-beker bereikt. Dick Advocaat en zijn ploeg waren over het geheel genomen beter dan Feyenoord. De Rotterdammers kenden een sterke fase in de wedstrijd, maar wisten dat niet door te zetten.

De eerste helft was het aanzien meer dan waard. PSV speelde uitstekend voetbal en zette de Rotterdammers bij vlagen met de rug tegen de muur. Dries Mertens, Georginio Wijnaldum en Jermain Lens wisten de mogelijkheden echter nog niet om te zetten in een doelpunt. Dat deed de Belgische vleugelspeler na twintig minuten wel. Op aangeven van Tim Matavz schoof Mertens de bal in de verre hoek. Dat was het teken voor Feyenoord om beter te gaan spelen. Waar eerst Lex Immers nog voorlangs schoot maakte Graziano Pellé even later de gelijkmaker. Jean-Paul Boëtius troefde amateuristisch verdedigen van Atiba Hutchinson af en gunde de Italiaan een niet te missen kans.

In het tweede bedrijf voerde het voetbal niet meer de boventoon. Beide ploegen grossierden met grove tackles en scheidsrechter Kevin Blom gaf een aardig aantal gele kaarten om het duel in toom te houden. Uit het niets leek echter de beslissing te vallen. Uit een corner wist Erwin Mulder de inzet van Matavz nog te keren, maar in de rebound stond Mark van Bommel op de goeie plek en hij wist te scoren.

Ondertussen brak de slotfase aan en probeerde Feyenoord de gelijkmaker te forceren. PSV counterde bij vlagen messcherp, maar verzuimde het treffen te beslissen. Lens bleef overeind na vasthouden van Bruno Martins-Indi, maar hij vond Mulder op zijn weg.

Scoreverloop:
1-0 (20) Dries Mertens
1-1 (29) Graziano Pellé
2-1 (78) Mark van Bommel
Bron:Soccernews
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:40 schreef van geil het volgende:

[..]

je vrouw ook.
ghehehe
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:39 schreef ferfan het volgende:
bmi was het spoor bijster vandaag... je bent wel 60min de betere ploeg.. helaas! nu ff lekker een degradatie kandidaatje :) kunnen we weer is winnen!!
Dat is nog maar afwachten in Tilburg, altijd lastig ! ! !
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:37 schreef lord - adonis het volgende:
Nou Lijdensweg, ze hebben het geprobeerd 10 man achter de bal vanaf eigen helft voetballen en ja hoor wat heeft het opgeleverd niks nada nul.

en natuurlijk heb Mulder het weer gedaan in jou ogen, maar zoals elke discussie met jou is wederom van ondergeschikt belang aangezien je het verstand van een eeneiige cel heb. ook al hoe je reageert op sommige mensen die het niet eens zijn met jou.
bij beide doelpunten is Mulder zeker niet een fout aan te rekenen, maar gewoonweg slecht verdedigen. als je echt een slechte wil aanwijzen denk ik vandaag BMI.

maar gewoon terecht verloren van Pisvee door dat achteruit geloop en niet geloven in eigen kunnen en vooruit te voetballen.
In ieder geval NIPT verloren ipv als ze met jouw strijdplan ten strijde waren getrokken.
Was het zeker 5-0 geworden, niet dat het iets uit maakt . . .
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
nou moeten we godver laten zien dat we zo'n ploeg al Willem II gewoon vierkant het bos in kunnen spelen met een 0-6 ofzo ! word verdomme wel eens tijd
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
de vrij mathijsen en mulder waren niet goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:49 schreef Maximus het volgende:

[..]

Jij ook niet... vuile opruier. NEP Feyenoorder cq JOOD!
+1
Maximus
 Maximus - woensdag 30 januari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:49 schreef Alexmem het volgende:
Whatever. Kijk naar jezelf. Lijkt me verstandig.
Hoezo? IK sta altijd achter mn clun verdomme!
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 30 januari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:50 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hoezo? IK sta altijd achter mn clun verdomme!
Voor eeuwig
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:49 schreef van geil het volgende:
de vrij mathijsen en mulder waren niet goed.
En BMI was ook niks vandaag . . . dan wordt het lastig! Het is al zeer moelijk met Erwin Mulder laat staan als de verdediging het ook al laat afweten . . .
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
het is wel makkelijk he internethooligantje spelen of niet dan Lijdensweg? altijd praatjes dat mulder zo slecht is? Ga er dan Verdomme lekker zelf in staan als je het allemaal zo goed kan ?! ik baal ook wel van Nederlagen maar ik realiseer me gewoon dat er op dit moment gewoon geen ruimte is voor een Cassilias of een Chech
DY
 DY - woensdag 30 januari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Na zon slechte wedstrijd is het toch altijd wel weer hopen dat lijdensweg iets idioots plaatst.

En gelukkig blijft hij dat doen, wordt je toch nog een beetje vrolijk van.

hebben meer mensen dit?

Over de wedstrijd, tja het was mat van feyenoord en het zegt genoeg dat ze rond minuut 70 al helemaal kapot waren terwijl ze bijna niks hadden gedaan.

Dan mag je mulder nog op je blote knieen bedanken dat hij er nog zeker 3/4 ballen uithoud anders ga je met rode billen naar huis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door DY --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:49 schreef Maximus het volgende:

[..]

Jij ook niet... vuile opruier. NEP Feyenoorder cq JOOD!
Ach ja, als de waarheid wordt verteld ben je een 'JOOD'
Ik kan je niks kwalijk nemen, blijkbaar is dat je niveau en kan je niet beter.
Nou dan wens ik je nog veel succes in het leven . . .
MMM
 MMM - woensdag 30 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:55 schreef DY het volgende:
Na zon slechte wedstrijd is het toch altijd wel weer hopen dat lijdensweg iets idioots plaatst.

En gelukkig blijft hij dat doen, wordt je toch nog een beetje vrolijk van.

hebben meer mensen dit?
Heb het meer met jou.. Alleen word ik daar niet vrolijk van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:55 schreef qwerto het volgende:
het is wel makkelijk he internethooligantje spelen of niet dan Lijdensweg? altijd praatjes dat mulder zo slecht is? Ga er dan Verdomme lekker zelf in staan als je het allemaal zo goed kan ?! ik baal ook wel van Nederlagen maar ik realiseer me gewoon dat er op dit moment gewoon geen ruimte is voor een Cassilias of een Chech
Mooie post!
DY
 DY - woensdag 30 januari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb het meer met jou.. Alleen word ik daar niet vrolijk van
dat mag.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:49 schreef Alexmem het volgende:
Whatever. Kijk naar jezelf. Lijkt me verstandig.
Moet je hem niet kwalijk nemen. Hij weet niet beter, dus kan ie er niks aan doen !
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 januari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Nou ja, hij staat achter de clup. Da's mooi. Daar kan je het dan ook bij laten toch? Maar goed, ik ga weer terug onder mn steen ;-).
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:55 schreef qwerto het volgende:
het is wel makkelijk he internethooligantje spelen of niet dan Lijdensweg? altijd praatjes dat mulder zo slecht is? Ga er dan Verdomme lekker zelf in staan als je het allemaal zo goed kan ?! ik baal ook wel van Nederlagen maar ik realiseer me gewoon dat er op dit moment gewoon geen ruimte is voor een Cassilias of een Chech
Waarom heb je er moeite mee, dat ik helemaal niks in Mulder zie . . . En als ik moet gaan keepen dan kan je elke week een nederlaag invullen bij de toto en de jackpot winnen . . .
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooie post!
Zeker een mooie post! Verandert niks aan mijn mening . . .
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 23:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom heb je er moeite mee, dat ik helemaal niks in Mulder zie . . . En als ik moet gaan keepen dan kan je elke week een nederlaag invullen bij de toto en de jackpot winnen . . .
hier geef je zelf al toe dat je niet beter bent dan Mulder dus hou dan ook gewoon je mond met je commentaar ! Mulder is voor dit moment adequaat denk je niet dat ze bij Feyenoord liever een keeper ala Krul hadden gehad ? tuurlijk wel maar we hebben daar gewoon geen geld voor klaar. over een paar jaar is Mulder toch pleite en kunnen we verder met Miazek en De Jong

maar voor nu is het the best of a bad situation
Wim2
 Wim2 - woensdag 30 januari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Volgende wedstrijd verliezen we van de Kaasjes in vorm, en dan is ALLES verkloot in een maand..
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 22:55 schreef DY het volgende:
Na zon slechte wedstrijd is het toch altijd wel weer hopen dat lijdensweg iets idioots plaatst.

En gelukkig blijft hij dat doen, wordt je toch nog een beetje vrolijk van.

hebben meer mensen dit?

Over de wedstrijd, tja het was mat van feyenoord en het zegt genoeg dat ze rond minuut 70 al helemaal kapot waren terwijl ze bijna niks hadden gedaan.

Dan mag je mulder nog op je blote knieen bedanken dat hij er nog zeker 3/4 ballen uithoud anders ga je met rode billen naar huis.
zucht
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 30 januari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 23:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zeker een mooie post! Verandert niks aan mijn mening . . .
kutje
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 23:03 schreef Wim2 het volgende:
Volgende wedstrijd verliezen we van de Kaasjes in vorm, en dan is ALLES verkloot in een maand..
schakel Maher uit en heel AZ is dood ik zie daar niet zo'n probleem in als je gewoon Clasie die opdracht geeft
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 januari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 23:03 schreef qwerto het volgende:

[..]

hier geef je zelf al toe dat je niet beter bent dan Mulder dus hou dan ook gewoon je mond met je commentaar ! Mulder is voor dit moment adequaat denk je niet dat ze bij Feyenoord liever een keeper ala Krul hadden gehad ? tuurlijk wel maar we hebben daar gewoon geen geld voor klaar. over een paar jaar is Mulder toch pleite en kunnen we verder met Miazek en De Jong

maar voor nu is het the best of a bad situation
Zal best, de juiste optie zijn op dit moment. Maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn. Ik zou Boy de Jong er nu zin zetten . . . Maar je die lul van een Lodewijks zit er nog steeds
qwerto
 qwerto - woensdag 30 januari 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 - 23:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal best, de juiste optie zijn op dit moment. Maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn. Ik zou Boy de Jong er nu zin zetten . . . Maar je die lul van een Lodewijks zit er nog steeds
Moet je hierin wel nageven dat ik bij god niet snap dat een matige keeper als Lodewijks nu keeperstrainer is ..... Zal vast een super sympathieke man zijn maar dan kun je beter aan Dudekje vragen of hij geen belangstelling heeft, Dudek heeft tenminste nog wat uit z'n Cariere gehaald

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 30 januari 2013, 20:45)









0.0181031