BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 30 januari 2013, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 31 januari 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 19:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Binnen nu en 2 jaar is de helft al weg..
hebben jullie weer plannen om te roven?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 januari 2013 - 20:01   quote  deeplink  
Maakt niet uit er staat weer een lading achter
infamous psv
 infamous psv - donderdag 31 januari 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

hebben jullie weer plannen om te roven?
Als PSV prijzen wilt winnen dan lijkt me dat niet slim..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 31 januari 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dan leveren ze wel op.
Gun ik je club van harte..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 januari 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 07:08 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

verlies is verlies, maar goed je hebt het er ook over in een vroegere reactie dat Mulder zich moet onderscheiden. nou volgens mij heeft hij dat gedaan met zeker 3 tot 4 goede reddingen. Dit waren 100% kansen dus heeft hij zich onderscheiden tegenover een matige verdediging.

mijn strijdplan ff nadenken vriend Feyenoord speelt zo al twee seizoenen en nu hebben ze tegen hun natuur in gevoetbald en dat heeft niets uitgehaald we stonden vanaf minuut 1 onder druk en zijn daar alleen naar goed doorzetten van Boëtius en keurig afgerond door Pelle ( en niet te vergeten een schitterende pass van de Vrij ) onderuit geweest. toen zag je ook gelijk dat met druk naar voren en op de verdediging zij veel fouten maken ( net als de onze ). dus je beste spelers bevinden zich op het middenveld en aanval lijkt me dan logisch dat je niet achteruit moet gaan voetballen.
3 tot 4 reddingen. Met onderscheiden bedoel ik bij de tegen doelpunten. Dat levert Feyenoord iets op! Geen reddingen bij een 2-1 stand. En die meeste reddingen waren bijna allemaal ballen RECHT op hem af. Ja dan kan ie zich onderscheiden, daar heb je helemaal gelijk in. Maar als een bal links of rechts van hem komt zit ie gelijk in de problemen om te reageren . . . . . Maar ja het blijf toch een meningsverschil! We zullen het komende zondag wel weer zien ! ! !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (KNVB Beker - woensdag 30 januari 2013, 20:45)









0.0146160