|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 21:54 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Heb zo het idee dat hij weet dat die witte vlekken in z'n gordijnen van Mulder zijn.. Hahaha dat zou Mulder willen ........ die komt mijn tuin nog niet eens in ! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Simpele verklaring door simpele zieltjes . . . dat verklaart veel ! ! ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Te simpel Lijdensweg..kom eens met wat nieuws, want alleen dit heb ik inmiddels al zo vaak gehoord dat ik er haast simpel van word.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahaha dat weet ik WEL ZEKER want die heb ik niet . Hahahaha wat een lul ben je ! ! ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 21:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik die 220 km.p.u rij ! Hahahaha , dan ken je me gelukkig niet . . . En naar advies luisteren van een ...... ? Ik kijk wel uit . . . Ontkenning is het bewijs dat er iets niet goed zit in je kop... Morgen weer op zakenreis naar de Bahamas he...Veel plezier hoor en sleep er een goede deal uit he ;-) koekoek. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Te simpel Lijdensweg..kom eens met wat nieuws, want alleen dit heb ik inmiddels al zo vaak gehoord dat ik er haast simpel van word.. Moest het toch simpel houden, dus doe ik dat toch . . . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijkbaar ja, ff wachten nog en dan heeft lijdensweg zijn fruithapje op en mag ie zijn ledikantje weer in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahahahaha dat weet ik WEL ZEKER want die heb ik niet . Hahahaha wat een lul ben je ! ! ! Je zegt nochtans zelf dat je een tuin hebt, dus........ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ontkenning is het bewijs dat er iets niet goed zit in je kop... Morgen weer op zakenreis naar de Bahamas he...Veel plezier hoor en sleep er een goede deal uit he ;-) koekoek. Koekoek lul . . . als jij daar blij mee ben ! Veel plezier morgen in 040 stadion met die lul van een Erwin Mulder. Mooi he die ontkenning . . . En op zakenreis ga en hoef ik niet meer . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
respect voor ieders mening. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Koekoek lul . . . als jij daar blij mee ben ! Veel plezier morgen in 040 stadion met die lul van een Erwin Mulder. Mooi he die ontkenning . . . En op zakenreis ga en hoef ik niet meer . . . Nee geld zat he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Koekoek lul . . . als jij daar blij mee ben ! Veel plezier morgen in 040 stadion met die lul van een Erwin Mulder. Mooi he die ontkenning . . . En op zakenreis ga en hoef ik niet meer . . . Hahaha hij hoeft niet meer koekoek. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja dat jij daar in trap ! Je weet toch beter? Zo'n intellectueel die boven iedereen sta. Kan ik toch niks aan doen. Appartement met een tuin was mogelijk geweest in Rotterdam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tja ,,ik ben voor t eerst pessimistisch... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik op 2-2 want ik heb geen zin in verlenging.. Dus het worden strafschoppen en die winnen wij.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ver te zoeken hier ... RenatoBos wacht tot ik in mijn ledikantje lig. Hahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja dat jij daar in trap ! Je weet toch beter? Zo'n intellectueel die boven iedereen sta. Kan ik toch niks aan doen. Appartement met een tuin was mogelijk geweest in Rotterdam hahaha ...koekoek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja dat jij daar in trap ! Je weet toch beter? Zo'n intellectueel die boven iedereen sta. Kan ik toch niks aan doen. Appartement met een tuin was mogelijk geweest in Rotterdam Ik ga er dus in het vervolg bij jouw altijd maar vanuit dat je liegt, ik nam je al niet te serieus maar nu helemaal niet meer.. Triest figuur ben je toch ook om je zelf op te moeten hemelen middels leugens..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ga er dus in het vervolg bijbouw altijd maar vanuit dat je liegt, ik nam je al niet te serieus maar nu helemaal niet meer.. Triest figuur ben je toch ook om je zelf op te moeten hemelen middels leugens.. bijbouw, wat je maar wil geloven joh . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opschieten nou L, altijd dat getreuzel.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Anonieme Alcoholisten , geef niet hoor . . . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daar kom jij niet aan toe.. werken. Feyenoord en neuken.:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaan we nu weer over autocorrectie en taalfouten hebben..?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha fantast! helemaal de weg kwijt .....koekoek |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je ben toch de deskundige ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dan zitten wij op een lijn:) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die heb jij nodig! En een goeie ook ......koekoek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zegt wie..
Alles behalve.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geweldig he maat, wat een leven..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t wordt me te grimmig hier.. ga naar t cafe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kansloos die neppert kan niet meer geholpen worden, die boom op de A4 is echt de enigste oplossing.. |
|
|
|