|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is daar nou positief aan..d:-( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mokotjo is ook niet erg losjes denk gezien zijn ritme. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wellicht. Wel iets om rekening mee te houden inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Koeman kiest een derde variant. Was ook door mijn gedachte geschoten, maar had het niet direct verwacht.
----
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal
Sven van #Beek debuteert vanavond. Hij start als rechtsback #psvFEY |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
BREAKING Opstelling Feyenoord: Mulder; Van Beek, De Vrij, Mathijsen, Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Achahbar, Pellè, Boëtius #psvFEY |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die speelt toch normaal centraal? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voor zover ik het kan inschatten is hij een beetje een type Schenkeveld. Kan het allebei dus. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
In het bericht over zijn aankomende contractondertekening van 22-01 staat : "De centrale verdediger, die ook als rechtsback uit de voeten kan, maakte naar eigen zeggen vooral afgelopen jaar een stormachtige ontwikkeling door." |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voor zover ik het kan inschatten is hij een beetje een type Schenkeveld. Kan het allebei dus. Schenkeveld maakt direct een eigen doelpunt. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n debuut sta ik altijd achter......come on Sven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Speelde in Marbella toch ook rechts.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:30 schreef Alexmem het volgende:In het bericht over zijn aankomende contractondertekening van 22-01 staat : "De centrale verdediger, die ook als rechtsback uit de voeten kan, maakte naar eigen zeggen vooral afgelopen jaar een stormachtige ontwikkeling door." Beide dus d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
8 eigen jeugd spelers vanavond..n record denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling #PSV: Waterman; Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertenz #psvFEY |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 19:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal Opstelling #PSV: Waterman; Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertenz #psvFEY 0-5..d:-) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik herinner me nog wat er gebeurde bij de laatste nul vijf voorspelling. :) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Minimaal 4-0 vrees ik. Sorry maar dit PSV is echt een maatje te groot.
Doordat Janmaat is uitgevallen hebben we nu nog een foetus in de verdediging en dat kan alleen maar mis gaan. Tevens zitten Lex Missers en Opa Mathijssen nog steeds in de basis.. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
fijne wedstrijd iedereen en vooral feyenoord heel veel succes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
8x eigen jeugd. Da's mooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga je vandaag wel,positief blijven Wim..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:18 schreef Wim2 het volgende:Minimaal 4-0 vrees ik. Sorry maar dit PSV is echt een maatje te groot. Doordat Janmaat is uitgevallen hebben we nu nog een foetus in de verdediging en dat kan alleen maar mis gaan. Tevens zitten Lex Missers en Opa Mathijssen nog steeds in de basis.. Nee dus, jammer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik zie wel Renato. Als Feyenoord wint ga ik een leuke avond tegemoet. Als Feyenoord nipt verliest dan ben ik een beetje chagrijnig maar verder realistisch en als ze zwaar verliezen dan ben ik zeer chagrijnig en moet ik mijn frustratie kwijt of liever gezegd delen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:36 schreef Wim2 het volgende:[..] Ik zie wel Renato. Als Feyenoord wint ga ik een leuke avond tegemoet. Als Feyenoord nipt verliest dan ben ik een beetje chagrijnig maar verder realistisch en als ze zwaar verliezen dan ben ik zeer chagrijnig en moet ik mijn frustratie kwijt of liever gezegd delen... Je voorspelt nu al 4-0 man, ga anders alvastbslapen..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2013 - 20:36 schreef Wim2 het volgende:[..] Ik zie wel Renato. Als Feyenoord wint ga ik een leuke avond tegemoet. Als Feyenoord nipt verliest dan ben ik een beetje chagrijnig maar verder realistisch en als ze zwaar verliezen dan ben ik zeer chagrijnig en moet ik mijn frustratie kwijt of liever gezegd delen... poep.
whahahahahahah |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Moet morgen al om zeven uur op dus wel verstandig..
Maar wil toch ff deze wedstrijd kijken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, voor de oorlog was t standaard ;-) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zozo er zijn een hoop mensen online.
Gezellig! Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hou deze gedachte vast Wimpertje.. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff, krijgen jullie ook buikpijn van die walgelijke Perez en Ooijer..
Om te kotsen gewoon..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
infamous psv