|
|
infamous psv
|
|
|
Wie is in jullie ogen de grootste meevaller/tegenvaller tot nu toe. Dat kan zowel een speler zijn als zowel een club. En wat is op basis vd wedstrijden die nu gespeeld zijn ook jullie voorlopige samengestelde team in de eredivisie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Als ploeg vind ik tot nu toe " ook al voetballen ze op het moment slecht " FC Utrecht. Toch netjes wat Wouters daar neergezet heeft na een roerige zomer waar Erwin Koeman al weer snel zijn biezen heeft gepakt. Maar Jan staat op n keurige 6e Plaats met zijn Utrecht..
Als grootste tegenvaller wat ploeg betreft Roda JC/AZ.. Natuurlijk is Roda geen hoogvlieger mr de 17e plaats is toch veels te laag voor de Limburgers. En AZ is natuurlijk verzwakt door verkoop van spelers mr dat ze zo n zwakke serie neer zouden zetten had ik niet verwacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Az grootste tegenvaller...vitesse grootste verrassing.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
vindt RKC toch ook wel een meevaller... presteren naar een goed seizoen gewoon weer naar behoren knap!!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Als grootste verrassing wat betreft speler ben ik het helemaal met je eens.. Voor dat het seizoen begon dacht ik van " wat moeten ze daar nou mee " mr Koeman heeft het toch mr mooi voor elkaar gebokst met Pelle..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
1STE SEIZOENSHELFT Verrassing/beste
Beste trainer:Ronald Koeman [Feyenoord] : Heeft Feyenoord weer gereanimeerd
Doelman: De Ruiter [fc Utrecht] ondanks overstap van 1ste naar Eredivisie zeer verrassend
Verdediger rechts: Kalas [Vitesse] 20 jaar mr nu al n topper in wording
Centrumverdedigers: Devrij/Martins Indy [Feyenoord] commentaar overbodig
verdediger links: Blind [Ajax] krijgt vaak commentaar mr corrigeert veel fouten van zijn teamgenoten
Middenveld: Strootman [PSV] ondanks zijn gezeur een middenvelder met diepgang en gogme gekoppeld aan vechtersmentaliteit
Middenveld: Clasie [Feyenoord] Kleine strateeg die de balans perfect in de smiezen heeft
Middenveld: Djuricic [SC Heerenveen] Is Heerenveen al lang ontstegen met zijn dribbels
Aanval: Lens [PSV] Verreweg de beste PSVer van het moment
Aanval Pelle [Feyenoord] Grootste verrassing van het seizoen en de TALISman van Feyenoord
Aanval Bony [Vitesse] De zwarte parel
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Koeman? Nee, de trainersverrassing is absoluut Fredje Rutten. Die reanimatie van Feyenoord was vorig seizoen al. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 11:26 schreef Eide het volgende:Koeman? Nee, de trainersverrassing is absoluut Fredje Rutten. Die reanimatie van Feyenoord was vorig seizoen al. Het handhaven ervan na de vertrokken spelers waaronder Vlaar en Guidetti is n pluim waard.. En voor zijn naam staat beste trainer.. grootste verrasing als trainer is zijn broer bij RKC.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 14:29 schreef infamous psv het volgende:[..] Het handhaven ervan na de vertrokken spelers waaronder Vlaar en Guidetti is n pluim waard.. En voor zijn naam staat beste trainer.. grootste verrasing als trainer is zijn broer bij RKC.. Fred Rutten, afgebrand en afgeschreven bij net niet ploeg Vitesse die dan zo presteren. Dat is voor mij echt de grootste verassing hoor. Zeker als je ziet op wat voor manier Vitesse voetbalt.
Het succes van Feyenoord ligt opgesloten in het technisch beleid daar, niet Koeman (nou ja, niet Koeman alleen).
Voor het Nederlandse voetbal is het wel goed dat de nieuwe generatie trainers nu doorbreekt met De Boer en Koeman. Mensen die Nederlands voetbal voorstaan, met eigen spelers en zonder zich wat aan te trekken van de koopmanie in Europa. Die filosofie is wat uiteindelijk het Nederlands voetbal gaat redden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 16:51 schreef Eide het volgende:[..] Fred Rutten, afgebrand en afgeschreven bij net niet ploeg Vitesse die dan zo presteren. Dat is voor mij echt de grootste verassing hoor. Zeker als je ziet op wat voor manier Vitesse voetbalt. Het succes van Feyenoord ligt opgesloten in het technisch beleid daar, niet Koeman (nou ja, niet Koeman alleen). Voor het Nederlandse voetbal is het wel goed dat de nieuwe generatie trainers nu doorbreekt met De Boer en Koeman. Mensen die Nederlands voetbal voorstaan, met eigen spelers en zonder zich wat aan te trekken van de koopmanie in Europa. Die filosofie is wat uiteindelijk het Nederlands voetbal gaat redden. onderstaand klopt wel mr met als kanttekening dat als Feyenoord geld had dan had de jeugd geen kans gehad en als Ajax in de jaren dat het mr bleef kopen wel succes had dan had er misschien ook anders uigezien nu.. Fred rutten heeft aardig materiaal ''by the way'' en heeft bij PSV 3 jaar de kans gehad dus is het afbranden van Rutten deels aan zichzelf te wijten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik blijf ajaks weer een tegenvaller vinden maar dat zal geen verrassing zijn.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Maak van je hart geen moordkuil. Ook jij hebt t recht om van je te laten horen. hahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2012 - 20:34 schreef infamous psv het volgende:1STE SEIZOENSHELFT Verrassing/beste Beste trainer:Ronald Koeman [Feyenoord] : Heeft Feyenoord weer gereanimeerd Doelman: De Ruiter [fc Utrecht] ondanks overstap van 1ste naar Eredivisie zeer verrassend Verdediger rechts: Kalas [Vitesse] 20 jaar mr nu al n topper in wording Centrumverdedigers: Devrij/Martins Indy [Feyenoord] commentaar overbodig verdediger links: Blind [Ajax] krijgt vaak commentaar mr corrigeert veel fouten van zijn teamgenoten Middenveld: Strootman [PSV] ondanks zijn gezeur een middenvelder met diepgang en gogme gekoppeld aan vechtersmentaliteit Middenveld: Clasie [Feyenoord] Kleine strateeg die de balans perfect in de smiezen heeft Middenveld: Djuricic [SC Heerenveen] Is Heerenveen al lang ontstegen met zijn dribbels Aanval: Lens [PSV] Verreweg de beste PSVer van het moment Aanval Pelle [Feyenoord] Grootste verrassing van het seizoen en de TALISman van Feyenoord Aanval Bony [Vitesse] De zwarte parel Jan Maat is voor mij een verassing! Net als Pelle en Finbogasson die scoren er ook aardig op los.. Tegenvallers zijn voor mij toch wel Boerrigter en van Rhijn vindt ze erg tegenvallen op dit moment.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vitesse komt niet echt als een verassing hoor.. Bony, Reis, Kalas, Ibarra enz. enz. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2012 - 17:23 schreef infamous psv het volgende:[..] onderstaand klopt wel mr met als kanttekening dat als Feyenoord geld had dan had de jeugd geen kans gehad en als Ajax in de jaren dat het mr bleef kopen wel succes had dan had er misschien ook anders uigezien nu.. Fred rutten heeft aardig materiaal ''by the way'' en heeft bij PSV 3 jaar de kans gehad dus is het afbranden van Rutten deels aan zichzelf te wijten. Misschien, hoewel er bij Ajax al jaren veel onvrede was on de fans en leden over de gevolgde koers. Ook voor de revolutie van Cruijff waren er geregeld acties van de supporters.
Rutten heeft er bij PSV zeker niet alles uitgehaald, hoewel PSV dat ook aan zichzelf te danken had. PSV is (bewonderenswaardig) heel open geweest destijds over de begroting. 1 keer per 2 jaar CL en anders financiële problemen. Daarmee zette PSV ook veel druk op zichzelf. Druk die nog altijd voort duurt. Onder die druk heeft iedereen het moeilijk, zelfs Advocaat klaagt regelmatig over uitermate kritische houding bij PSV.
Maar over Rutten. Zijn uitstraling bij Vitesse is ook heel anders. Hij is rustiger, minder gespannen. Hij lijkt er echt weer plezier in te hebben. En dat waardeer ik. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ach hou toch op...ja echte toppers... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik wil trouwens Van Ginkel hier ook wel noemen die echt lijkt door te breken. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik kan dit alleen als compliment zien... We kunnen dus nog beter...;))) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: We hadden thuis anders geen enkele kans...
Velthuizen/ Vermeer = Velthuizen( voordeel van de twijfel) Aanholt/ Blind om het even Kalas/ van Rhijn Kalas op dit moment sterker Kasia/ Alderweireld Voor mij ook gelijk Moisander/ van der Heiden ook gelijk
Cziommer/ Poulsen gelijk Jansen/ De Jong scheelt ook niet veel van Ginkel/ Erikssen scheelt ook weinig
Bony/ Hoessen Duidelijk Bony Ibarra/ Boerrigter Ibarra beter Reis/ Fischer moeilijk allebei andere kwaliteiten
Dus je kan wel zo doen maar half Vitesse is ook een aanwinst voor ons team! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn jullie dat op de gayparade..?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 23:08 schreef Hummel10 het volgende:[..] We hadden thuis anders geen enkele kans... Velthuizen/ Vermeer = Velthuizen( voordeel van de twijfel) Aanholt/ Blind om het even Kalas/ van Rhijn Kalas op dit moment sterker Kasia/ Alderweireld Voor mij ook gelijk Moisander/ van der Heiden ook gelijk Cziommer/ Poulsen gelijk Jansen/ De Jong scheelt ook niet veel van Ginkel/ Erikssen scheelt ook weinig Bony/ Hoessen Duidelijk Bony Ibarra/ Boerrigter Ibarra beter Reis/ Fischer moeilijk allebei andere kwaliteiten Dus je kan wel zo doen maar half Vitesse is ook een aanwinst voor ons team! Je begrijpt me punt niet... Ibarra, nog nooit van gehoord... Bony, het spijt me zeer maar die scoort in het buitenland echt niet zo makkelijk als hier... Is een goeie speler hoor, maar geen top.... De enige "grote" naam bij vitesse is van aanholt... Thuis hebben we het gewoon weggegeven.... Ik zou nu die wedstrijd weleens over willen doen.... Ajax is nu beter dan een maand geleden... Als je zag hoe we utrecht de baas waren...is al drie jaar geleden... De grote man bij vitesse is rutten.... Goede spelers, maar rutten zet het gewoon goed neer....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 december 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 december 2012 - 09:00 schreef hippy het volgende:[..] Je begrijpt me punt niet... Ibarra, nog nooit van gehoord... Bony, het spijt me zeer maar die scoort in het buitenland echt niet zo makkelijk als hier... Is een goeie speler hoor, maar geen top.... De enige "grote" naam bij vitesse is van aanholt... Thuis hebben we het gewoon weggegeven.... Ik zou nu die wedstrijd weleens over willen doen.... Ajax is nu beter dan een maand geleden... Als je zag hoe we utrecht de baas waren...is al drie jaar geleden... De grote man bij vitesse is rutten.... Goede spelers, maar rutten zet het gewoon goed neer.... Begrijp me niet verkeerd maar noem de "grote" namen bij Ajax dan eens? Bony is een betere spits dan wij hebben! Kalas een betere back dan wij hebben! Theo een grotere leider dan wij hebben Kasia vind ik een goede verdediger en beter dan Moisander.. Van Ginkel een erg goede speler.. Reis beter dan onze spits.. Kakuta gehuurd van een grote engelse club en doet het goed Ibarra goed gescout! Havenaar een goede pitchhitter
Sorry hoor maar Rutten zet het goed neer maar ze hebben ook gewoon een sterke selectie en als je dat niet wilt zien moet je dat zelf weten..
Bij Ajax is meer potentie maar dat komt er niet elke wedstrijd uit tegen Utrecht ook mis je gewoon een koelbloedige ervaren speler die wel durft te schieten.. Bony bv.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2012 - 23:08 schreef Hummel10 het volgende:[..] We hadden thuis anders geen enkele kans... Velthuizen/ Vermeer = Velthuizen( voordeel van de twijfel) Aanholt/ Blind om het even Kalas/ van Rhijn Kalas op dit moment sterker Kasia/ Alderweireld Voor mij ook gelijk Moisander/ van der Heiden ook gelijk Cziommer/ Poulsen gelijk Jansen/ De Jong scheelt ook niet veel van Ginkel/ Erikssen scheelt ook weinig Bony/ Hoessen Duidelijk Bony Ibarra/ Boerrigter Ibarra beter Reis/ Fischer moeilijk allebei andere kwaliteiten Dus je kan wel zo doen maar half Vitesse is ook een aanwinst voor ons team! Velthuizen/ Vermeer = Vermeer iets beter... niet voor niet NedElftal... Aanholt/ Blind Blind veel constanter... Aanholt verdedigend niet erg sterk... Kalas/ van Rhijn Kalasz inderdaad iets beter nu, zeker verdedigend... Kasia/ Alderweireld laten zich allebei te veel foppen door aanvallers... Moisander/ van der Heiden redelijk gelijk,
Cziommer/ Poulsen Poulsen CVM Cziommer meer aanvallend... maar als Poulsen goed speelt is hij ook beter... Jansen/ De Jong scheelt de Jong is beter, Frank de Boer verkoos hem niet voor niets boven Theo.... van Ginkel/ Erikssen Eriksen beter, beslissender...
Bony/ Hoessen Bony... Ibarra/ Boerrigter Boerrigter uitvorm, Ibarra geen speciale voetballer hoor... Reis/ Fischer Reis is een Spits Fischer speelt buitenspeler...
Ajax kan makkelijk van Vitesse winnen, en ze hadden de kansen die ze hebben gehad, 1 a 2 voor rust gewoon af moeten maken dan was het een heel andere wedstrijd geweest... want nu had Vitesse Bony die die kans wel afmaakt en dan kom je achter... maar zonder Bony is Vitesse heel veel goals en voetbal in het team kwijt... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2012 - 14:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] Velthuizen/ Vermeer = Vermeer iets beter... niet voor niet NedElftal... Aanholt/ Blind Blind veel constanter... Aanholt verdedigend niet erg sterk... Kalas/ van Rhijn Kalasz inderdaad iets beter nu, zeker verdedigend... Kasia/ Alderweireld laten zich allebei te veel foppen door aanvallers... Moisander/ van der Heiden redelijk gelijk, Cziommer/ Poulsen Poulsen CVM Cziommer meer aanvallend... maar als Poulsen goed speelt is hij ook beter... Jansen/ De Jong scheelt de Jong is beter, Frank de Boer verkoos hem niet voor niets boven Theo.... van Ginkel/ Erikssen Eriksen beter, beslissender... Bony/ Hoessen Bony... Ibarra/ Boerrigter Boerrigter uitvorm, Ibarra geen speciale voetballer hoor... Reis/ Fischer Reis is een Spits Fischer speelt buitenspeler... Ajax kan makkelijk van Vitesse winnen, en ze hadden de kansen die ze hebben gehad, 1 a 2 voor rust gewoon af moeten maken dan was het een heel andere wedstrijd geweest... want nu had Vitesse Bony die die kans wel afmaakt en dan kom je achter... maar zonder Bony is Vitesse heel veel goals en voetbal in het team kwijt... Blind is verdedigend wel erg sterk? Poulsen wordt wekelijks afgebrand Dus als de Boer je opsteld ben je automsatisch beter?? Theo
Maar maakt niet uit Vitesse heeft gewoon een sterke selectie... Punt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 17:19 schreef Hummel10 het volgende:[..] Blind is verdedigend wel erg sterk? Poulsen wordt wekelijks afgebrand Dus als de Boer je opsteld ben je automsatisch beter?? Theo Maar maakt niet uit Vitesse heeft gewoon een sterke selectie... Punt.. Blind is dit jaar verdedigend vrij constant,, in ieder geval beter dan van Aanholt( al hoe wel van Aanholt veel potentie heeft hoor!) Poulsen heeft een aantal goede potten op de mat gelegt en als hij zo speelt is hij gewoon één van de betere CVM's... daarbij is hij de enige middenvelder die in zijn eentje moet controleren in de eredivisie.. de rest van de competitie speelt allemaal met 2 controleurs.. in het geval van Siem,, lijkt het me dat de Boer de beste spelers opstelt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Daylan
|
|
|
Heren, ik zie duidelijk erg weinig fc twente spelers bij de teams van de eerste helft vd competitie.. Tadic/Chadli vind ik duidelijk beter dan Lens. Jullie mening ? ze staan toch 'gewoon' 2e ondanks een matige 1e seizoenshelft |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Djuricic No.1....Pelle No.2.....Van Ginkel No.3.... Ploeg: Heracles....spelen heel leuk aanvallend voetbal met weinig budget... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 16:47 schreef Daylan het volgende:Heren, ik zie duidelijk erg weinig fc twente spelers bij de teams van de eerste helft vd competitie.. Tadic/Chadli vind ik duidelijk beter dan Lens. Jullie mening ? ze staan toch 'gewoon' 2e ondanks een matige 1e seizoenshelft Chadli en Tadic vond ik ook niet erg sterk, hebben niks laten zien in topwedstrijden! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Djuricic No.1....Pelle No.2.....Van Ginkel No.3.... Ploeg: Heracles....spelen heel leuk aanvallend voetbal met weinig budget... PEC ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: snap geen reet van jou woordkeuze... probeer op iets hoger niveau te praten dan die haventaal van je... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 13:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] snap geen reet van jou woordkeuze... probeer op iets hoger niveau te praten dan die haventaal van je... Azijnzeikert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 13:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] snap geen reet van jou woordkeuze... probeer op iets hoger niveau te praten dan die haventaal van je... Gelijk de laatste keer dat je een compliment van me gehad heb... Beter nadenken zou wel eens kunnen helpen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 20:07 schreef tomson het volgende:[..] Gelijk de laatste keer dat je een compliment van me gehad heb... Beter nadenken zou wel eens kunnen helpen. ghehehehehe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat jij m wel snapt is de kers op de taart. Al een beetje bijgekomen jongen ? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Was gelukkig werken tot 11 uur gisterenavond maar mijn "collega" was zo vriendelijk om me op de hoogte te houden... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 20:07 schreef tomson het volgende:[..] Gelijk de laatste keer dat je een compliment van me gehad heb... Beter nadenken zou wel eens kunnen helpen. ben sowieso niet van de complimentjes van kerels... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijd dat je zelf eens een kerel wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ben je der zelf uitgegroeit? |
|
|
|