BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De beste ajax speler !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
adriu
 adriu - zondag 23 december 2012 - 21:50   quote  deeplink  
ik vind blind!zeg het maar??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 december 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Jari Litmanen :)
remco k
 remco k - zondag 23 december 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Eriksen.
nora
 nora - zondag 23 december 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Eriksen
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Eriksen zeker qua talent alleen doet hij er veel te weinig mee. Te slap,te flegmatiek. Doodzonde dat hij het niet voor elkaar krijgt om een keer reeks van 10/15 goede wedstrijden neer te zetten. De ene keer sta ik op de banken voor hem maar helaas vaker erger ik mij groen en geel aan hem.
Blind haalt er wat dat betreft veel meer uit terwijl hij nog het talent in zijn hele lichaam wat Eriksen in zijn kleine teen heeft. Blind is daarom WEL diegene die mij positief verrast heeft terwijl anderen veel beter kunnen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 december 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Ik ga voor Blind: verreweg de meest constante speler in de eerste seizoenshelft
Brandje
 Brandje - zondag 23 december 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:12 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ga voor Blind: verreweg de meest constante speler in de eerste seizoenshelft
Deel die mening terwijl hij door bijna iedereen verketterd werd(ook door mij) dus heel kanp van die jongen. Zeker als je ziet dat er spelers zijn met veel meer talent maar die hebben niet gebracht wat er verwacht werd
hjf
 hjf - maandag 24 december 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Ik zeg ook Blind. Ik vind het toch wel heel bijzonder dat jullie hem allemaal de grond inboorden. Ik heb altijd in deze jongen geloofd. Zie het forum over Blind. Vlak achter Blind zit voor mij Eriksen. Natuurlijk kan hij er nog meer uit halen. Maar de meesten vergeten, dat hij pas 20 jaar jong is. Gaat dat straks ook met Fischer zo?
remco k
 remco k - maandag 24 december 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:25 schreef hjf het volgende:
Ik zeg ook Blind. Ik vind het toch wel heel bijzonder dat jullie hem allemaal de grond inboorden. Ik heb altijd in deze jongen geloofd. Zie het forum over Blind. Vlak achter Blind zit voor mij Eriksen. Natuurlijk kan hij er nog meer uit halen. Maar de meesten vergeten, dat hij pas 20 jaar jong is. Gaat dat straks ook met Fischer zo?
Allemaal even weglaten misschien, er zijn er namelijk echt meer die in hem een goede voetballer zagen.
Eide
 Eide - maandag 24 december 2012 - 11:37   quote  deeplink  
Siem de Jong is voor mij de speler van de 1e seizoenshelft.

Hij was niet noodzakelijk de beste (dat was Daley Blind) of de meest talentvolle maar Siem is voor mij de man van seizoenshelft 1 omdat juist hij de ploeg op moeilijke momenten om sleeptouw heeft genomen. Hij leidt de ploeg door het goede voorbeeld te geven.
Brandje
 Brandje - maandag 24 december 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:37 schreef Eide het volgende:

Hij was niet noodzakelijk de beste (dat was Daley Blind) of de meest talentvolle maar Siem is voor mij de man van seizoenshelft 1 omdat juist hij de ploeg op moeilijke momenten om sleeptouw heeft genomen. Hij leidt de ploeg door het goede voorbeeld te geven.
Ik kan mij heel wat wedstrijden herinneren waarin hij door iedereen hier werd afgebrand omdat hij geen enkel duel won.
Eide
 Eide - maandag 24 december 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik kan mij heel wat wedstrijden herinneren waarin hij door iedereen hier werd afgebrand omdat hij geen enkel duel won.
Ja en? Blind werd ook consequent afgemaakt aan het begin van het seizoen.

Ik loop niet mee met de massa, nooit gedaan ook. Ik trek mijn eigen plan op basis van wat ik zie en mijn eigen ervaringen op en langs de voetbalvelden.

Siem de Jong wordt enorm onderschat. Juist profvoetballers hebben dat al heel veel aangegeven. In de duels die er toe doen, tegen PSV, City etc is Siem de man die opstaat, die dit Ajax beter maakt.

Wel vind ik dat hij echt vanaf het middenveld moet spelen om het beste eruit te halen. Dat wel. En uiteindelijk is het maar MIJN mening he, voel je vooral geroepen een eigen mening te hebben :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 24 december 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Iedereen daarin uiteraard zijn eigen mening, maar de Jong is wel beter geworden dit seizoen, maar in mijn optiek inderdaad niet de beste van de eerste seizoenshelft.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 december 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
Jari Litmanen :)
Johan Cruijff....
remco k
 remco k - maandag 24 december 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Frank de Boer verdient ook een beste vermelding. hij kon voor veel geld naar Spartak, en diverse Engelse clubs waaronder Villa en Swansea heeft hij ook geweigerd. Hij wil graag zijn contract verlengen. En dat zorgt ervoor dat Toby Alderweireld heeft aangegeven dat dit wel een heel goede stimulans is voor hem om ook bij te tekenen..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 24 december 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Vermeer
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 december 2012 - 13:26   quote  deeplink  
van de wedstrijden die ze gespeeld hebben. hebben Siggi en Serero het goed gedaan, alleen raakte ze snel al geblesseerd. Maar heel goed dat ze nu al bijna weer terug zijn. Met hun gaan we nog veel leuke dingen mee maken.

Blind verrast, had niet verwacht dat het eruit zou komen, nu centraal nog( net zoals zijn pa.)

Boerrighter word telkens beter, dat is mooi. ik hoop voor hem een blessure vrij 2013.

Siem en Eriksen en Alderweireld moeten met hun ervaring het team gaan dragen. Wekelijks een 8 spelen. dat haalt geen van de 3.

Poulsen en Schone zijn gratis opgehaald. worden waarschijnlijk ook gratis weer gedumpt als de jeugd eraan komt. en hun plek word ingenomen.

Babel en sana begonnen sterk, maar zakte beide ver weg.

vanrijhn en zoals blind van origine centraal verdediger in de jeugd maar back in het 1ste. moet nog meer zijn tegenstander uitschakelen. er is namelijk een verschil als vanrijhn geen man heeft dan speelt hij een 7 en heeft hij een man speelt hij meestal een 5.

Moissander, maakte afentoe een fout. maar speelt de laatste tijd wel beter. verliest als verdediger nog wel eens een kopduel maar als aanvaller heeft hij nog nooit zoveel gescoord. Bij az missen ze hem wel, misschien nog meer dan elm.

fisher en alle andere debutanten. die komen er wel! valt weinig over te zeggen.

daarom is mijn keuze gevallen op Kenneth Vermeer.
debuut gemaakt in Oranje. heeft het toch goed ingevuld als opvolger van steekie.
makkelijk is het niet, zeker als er een goede concurrent wordt aangetrokken. Die niet misstaat bij een andere eredivisie club
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:37 schreef Eide het volgende:

The best ever*****Johan Cruyff*****natuurlijk....
1e helft seizoen 2012/2013...
1)Siem de Jong...exact dezelfde opsomming als Eide...inclusief de goals tegen City uit.
2) Eriksen met name omdat hij aardige steekballetjes geeft en de meeste meters maakt...
3) Vermeer zijn voorzetting is verbeterd..keept beter als de 1e helft vorig seizoen...
4) Blind speelde zoals het hoort op die positie....komt nog wel snelheid te kort maar is ijzersterk in de voorzetting alhoewel Dijks er ook wel komt want die speelde ook een paar hele leuke wedstrijden...met name de westrijd om de J.C. schaal...

De laatste wedstrijden zijn ze allen beter gaan spelen zoals gelukkig ook Poulsen en Moisander...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 december 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Mede omdat hij een echte Ajacied is en onze aanvoerder staat hij ook op 1 bij mij...

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd: 24 december 2012 om 14:42

Clubs die overwegen in januari een bod uit te brengen op Siem de Jong kunnen zich de moeite besparen. De aanvoerder van Ajax is niet van plan te vertrekken.

De Jong, sinds het vertrek van Jan Vertonghen aanvoerder van Ajax, wordt door verschillende clubs gevolgd. Voor een vertrek staat hij op dit moment niet open. "Ik ga er van uit dat deze groep bij elkaar blijft", zegt hij in het Algemeen Dagblad.

"'Natuurlijk praat ik met jongens en Ajax doet er alles aan om deze selectie bijeen te houden. Kijk, iedereen heeft een goed gevoel en wil kampioen worden", vertelt De Jong, die zelf sowieso niet in de winterstop vertrekt. "Dat kun je als aanvoerder niet maken."
ryanajax16
 ryanajax16 - maandag 24 december 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Ik zeg Siem de Jong, Maakt het dit jaar toch weer waar, heeft zijn minpunten, maar is oom heel veel belangrijk. Blind en Eriksen zitten er vlak achter, 2de helft van het seizoen hoop ik op Babel Of toch Sigthorsson?
joduh
 joduh - maandag 24 december 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Emanuelson
nora
 nora - dinsdag 25 december 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Inderdaad speelt goed de laatste tijd maar beslist niet de beste speler wel de speler met de beste mentaliteit maar zoals vele weten in mijn ogen geen top.
nora
 nora - dinsdag 25 december 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 13:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
van de wedstrijden die ze gespeeld hebben. hebben Siggi en Serero het goed gedaan, alleen raakte ze snel al geblesseerd. Maar heel goed dat ze nu al bijna weer terug zijn. Met hun gaan we nog veel leuke dingen mee maken.

Blind verrast, had niet verwacht dat het eruit zou komen, nu centraal nog( net zoals zijn pa.)

Boerrighter word telkens beter, dat is mooi. ik hoop voor hem een blessure vrij 2013.

Siem en Eriksen en Alderweireld moeten met hun ervaring het team gaan dragen. Wekelijks een 8 spelen. dat haalt geen van de 3.

Poulsen en Schone zijn gratis opgehaald. worden waarschijnlijk ook gratis weer gedumpt als de jeugd eraan komt. en hun plek word ingenomen.

Babel en sana begonnen sterk, maar zakte beide ver weg.

vanrijhn en zoals blind van origine centraal verdediger in de jeugd maar back in het 1ste. moet nog meer zijn tegenstander uitschakelen. er is namelijk een verschil als vanrijhn geen man heeft dan speelt hij een 7 en heeft hij een man speelt hij meestal een 5.

Moissander, maakte afentoe een fout. maar speelt de laatste tijd wel beter. verliest als verdediger nog wel eens een kopduel maar als aanvaller heeft hij nog nooit zoveel gescoord. Bij az missen ze hem wel, misschien nog meer dan elm.

fisher en alle andere debutanten. die komen er wel! valt weinig over te zeggen.

daarom is mijn keuze gevallen op Kenneth Vermeer.
debuut gemaakt in Oranje. heeft het toch goed ingevuld als opvolger van steekie.
makkelijk is het niet, zeker als er een goede concurrent wordt aangetrokken. Die niet misstaat bij een andere eredivisie club
Mijn god het is wel jou mening he ,want ik vind en dat is mijn mening Vermeer is geen keeper maar een ballenstopper sorry maar mijn mening is dat de opvolger van Steek op de reservebank zit.
nora
 nora - dinsdag 25 december 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Nogmaals Siem is de ideale schoonzoon met te weinig techniek en te trage handelingssnelheid in de kleine ruimte ,maar met de beste mentaliteit.
En Schone mag ook wel eens een pluim krijgen de voetballer op het middenveld die naar voren voetbalt die zorgt dat Ajax weer aanvalt,waar zijn sinds Schone mee voetbalt die 300 ballen achteruit spelen gebleven ?? juist die zijn godszijdank verdwenen mede door het vooruit voetballen van Schone.
remco k
 remco k - dinsdag 25 december 2012 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 00:49 schreef nora het volgende:
Nogmaals Siem is de ideale schoonzoon met te weinig techniek en te trage handelingssnelheid in de kleine ruimte ,maar met de beste mentaliteit.
En Schone mag ook wel eens een pluim krijgen de voetballer op het middenveld die naar voren voetbalt die zorgt dat Ajax weer aanvalt,waar zijn sinds Schone mee voetbalt die 300 ballen achteruit spelen gebleven ?? juist die zijn godszijdank verdwenen mede door het vooruit voetballen van Schone.
Heb het even nagekeken. Maar wat je zegt klopt niet helemaal. De verdedigers beroeren de bal namelijk net zo vaak als anders. Overigens speelt hij als ram wel prima, het enige dat ik minder vind is dat hij het spel niet kan versnellen. Niks gaat in 1 keer en vaak heeft hij tijd nodig om de bal te controleren. Uiteraard is hij als iedereen fit is geen basisspeler, maar als 12 e of 13 e man een prima kracht voor Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 december 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb het even nagekeken. Maar wat je zegt klopt niet helemaal. De verdedigers beroeren de bal namelijk net zo vaak als anders. Overigens speelt hij als ram wel prima, het enige dat ik minder vind is dat hij het spel niet kan versnellen. Niks gaat in 1 keer en vaak heeft hij tijd nodig om de bal te controleren. Uiteraard is hij als iedereen fit is geen basisspeler, maar als 12 e of 13 e man een prima kracht voor Ajax.
Als je het even nagekeken hebt waar zijn dan de cijfertjes??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 december 2012 door Hummel10 --
nora
 nora - dinsdag 25 december 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Nou beste Remco ik heb geen cijfers en heb niks nagekeken maar ik weet zeker dat wij op dit moment veel minder terug spelen als in het begin van het seizoen en ik moet zeggen ik vind dat een verademing het is prachtig als je 70% balbezit hebt maar als je daarvan 40% terugspeel ballen van aftrekt blijft er weinig van over.
remco k
 remco k - dinsdag 25 december 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 11:54 schreef nora het volgende:
Nou beste Remco ik heb geen cijfers en heb niks nagekeken maar ik weet zeker dat wij op dit moment veel minder terug spelen als in het begin van het seizoen en ik moet zeggen ik vind dat een verademing het is prachtig als je 70% balbezit hebt maar als je daarvan 40% terugspeel ballen van aftrekt blijft er weinig van over.
Schone speelt al vanaf het begin mee, om dus te zeggen dat het door hem komt vind ik vrij raar.

Ik heb dan wel een vraag, weet je waarom Ajax zoveel balbezit wil hebben??
nora
 nora - dinsdag 25 december 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Ja als je balbezit hebt kan de tegenpartij niet scoren zo was het volgens mij? maar ik zie liever balbezit om aan te vallen en dat is in MIJN OGEN de laatste wedstrijden het geval vandaar dat ik op dit moment kan genieten van het Ajax spel. En Schone heeft ook heel wat wedstrijden langs de kant gezeten en moest zich mischien wel aanpassen aan het Ajax niveau ik vind hem in iedergeval wel een heerlijke voetballer.
71-72-73-95
 71-72-73-95 - dinsdag 25 december 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Schone heeft een ontzettend trage handelingssnelheid, lijdt relatief veel balverlies en verliest bijna alle fysieke duels. Als we al meer naar voren spelen de laatste wedstrijden, lig dat maar aan 1 man: poulsen! Hij begon erg matig, maar heeft zich aangepast aan het Ajax spel en hij speelt ontzettend veel ballen vooruit. Misschien nog wel meer dan Anita. Ik zeg niet dat hij de beste is, dat is zonder enige twijfel siem, maar hij is veel belangrijker voor Ajax dan schone. Als serero terug is, graag Eriksen en serero op het middenveld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 december 2012 door 71-72-73-95 --
Eide
 Eide - dinsdag 25 december 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Siem de Jong is in ieder geval de meest waardevolle speler van 2012 geworden.

http://www.soccernews.nl/news/180003/De_Jong_blijft_Mertens_en_Lens_voor_in_strijd_om_meest_waardevolle_speler

Siem de Jong mag zich de meest waardevolle speler van de Eredivisie in 2012 noemen. De aanvoerder van Ajax, die tot achttien doelpunten en twaalf assists kwam, bleef de PSV-spelers Dries Mertens en Jeremain Lens voor.

De Jong eindigde op een totaal van dertig en bleef daardoor Mertens net voor. De Belgische aanvaller scoorde vijftien keer en bereidde veertien keer een doelpunt voor. PSV'er Lens vond het net elfmaal en gaf zeventien keer de assist en is daarmee wel de beste voorbereider van het jaar 2012.

Roda JC Kerkrade-aanvaller Sanharib Malki maakte met 24 doelpunten de meeste van 2012. De spits bereidde echter slechts een doelpunt voor en staat daarmee op de zesde plaats. Dusan Tadic (twaalf doelpunten en veertien assist) en Jozy Altidore (21 doelpunten, vijf assists) staan daar nog voor.

In de top 3 is Siem tevens de enige middenvelder. Naast dat dus collega's lovend zijn over Siem tonen de statistieken zijn belang ook nog maar eens aan.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 25 december 2012 - 20:17   quote  deeplink  
De beste speler over het kalenderjaar 2012 is voor mij Vertonghen. De beste speler in de lopende competitie is wat mij betreft Vermeer. Er is veel kritiek op hem geweest, maar hij heeft zich (net als Blind overigens) goed terug geknokt, getuige ook zijn hoge notering in het VI spelersklassement. Als bonus nog een meest tegenvallende Ajacied: Eriksen! Afgezien van een paar wedstrijden in de CL heeft hij, met name tegen de kleinere teams, nog niet het verschil kunnen maken. Aan de andere kant loopt hij wel in de media te klagen dat er zo op hem gelet wordt... Dat getuigt niet van een hele sterke mentaliteit in mijn ogen. Ik heb dan ook sterke twijfels of hij het ooit zal redden bij een topclub als Barcelona of Real Madrid. Geef mij liever Maher op die positie.
morkanne
 morkanne - dinsdag 25 december 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Maak eerst eens duidelijk voor welke periode je de beste speler zoekt!
Als je de beste speler zoekt van 2012 vallen al heel veel spelers af die afgelopen seizoen vertrokken zijn nadat ze kampioen geworden zijn en voor deze titel in aanmerking komen.
Je kunt dan aleen de spelers kiezen doe 2011-2012 en 2012-2013 onder contract staan.
hippy
 hippy - dinsdag 25 december 2012 - 22:33   quote  deeplink  
De jong...scoort veel belangrijke doelpunten...
Ook vaak de eerste...
adriu
 adriu - woensdag 26 december 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 22:12 schreef morkanne het volgende:
Maak eerst eens duidelijk voor welke periode je de beste speler zoekt!
Als je de beste speler zoekt van 2012 vallen al heel veel spelers af die afgelopen seizoen vertrokken zijn nadat ze kampioen geworden zijn en voor deze titel in aanmerking komen.
Je kunt dan aleen de spelers kiezen doe 2011-2012 en 2012-2013 onder contract staan.
is voor 2012 bedoeld!
nora
 nora - donderdag 27 december 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 22:33 schreef hippy het volgende:
De jong...scoort veel belangrijke doelpunten...
Ook vaak de eerste...
Ja maar en dat wordt wel even vergeten hij mist ook heel veel !!Ik heb heel veel respect voor Siem maar als Ajacied verlang ik weer naar echte Ajacieden van niveau mannen zoals Kluivert-R en F de Boer Litmanen en spelers zoals Chivu-Maxwel-Dani-Suarez-Gabri.Dat soort voetballers die mis ik wij zijn al blij met Siem die volgens mij zelfs nooit het nederlands elftal haalt.Ik heb goede hoop op Fisher en Eriksen als hij bijtekent want op dit moment is het elftal goed als team maar zie ik geen nog toppers die het team op sleeptouw nemen misschien dat dit de aankomende tijd gaat komen maar helaas vind ik dit Siem zeker niet.
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - donderdag 27 december 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Siem de Jong, of toch blind. Voor mij is het lastig. Siem spant zich ontzettend in naar mijn idee. Als het even niet gaat staat hij op, scoort veel, heeft veel assists en neemt het team op sleeptouw. Maar maakt dat hem de beste speler? Niet zozeer de beste, maar wel de speler met de juiste instelling (Terecht aanvoerder denk ik zo)
Blind heeft iedereen toch wel verast, zit niet vol talent maar doet het naar zijn mogelijkheden erg behoorlijk! Maarja, hoe bepaal je wie de beste speler is? Diegene die de juiste instelling heeft? Diegene die alles eruit haalt wat erin zit? Eriksen heeft wedstrijden waar ik watertandend naar zit te kijken, maar ook wedstrijden waar ik me kapot erger aan hem, Eriksen is nog te wisselvallend.
remco k
 remco k - donderdag 27 december 2012 - 15:53   quote  deeplink  
Eriksen als enige eredivisie speler in de top 100 voetballers van dit moment, hij staat op plek 74..
nora
 nora - donderdag 27 december 2012 - 17:51   quote  deeplink  
En terecht dat zijn de spelers waar de Ajacieden voor naar het stadion komen ik hoop dat Fisher en Anderson ook dat niveau gaan halen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 december 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 17:51 schreef nora het volgende:
En terecht dat zijn de spelers waar de Ajacieden voor naar het stadion komen ik hoop dat Fisher en Anderson ook dat niveau gaan halen.
Inderdaad die doen nog wel eens mooie dingen. helaas nog veel te weinig maar komt wel goed..
Mis toch nog wel een type Suarez maar ja dat is natuurlijk een speler opzich.. Net als Jan ben benieuwd wie de volgende is.. Beslissend, Dwingend, Aanwezig de beste dat zie ik graag! Op dit moment de beste kiezen is nog erg lastig met deze selectie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2012 door Hummel10 --
sebas1
 sebas1 - donderdag 27 december 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Eriksen
remco k
 remco k - donderdag 27 december 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 18:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad die doen nog wel eens mooie dingen. helaas nog veel te weinig maar komt wel goed..
Mis toch nog wel een type Suarez maar ja dat is natuurlijk een speler opzich.. Net als Jan ben benieuwd wie de volgende is.. Beslissend, Dwingend, Aanwezig de beste dat zie ik graag! Op dit moment de beste kiezen is nog erg lastig met deze selectie!
Voor de rest van Europa blijkbaar niet, er is er maar 1 waar men over praat en dat is Eriksen..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 27 december 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor de rest van Europa blijkbaar niet, er is er maar 1 waar men over praat en dat is Eriksen..
Eriksen is soms een dromer mr als hij scherp is dan is hij verheven boven de rest...
Wees mr blij Remco , dat hij soms nog te laks speelt want anders had hij al weggeweest..
Eide
 Eide - donderdag 27 december 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

De vraag was niet wie in potentie de beste speler is of welke speler het meeste talent heeft. De vraag is wie in 2012 het beste was.

En dan zeg ik op basis van beslissende momenten, constantheid, en voetballend vermogen Siem de Jong. En dan is het aan Eriksen (4 jaar jonger!) om te laten zien dat hij zijn potentie kan tonen.
remco k
 remco k - donderdag 27 december 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

De vraag was niet wie in potentie de beste speler is of welke speler het meeste talent heeft. De vraag is wie in 2012 het beste was.

En dan zeg ik op basis van beslissende momenten, constantheid, en voetballend vermogen Siem de Jong. En dan is het aan Eriksen (4 jaar jonger!) om te laten zien dat hij zijn potentie kan tonen.
Dat hij op plek 74 van de wereld staat op dit moment komt door de prestaties van dit jaar..
nora
 nora - donderdag 27 december 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Beste Eide Siem is niet van het niveau Eriksen helaas
Eide
 Eide - donderdag 27 december 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 22:26 schreef nora het volgende:
Beste Eide Siem is niet van het niveau Eriksen helaas
Dat is PRECIES wat ik schreef. Eriksen is in potentie inderdaad beter, maar de Jong heeft meer laten zien. Maar toch bedankt dat je het met me eens bent. Of zo? Toch?

Eriksen wordt terecht zien als een toptalent, en hij heeft nog jaren te gaan, maar Siem de Jong was duidelijk beslissender voor Ajax het afgelopen kalenderjaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2012 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 december 2012 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 15:53 schreef remco k het volgende:
Eriksen als enige eredivisie speler in de top 100 voetballers van dit moment, hij staat op plek 74..
Boven Sneijder ist niet..?
nora
 nora - vrijdag 28 december 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 13:48 schreef 71-72-73-95 het volgende:
Schone heeft een ontzettend trage handelingssnelheid, lijdt relatief veel balverlies en verliest bijna alle fysieke duels. Als we al meer naar voren spelen de laatste wedstrijden, lig dat maar aan 1 man: poulsen! Hij begon erg matig, maar heeft zich aangepast aan het Ajax spel en hij speelt ontzettend veel ballen vooruit. Misschien nog wel meer dan Anita. Ik zeg niet dat hij de beste is, dat is zonder enige twijfel siem, maar hij is veel belangrijker voor Ajax dan schone. Als serero terug is, graag Eriksen en serero op het middenveld
De beste mensen bij Utrecht-Ajax waren volgens de analisten Eriksen-Schone-Poulsen.Dus en terecht ook Schone en over dat balverlies dat hoort bij aanvallend voetbal en als je risicoloos voetbalt heb je weinig balverlies kijk naar het twente voetbal.Dat willen wij toch niet ik blij dat we van dat constant terug spelen op de backs en de keeper terug spelen af zijn ik werd er helemaal gek van.
nora
 nora - vrijdag 28 december 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 22:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is PRECIES wat ik schreef. Eriksen is in potentie inderdaad beter, maar de Jong heeft meer laten zien. Maar toch bedankt dat je het met me eens bent. Of zo? Toch?

Eriksen wordt terecht zien als een toptalent, en hij heeft nog jaren te gaan, maar Siem de Jong was duidelijk beslissender voor Ajax het afgelopen kalenderjaar.
Punt 1 ik schrijf dat Siem niet van het niveau Eriksen is maar misschien moet ik zeggen dat Siem gewoon van een minder niveau is en ik zeg niks over potentie.
In mijn ogen is het treurig genoeg dat bij Ajax Siem de man is geworden dat zegt genoeg over het niveau van Ajax op dit moment met alle respect een harde werker als de man van Ajax dit seizoen.Dat is niet des Ajax dat hoort een Eriksen te zijn of een Litmanen of een Suarez .Dus beste Eide Eriksen is voor mij de man en niet de Jong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2012 door nora --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De beste ajax speler !

0.0067088