BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Ik wens jullie..... in 2013 topic.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
anti010
 anti010 - woensdag 26 december 2012 - 08:06   quote  deeplink  
Hoi alle forummers ik wens iedereen die een AJAX hart heeft veel wijsheid,gezondheid,financieel goed 2013. En dat we maar voor de 3e maal kampioen mogen worden, ver mogen komen in de beker. En de finale winnen in de ArenA van de Europa League.

En voor de verdwaalde "andere" supporters wens ik jullie hetzelfde behalve het winnen van de landstitel en de beker.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 26 december 2012 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2012 - 08:06 schreef anti010 het volgende:
Hoi alle forummers ik wens iedereen die een AJAX hart heeft veel wijsheid,gezondheid,financieel goed 2013. En dat we maar voor de 3e maal kampioen mogen worden, ver mogen komen in de beker. En de finale winnen in de ArenA van de Europa League.

En voor de verdwaalde "andere" supporters wens ik jullie hetzelfde behalve het winnen van de landstitel en de beker.
hahahahahah.
Hetzelfde toegewenst..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 26 december 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2012 - 08:06 schreef anti010 het volgende:

Volledig mee eens en wederzijds ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 december 2012 - 23:44   quote  deeplink  
Bedankt! Groetjes terug
Was getekend: Jack Huntelaar!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Ik wens jullie..... in 2013 topic.

0.0044920