BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BeNeLga

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 december 2012 - 13:37   quote  deeplink  
Vlaanderen wil nu zelfs een Nederlands kabinet :-)
Dat word een mooi land met een hele sterke competitie!
Velen zeggen dat daar geen sfeer is hahaha
Ga maar een keer naar Zulte Waregem Club Brugge ofzo...

Wat jaartjes terug had ik hier al de hoop uitgesproken dat ik
ooit nog mag meemaken dat Vlaanderen en Holland 1 zouden worden..
Zonder verwijten van de 1 naar de ander...
Het is goed voor beide landen om zich zodoende te versterken in Europa...
Tja en we krijgen er dan ook een sterkere en mooiere competitie van...

Ik zou hier graag een reactie willen zien van een Vlaming..
Ik zie die mensen graag moet ik eerlijk bekennen!
neliz
 neliz - donderdag 27 december 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 13:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

Ik zie die mensen graag moet ik eerlijk bekennen!
Net zoals hun fritten en broodjes Martino met smos!

Voorlopig hoor ik nog weinig steekhoudende argumenten TEGEN de überliga.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 december 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Sowieso Tegen. Schieten wij helemaal niets mee op. De belgen hebben een probleem en Standard Luik voert de druk op, want anders gaan ze naar Frankrijk. Nou, laat ze lekker gaan, dan kunnen ze daar in de middenmoot gaan spelen.

Ik zie er geen voordeel in voor Nederland. Net een lucratief contract afgesloten met de media, dus daar hoeft het niet voor. Ons voetbal is misschien niet het beste, maar bij de belgen is het niet echt beter. Anderlecht, als beste belgische club, is toch minder goed dan Ajax, de afgelopen twee jaar onze kampioen. Daarnaast kun je wel zeggen dat de afstand minder groot word, maar dat is niet zo. Voor sommige is het misschien korter, ja. Maar dan pak je ook gelijk Groningen erbij. Kijk dan ook eens naar de afstand van Heerenveen/Groningen naar Luik. Dan is de afstand een stuk langer. Daar worden ze in Luik niet blij van en in Heerenveen ook niet.

Daarnaast hebben we een historie met de Nederlandse clubs. Mooie affiches zoals Utrecht-Ajax, ADO-Feyenoord en derby's als Feyenoord-Sparta, NAC-Willem II zullen verdwijnen. Zonde van onze geschiedenis. En die coëfficentie is leuk, maar wat schieten wij ermee op als we een extra CL-plek krijgen die ingenomen wordt door een Anderlecht. Helemaal niets. Dan kunnen we het net zo goed in onze eigen competitie uitvechten met een plek minder.

Bovendien gaat het in Europa echt niet beter worden met een grotere competitie. Alsof je dan ineens wel van Arsenal wint... Bovendien, onze amusementswaarde is enorm hoog en we hebben de spannendste competitie van Europa. Misschien niet de beste, maar dat ga je ook niet krijgen als je met België samengaat. Waarom dan de spannende competitie vergooien. Iedereen kan van iedereen winnen en dat heeft ook wel weer wat. Moet je je voorstellen... Club Brugge-Feyenoord, dan zie ik persoonlijk toch liever NAC-Feyenoord. Eeuwig zonde als je de eredivisie onderuit haalt. En bovendien graaf je direct het graf voor clubs als NAC, NEC, Roda JC, Willem II en ook een Sparta, Excelsior, Den Bosch enz. Al die clubs zullen niet meer structureel in de eredivisie kunnen spelen. De kleine clubs zullen sowieso failliet gaan, want een NAC of Roda komt dan nooit meer in de hoogste league. Laat staan een Sparta e.d. Nee, laat ze hun eigen boontjes maar doppen. Ik ben voor Europa, maar niet voor een gezamenlijke competitie. Of pakken we ook gelijk Duitsland en Frankrijk erbij....

Edit: En Neliz, verzin alsjeblieft een ander woord voor die competitie, want dat past ook zo lekker erbij, hè überliga... alsof duitsland ook meedoet. Kom op zeg, en dan nog is de engelse en duitse en spaanse competitie vele malen beter dan een eventuele BeNeLiga, dus er is al helemaal geen sprake van een überliga.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2012 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 december 2012 - 15:37   quote  deeplink  
En dan moeten we zeker ook play-offs gaan doen voor de kampioen. Nee, bedankt, laat onze eredivisie intact. Alleen het systeem van de belgische competitie is al niets.
bode
 bode - donderdag 27 december 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Het systeem in Belgie zou ook in Nederland moeten gebeuren wordt het nog spannende
bode
 bode - donderdag 27 december 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2012 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:
Levert geen geld op. Niet doen.
gaat alleen geld kosten voor de clubs
bode
 bode - donderdag 27 december 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 05:29 schreef RedDevil1990 het volgende:
Lijk me helemaal niks zoon competitie met die ** hoerige tering belgen
Standard luik max. 30.023 mensen
Anderlecht max. 21.500
Club brugge 29.024
Zulte waregem 10.200
Kaa gent 12.919

Sparta 11.000
Roda jc 19.979
Heracles 8500
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 december 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Zo kan ik er ook gewoon een uitpakken:
OH leuven 9394
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 december 2012 - 16:01   quote  deeplink  
En Nederland heeft met Feyenoord, Ajax, PSV en Twente gewoon vier stadions die groter zijn dan de grootste van belgie...
infamous psv
 infamous psv - donderdag 27 december 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 13:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaanderen wil nu zelfs een Nederlands kabinet :-)
Dat word een mooi land met een hele sterke competitie!
Velen zeggen dat daar geen sfeer is hahaha
Ga maar een keer naar Zulte Waregem Club Brugge ofzo...

Wat jaartjes terug had ik hier al de hoop uitgesproken dat ik
ooit nog mag meemaken dat Vlaanderen en Holland 1 zouden worden..
Zonder verwijten van de 1 naar de ander...
Het is goed voor beide landen om zich zodoende te versterken in Europa...
Tja en we krijgen er dan ook een sterkere en mooiere competitie van...

Ik zou hier graag een reactie willen zien van een Vlaming..
Ik zie die mensen graag moet ik eerlijk bekennen!
Als Reserve-Belg kan ik zeker en vast mr 1 ding erover zeggen dat gij wel zot mot zijn om den 2 samen te voegen..
Domme Hollander;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 december 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 15:47 schreef bode het volgende:
Het systeem in Belgie zou ook in Nederland moeten gebeuren wordt het nog spannende
Helemaal niet. Vind dat systeem juist van de gekke. Je speelt 34 wedstrijden. Degene die dan bovenaan staat, is de terechte kampioen. (scheidsrechterlijk dwalingen daargelaten)
Dan ga je niet nog eens play-offs spelen om te bepalen wie eerste wordt. Dat is idioot. Speel dan gewoon 5 of 10 wedstrijden dan die play-offs. Dan hoef je geen hele competitie te spelen. Bovendien kan degene die dan net twee of drie goede dagen heeft kampioen worden. Nee, de beste moet kampioen worden, niet degene die net een keer een goede dag heeft. Net als die play-offs in België vind ik dat ze de play-offs in NL voor EL ook moeten afschaffen. Belachelijk gewoon.
Wie na 34 wedstrijden op die plek staat, die hoort Europees voetbal te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, toen Feyenoord in de middenmoot stond, was ik blij met een manier om EL te kunnen halen, maar in principe vond ik het systeem toen al raar. En dat vind ik nog steeds. Zwak systeem, dat snel afgeschaft moet worden. Neem een voorbeeld aan Engeland, daar doen ze geen play-offs voor kampioenschap en EL. Overigens in de meeste landen niet, zie Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië. Als je dan met de toplanden wil meedoen, moet je wel een normaal systeem gebruiken en niet zulke gekke play-offs voor een kampioenschap of EL.
bode
 bode - donderdag 27 december 2012 - 18:51   quote  deeplink  
Ik geef een voorbeeld
Heerenveen - Gent
hoeveel supporters gaan met Gent mee
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 december 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 15:18 schreef neliz het volgende:

[..]

Net zoals hun fritten en broodjes Martino met smos!

Voorlopig hoor ik nog weinig steekhoudende argumenten TEGEN de überliga.
a) Het levert geen geld op
b) de Ned. competitie floreert sportief én financieel
c) Feyenoord - Zulte aansprekender dan Feyenoord - RKC?
d) Vlamingen zijn aardige mensen, daarom niet integreren met Nederlanders
e) 2 x Mickey Mouse maakt... 2 x Mickey Mouse.
f) Vlaamse Friet importeert makkelijker dan Groningen.

g) Ik heb altijd gelijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 december 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 18:51 schreef bode het volgende:
Ik geef een voorbeeld
Heerenveen - Gent
hoeveel supporters gaan met Gent mee
Net zo veel als naar Kerkrade
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 december 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Het gaat er hier om hoeveel supporters van Gent meereizen met hun club naar het noorden. Voor Heerenveen fans is het toch al iets anders, aangezien die toch iets meer gewend zijn aan het verre reizen. Gent komt nagenoeg belgië niet uit (soms voor een europese wedstrijd), dus die fans zullen er niet op zitten te wachten om naar Heerenven te reizen. Overigens vind ik dat lijstje van de stadions best bijzonder. Anderlecht heeft blijkbaar maximaal 21500 plaatsen in het stadion. In Nederland heeft zeker de helft van de clubs dat aantal of nog meer en dan te bedenken dat Anderlecht de beste ploeg is van België. Vreemde situatie.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 27 december 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Hier zal ik even de stadions erbij pakken:

Belgie:
-Anderlecht 21500
-KV Mechelen 13123
-AA Gent 20000
-Racing Genk 24956
-Lokeren 9560
-OH Leuven 9493
-SK Beveren 13290
-Cer.Brugge 29042
-Cl.Brugge 29042
-Beerschot 12771
-Kortrijk 9399
-Lierse SK 15500
-St. Luik 30023
-Charleroi 24891
-Zulte Wareg. 10200
-Mons 13000

Nederland:
-Feyenoord 51137
-Ajax 53052
-Ado DH 15000
-AZ 17250
-Vitesse 25000
-Groningen 22550
-Twente 30205
-Utrecht 24426
-Heerenveen 28150
-Heracles Alm 8500
-NAC 19000
-NEC 12500
-PSV 35000
-RKC 7508
-Roda JC 19979
-VVV 8000
-Willem 2 14500
Fc Zwolle 12500

Het lijkt mij duidelijk dat we de belgen niet nodig hebben!! Het lijkt mij duidelijkel dat de belgen ons meer nodig hebben dan wij de belgen!!
neliz
 neliz - vrijdag 28 december 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 18:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

a) Het levert geen geld op
En dat weet je hoe? Een sterkere competitie levert meer geld op qua TV rechten dan een zwakkere. Tevens, in Augustus ging het gerucht al dat Murdoch ook de in 2014 aflopende JPL rechten wil overnemen.

quote:

b) de Ned. competitie floreert sportief én financieel
Sportief: Op Europees niveau doet België het beter, Nederland zit in een neerwaartse spiraal.
Financieel: Als Murdoch ook de rechten van België koopt zal het wel meevallen met het enorme verschil daar.

quote:

c) Feyenoord - Zulte aansprekender dan Feyenoord - RKC?
Quad niveau zeker.. en hoe mooi is het om meerdere keren per jaar het hand in hand te horen?
http://www.youtube.com/watch?v=bykPrwtqnYs

quote:

d) Vlamingen zijn aardige mensen, daarom niet integreren met Nederlanders
Ik ben persoonlijk een voorstander van re-integratie. het zijn die Waloniërs die ik niet zo trek.

quote:

e) 2 x Mickey Mouse maakt... 2 x Mickey Mouse.
En onze Gazprom überliga wordt niet zo kut omdat je geen clubs als VVV en Sparta meer aantreft.

quote:

f) Vlaamse Friet importeert makkelijker dan Groningen.
Kaasblok!

quote:

g) Ik heb altijd gelijk.
Leuk kaartje: slechts 3 clubs uit de JPL komen uit Walonië, dat beperkt ook heel erg de reisafstand. Luik, als grootste uitzondering is nog steeds minder ver dan Groningen. En ff naar Antwerpen is leuker dan in de regen in de Koel bij die duitsers.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 28 december 2012 - 06:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2012 - 19:05 schreef feyenoord!!! het volgende:
Het gaat er hier om hoeveel supporters van Gent meereizen met hun club naar het noorden. Voor Heerenveen fans is het toch al iets anders, aangezien die toch iets meer gewend zijn aan het verre reizen. Gent komt nagenoeg belgië niet uit (soms voor een europese wedstrijd), dus die fans zullen er niet op zitten te wachten om naar Heerenven te reizen. Overigens vind ik dat lijstje van de stadions best bijzonder. Anderlecht heeft blijkbaar maximaal 21500 plaatsen in het stadion. In Nederland heeft zeker de helft van de clubs dat aantal of nog meer en dan te bedenken dat Anderlecht de beste ploeg is van België. Vreemde situatie.
Ja en ervan uitgaan dat zoieso een 3000 plekken vrij moeten blijven ivm brandveiligheid
En wat mensen dat gewoon niet kom want geen enkel stadion zit altijd vol
Dus 1 van de grootste topploegen speelt met 15.000 bezoekers

Plus Feyenoord heeft met uitwedstrijden altijd wel een mannetje of 800 mee
Daar hebben hun geen ruimtes voor
Plus hun wegen zijn serieus bagger
Elk uur van de dag heb je wel files bij die megolen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2012 door RedDevil1990 --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 december 2012 - 10:27   quote  deeplink  
er is toch al een Belgische en een Duitse competitie
Roda/VVV/Twente als ik daar zit hoor ik toch door de stadion speaker veel duits
Bitte danke en PSV/NAC/ zijn toch Belgische ploegen
en hup weer een probleem opgelost !!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 december 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2012 - 00:51 schreef neliz het volgende:

[..]

En dat weet je hoe? Een sterkere competitie levert meer geld op qua TV rechten dan een zwakkere. Tevens, in Augustus ging het gerucht al dat Murdoch ook de in 2014 aflopende JPL rechten wil overnemen.

[..]

Sportief: Op Europees niveau doet België het beter, Nederland zit in een neerwaartse spiraal.
Financieel: Als Murdoch ook de rechten van België koopt zal het wel meevallen met het enorme verschil daar.

[..]

Quad niveau zeker.. en hoe mooi is het om meerdere keren per jaar het hand in hand te horen?
http://www.youtube.com/watch?v=bykPrwtqnYs

[..]

Ik ben persoonlijk een voorstander van re-integratie. het zijn die Waloniërs die ik niet zo trek.

[..]

En onze Gazprom überliga wordt niet zo kut omdat je geen clubs als VVV en Sparta meer aantreft.

[..]

Kaasblok!

[..]

Leuk kaartje: slechts 3 clubs uit de JPL komen uit Walonië, dat beperkt ook heel erg de reisafstand. Luik, als grootste uitzondering is nog steeds minder ver dan Groningen. En ff naar Antwerpen is leuker dan in de regen in de Koel bij die duitsers.
Afstanden enzo is niet zo relevant idd.
Het Belgische Voetbal is doodeenvoudig niet sexy. Geen uitstraling, armentierige stadions, geen aansprekende historie.
Kortom: de Ned. voetballiefhebber gaat hier niet warm voor lopen. Ook al omdat er geen enkel sentiment speelt mbt. een Belgische tegenstander en v.v.

Kortom: financiële farce.
En het allerbelangrijkste: strijden om landskampioenschap is een traditie die diepgeworteld is. Dat haal je weg.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 december 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Dat hand in hand past helemaal niet bij een andere club dan Feyenoord. Vind ik net zoiets als Twente dat ineens Liverpool gaat nadoen en het you'll never walk alone opzet bij de opkomst van de spelers. Na-apen heet dat. Dat lied is van Liverpool en van Celtic. Clubs mogen het zingen, maar het bij de opkomst doen, is wel heel erg afkijken zeg.

De TV-rechten zullen echt niet hoger worden, want er is net een meerjarig contract met Murdoch getekend. Die gaat echt niet direct extra miljoenen betalen. Dat geld gaat dan direct naar de belgische clubs, want die hebben nog geen miljoenen conract.

En Neliz, ik heb het al eens gezegd, maar hou alsjeblieft op met je überliga. We zijn geen duitsers hoor. En dan ook nog eens Gazprom ervoor zetten. Nog effe, dan worden we een duits russische belgisch-nederlandse competitie. Zie je het al voor je? Kom op zeg. Behoud je identiteit en blijf zoals FR-Henk zegt voor je landstitel strijden. Dan ben je dadelijk als nederlandse club kampioen van belgië. Nou, dat zal wel een extra dimensie geven... not.

En die uitwedstrijden zullen niet echt bezocht worden denk ik. Sowieso is er daar weinig plaats voor uitsupporters door de kleine stadions en daarnaast heb je toch geen zin om zo ver te reizen. Bovendien kijk jij alleen naar de afstand van Luik tot Rotterdam, heb ik het idee. Maar naar Heerenveen of Groningen is het ineens een stuk verder. Denk je dat Heerenveen supporters met een paar honderd man afreizen naar Luik? Ik denk het niet, laat staan dat de Belgen het omgekeerd doen. Nee, deze competitie wordt niets. En reageer ook eens op mijn eerdere bericht. Allemaal tegenargumenten, waar jij geloof ik voor het gemak maar even aan voorbij gaat.
neliz
 neliz - vrijdag 28 december 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2012 - 13:15 schreef feyenoord!!! het volgende:
Dat hand in hand past helemaal niet bij een andere club dan Feyenoord. Vind ik net zoiets als Twente dat ineens Liverpool gaat nadoen en het you'll never walk alone opzet bij de opkomst van de spelers. Na-apen heet dat. Dat lied is van Liverpool en van Celtic. Clubs mogen het zingen, maar het bij de opkomst doen, is wel heel erg afkijken zeg.
Want Feyenoord heeft het alleenrecht op het hand in hand.. HOE precies?
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=NQ9veKcbaIk

deze is nog erger http://www.degoeieouwetijd.nl/7701_song.html

quote:

De TV-rechten zullen echt niet hoger worden, want er is net een meerjarig contract met Murdoch getekend. Die gaat echt niet direct extra miljoenen betalen. Dat geld gaat dan direct naar de belgische clubs, want die hebben nog geen miljoenen conract.
Dat is jouw mening en dat weet je niet zeker. Dit contract kan aangepast worden en als Murdoch de rechten van de NL en BE bezit is alles mogelijk. Deze beste vent is niet steenrijk geworden (en een mediamagnaat) door alles eerlijk te spelen en lief te zijn.

quote:

En Neliz, ik heb het al eens gezegd, maar hou alsjeblieft op met je überliga. We zijn geen duitsers hoor. En dan ook nog eens Gazprom ervoor zetten. Nog effe, dan worden we een duits russische belgisch-nederlandse competitie. Zie je het al voor je? Kom op zeg.
Ik zeg Gazprom vanwege het geld en jij en ik hebben niets te zeggen over de naam als er een titelsponsor komt voor deze divisie (KPN Telecompetitie anyone?) In mijn ergste dromen wordt het zoiets dwaas als de Gazprom überliga. Als we pech hebben is het weer Jupiler league - Stella Artois zakkenwaserij of Budweiser Bierpoule.

quote:

Behoud je identiteit en blijf zoals FR-Henk zegt voor je landstitel strijden. Dan ben je dadelijk als nederlandse club kampioen van belgië. Nou, dat zal wel een extra dimensie geven... not.
Er komt een moment dat Feyenoord met 10 spelers uit de eigen opleiding op het veld staat, plus een gehuurde Australische spits. Dit zal niet aanvang van een Europese competitie zijn. Juist omdat alle Nederlandse clubs het in Europa zo kut doen. Zelfs het Gent van Mario staat er beter voor dan Feyenoord. Rusland gaat Nederland dit jaar voorbij, daarna België en Turkije en voor je het weet speel je in Nederland helemaal geen Champions league meer.

quote:

En die uitwedstrijden zullen niet echt bezocht worden denk ik. Sowieso is er daar weinig plaats voor uitsupporters door de kleine stadions en daarnaast heb je toch geen zin om zo ver te reizen. Bovendien kijk jij alleen naar de afstand van Luik tot Rotterdam, heb ik het idee. Maar naar Heerenveen of Groningen is het ineens een stuk verder. Denk je dat Heerenveen supporters met een paar honderd man afreizen naar Luik? Ik denk het niet, laat staan dat de Belgen het omgekeerd doen.
Moet je maar geen supporter van Heerenveen of Groningen worden!

Stadion van Luik wordt de komende jaren verbouwd (35.000 man, uitbreidbaar tot 50K mocht BE&NL weer een EK/WK organiseren. (kun je nagaan, komt uit 1909, komen wij aan met onze nieuwbouw.
Charloi kan uitbreiden naar 30K, dit was de capaciteit tijdens Euro 2000, maar is voor competitieverband verlaagd naar 25.000. Charloi gaat wel beginnen aan de bouw van een nieuw stadion, maar niet met de 45.000 plaatsen die was voorgesteld voor WK2018.

Brugge heeft een nieuw Stadion met 40-45.000 plaatsen in de planning staan

Uiteindelijk het koning boudewijn (Heysel) stadion nog met 45.200 plaatsen in Brussel.

Ik denk dat je bij geen van de grote clubs in de problemen komt met uitbezoekers.

quote:

Nee, deze competitie wordt niets.
Nostradamus
quote:

En reageer ook eens op mijn eerdere bericht. Allemaal tegenargumenten, waar jij geloof ik voor het gemak maar even aan voorbij gaat.
welke precies?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2012 door neliz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 december 2012 - 18:26   quote  deeplink  
de Belgische competitie krijgt al jaren meer tv gelden als Nederland
En de clubs daar zijn soms nog zoals de oude stadions van Groningen NAC Utrecht en FC Den Haag...
Het brengt toch ook een gedeelte volkse terug in de competie...
Maar nogmaals ik zie Vlaanderen en Holland sowieso best graag samen gaan..
Maken we van Antwerpen de hoofdstad :-)
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 28 december 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2012 - 18:24 schreef neliz het volgende:

[..]

Want Feyenoord heeft het alleenrecht op het hand in hand.. HOE precies?
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=NQ9veKcbaIk

deze is nog erger http://www.degoeieouwetijd.nl/7701_song.html

[..]

Dat is jouw mening en dat weet je niet zeker. Dit contract kan aangepast worden en als Murdoch de rechten van de NL en BE bezit is alles mogelijk. Deze beste vent is niet steenrijk geworden (en een mediamagnaat) door alles eerlijk te spelen en lief te zijn.

[..]

Ik zeg Gazprom vanwege het geld en jij en ik hebben niets te zeggen over de naam als er een titelsponsor komt voor deze divisie (KPN Telecompetitie anyone?) In mijn ergste dromen wordt het zoiets dwaas als de Gazprom überliga. Als we pech hebben is het weer Jupiler league - Stella Artois zakkenwaserij of Budweiser Bierpoule.

[..]

Er komt een moment dat Feyenoord met 10 spelers uit de eigen opleiding op het veld staat, plus een gehuurde Australische spits. Dit zal niet aanvang van een Europese competitie zijn. Juist omdat alle Nederlandse clubs het in Europa zo kut doen. Zelfs het Gent van Mario staat er beter voor dan Feyenoord. Rusland gaat Nederland dit jaar voorbij, daarna België en Turkije en voor je het weet speel je in Nederland helemaal geen Champions league meer.

[..]

Moet je maar geen supporter van Heerenveen of Groningen worden!

Stadion van Luik wordt de komende jaren verbouwd (35.000 man, uitbreidbaar tot 50K mocht BE&NL weer een EK/WK organiseren. (kun je nagaan, komt uit 1909, komen wij aan met onze nieuwbouw.
Charloi kan uitbreiden naar 30K, dit was de capaciteit tijdens Euro 2000, maar is voor competitieverband verlaagd naar 25.000. Charloi gaat wel beginnen aan de bouw van een nieuw stadion, maar niet met de 45.000 plaatsen die was voorgesteld voor WK2018.

Brugge heeft een nieuw Stadion met 40-45.000 plaatsen in de planning staan

Uiteindelijk het koning boudewijn (Heysel) stadion nog met 45.200 plaatsen in Brussel.

Ik denk dat je bij geen van de grote clubs in de problemen komt met uitbezoekers.

[..]

Nostradamus

[..]

welke precies?
Gewoon niet doen dus.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2012 - 18:24 schreef neliz het volgende:

[..]

Want Feyenoord heeft het alleenrecht op het hand in hand.. HOE precies?
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=NQ9veKcbaIk

deze is nog erger http://www.degoeieouwetijd.nl/7701_song.html

[..]

Dat is jouw mening en dat weet je niet zeker. Dit contract kan aangepast worden en als Murdoch de rechten van de NL en BE bezit is alles mogelijk. Deze beste vent is niet steenrijk geworden (en een mediamagnaat) door alles eerlijk te spelen en lief te zijn.

[..]

Ik zeg Gazprom vanwege het geld en jij en ik hebben niets te zeggen over de naam als er een titelsponsor komt voor deze divisie (KPN Telecompetitie anyone?) In mijn ergste dromen wordt het zoiets dwaas als de Gazprom überliga. Als we pech hebben is het weer Jupiler league - Stella Artois zakkenwaserij of Budweiser Bierpoule.

[..]

Er komt een moment dat Feyenoord met 10 spelers uit de eigen opleiding op het veld staat, plus een gehuurde Australische spits. Dit zal niet aanvang van een Europese competitie zijn. Juist omdat alle Nederlandse clubs het in Europa zo kut doen. Zelfs het Gent van Mario staat er beter voor dan Feyenoord. Rusland gaat Nederland dit jaar voorbij, daarna België en Turkije en voor je het weet speel je in Nederland helemaal geen Champions league meer.

[..]

Moet je maar geen supporter van Heerenveen of Groningen worden!

Stadion van Luik wordt de komende jaren verbouwd (35.000 man, uitbreidbaar tot 50K mocht BE&NL weer een EK/WK organiseren. (kun je nagaan, komt uit 1909, komen wij aan met onze nieuwbouw.
Charloi kan uitbreiden naar 30K, dit was de capaciteit tijdens Euro 2000, maar is voor competitieverband verlaagd naar 25.000. Charloi gaat wel beginnen aan de bouw van een nieuw stadion, maar niet met de 45.000 plaatsen die was voorgesteld voor WK2018.

Brugge heeft een nieuw Stadion met 40-45.000 plaatsen in de planning staan

Uiteindelijk het koning boudewijn (Heysel) stadion nog met 45.200 plaatsen in Brussel.

Ik denk dat je bij geen van de grote clubs in de problemen komt met uitbezoekers.

[..]

Nostradamus

[..]

welke precies?
Ik vind wel dat Feyenoord min of meer het alleenrecht heeft, ja, simpelweg omdat het bij ons het clublied is. Maar goed, meningen verschillen, wellicht was het ergens anders eerder, in dat geval zou ik de neiging krijgen om dat zo te laten. Maar als het niet moet, dan liever niet nog meer het hand in hand. Lekker alleen voor onze club laten. Maar dit is ook geen hoofdreden om zo'n competitie tegen te houden. Wilde het alleen wel even benoemen omdat jij het zo mooi vond.

Je zegt zelf al dat die man niet rijk is geworden doordat hij zo eerlijk was. Juist daarom zal hij niet nog meer geld gaan betalen voor de rechten. Die man wil zo min mogelijk betalen en zo veel mogelijk verdienen. Dus bedenk dan maar vast dat hij niet nog meer geld aan de clubs gaat geven, daar hij nu al een contract heeft met ze voor de komende jaren. Daar kunnen de clubs niet zomaar onder uit, dus waarom zou hij meer gaan betalen aan de clubs?

Dan nog die naam: ik gruwel ervan. Laat het gewoon iets Nederlands zijn, dat hoort bij onze competitie. Waarom altijd maar de buitenlandse taal opzoeken. Het kan toch prima in het Nederlands? Wij hebben er inderdaad niets over te zeggen. Jij vind het een mooier en ik het andere. Persoonlijk heb ik liever KPN Telecompetitie dan Gazprom überliga. Maar goed, slechts mijn mening, maar daar is een forum tenslotte toch voor bedoeld.

Allereerst zit Mario bij KRC Genk en niet bij Gent. Daarnaast moet ik nog zien dat Genk verder is dan wij. Persoonlijk denk ik dat wij van menig belgische club zouden winnen. Anderlecht zouden we verliezen, maar tegen de rest maken we zeker kans. Neem nou een Buffel die bij Genk speelt, die was vroeger bij ons goed, maar nu is hij toch minder dan toen. Zo erg ben ik ook weer niet onder de indruk van de belgische ploegen. Anderlecht daargelaten, die het in de CL zeker niet onaardig deden. En wie zegt dat wij het met Nederlandse spelers niet redden? Volgens mij staan wij met onze nationale elftal er ook helemaal niet zo slecht op. Bovendien hebben wij hele grote talenten, die weer geld opleveren en zodoende spelen wij straks heus weer CL. En een BeNeliga gaat echt niet helpen om de Nederlandse clubs aan de wereldtop terug te brengen. Daarvoor heb je ook met een gecombineerde competitie te weinig geld. En hadden wij in de voorronde niet van Kiev moeten winnen... zoveel slechter zijn we dan niet dan Oekraïne. In Kiev wordt toch heel veel geld er doorheen gejaagd.

Wellicht dat de stadions dan geen probleem gaan vormen, maar ik vind de belgische competitie toch weinig sympathiek, al is dat slechts mijn mening.
Je gaat wel erg gemakkelijk aan het punt van de afstanden voorbij. Moet je maar geen supporter van Groningen worden. Lekker gemakkelijk zeg. Als jij in Groningen was geboren, was je waarschijnlijk geen Feyenoorder geweest, maar een aanhanger van FC Groningen. Dat is te simpel. Elke club heeft supporters, dat weet je, en daar moet je rekening mee houden. Zonder die clubs zou er niet eens een volwaardige competitie zijn geweest in de afgelopen tig jaar.

Leuk dat Nostradamus, maar je weet dat het mijn mening was. Ik kan niet in de toekomst kijken en jij ook niet, dus geef ik gewoon mijn mening, zoals menigeen doet op een forum.
En je kunt ook gewoon even naar boven scrollen en mijn eerdere berichten lezen. Had ergens een stukje geschreven. Dat was wel niet specifiek tegen jou gericht, maar jij zei dat er geen tegenargumenten waren. Wel, die had ik gegeven, maar je hebt er blijkbaar overheen gelezen. Hierbij nogmaals dat bericht:

''Sowieso Tegen. Schieten wij helemaal niets mee op. De belgen hebben een probleem en Standard Luik voert de druk op, want anders gaan ze naar Frankrijk. Nou, laat ze lekker gaan, dan kunnen ze daar in de middenmoot gaan spelen.

Ik zie er geen voordeel in voor Nederland. Net een lucratief contract afgesloten met de media, dus daar hoeft het niet voor. Ons voetbal is misschien niet het beste, maar bij de belgen is het niet echt beter. Anderlecht, als beste belgische club, is toch minder goed dan Ajax, de afgelopen twee jaar onze kampioen. Daarnaast kun je wel zeggen dat de afstand minder groot word, maar dat is niet zo. Voor sommige is het misschien korter, ja. Maar dan pak je ook gelijk Groningen erbij. Kijk dan ook eens naar de afstand van Heerenveen/Groningen naar Luik. Dan is de afstand een stuk langer. Daar worden ze in Luik niet blij van en in Heerenveen ook niet.

Daarnaast hebben we een historie met de Nederlandse clubs. Mooie affiches zoals Utrecht-Ajax, ADO-Feyenoord en derby's als Feyenoord-Sparta, NAC-Willem II zullen verdwijnen. Zonde van onze geschiedenis. En die coëfficentie is leuk, maar wat schieten wij ermee op als we een extra CL-plek krijgen die ingenomen wordt door een Anderlecht. Helemaal niets. Dan kunnen we het net zo goed in onze eigen competitie uitvechten met een plek minder.

Bovendien gaat het in Europa echt niet beter worden met een grotere competitie. Alsof je dan ineens wel van Arsenal wint... Bovendien, onze amusementswaarde is enorm hoog en we hebben de spannendste competitie van Europa. Misschien niet de beste, maar dat ga je ook niet krijgen als je met België samengaat. Waarom dan de spannende competitie vergooien. Iedereen kan van iedereen winnen en dat heeft ook wel weer wat. Moet je je voorstellen... Club Brugge-Feyenoord, dan zie ik persoonlijk toch liever NAC-Feyenoord. Eeuwig zonde als je de eredivisie onderuit haalt. En bovendien graaf je direct het graf voor clubs als NAC, NEC, Roda JC, Willem II en ook een Sparta, Excelsior, Den Bosch enz. Al die clubs zullen niet meer structureel in de eredivisie kunnen spelen. De kleine clubs zullen sowieso failliet gaan, want een NAC of Roda komt dan nooit meer in de hoogste league. Laat staan een Sparta e.d. Nee, laat ze hun eigen boontjes maar doppen. Ik ben voor Europa, maar niet voor een gezamenlijke competitie. Of pakken we ook gelijk Duitsland en Frankrijk erbij....''
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 december 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 12:33 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Feyenoord min of meer het alleenrecht heeft, ja, simpelweg omdat het bij ons het clublied is. Maar goed, meningen verschillen, wellicht was het ergens anders eerder, in dat geval zou ik de neiging krijgen om dat zo te laten. Maar als het niet moet, dan liever niet nog meer het hand in hand. Lekker alleen voor onze club laten. Maar dit is ook geen hoofdreden om zo'n competitie tegen te houden. Wilde het alleen wel even benoemen omdat jij het zo mooi vond.

Je zegt zelf al dat die man niet rijk is geworden doordat hij zo eerlijk was. Juist daarom zal hij niet nog meer geld gaan betalen voor de rechten. Die man wil zo min mogelijk betalen en zo veel mogelijk verdienen. Dus bedenk dan maar vast dat hij niet nog meer geld aan de clubs gaat geven, daar hij nu al een contract heeft met ze voor de komende jaren. Daar kunnen de clubs niet zomaar onder uit, dus waarom zou hij meer gaan betalen aan de clubs?

Dan nog die naam: ik gruwel ervan. Laat het gewoon iets Nederlands zijn, dat hoort bij onze competitie. Waarom altijd maar de buitenlandse taal opzoeken. Het kan toch prima in het Nederlands? Wij hebben er inderdaad niets over te zeggen. Jij vind het een mooier en ik het andere. Persoonlijk heb ik liever KPN Telecompetitie dan Gazprom überliga. Maar goed, slechts mijn mening, maar daar is een forum tenslotte toch voor bedoeld.

Allereerst zit Mario bij KRC Genk en niet bij Gent. Daarnaast moet ik nog zien dat Genk verder is dan wij. Persoonlijk denk ik dat wij van menig belgische club zouden winnen. Anderlecht zouden we verliezen, maar tegen de rest maken we zeker kans. Neem nou een Buffel die bij Genk speelt, die was vroeger bij ons goed, maar nu is hij toch minder dan toen. Zo erg ben ik ook weer niet onder de indruk van de belgische ploegen. Anderlecht daargelaten, die het in de CL zeker niet onaardig deden. En wie zegt dat wij het met Nederlandse spelers niet redden? Volgens mij staan wij met onze nationale elftal er ook helemaal niet zo slecht op. Bovendien hebben wij hele grote talenten, die weer geld opleveren en zodoende spelen wij straks heus weer CL. En een BeNeliga gaat echt niet helpen om de Nederlandse clubs aan de wereldtop terug te brengen. Daarvoor heb je ook met een gecombineerde competitie te weinig geld. En hadden wij in de voorronde niet van Kiev moeten winnen... zoveel slechter zijn we dan niet dan Oekraïne. In Kiev wordt toch heel veel geld er doorheen gejaagd.

Wellicht dat de stadions dan geen probleem gaan vormen, maar ik vind de belgische competitie toch weinig sympathiek, al is dat slechts mijn mening.
Je gaat wel erg gemakkelijk aan het punt van de afstanden voorbij. Moet je maar geen supporter van Groningen worden. Lekker gemakkelijk zeg. Als jij in Groningen was geboren, was je waarschijnlijk geen Feyenoorder geweest, maar een aanhanger van FC Groningen. Dat is te simpel. Elke club heeft supporters, dat weet je, en daar moet je rekening mee houden. Zonder die clubs zou er niet eens een volwaardige competitie zijn geweest in de afgelopen tig jaar.

Leuk dat Nostradamus, maar je weet dat het mijn mening was. Ik kan niet in de toekomst kijken en jij ook niet, dus geef ik gewoon mijn mening, zoals menigeen doet op een forum.
En je kunt ook gewoon even naar boven scrollen en mijn eerdere berichten lezen. Had ergens een stukje geschreven. Dat was wel niet specifiek tegen jou gericht, maar jij zei dat er geen tegenargumenten waren. Wel, die had ik gegeven, maar je hebt er blijkbaar overheen gelezen. Hierbij nogmaals dat bericht:

''Sowieso Tegen. Schieten wij helemaal niets mee op. De belgen hebben een probleem en Standard Luik voert de druk op, want anders gaan ze naar Frankrijk. Nou, laat ze lekker gaan, dan kunnen ze daar in de middenmoot gaan spelen.

Ik zie er geen voordeel in voor Nederland. Net een lucratief contract afgesloten met de media, dus daar hoeft het niet voor. Ons voetbal is misschien niet het beste, maar bij de belgen is het niet echt beter. Anderlecht, als beste belgische club, is toch minder goed dan Ajax, de afgelopen twee jaar onze kampioen. Daarnaast kun je wel zeggen dat de afstand minder groot word, maar dat is niet zo. Voor sommige is het misschien korter, ja. Maar dan pak je ook gelijk Groningen erbij. Kijk dan ook eens naar de afstand van Heerenveen/Groningen naar Luik. Dan is de afstand een stuk langer. Daar worden ze in Luik niet blij van en in Heerenveen ook niet.

Daarnaast hebben we een historie met de Nederlandse clubs. Mooie affiches zoals Utrecht-Ajax, ADO-Feyenoord en derby's als Feyenoord-Sparta, NAC-Willem II zullen verdwijnen. Zonde van onze geschiedenis. En die coëfficentie is leuk, maar wat schieten wij ermee op als we een extra CL-plek krijgen die ingenomen wordt door een Anderlecht. Helemaal niets. Dan kunnen we het net zo goed in onze eigen competitie uitvechten met een plek minder.

Bovendien gaat het in Europa echt niet beter worden met een grotere competitie. Alsof je dan ineens wel van Arsenal wint... Bovendien, onze amusementswaarde is enorm hoog en we hebben de spannendste competitie van Europa. Misschien niet de beste, maar dat ga je ook niet krijgen als je met België samengaat. Waarom dan de spannende competitie vergooien. Iedereen kan van iedereen winnen en dat heeft ook wel weer wat. Moet je je voorstellen... Club Brugge-Feyenoord, dan zie ik persoonlijk toch liever NAC-Feyenoord. Eeuwig zonde als je de eredivisie onderuit haalt. En bovendien graaf je direct het graf voor clubs als NAC, NEC, Roda JC, Willem II en ook een Sparta, Excelsior, Den Bosch enz. Al die clubs zullen niet meer structureel in de eredivisie kunnen spelen. De kleine clubs zullen sowieso failliet gaan, want een NAC of Roda komt dan nooit meer in de hoogste league. Laat staan een Sparta e.d. Nee, laat ze hun eigen boontjes maar doppen. Ik ben voor Europa, maar niet voor een gezamenlijke competitie. Of pakken we ook gelijk Duitsland en Frankrijk erbij....''
Dan kan je beter een competitie samen met Duitsland op gaan zetten. Dan gaan we er zeker op vooruit, financieel en sportief
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Enige probleem met Duitsland is dan wel dat we nooit meer CL gaan halen. Want ik zie ons nooit voor Bayern Munchen, Borussia Dortmund, Schalke 04 en Bayer Leverkusen eindigen. Misschien een keer een verassing dat je derde wordt, maar dan houdt het ook wel op, denk ik. Geef mij toch maar gewoon de eredivisie, hoewel je met duitsland er financieel wel een heel stuk op vooruit gaat. En sportief moet je dan, anders doe je nooit meer mee in de CL...
Gute Laune
 Gute Laune - zaterdag 29 december 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Gewoon Doen! mooi opstapje naar een niet te vermijden Europa Competitie
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Ik zie er eerlijk gezegd nooit een Europa Competitie van komen. Die hebben we namelijk al in tweevoud: de EL en de CL. Bovendien krijg je dan een competitie met uit elk land 1 of 2 clubs en zullen er teveel clubs buiten de boot vallen. Bij een combi Duitsland en Nederland zou je van Nederland al alleen Feyenoord, PSV, Ajax, Twente, Vitesse en misschien nog een Utrecht of AZ krijgen. Maar als het nu zou gebeuren zouden denk ik alleen de eerst genoemde vijf clubs van Nederland meedoen aan die competitie. De rest zou uit Duitsland komen vermoed ik zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 januari 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Is er nog iemand die de Belgische competitie minder vind dan die van ons?
Ik hoor het graag..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 januari 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 18:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is er nog iemand die de Belgische competitie minder vind dan die van ons?
Ik hoor het graag..
Ja hierzo! Het is veel minder ....
van geil
 van geil - zaterdag 12 januari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
net zo'n idioot plan als de euro..en de championsleague,,,dus zal wel gebeuren ooit...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 januari 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja hierzo! Het is veel minder ....
Ik denk t niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 22:16 schreef van geil het volgende:
net zo'n idioot plan als de euro..en de championsleague,,,dus zal wel gebeuren ooit...
Nee word nooit wat...
Alleen als Vlaanderen Holland word.
van geil
 van geil - zaterdag 12 januari 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee word nooit wat...
Alleen als Vlaanderen Holland word.
je vergeet dat de euro en de championsleague ook nooit iets is geworden,maar het is er wel.

:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 januari 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 23:09 schreef van geil het volgende:

[..]

je vergeet dat de euro en de championsleague ook nooit iets is geworden,maar het is er wel.

:)
Dat was ik niet vergeten pik ,bijna elke dag worden we er aan herinnerd... :(
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat was ik niet vergeten pik ,bijna elke dag worden we er aan herinnerd... :(
ja,,volgend jaar geef ik n boek uit,,met onder andere al deze onzin van het grote geld.
machtbeluste mensen ,ik walg ervan...
big money,heerlijk...maar doe het hard en eerlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 januari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 21:53 schreef van geil het volgende:

[..]

ja,,volgend jaar geef ik n boek uit,,met onder andere al deze onzin van het grote geld.
machtbeluste mensen ,ik walg ervan...
big money,heerlijk...maar doe het hard en eerlijk.
Mag ik de eerste koper zijn?
Prachtig iniciatief kerel,ik wil dat boek!
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mag ik de eerste koper zijn?
Prachtig iniciatief kerel,ik wil dat boek!
ik ga tzt zeker reclame maken...
ben er al n tijdje mee bezig,meer als hobby..
type boekje als die van youp...
alleen scherper en harder..wel met humor,mijn humor althans...
zal wel geld bijmoeten,,maar is al lange tijd mijn wens..
jij krijgt er een!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 januari 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:05 schreef van geil het volgende:

[..]

ik ga tzt zeker reclame maken...
ben er al n tijdje mee bezig,meer als hobby..
type boekje als die van youp...
alleen scherper en harder..wel met humor,mijn humor althans...
zal wel geld bijmoeten,,maar is al lange tijd mijn wens..
jij krijgt er een!
Ik vind het leuk en voor niks gaat de zon op dus ik koop het boek..Maar gesigneerd dat wel.
Laat mij maar weten als het af is en dan maken we allemaal via facebook reclame voor jou boek :-)
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het leuk en voor niks gaat de zon op dus ik koop het boek..Maar gesigneerd dat wel.
Laat mij maar weten als het af is en dan maken we allemaal via facebook reclame voor jou boek :-)
deal....
en Feyenoord gaat ook zeker ter sprake komen...:)

dat zit nu eenmaal ook veel in mn hoofd...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Ben benieuwd maat..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 januari 2013 - 09:53   quote  deeplink  
Ik ook en kijk uit naar het moment.
Wim2
 Wim2 - maandag 14 januari 2013 - 12:59   quote  deeplink  
BeNeLga liever niet.

Als je al kansloos tegen clubje Brugge verliest.
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 15:19   quote  deeplink  
haha...prima motivatie wim
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 12:59 schreef Wim2 het volgende:
BeNeLga liever niet.

Als je al kansloos tegen clubje Brugge verliest.
Onzin, hoe kun je dat nou stellen aan de hand van een oefenwedstrijdje..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Van Geel is geen voorstander van Beneliga

68804350.png

In de nieuwe Voetbal International is een enquête gehouden over de mogelijke komst van de BeNeLiga. Bijna geen enkele club zit te wachten op het samengaan van de Nederlandse en Belgische competitie. Martin van Geel denkt dat de BeNeLiga er nooit zal komen. Wij zijn geen voorstander van de BeNeLiga omdat we denken dat onze supporters en sponsors er ook niet op zitten te wachten. In onze optiek voldoet de Eredivisie aan alle voorwaarden. Wij spelen graag onze topwedstrijden tegen de grote clubs, maar ook een wedstrijd zoals FC Groningen - Feyenoord is altijd heel aantrekkelijk en heeft historie'

'Zon wedstrijd spelen we liever dan tegen Standaard Luik. Persoonlijk denk ik dat die BeNeLiga er ook nooit zal komen. Niet voor niets hebben de clubs uit de Eredivisie de televisierechten voor de komende jaren verkocht aan FOX. Dat duidt erop dat alle Nederlandse clubs er volgens mij hetzelfde over denken.
Bron:VI
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 16 januari 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:03 schreef RenatoBos het volgende:
Van Geel is geen voorstander van Beneliga

[ afbeelding ]

In de nieuwe Voetbal International is een enquête gehouden over de mogelijke komst van de BeNeLiga. Bijna geen enkele club zit te wachten op het samengaan van de Nederlandse en Belgische competitie. Martin van Geel denkt dat de BeNeLiga er nooit zal komen. Wij zijn geen voorstander van de BeNeLiga omdat we denken dat onze supporters en sponsors er ook niet op zitten te wachten. In onze optiek voldoet de Eredivisie aan alle voorwaarden. Wij spelen graag onze topwedstrijden tegen de grote clubs, maar ook een wedstrijd zoals FC Groningen - Feyenoord is altijd heel aantrekkelijk en heeft historie'

'Zon wedstrijd spelen we liever dan tegen Standaard Luik. Persoonlijk denk ik dat die BeNeLiga er ook nooit zal komen. Niet voor niets hebben de clubs uit de Eredivisie de televisierechten voor de komende jaren verkocht aan FOX. Dat duidt erop dat alle Nederlandse clubs er volgens mij hetzelfde over denken.
Bron:VI
Als heel Vlaanderen nu tot Nederland gaat behoren (is tenslotte het
rijkste deel van België) dan zou ik het geen probleem vinden. Als we dan wel Limburg Friesland en Groningen af mogen stoten.
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Ik ben ook geen voorstander. Op Anderlecht na spreekt er geen enkele tegenstander aan. En al die clubs als standaard Luik zijn niet beter dan Ado den haag.

In België leeft het voetbal helemaal niet zo. De stadions zijn versleten, het is voor sponsoren absoluut niet aantrekkelijk. En je moet enorme reizen gaan maken etc. En Belgen stinken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:29 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Als heel Vlaanderen nu tot Nederland gaat behoren (is tenslotte het
rijkste deel van België) dan zou ik het geen probleem vinden. Als we dan wel Limburg Friesland en Groningen af mogen stoten.
En Amsterdom vol laten lopen..!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BeNeLga









0.0115540