|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
volgens mij moet het 14.30 uur zijn ;-)
Maar ik ga voor 4-1! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 december 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Aftrap klassieker vervroegd naar 14.30 uur (Supportersvereniging Ajax) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Nee sorry de aftrap is om 14:30 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dream on baby.... ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh 3-1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 december 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
We maken er een Italiaanse soap van 9-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2012 door nora -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
3-2, wordt lastig maar winnen gaan we wel! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je had toch al de 5-0 van RenatoBos gequote? ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Voor alle liefhebbers nog één keer voor alle zekerheid en tevens andere tijden van andere westrijden van ajax:
De KNVB heeft enkele wijzigingen doorgevoerd in de aanvangstijden van wedstrijden van Ajax. Zo begint de Klassieker op 20 januari 2013 niet om 16:30 uur maar om 14:30 uur. Behalve de aanvangstijd van de openingswedstrijd van de tweede seizoenshelft is bij nog drie duels van Ajax de aftrap op een ander tijd als in een eerder overzicht werd gemeld.
Op 24 februari begint Ajax - ADO Den Haag om 14:30 uur, op 17 maart begint AZ - Ajax eveneens om 14:30 uur en op zondag 7 april begint Ajax - Heracles Almelo om 16:30 uur.
Tekst: Ajax.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aangepast zul je bedoelen d:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hahahaha Aanpassen is toch 'not done'? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
3-2 siem eriksen en blind |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: aangepast? dunno yu talking about? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Blind in eigen goal zeker? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: 5-0 sta ik ook voor open hoor:) zolang de 3 puntjes maar in Amsterdam blijven. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wordt wel weer een keer tijd voor een flinke afstraffing voor onze Roterdamse vrienden..... ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 13:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Wordt wel weer een keer tijd voor een flinke afstraffing voor onze Roterdamse vrienden..... ;-) idd, die spaghettivreter daar voorin heeft gewoon zn halfjaartje gehad waarin alles lukte,, maar nu? nu klappen wij er op en erover! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 15:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, die spaghettivreter daar voorin heeft gewoon zn halfjaartje gehad waarin alles lukte,, maar nu? nu klappen wij er op en erover! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Hoppa, vandaag 2 kaarten gescoord! Heb er nu al zin in! Ik ga voor een 2-1 winst! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Doen jullie al tegen Pec... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: okee... dan wint FEYENOORD... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: UITwinst is UITgesloten:) |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Mee eens, ik ga voor 3-0 |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lastig, een goed voetballende ploeg tegen een hecht collectief. Ajax moet het tempo hooghpuden en dan zal het me niet verbazen als het gewoon 4-0 wordt. Laat ajax het zwakke gedeelte ziem verwacht ik 1-1 |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Wanneer komen er eigenlijk weer uitsupporters bij de klassieker? Ik denk dat iedereen het met me eens is dat de sfeer nog mooier is als die er ook zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kom op man dan moeten alle spelers weer met een helm op voetballen,die sukkels gooien zelfs hun eigen spelers dingen voor hun kop daar zit toch niemand op te wachten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 11:52 schreef Ajacied 410 het volgende:Wanneer komen er eigenlijk weer uitsupporters bij de klassieker? Ik denk dat iedereen het met me eens is dat de sfeer nog mooier is als die er ook zijn. Zoals bekend, iedereen zeikt op elkaar, bedreigen elkaar en het grotendeels van het ajax en feyenoord publiek kunnen elkaar niet uitstaan en kunnen alleen maar zich gedragen als debielen. Heb het dus niet over iedereen. Wel erg jammer, want nederland kent maar 2 volksclubs, namelijk ajax en feyenoord |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 15:18 schreef Loetje het volgende:[..] Zoals bekend, iedereen zeikt op elkaar, bedreigen elkaar en het grotendeels van het ajax en feyenoord publiek kunnen elkaar niet uitstaan en kunnen alleen maar zich gedragen als debielen. Heb het dus niet over iedereen. Wel erg jammer, want nederland kent maar 2 volksclubs, namelijk ajax en feyenoord Vergeet je ADO niet en op kleinere schaal Utrecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 15:18 schreef Loetje het volgende:[..] Zoals bekend, iedereen zeikt op elkaar, bedreigen elkaar en het grotendeels van het ajax en feyenoord publiek kunnen elkaar niet uitstaan en kunnen alleen maar zich gedragen als debielen. Heb het dus niet over iedereen. Wel erg jammer, want nederland kent maar 2 volksclubs, namelijk ajax en feyenoord Ik denk dat het merendeel elkaar juist niet naar het leven staat, kijk eens naar een gemiddeld kantoor, daar loopt vaak alles door elkaar, ook in grote vriendengroepen loopt men vaak door elkaar..
Het is juist iets van de fanatiekelingen en de mensen die vinden dat ze die hards zijn.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 13:50 schreef nora het volgende:Kom op man dan moeten alle spelers weer met een helm op voetballen,die sukkels gooien zelfs hun eigen spelers dingen voor hun kop daar zit toch niemand op te wachten. Da klopt maar wanneer komen er weer uitsupporters?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 januari 2013 door Ajacied 410 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 01:07 schreef Loetje het volgende:Lastig, een goed voetballende ploeg tegen een hecht collectief. Ajax moet het tempo hooghpuden en dan zal het me niet verbazen als het gewoon 4-0 wordt. Laat ajax het zwakke gedeelte ziem verwacht ik 1-1 Ben ik het wel mee eens...mocht Ajax echt goed zijn kan het wel eens 4-0 worden...maar ik zie het eerder 2-2 worden....Koeman doet het altijd goed tegen Ajax...in het verleden deed zijn ploeg het spel van Ajax vanaf de achterhoede ontregelen...denk wel die kakkerlakken doen het helemaal niet verkeerd...hebben zeer zeker een goede verdediging staan en Pelle scoort ook altijd en overal.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik vind 1-3 een passende eindstand.. |
|
|
|