|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wie niet springt, en wie niet springt die...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kan ik op rijmen.....oud wijf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wesley heb ik nog wel een filmpje van!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan hem niet afspelen Eide.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehe...........en ik moet de hond uitlaten.....pfff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt helemaal geen hond.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh.......blondie,heb een afspraakje geregeld voor je met Toivonen...veel plezier homo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 januari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik weet t niet,, slaat van de vaart weer toe? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Vernederen......... Simpel! 5-0! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Boks ouwe......x3=15 bier.........=hoofdpijn maandag,geeft niet.......AJAX CBS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 januari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had ik hier al gezegd dat het 1-2 wordt?
Het wordt 1-2. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bedoel je gele of rode kaarten.....voor de rest wat Joduh zegt 5-0....doelpunten hebben wij het over |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahahahahahahahahaahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahaha ... nee...................................... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je vervalt in herhaling vriend, nu al last van dementie?? :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bedoel je gele of rode kaarten.....voor de rest wat Joduh zegt 5-0....doelpunten hebben wij het over We denken in doelpunten. Wordt 1-2 winst.
Shit, van Boekel fluit???
Wordt het ook 1-2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In de Kuip kwamen jullie met hangen en wurgen tot 2-2 en toen was Ajax in minder goede doen. En dan gaat Ajax in eigen huis verliezen? Ik denk dat je wat optimistisch bent. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ooh had ik het al gezegd, sorry..d:-)
Ik hoorde dat Pellè mee doet, die 0-5 word een zekerheidje.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ooh had ik het al gezegd, sorry..d:-) Ik hoorde dat Pellè mee doet, die 0-5 word een zekerheidje.. Hahahahahaha, Jij bent zeker ook de bedenker van alle andere sprookjes van de Efteling....
of dus toch een vorm van dementie, je kortegeheugentermijn laat je echt in de steek en je kan alleen nog maar in een heel ver grijs verleden vroeten ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:49 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hahahahahaha, Jij bent zeker ook de bedenker van alle andere sprookjes van de Efteling.... of dus toch een vorm van dementie, je kortegeheugentermijn laat je echt in de steek en je kan alleen nog maar in een heel ver grijs verleden vroeten ;-) Gevolgen van THC-gebruik zijn mij bekend ja..d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ooh had ik het al gezegd, sorry..d:-) Ik hoorde dat Pellè mee doet, die 0-5 word een zekerheidje.. Druk geweest...???,iets te veel koolmonoxide binnen gekregen....ga ff wapperen op het strand.
5-0 seagull |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hoe langer ik er mee bezig ben, hoe minder ik er van begrijp |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik begrijp er sowieso geen hol van;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit in wiet.....doe ik niet aan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zeg ik.....ik ook niet,wordt er paranoide van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is je gegunt hoor,jij je wiet.....wij de 5-0,merk jij toch niks van |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop wel dat ze die kleine tuinkabouter op het middenveld van Feyenooid eindelijk is een paar flinke schouderduwtjes geven misschien wordt het meest irritante voetballertje van de Eredivisie eindelijk eens wakker en gaat hij weer gewoon voetballen en niet zo verschrikkelijk irritant zitten provoceren en zitten zeiken bij elk overtredinkje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2013 - 11:37 schreef nora het volgende:Ik hoop wel dat ze die kleine tuinkabouter op het middenveld van Feyenooid eindelijk is een paar flinke schouderduwtjes geven misschien wordt het meest irritante voetballertje van de Eredivisie eindelijk eens wakker en gaat hij weer gewoon voetballen en niet zo verschrikkelijk irritant zitten provoceren en zitten zeiken bij elk overtredinkje. Hoe vervelend ik het ook vindt, maar de eer van meest irritante voetballer op de velden gaat ook naar de lelijkste voetballer op de velden.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIemand irritanter dan Toivonen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja wel hoor....van Bommel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zowel van Bommel als Toivonen als ook die kutbelg daar krijgen van mij de eer... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: FABRICAGE!
De dugout ziet er namelijk niet meer zo uit! (jaja, zie ik maar even!)
Dugout tussen het publiek! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
is te moeilijk voor hem Eide....die snapt hij niet;-) |
|
|