|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 21:41 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik zeker ook, Ik denk ook dat we gewoon weer kampioen worden, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar als wij het niet redden, dan lieverd dat feyenoord het wordt, dan psv of twente!! ik vind jou ook wel lief hoor ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey gap, je had er duidelijk geen woorden voor, om maar niet te zeggen dat je sprakeloos bent. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Mijn weekend kan niet meer stuk ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja lekker he...die muiltjes blijven weer ff dicht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
toch ff nog naar studio 'Jack' voetbal kijken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik reageer op jou post,lees maar goed na,heb het vetgedrukt,maar je bent even goed lief hoor ;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Op je muil ja...;))) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zuster, hij doet het weer! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: ;)))...beetje genoten??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Snotje ??....goed snuiten man |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Dit was niet volgens mijn scenario. Totale offday met een paar enorme fouten. Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Daar heb ik de neus niet voor, lijkt me meer iets voor jou :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 22:57 schreef Vincent1970 het volgende:Dit was niet volgens mijn scenario. Totale offday met een paar enorme fouten. Gefeliciteerd. Dank je man....nu Weesp nog ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 22:57 schreef Vincent1970 het volgende:Dit was niet volgens mijn scenario. Totale offday met een paar enorme fouten. Gefeliciteerd. Thx...hoe is het verder?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....die zit bomvol |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Komt goed,,vandaag was afgelast dus dat houd je tegoed. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hier alles verder goed, iedereen leeft nog. Met jou? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Koud jonguh...gelukkig heb ik rum |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hoop dat je 3 weken koppijn hebt :-) Ik ga aan de oplader. Trusten eikels :-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik zit op een roze wolk jonguh... Mmm koppijn...hahahahaha..;)))) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: truste Bufnukkel.....hoop dat je een stroomstoring hebt en drie weken je muil houd ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord was slecht. dus terecht.doet pijn.maar het zei zo. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij hebben gewonnen.....maar ik heb ook pijn,van mijn vrouwtje,die is Feijenoorder,kreeg beuken.....the bitch ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wij hebben gewonnen.....maar ik heb ook pijn,van mijn vrouwtje,die is Feijenoorder,kreeg beuken.....the bitch ;-) Enne.... vond je het lekker? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik reageer op jou post,lees maar goed na,heb het vetgedrukt,maar je bent even goed lief hoor ;-) Dat zeg ik, mijn weekend kan niet meer stuk, nu helemaal niet meer ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben lam ouwe....voel er nix van,zie morgen de schade wel....alleen ze tyft maar op naar de logeerkamer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: feyenoord was slecht, omdat wij zo goed waren! Kijk naar ons positie spel, jullie werden soms van het kastje naar de muur gestuurd ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben lam ouwe....voel er nix van,zie morgen de schade wel....alleen ze tyft maar op naar de logeerkamer Laat ze zich dan niet troosten door jou? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha van de middenlijn naar de achterlijn...klinkt leuker Ron |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man.....tis een kakkie,weet niet waar het fout gegaan is...ben geen psych.....haar probleem,proost...hahahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man.....tis een kakkie,weet niet waar het fout gegaan is...ben geen psych.....haar probleem,proost...hahahahaha ik neem er ook nog een. op je gezondheid ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man.....tis een kakkie,weet niet waar het fout gegaan is...ben geen psych.....haar probleem,proost...hahahahaha Hoest nou ,halve haan.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfffff...binnen 5 minuten alweer 3 lellen gahad.....ze leest mee :-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoals ik al zei D. ben geen psych......praat Amsterdams ouwe,snap er geen hol van |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kunnen we beter aan jou vragen na afgelopen zaterdag.... .-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar het gaat goed,en met jou? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vrijdag schat....;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heb ik het een stuk makkelijker, die van mij geeft helemaal niets om voetbal |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Sorry, heb al een paar trppels op... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehe....ik gok op de i.....geintje ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Trappist mwah.....trappels moet ik aan mijn dochter denken;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
het is weer bedtijd. lekker dromen van sneeuw in de dichte ArenA.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik droom altijd van Dagobert Duck.....vandaar dat ik zo kut wakker word:-) Wel teruste man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
In gesprek met clubgenoot Brandon Tichem schreef de aanvaller: 'Van Rhijn is van mij, broer. Sowieso ga ik die man schudden, milkshake of zo.' Van Rhijn: "Ik heb dat gelezen, ja. Wat moet ik ervan zeggen. Ik heb geen milkshake gezien. Jammer, want die vind ik lekker. Misschien koop ik er straks nog eentje", besluit de Ajacied.
Fantastisch...typisch gevalletje, wie het laatst lacht lacht het best...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kleine masochist... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik vond beide ploegen slordig spelen... Feijenoord fysiek sterker, maar ajax compeseerde dat goed met bluf en durf... Daarna geduldig de fouten van feijenoord afgestraft.... Verdiende overwinning is mijn conclusie... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
was lekker mannen...oooh ja kakkies waar was pelle nou!!! winst was terecht dus geen gejank uit kakkietown aub... het was niks ,word niks ,het is niks...
het zijn maar kut kakkerlakken,kut kakkerlakken joduuh schaam je niet wees een echte ajacied, en zing dit anti kakkerlakken lied...
fijne week nog,wel eten he 010...haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: in de zak bij Toby en Niklas... :) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hopelijk wint feyenoord wel aankomende week van de tukkers.
Komt ons goed van pas en ik gun hun meer de 2de plek dat die tukkers of lamppekappen. Clubs die veel geld investeren in spelers maar niks winnen daar hou ik van:D. Gelukkig is ajax daarmee gestopt. Wanneer dringt het voorzitters nou door dat kopen geen zin heeft. zijn zo veel voorbeelden te noemen |
|
|
|