|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 23:16 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Klopt ik hekelde het beleid van Ajax, ben zo blij met de revolutie en kijk met een beetje geluk 2x kampioen, rust weergekeerd en we gaan nog mooie tijden beleven en ook financieel een stuk beter. Van Basten was een goede speler, maar hij moest nog een hoop leren. Ajax is geen AC Milaan van destijds. Ik hoop echt dat Frank nog minimaal 3 jaar blijft. Dat vind ik ook mooi, niemand, maar dan ook echt niemand neemt Frank iets kwalijk als hij weer eens veel punten verspeeld in het begin van het seizoen. Dat was ooit toch wel een anders. Ik weet het gap, heb alleen de neiging af en toe door te draven ;)
Als Ajax die tendens nu eens om dan draaien dan heeft het gewoon elke zomer structureel geld om vertrekkende spelers op te vangen, in plaats van dat er met de hand op knip creatief gezocht moet worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wij hebben gewonnen.....maar ik heb ook pijn,van mijn vrouwtje,die is Feijenoorder,kreeg beuken.....the bitch ;-) Doet ze goed..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 23:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] feyenoord was slecht, omdat wij zo goed waren! Kijk naar ons positie spel, jullie werden soms van het kastje naar de muur gestuurd ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan kan je wel een krat leegdrinken want gezond word Nenam nooit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het doet echt pijn bij jou, he vriend? jullie worden gewoon weer 2e achter ons ajax ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tweede zou al een hele prestatie zijn voor ons..!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat gaat jullie echt wel lukken!!! jullie winnen van twente, psv en vitesse. Let maar op mijn woorden. Jullie gaan echt voor de voorronde CL!! En wij worden gewoon kampioen***+2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee helemaal geen slechte deals Remco...hoor je mij niet zeggen...maar over een aantal jaren straks niet lopen verkondigen dat onze jeugdopleiding zo goed is als alleen de aangekochte jeugd doorbreekt... Dat is een onderdeel van de opleiding, maar volgens mij komen jongens als Vermeer, van Rhijn, Veltman, Blind, Dijks, Babel en nog een aantal echt uit de opleiding, en komen er nog wel meer jongens aan, ik maak me daar niet zo druk om. Uiteindelijk gaat het om het eerste elftal. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 23:41 schreef Eide het volgende:[..] Ik weet het gap, heb alleen de neiging af en toe door te draven ;) Als Ajax die tendens nu eens om dan draaien dan heeft het gewoon elke zomer structureel geld om vertrekkende spelers op te vangen, in plaats van dat er met de hand op knip creatief gezocht moet worden. Daar ben ik het helemaal mee eens. Als er geen jeugd is, dan moet je wel en dan is het fijn om niet te hoven bezuinigen of creatieve ellende op te zoeken... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Whahahaha mafkees, maar gelijk heb je wel ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 13:19 schreef RenatoBos het volgende:Tweede zou al een hele prestatie zijn voor ons..!!! [/quote Door de jeugdigheid zijn jullie iets te wisselvallig, maar jullie spelen beter dan Twente of Vitesse. PSV daar snap ik niets van. Denk dat aan het eind van de rit jullie kampioen of 2de worden en dat eerste klinkt misschien raar, maar kan zomaar gebeuren. KOeman doet het goed daar en Ajax krijgt straks nog die EL wedstrijden. Twente wordt niets dit jaar en PSV???? geen idee waar zij mee bezig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 23:35 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Daar ben ik het helemaal mee eens. Als er geen jeugd is, dan moet je wel en dan is het fijn om niet te hoven bezuinigen of creatieve ellende op te zoeken... Jeugd is goed en heel belangrijk. Maar je komt gewoon in situaties waar je het gewoon even niet hebt vanuit de jeugd. Denk aan de spitspositie. Volgens mij was Kluivert de laatste goede spits uit eigen opleiding... En dan moet je dus toch de knip trekken.
Transfers zullen we altijd houden, maar ze moeten de uitzondering worden in plaats van de regel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 23:40 schreef Ajax we love you het volgende:quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 13:19 schreef RenatoBos het volgende:Tweede zou al een hele prestatie zijn voor ons..!!! [/quote Door de jeugdigheid zijn jullie iets te wisselvallig, maar jullie spelen beter dan Twente of Vitesse. PSV daar snap ik niets van. Denk dat aan het eind van de rit jullie kampioen of 2de worden en dat eerste klinkt misschien raar, maar kan zomaar gebeuren. KOeman doet het goed daar en Ajax krijgt straks nog die EL wedstrijden. Twente wordt niets dit jaar en PSV???? geen idee waar zij mee bezig zijn. PSV heeft totaal geen lange termijn visie wat jullie en wij wel hebben, wat een mooiere prestatie is als je kampioen word dan een kampioenschap kopen.. Feyenoord heeft een 5-jaren plan opgesteld om weer structureel bij de top te behoren en we liggen al voor op schema.. Tuurlijk roep ik ook dat Feyenoord kampioen word maar of het reëel is......Europees halen is de doelstelling alles meer is mooier.. Ik denk dat aan het einde van het seizoen de traditionele top drie weer de lijst aanvoeren, in welke volgorde....(?)....we zullen zien, denk dat jullie het worden, hoop het niet d:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 00:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] PSV heeft totaal geen lange termijn visie wat jullie en wij wel hebben, wat een mooiere prestatie is als je kampioen word dan een kampioenschap kopen.. Feyenoord heeft een 5-jaren plan opgesteld om weer structureel bij de top te behoren en we liggen al voor op schema.. Tuurlijk roep ik ook dat Feyenoord kampioen word maar of het reëel is......Europees halen is de doelstelling alles meer is mooier.. Ik denk dat aan het einde van het seizoen de traditionele top drie weer de lijst aanvoeren, in welke volgorde....(?)....we zullen zien, denk dat jullie het worden, hoop het niet d:-) Ik zeg dat wij kampioen worden en jullie 2e, maar als wij het niet redden, hoop ik dat jullie het worden, alleen al op basis van het feit waarop jouw cluppie zich weer boven in nesteld en niet psv of twente. Wie heb jij dan liever als 2e indien jullie kampioen worden?
Ajax en feyenoord zijn natuurlijk wel de nestor van het Nederlandse voetbal! Daar doet de goed periode van psv in de 80's helemaal niets aan af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 09:05 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik zeg dat wij kampioen worden en jullie 2e, maar als wij het niet redden, hoop ik dat jullie het worden, alleen al op basis van het feit waarop jouw cluppie zich weer boven in nesteld en niet psv of twente. Wie heb jij dan liever als 2e indien jullie kampioen worden? Ajax en feyenoord zijn natuurlijk wel de nestor van het Nederlandse voetbal! Daar doet de goed periode van psv in de 80's helemaal niets aan af. Feyenoord het kampioenschap gunnen.. Pffffffff |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 09:05 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ajax en feyenoord zijn natuurlijk wel de nestor van het Nederlandse voetbal! Daar doet de goed periode van psv in de 80's helemaal niets aan af. PSV heeft zijn successen altijd te danken gehad aan een goed inkoopbeleid. Het PSV van de jaren 80 bestond uit Ajax spelers die door de Eindhovenaren waren weggelokt uit Amsterdam. Ook het PSV van het eerste decennium van deze eeuw was groots door aankopen/geleende spelers.
Dat is dus altijd de basis geweest van PSV. De jeugd heeft er nooit een rol van betekenis gespeeld. PSV is alleen boven z'n stand gaan leven en dat leidt nu tot een neipende situatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Yep!! Liever dan psv of twente. btw: feyenoord was de eerste nederlandse club die de europacup 1 wist te winnen, Ik was toen een jaar of 10. Daarna deden wij het nog eventjes over door 3x de europacup 1 achter elkaar te winnnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Misschien leuk om te zien: bron:www.voetbalstats.nl
een overzicht van alle Nederlandse clubs en hun europacup ervaringen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Feyenoord is geweest mannen...Feyenoord niet groter maken dan ze al zijn..op naar het volgend topic...de volgend pot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal met Ronald eens.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 13:40 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Yep!! Liever dan psv of twente. btw: feyenoord was de eerste nederlandse club die de europacup 1 wist te winnen, Ik was toen een jaar of 10. Daarna deden wij het nog eventjes over door 3x de europacup 1 achter elkaar te winnnen. oke, interessant..
zie dan liever Twente kampioen worden als PSV maar geen kampioen wordt. en Feyenoord sowieso niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik gun het helemaal niemand anders dan Ajax om kampioen te worden. Maar mocht Ajax dan onverhoopt geen kampioen worden zie ik toch liever feyenoord of AZ met veel eigen jeugd kampioen worden dan een bijeengebracht zooitje uit Eindhoven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik gun het helemaal niemand anders dan Ajax...of NAC... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik denk dat PSV serieus gaat afhaken in het Nederlandse voetbal. Ze hadden idd een geweldig inkoopbeleid, maar dat was nog in de periode dat ze de beste spelers uit Brazilie konden laten overkomen, of elders in Europa spelers konden plukken. Dat bestaat nu niet meer en de PSV opleiding is nu ook niet hoopgevend. Ze hebben de boot gemist in mijn ogen. Ik denk desieus dat de aankomende 10 jaar Ajax en Feijenoord weer de dienst gaan uitmaken. Als Ajax het niet wordt, dan gun ik het Feijenoord wel. Als het maar geen PSV of Vitesse is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 09:05 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik zeg dat wij kampioen worden en jullie 2e, maar als wij het niet redden, hoop ik dat jullie het worden, alleen al op basis van het feit waarop jouw cluppie zich weer boven in nesteld en niet psv of twente. Wie heb jij dan liever als 2e indien jullie kampioen worden? Ajax en feyenoord zijn natuurlijk wel de nestor van het Nederlandse voetbal! Daar doet de goed periode van psv in de 80's helemaal niets aan af. Je moet me geen woorden in de mond leggen maat d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) De goeie hangen we apart op jos.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2013 - 19:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] oke, interessant.. zie dan liever Twente kampioen worden als PSV maar geen kampioen wordt. en Feyenoord sowieso niet. Jij komt bij de rest dus..d:-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Liever douchen dan hangen bos.
En dat rijmt haha:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord heeft vanaf morgen een nieuwe hoofdsponsor. Tot het eind van dit seizoen wordt ASR vervangen door Diergaarde Blijdorp. De verzekeringsmaatschappij stelt haar plek op het shirt beschikbaar voor de dierentuin omdat Blijdorp wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dit meldt ASR in een persbericht.
'De kern van verzekeren is mensen en instanties ondersteunen door daadwerkelijk iets te doen. We geven ons sponsorpodium daarom met vol overtuiging aan Blijdorp, één van de mooiste dierentuinen van Europa, aldus Bob Stehmann, directeur Marketing van ASR.
Naast de sponsoring heeft de verzekeringsmaatschappij ook een reclamecampagne voor Diergaarde Blijdorp ontwikkeld, met in de hoofdrol Giovanni van Bronckhorst. De actie wordt morgen, voorafgaand aan het duel tussen Feyenoord en FC Twente, gelanceerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahahaha, zelfs ASR is de ploeg zat, vinden het maar een stel mannetjes in apenpakken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een goed doel steunen ok, ala Barca met Unicef, maar dit?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan jij wel lezen meneer R Keppeltje, waar staat dat ASR de ploeg zat is..????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is toch wel duidelijk toch?? Ze zien er zelf niks meer in op het shirt te staan, al die apen hebben meer gemeen met de dierentuin, daarom staat dat er dadelijk op.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] Is toch wel duidelijk toch?? Ze zien er zelf niks meer in op het shirt te staan, al die apen hebben meer gemeen met de dierentuin, daarom staat dat er dadelijk op.. Dan heb jij het toch verkeerd gelezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tussen de regels door lezen kerel.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Misschien moet je even erbij vertellen in welk staatsblad het staat ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja als je dat doet remco dan krijg je dus van die rare conclusies net als die van jouw..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij bent er ooit mee begonnen toen ik nog in de zalmteelt zat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 18:30 schreef remco k het volgende:Feyenoord heeft vanaf morgen een nieuwe hoofdsponsor. Tot het eind van dit seizoen wordt ASR vervangen door Diergaarde Blijdorp. De verzekeringsmaatschappij stelt haar plek op het shirt beschikbaar voor de dierentuin omdat Blijdorp wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dit meldt ASR in een persbericht. 'De kern van verzekeren is mensen en instanties ondersteunen door daadwerkelijk iets te doen. We geven ons sponsorpodium daarom met vol overtuiging aan Blijdorp, één van de mooiste dierentuinen van Europa, aldus Bob Stehmann, directeur Marketing van ASR. Naast de sponsoring heeft de verzekeringsmaatschappij ook een reclamecampagne voor Diergaarde Blijdorp ontwikkeld, met in de hoofdrol Giovanni van Bronckhorst. De actie wordt morgen, voorafgaand aan het duel tussen Feyenoord en FC Twente, gelanceerd. [ afbeelding ] Wie is dat konijn naast die olifant...kgg kgg kgg...;))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Oehoehoe...kort lontje..??? Got some sand in ur vagina...;))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) Zo praat je niet over mijn held..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Olli jou held....??
wel tandjes poetsen straks!!! |
|
|