|
|
Aartus
|
|
|
Goh is vincent er ook weer.Op dat kakkerlakkenforum zijn wij Twente niet welkom..Wat doe je hier dan???Pleur dan ook op naar je eigen forum..Ik hoop dat je flink op je broek krijgt..Eerst tegen ajax en dan tegen Fc Twente..Misschien zing je dan een toontje lager.Op t Feyenooit forum heb je de bek groot genoeg.Blijf dan nu ook op je eigen forum.Daar waar andere supporters niet welkom zijn.Hypocriet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Haatzaaier dat je er bent. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 01:58 schreef Aartus het volgende:Goh is vincent er ook weer.Op dat kakkerlakkenforum zijn wij Twente niet welkom..Wat doe je hier dan???Pleur dan ook op naar je eigen forum..Ik hoop dat je flink op je broek krijgt..Eerst tegen ajax en dan tegen Fc Twente..Misschien zing je dan een toontje lager.Op t Feyenooit forum heb je de bek groot genoeg.Blijf dan nu ook op je eigen forum.Daar waar andere supporters niet welkom zijn.Hypocriet.. +31 |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
1-5 zou natuurlijk mooier zijn.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: alsof jullie een kans maken in de ArenA.... ben benieuwd of je je hiernog durft te laten zien na de wedstrijd.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 13:03 schreef NatjosFC het volgende:[..] alsof jullie een kans maken in de ArenA.... ben benieuwd of je je hiernog durft te laten zien na de wedstrijd.... Natuurlijk maken wij grote kans in de aRENa, zou niet weten waarom niet? En wees gerust, je ziet me echt wel als jullie door een scheidsrechterlijke dwaling eventueel zouden kunnen winnen ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 januari 2013 - 17:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het merendeel elkaar juist niet naar het leven staat, kijk eens naar een gemiddeld kantoor, daar loopt vaak alles door elkaar, ook in grote vriendengroepen loopt men vaak door elkaar.. Het is juist iets van de fanatiekelingen en de mensen die vinden dat ze die hards zijn.. Die verziekem het ook. Kijk f en toe hoe het er aan toe gaat. Bij nederlands elftal ziyten we als schijnheilige debielen bij mekaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is bedtijd voor hele kleine en zielige kinderen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Oogjes dicht en snaveltje toe, slaap lekker:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 13:44 schreef Loetje het volgende:[..] Die verziekem het ook. Kijk f en toe hoe het er aan toe gaat. Bij nederlands elftal ziyten we als schijnheilige debielen bij mekaar Hoezo scheinheilig?? Veel van de mensen hebben gewoon oprecht geen problemen met elkaar, ik namelijk ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 13:29 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Natuurlijk maken wij grote kans in de aRENa, zou niet weten waarom niet? En wees gerust, je ziet me echt wel als jullie door een scheidsrechterlijke dwaling eventueel zouden kunnen winnen ;-) Waarom wel dan?? Hoezo "GROTE KANS" ??? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ajax wil altijd graag druk zetten en op de helft van de tegenstander spelen, vooral in eigen huis. Tegen dit Feyenoord is dat een groot risico met snelle buitenspelers en een Pelle in bloedvorm. Verdediging van Feyenoord staat als een huis. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 13:29 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Natuurlijk maken wij grote kans in de aRENa, zou niet weten waarom niet? En wees gerust, je ziet me echt wel als jullie door een scheidsrechterlijke dwaling eventueel zouden kunnen winnen ;-) Feyenooit heeft het meeste geluk met dwalingen van de scheidsrechter... Schwalbe Guidetti, Rood Moisander.... haha triest hoor, anders hadden jullie geen punt gepakt thuis tegen Ajax afgelopen 2 jaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 14:10 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ajax wil altijd graag druk zetten en op de helft van de tegenstander spelen, vooral in eigen huis. Tegen dit Feyenoord is dat een groot risico met snelle buitenspelers en een Pelle in bloedvorm. Verdediging van Feyenoord staat als een huis. Feyenoord wil juist zelf voetballen en is geen counterploeg.. En ajax heeft tegen PSV en TWente aangetoond heel goed met tegenstanders om te kunnen gaan als Feyenoord. Dus nogmaals de vraag.. Op basis waarvan een hele grote kans?? Uiteraard maken jullie kans, maar doe nou niet alsof jullie favoriet zijn, want dat is zeker niet zo. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 15:12 schreef remco k het volgende:[..] Feyenoord wil juist zelf voetballen en is geen counterploeg.. En ajax heeft tegen PSV en TWente aangetoond heel goed met tegenstanders om te kunnen gaan als Feyenoord. Dus nogmaals de vraag.. Op basis waarvan een hele grote kans?? Uiteraard maken jullie kans, maar doe nou niet alsof jullie favoriet zijn, want dat is zeker niet zo. Ik hoef m'n kinderen ook niet alles 2 x uit te leggen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: We zijn bijna 2 jaar verder historicus ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En toch snap je het niet als ik het twee keer doe. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Heerlijk een gefrustreerde supporter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2013 door Ajacied 410 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, animatiejufje :-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ?????? Hij een tukker liever niet zeg.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maak je niet zo druk Aart.....wat heb ik je nou gezegd!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
We gaan ze gewoon ouderwets vernederen......zoals het hoort man! We zingen met jantje: het zijn maar KUT KAKKERLAKKEN KUTKAKKERLAKKEN |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 14:10 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ajax wil altijd graag druk zetten en op de helft van de tegenstander spelen, vooral in eigen huis. Tegen dit Feyenoord is dat een groot risico met snelle buitenspelers en een Pelle in bloedvorm. Verdediging van Feyenoord staat als een huis. Whahahaha mongool!!!! Het Verstand van een spermacel heb je man ..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Communicatief kom je nogal slap over, of snap je woorden met meer dan 3 lettergrepen niet? |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Ik kan wel goed rekenen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Reken er dan maar niet op.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 14:01 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo scheinheilig?? Veel van de mensen hebben gewoon oprecht geen problemen met elkaar, ik namelijk ook niet.. Ik ook niet, veel ook wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 20:57 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Communicatief kom je nogal slap over, of snap je woorden met meer dan 3 lettergrepen niet? Bek houde tegen joduh vieze wrattenkop. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Relax man, ik ben te gast en gedraag me netjes.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij hebt een flinke corrigerende tik nodig |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zeker voor de eerste keer dat je je netjes gedraagt.. Was op t feijenoord topic wel anders.Of ben je dat vergeten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die van jou wel dan potvis? Mierenneuker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Een potvis heeft meer hersencellen hoor..Geleerd op school bij biologie...dus overschat m nu niet...Die Vincent...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Joduhhhhhh joduhhhhh joduhhhh jet zijn maaar kut kakkerlakkuhhhh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 02:32 schreef Aartus het volgende:[..] Een potvis heeft meer hersencellen hoor..Geleerd op school bij biologie...dus overschat m nu niet...Die Vincent... Het zal vast wel haha. Misselijk teringventje is het |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: stomp um op zijn neus dan! :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zou het zo doen als het kon. Vraag maar aan nenam hoe ik ben |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: tja, wat niet kan is nog nooit gebeurt... << schrijf je gebeur(t)(d) met een 't' of een 'd' of 'dt'? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 16:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja, wat niet kan is nog nooit gebeurt... << schrijf je gebeur(t)(d) met een 't' of een 'd' of 'dt'? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
NatjosFC