|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 01:58 schreef Aartus het volgende:Goh is vincent er ook weer.Op dat kakkerlakkenforum zijn wij Twente niet welkom..Wat doe je hier dan???Pleur dan ook op naar je eigen forum..Ik hoop dat je flink op je broek krijgt..Eerst tegen ajax en dan tegen Fc Twente..Misschien zing je dan een toontje lager.Op t Feyenooit forum heb je de bek groot genoeg.Blijf dan nu ook op je eigen forum.Daar waar andere supporters niet welkom zijn.Hypocriet.. Hypocriet dat ben jij, walgelijk hoe jij je de laatste tijd manifesteert. Tukkers hmmmmmm dat zijn de moffen en de joden tegelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik scoor er ook drie tegen jullie
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hypocriet dat ben jij, walgelijk hoe jij je de laatste tijd manifesteert. Tukkers hmmmmmm dat zijn de moffen en de joden tegelijk.. Vandaar dat hij hier komt uithuilen. Mof en jood tegelijk, ik zou een intercity opzoeken.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hypocriet dat ben jij, walgelijk hoe jij je de laatste tijd manifesteert. Tukkers hmmmmmm dat zijn de moffen en de joden tegelijk.. Nee ik moet me door die vincent laten uitmaken voor rotte vis.En mag vervolgens niets terugzeggen...Ja das lekker.Dus wel uitdelen en niet incasseren?????Wel erg snel op jullie teentjes getrapt..En dat ik een mof ben heb ik nu al duizend keer gehoord... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:27 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Vandaar dat hij hier komt uithuilen. Mof en jood tegelijk, ik zou een intercity opzoeken.. Ja daar kun je op wachten he..Dan komt hij er gelijk achteraan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet ik de posts van je allemaal quoten waarin je lyrisch as over Feyenoorders en nu is het ineens een kakkerlakkenforum en is het ineens feyenooit..man wat kan jij likken en je eigen te kijk zetten zeg.. En jullie is generaliseren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Dit heeft niets met feijenoord te maken of welke club dan ook..Maar met enkele personen van jullie forum..Om even een paar dingen te noemen..Rot op kut mof naar je eigen forum..Kut boer.Kuttukkers..Neuk dat duitsche schwein..Ja en daar mag je dan niet op reageren????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:39 schreef Aartus het volgende:Dit heeft niets met feijenoord te maken of welke club dan ook..Maar met enkele personen van jullie forum..Om even een paar dingen te noemen..Rot op kut mof naar je eigen forum..Kut boer.Kuttukkers..Neuk dat duitsche schwein..Ja en daar mag je dan niet op reageren????? Tuurlijk wel, dat zeg ik niet. Ik sta er niet van te kijken hoor als ze mij hier een kutkakkerlak noemen of dat ik mijn eigen zus moet neuken..dat heb je als je op een ander forum komt.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nederlands scoorde ik altijd een onvoldoende voor, gij taalpurist..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Grappig dat op een AJAX-forum fans van andere clubs ruzie met elkaar maken. Jongens jullie zijn te gast hier hahahahaha |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Precies, Aart gedraag je! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:39 schreef Aartus het volgende:Dit heeft niets met feijenoord te maken of welke club dan ook..Maar met enkele personen van jullie forum..Om even een paar dingen te noemen..Rot op kut mof naar je eigen forum..Kut boer.Kuttukkers..Neuk dat duitsche schwein..Ja en daar mag je dan niet op reageren????? Je moet je ook niet zo druk maken...
Iedereen die op het Headliner-forum zit die gaat wel eens op bezoek bij elkaars clubforum en zoals Bos al aangaf , krijg je ook de gekste dingen nr je hoofd geslingerd.. Mr dat gaat heen en weer en het is incasseren en uitdelen.. Soms scheld je mekaar verrot en soms gaat het een tijd goed. Mr als jij op en het ene forum klaagt over een club en daarna andersom dan moet je niet raar opkijken dat je daarop afgerekend word.. En wen er maar aan want er zijn meer Joduh en Kakkerlakken dan Boeren en Tukkers/Moffen/Duitsers.. Dus bestel wat kloten en niet zo snel op je pik getrapt zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, Oldtimers uit de kast halen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:27 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Vandaar dat hij hier komt uithuilen. Mof en jood tegelijk, ik zou een intercity opzoeken.. Zou je AUB gewoon normaal willen doen met he verwijzingen naar de WO2.. En niet gaan roepen dat het niet zo is aangezien het gewoon duidelijk is. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Even dollen met Natjos..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Zou je AUB gewoon normaal willen doen met he verwijzingen naar de WO2.. En niet gaan roepen dat het niet zo is aangezien het gewoon duidelijk is. Dat maak jij er van, of wil je er graag van maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: JOOD MOF EN INTERCITY... volgens mij duidelijk zat, bovendien ben je de hele tijd al aan het stoken, kan me herinneren dat je er flink op los ging toen er een paar Ajacieden bij jullie aan het kutten waren..
En nee dat wil ik er niet graag van maken, volgens mij heeft het namelijk al ellende zat gebracht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die is toch uit de tijd dat we het EK wonnen in 88 of heb ik dat nou mis?? |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Sinds wanneer ben je kakkerlak? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 19:03 schreef remco k het volgende:[..] JOOD MOF EN INTERCITY... volgens mij duidelijk zat, bovendien ben je de hele tijd al aan het stoken, kan me herinneren dat je er flink op los ging toen er een paar Ajacieden bij jullie aan het kutten waren.. En nee dat wil ik er niet graag van maken, volgens mij heeft het namelijk al ellende zat gebracht.. Een intercity om er voor te gaan liggen, slimmerd... Ga er geen dingen van maken die niet van toepassing zijn, dat is eng.. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: O, ja zo ken ik je weer, een psver die al 5 jaar afgaat in de arena. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:27 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Vandaar dat hij hier komt uithuilen. Mof en jood tegelijk, ik zou een intercity opzoeken.. Ik zal hem opzoeken, spring jij er dan voor? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 17:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk wel, dat zeg ik niet. Ik sta er niet van te kijken hoor als ze mij hier een kutkakkerlak noemen of dat ik mijn eigen zus moet neuken..dat heb je als je op een ander forum komt.. Pik, het is ook altijd gezeik he.
Stuur trouwens ff foto van dr via whatsapp haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Voel je je versterkt nu? Gek he, ik mag alle feyenoorders behalve the menace, lijkt wel alsof we een nieuwe menace hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik mag D wel. Hij deelt uit maar kan prima incasseren. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik mag niemand die geen jood is...... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 19:32 schreef Loetje het volgende:[..] Voel je je versterkt nu? Gek he, ik mag alle feyenoorders behalve the menace, lijkt wel alsof we een nieuwe menace hebben Je moet wat gaan doen met je mensenkennis man. Opfriscursus volgen bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Rellllllllluuuhhhh.....shit ik kan maar niet kiezen wie ik ff aan zal pakken |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Das in jou geval helemaal niet verkeerd... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb geen wazzap voorlopig maatje..
Hierzo..
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gister gedaan, dit is het resultaat rotkop!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wij gaan morgen rellen gap, weer blauwe armpies. Nu wel jij en J samen tegen mij he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: MIJ..MIJ..MIJ bedoel je toch hè.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: aaa je kent me zus al.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey grootbek....je weet dat J er morgen niet is |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Schavuit! (anders komen er weer klachten) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan wij samen. mag R ook meedoen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga een leven zoeken met je aidsbulten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nou en of. Had je al paar x geappt maar daarom reageerde je dus niet |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Overspannen janksnavel;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Toevallig niet. Alleen me janksnavel doet pijn. Jij valt wel overspannen of niet varkenspijper? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Held..d:-)
Klopt, krijg whatsapp niet geüpdatet ook niet als ik hem opnieuw installeer.. |
|
|