|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik zal niet doorvertellen dat renato in snavels handeld whahaha. De grootste snavel is tie zelf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Links-rechts-links-rechts-links-rechts.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zou ze zelf de camera hebben geplaatst, en dan stukje opnemen en checken of het goed in beeld was? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 23:08 schreef Vincent1970 het volgende:Zou ze zelf de camera hebben geplaatst, en dan stukje opnemen en checken of het goed in beeld was? Had ik het maar mogen filmen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je kan der beter naaien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat film ik ook..!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dan kan ik het niet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: is t van erik lasche en van picornie ook al vergoed!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: No problemo toch.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ach ja je zult er maar bij staan...Dat een van je vrienden word vermoord.door een feijnoorder.met een mes natuuurlijk.Krijgt ook nog een podium op tv.Want Die mongool van andre heil word nog steeds vereerd als held..Op facebook gevonden.Vak p weet precies waar ie woont,maar ze hoeven niet meer met m af te rekenen.De natuur doet z.n werk...nooit zal ik dit vergeten.Heil moordenaar... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Kijk op you tube tegen de polen scheten ze in hun broek.Die polen gaan voor niemand aan de kant..Zeker niet voor die feijnenoorders.Zou die held van heil weet je wel die moordenaar er ook bij geweest zijn.En die kut moordenaar van picornie..Ik dacht t niet.Ik ben nu eenmaal van een generatie die dat heeft meegemaakt..Vinden die feijenoorders t gek dat m,n haat nu weer komt bovendrijven.Nou ik niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mag aannemen dat je dronken bent want dit zijn geen uitlatingen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ha ha laat mij erbuiten er wordt zeker niet gemept:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sneu figuur ben je.... deze onderwerpen liggen heel gevoelig.... waarom ga je in een topic over deze wedstrijd als tukker dit juist aanhalen? je bent op onrust uit, internetheld! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Uiteraard niet, maar je mag wel meedoen |
|
|
|
|
jordike253
|
|
|
quote: Droevig man dat je dit erbijhaalt maar ja een tukker is niet de aller slimste ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik stel gewoon voor kappen mey ruzie in dit topic, laten we hierin op onze eigen forums discusseren en in andere topics mekaar afzeiken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 11:20 schreef FR-Roel het volgende:[..] sneu figuur ben je.... deze onderwerpen liggen heel gevoelig.... waarom ga je in een topic over deze wedstrijd als tukker dit juist aanhalen? je bent op onrust uit, internetheld! Ach..ja de tweede wereldoorlog er steeds bij halen ligt niet gevoelig he??Op onrust uit???kijk even terug op dit topic waar t begon..Ik was gister de hele dag niet op dit topic geweest..Kijk gister avond en zie overal m,n naam terug.Kutmof en dat ik maar een intercity moest uitzoeken om voor te springen..Wie zijn hier nu de internet helden...Zo laat ik t hier maar bij laten.. t word van kwaad tot erger.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 12:47 schreef jordike253 het volgende:[..] Droevig man dat je dit erbijhaalt maar ja een tukker is niet de aller slimste ;) Laat ik hier maar niets op zeggen... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 12:53 schreef Loetje het volgende:Ik stel gewoon voor kappen mey ruzie in dit topic, laten we hierin op onze eigen forums discusseren en in andere topics mekaar afzeiken Lijkt me een goed idee...Hier komen we toch niet uit... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga nou niet de heilige uithangen, jij haalt steeds de oorlog erbij, niet te vergeten over een aantal gebeurtenissen in het voetbalhooligan wereldje hier in Nederland..wat wil je daar mee bereiken nog meer onrust op het forum..jij bent diegene die tracht haat te zaaien op deze manier man..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 14:34 schreef Aartus het volgende:[..] Ach..ja de tweede wereldoorlog er steeds bij halen ligt niet gevoelig he??Op onrust uit???kijk even terug op dit topic waar t begon..Ik was gister de hele dag niet op dit topic geweest..Kijk gister avond en zie overal m,n naam terug.Kutmof en dat ik maar een intercity moest uitzoeken om voor te springen..Wie zijn hier nu de internet helden...Zo laat ik t hier maar bij laten.. t word van kwaad tot erger.. dat zeg ik, je bent een onruststoker. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ben ik ook.....op een andere manier hoop ik |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Laten we het over de uitslag hebben .Ik hoop dat mijn club wint . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik niet.....AJAX CBS |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehe......wat Renato altijd zegt.....5-0 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Blijf hopen lul...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jordike253
|
|
|
quote: Zou ik ook niet doen... |
|
|
|
|
Stan van der Kreeft
|
|
|
2-0, word een moeilijke pot maar toch een overwinning ;) |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Laat hem maar lullen, op 21 Januari is ie hier niet meer te bekennen. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Zo Joduh jij reageerd scherp .hebbie op school gezeten . Doe effe normaal joh .de grootste poel des verderfs mag smeken om een gelijkspel . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:22 schreef broer van Ted het volgende:Zo Joduh jij reageerd scherp .hebbie op school gezeten . Doe effe normaal joh .de grootste poel des verderfs mag smeken om een gelijkspel . Ga jij je schaamhaar scheren met een heggeschaar, misschien kan Ted dat doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: We zeggen allemaal wel eens dingen waar we spijt van hebben.....weet ik alles van,heb het ook gedaan. Gewoon overal een bak zand over,Aart is geen slecht mens......laat het gewoon hierbij,niemand wordt hier wijzer van.
tukker ,duitser,kakkie,jood,snavel,boer,lampekap..............pffffff ik wordt in mijn eigen huis jood of snavel genoemd,en weet je......slaap er geen minuut minder om,het boeit me geen reet.
Wel vind ik dat je bepaalde dingen uit het hooligan verleden(jullie weten wat ik bedoel)moet laten rusten,zoals de slachtoffers ook rusten in vrede. Is iets waar geen een voetbal fan trots op is.
Ik laat het hierbij,hoop dat het verstand weer de overhand gaat nemen en niet de frustraties en emoties
Hahahahaha dominee Nenam heeft gesproken....ugh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] We zeggen allemaal wel eens dingen waar we spijt van hebben.....weet ik alles van,heb het ook gedaan. Gewoon overal een bak zand over,Aart is geen slecht mens......laat het gewoon hierbij,niemand wordt hier wijzer van. tukker ,duitser,kakkie,jood,snavel,boer,lampekap..............pffffff ik wordt in mijn eigen huis jood of snavel genoemd,en weet je......slaap er geen minuut minder om,het boeit me geen reet. Wel vind ik dat je bepaalde dingen uit het hooligan verleden(jullie weten wat ik bedoel)moet laten rusten,zoals de slachtoffers ook rusten in vrede. Is iets waar geen een voetbal fan trots op is. Ik laat het hierbij,hoop dat het verstand weer de overhand gaat nemen en niet de frustraties en emoties Hahahahaha dominee Nenam heeft gesproken....ugh +10000 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:22 schreef broer van Ted het volgende:Zo Joduh jij reageerd scherp .hebbie op school gezeten . Doe effe normaal joh .de grootste poel des verderfs mag smeken om een gelijkspel . Dit is dan weer jammer......tis dat ik vrij relaxt ben,maar jij speelt weer op de man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mensenkennis heb jij niet echt, jij heet zeker Wesley.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] We zeggen allemaal wel eens dingen waar we spijt van hebben.....weet ik alles van,heb het ook gedaan. Gewoon overal een bak zand over,Aart is geen slecht mens......laat het gewoon hierbij,niemand wordt hier wijzer van. tukker ,duitser,kakkie,jood,snavel,boer,lampekap..............pffffff ik wordt in mijn eigen huis jood of snavel genoemd,en weet je......slaap er geen minuut minder om,het boeit me geen reet. Wel vind ik dat je bepaalde dingen uit het hooligan verleden(jullie weten wat ik bedoel)moet laten rusten,zoals de slachtoffers ook rusten in vrede. Is iets waar geen een voetbal fan trots op is. Ik laat het hierbij,hoop dat het verstand weer de overhand gaat nemen en niet de frustraties en emoties Hahahahaha dominee Nenam heeft gesproken....ugh Amen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL