|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al kreeg ik geld bij..d:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lukt het je zelf niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vandaar..verders laten rusten en de 21ste ff mijn kop laten zien toch..?(ongeacht het resultaat, om mee aan te geven dat ie mij niet kent).. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk niet windkracht 3 en die gast waait weg maat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Plaats zat....ze noemen mij ook wel st pieter |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klootzak.....maar dat wist je!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vandaar..verders laten rusten en de 21ste ff mijn kop laten zien toch..?(ongeacht het resultaat, om mee aan te geven dat ie mij niet kent).. Precies pik. Is ook zwak van hem. Maar sfeer wordt er zo kut van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat klopt, liet net een scheet, windkwacht 2, hij ligt nu door de raam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toch wel zo'n spetterpoepje hè, ventje zag al zo bleek namelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij heeft n mooi kleurtje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap ik, is niet mijn bedoeling.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha scheet ze er allemaal naar buiten hiero......oja mijn biertje staat op de vensterbank is nu een graad of 22.....iemand interesse?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Weet ik maat. Verwijt je niks. Hou van je pik. Net als can die lamlul naast me |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Hahahaha scheet ze er allemaal naar buiten hiero......oja mijn biertje staat op de vensterbank is nu een graad of 22.....iemand interesse?? Man de plee trilt mee als jij schijt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is niet wederzijds.....nogmaals gratis op te halen,past net in een aanhanger |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ehm doe dit even prive ja ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oke, moet ik nu zeggen dat ik.ook van jou hou? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Schop me eruit dan whahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor hem is dit prive.....braboér, kan je ze niet wijs maken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Optieffe lullo.....maar ook dat begrijp je niet.....pfffff wordt een lange avond. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zoals ik jou ook nooit niks wijs kan maken. Je stinkt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geef ratje een knuffel van me d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezellige boel in Drunen d:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Optieffe lullo.....maar ook dat begrijp je niet.....pfffff wordt een lange avond. Nog meer bier, merk je er niks van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jup, onzin praten op 3cm van mekaar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: NIET.....ik mis er twee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lul niet d:-))))) je delft nu al het onderspit..d:-))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ria wordt er depressief van |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Noem dat maar gezellig :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ga terug naar Weesp...doei |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En dan is de volgende stap dat je m'n koelkast leeg vreet zeker.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Je komt de deur toch niet uit haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je hebt het al geraden, ook je kasten trouwens |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Bronnie
|
|
|
Die koekenbakkers konden gisteren niet eens winnen van AGOVV dus 5-0 lijkt me redelijker als 2-2! Lekker intimideren daar met de vernieuwde Ajaxsfeer in het stadion en de ruim 53 duizend supporters min de stoeltjes van die kakkies natuurlijk. Alleen maar goed dat ze weer mogen komen dat komt de sfeer ook weer ten goede in onze kolkende Arena (moet iedereen tenminste blijven zingen om geen tokkiegeluiden te horen). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel, dit is je kans meiss..!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Spuit ff als je hebt doorgetrokken man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kakkies winnen nie in apeldoorn...met niks man....apeldoorn is pro ajax(zoals het hoort) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je kat word ook zwanger.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahahahahaaaaa.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 21:12 schreef Bronnie het volgende:Die koekenbakkers konden gisteren niet eens winnen van AGOVV dus 5-0 lijkt me redelijker als 2-2! Lekker intimideren daar met de vernieuwde Ajaxsfeer in het stadion en de ruim 53 duizend supporters min de stoeltjes van die kakkies natuurlijk. Alleen maar goed dat ze weer mogen komen dat komt de sfeer ook weer ten goede in onze kolkende Arena (moet iedereen tenminste blijven zingen om geen tokkiegeluiden te horen). Tyf jij ff op |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 21:12 schreef Bronnie het volgende:Die koekenbakkers konden gisteren niet eens winnen van AGOVV dus 5-0 lijkt me redelijker als 2-2! Lekker intimideren daar met de vernieuwde Ajaxsfeer in het stadion en de ruim 53 duizend supporters min de stoeltjes van die kakkies natuurlijk. Alleen maar goed dat ze weer mogen komen dat komt de sfeer ook weer ten goede in onze kolkende Arena (moet iedereen tenminste blijven zingen om geen tokkiegeluiden te horen). Intimideren met André Rieu op de middenstip en 50000 mensjes ritmisch met een vlaggetje zwaaien....wauw |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 21:15 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Intimideren met André Rieu op de middenstip en 50000 mensjes ritmisch met een vlaggetje zwaaien....wauw wie ben jij dan? |
|
|
|