|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En het is zelfs een kater.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 21:15 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Intimideren met André Rieu op de middenstip en 50000 mensjes ritmisch met een vlaggetje zwaaien....wauw Kicken man....Bono had geen tijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zou ik ook zeggen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom??.....jullie hebben Lee toch....gadverdamme,heb het toch neer gezet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 21:15 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Intimideren met André Rieu op de middenstip en 50000 mensjes ritmisch met een vlaggetje zwaaien....wauw Kut is dat he. We wilden een paar jaar geleden Osdorp Posse - Origineels Amsterdams vooraf, toen er ook nog fans uit rotjeknor mochten komen. Werd afgeblazen omdat het te provocerend zou zijn.
Daarom:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hè wat jammer toch, kan hem niet openen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je wil het niet openen lullo :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je wil het niet openen lul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Te koop papagaai....pfffffffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ben echt benieuwd en probeer van alles, echt waar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering help. Wie verlost mij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering help....wie verlost mij van die gozer |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nou, als jullie mekaar helpen, hebben we een win-win-win situatie.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij hebben de sluipschuttersd:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey joduh noemt jouw een pisnicht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ja en is gelijk weggerend ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Was je erbij????zo niet? Piss off......... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij bent iets teveel met pis bezig...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Viel het je ook op..de rugridderT.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Alleen bij jouw naam al...... 010....Vincent ....... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Als je het uit gaat leggen, wordt de grap niet leuker denk ik? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Heb je hem ook weer..... Meneertje no life......aandacht tekort weer?? Geen vrouw zeker ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ik wil het je wel vertellen hoor? Je zal er vast trots op zijn........ |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 22:18 schreef joduh het volgende:[..] Heb je hem ook weer..... Meneertje no life......aandacht tekort weer?? Geen vrouw zeker ? Wat moet ik met een vrouw als wij het zo gezellig hebben..?? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ah vandaar die burp... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Laat maar..... Ik weet genoeg Hahaha no life dus.........sta er ook niet raar van te kijken hoor kafmees, ik had al zo'n idee bij jou..... Joh, neem 5 tientjes mee en laat je ff lekker afzuigen door zo,n tandeloze aan de keileweg ofzo..... Heb je nog enig gevoel dat je van nut ben..... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 22:36 schreef joduh het volgende:[..] Laat maar..... Ik weet genoeg Hahaha no life dus.........sta er ook niet raar van te kijken hoor kafmees, ik had al zo'n idee bij jou..... Joh, neem 5 tientjes mee en laat je ff lekker afzuigen door zo,n tandeloze aan de keileweg ofzo..... Heb je nog enig gevoel dat je van nut ben..... Vraag je zoveel? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Voor jou doe ik het voor niks.........,daten?? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En dan kom je zeker weer in dat rokje en die blonde pruik... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Wat jij lekker vindt ............. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dat kan jij niet betalen ;-) |
|
|
|
|
ajax****
|
|
|
Heey jongens ik ben hier nieuw naja beetje nieuw ik las altijd met genoegen jullie berichtjes, En ik hoop als jullie het goed vinden gaa ik ook meer pooste . Maar mijn allereerste berichtje wil ik goed afsluiten met een 2-1 winst gewoon heerlijk spannend en tot in de laatste minuutjes lekker op het puntje van je stoel 2-1 ♡ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ok. Ben wel klaar met jou eigenlijk nu.... Tot ziens...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 22:46 schreef ajax**** het volgende:Heey jongens ik ben hier nieuw naja beetje nieuw ik las altijd met genoegen jullie berichtjes, En ik hoop als jullie het goed vinden gaa ik ook meer pooste . Maar mijn allereerste berichtje wil ik goed afsluiten met een 2-1 winst gewoon heerlijk spannend en tot in de laatste minuutjes lekker op het puntje van je stoel 2-1 ♡ Elke ajacied mag meer posten!!!!!! Ik hoop eigenlijk dat het na 5 min al 4-0 staat man! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hasta luego gozer ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joduh gaat weer naar zijn slaapkamertje, ti's weer 'bedtijd' hè..
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Lachen met jou.... Koning vrijgezel! |
|
|