|
|
joduh
|
|
|
Vertel eens. Renatootje? Ff serieus ok? Hoe komt het dat je geen vrouwtje heb??? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Of wordt ik nou te intiem???? Of ben je een leuk filmpje aan het zoeken als antwoord???? Of typ je telkens en dan delete je weer????? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben oerlelijk, weeg bijna 200 kg, welke vrouw wilt mij nou.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 22:59 schreef joduh het volgende:Of wordt ik nou te intiem???? Of ben je een leuk filmpje aan het zoeken als antwoord???? Of typ je telkens en dan delete je weer????? Nope.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
leuk! joduh is er weer!!! alles goed apeldoornert? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja leuk hè, vind het zo'n topgozerT.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik ook, altijd in voor een goed gesprek, gaat ook nooit zomaar weg! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig man....ik ook:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joooooduhhhhh....joooooooduhhhhhhhhh//Held |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is het zo warm..??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist, een ekte ekte wannabee..!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb jij die ene foto nog? je weet vast meteen welke ik bedoel? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: lul.....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neeeeeeeeeeeeee....5-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Feyenoord speelt uit maat..!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
ajax is overtuigend geweeest in alle toppers dit jaar behalve vitesse thuis dus ik denk wel dat we gaan winnen ookal heeft feyenoord ook echt toptalenten vooral achterin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 00:42 schreef 3sterren het volgende:ajax is overtuigend geweeest in alle toppers dit jaar behalve vitesse thuis dus ik denk wel dat we gaan winnen ookal heeft feyenoord ook echt toptalenten vooral achterin Feyenoord in de toppers niet echt, maar de flow is nu goed.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken vinnie
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom zet je mijn foto nou op het forum..??
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe....sorry man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik vriend,hebben samen een hoop mee gemaakt.....door dik en dun.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Da jij die foto van je vriend maakt vind ik goed, maar als je hier wat zegt zeg wat zinnigs of flikker op. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Is dit jullie eigen site ?? een soort prive site zijn jullie kinderen van Santegoed ? of zijn jullie gek op plaatjes ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 januari 2013 - 18:33 schreef Ajacied 410 het volgende:[..] Da jij die foto van je vriend maakt vind ik goed, maar als je hier wat zegt zeg wat zinnigs of flikker op. Okay het word 0-5..!!!! |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 januari 2013 - 18:33 schreef Ajacied 410 het volgende:[..] Da jij die foto van je vriend maakt vind ik goed, maar als je hier wat zegt zeg wat zinnigs of flikker op. Moet er ineens iets zinnigs gezegd worden? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Maar goed ik zal beginnen
3-4;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 22:36 schreef soccer het volgende:[..] Moet er ineens iets zinnigs gezegd worden? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Maar goed ik zal beginnen 3-4;-) Is niet zinnig ouwe |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: oke iets anders dan.
Ik ga zaterdag stappen in Den Bosch. Eten bij de stip drinken bij mijn tante. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn vrouwtje is zaterdag jarig......anders had ik een biertje met je gedronken |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Maak er een mooie dag van rare vent en verwen die dame ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Muisje is ziek ouwe.....hebben alles afgeblazen,de verjaardag gaat niet niet door |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dat is balen gozer, dat wordt extra verwennen dus... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh....blijf aan de gang.....en ik dan? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik heb je een bakkie koffie aangeboden maar dan ben jij weer niet op de thuisbasis ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En daar baal ik nog steeds van.....maak het wel goed met je |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heb net een weddenschap gewonnen dus ben in de winning-mood. Mochten jullie op gelukkige en onverdiende wijze winnen, dan krijg je van mij een kratje pils. Uiteraard ga ik ervan uit dat Feyenoord op gepaste en overtuigende wijze wint en dan krijg ik een kratje pils van jou... Deal? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 23:30 schreef Vincent1970 het volgende:Heb net een weddenschap gewonnen dus ben in de winning-mood. Mochten jullie op gelukkige en onverdiende wijze winnen, dan krijg je van mij een kratje pils. Uiteraard ga ik ervan uit dat Feyenoord op gepaste en overtuigende wijze wint en dan krijg ik een kratje pils van jou... Deal? Heb ik gelezen ja van Stylz......ga er een schepje bovenop gooien,wij winnen op zijn Renato's.....5-0,mochten jullie winnen dan krijg jij van mij 8 flessen boven het ij bier,maar die gaan wel dezelfde avond leeg....DEAL |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heb ik gelezen ja van Stylz......ga er een schepje bovenop gooien,wij winnen op zijn Renato's.....5-0,mochten jullie winnen dan krijg jij van mij 8 flessen boven het ij bier,maar die gaan wel dezelfde avond leeg....DEAL Afgesproken.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
5-0 Tfoe! Ik weet niet wat jij gerookt hebt maar het is goed spul als ik zie hoe slap jij zit te lullen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij winnen toch.....met 5-0....maar goed ook maat want anders ben je als een balletje
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 23:48 schreef Vincent1970 het volgende:5-0 Tfoe! Ik weet niet wat jij gerookt hebt maar het is goed spul als ik zie hoe slap jij zit te lullen ;-) Apehaar....beste wat er is;-) |
|
|
|