|
|
Vincent1970
|
|
|
Steek je kop maar in het zand .. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik moet naar bed....heb mijn benen om de poten van de eiken tafel geslagen,en die staat nu voor de trap naar boven......ik moet loslaten,anders is alleen mijn scalp boven..........Grrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Man, je bent welkom om de bestelling af te leveren ;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik moet naar bed....heb mijn benen om de poten van de eiken tafel geslagen,en die staat nu voor de trap naar boven......ik moet loslaten,anders is alleen mijn scalp boven..........Grrrrrrrrrrrrrrrrr Oogjes dicht en snaveltje toe, slaap lekker gozer ;-) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Helaas boys toch weer Pelle in de laatste 3 minuten. groeten sim |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja lekker makkelijk.......opperdoes op mijn tomtom.....sta ik in de fabrieken van Aviko,schiet niet op ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: who the fuck is pelle...bollenstreek?? groeten Nenam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja lekker makkelijk.......opperdoes op mijn tomtom.....sta ik in de fabrieken van Aviko,schiet niet op ouwe Typ het maar in en je komt er vanzelf, maar wel geinig dat je ervan uit gaat dat jij mag leveren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 januari 2013 - 23:59 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Typ het maar in en je komt er vanzelf, maar wel geinig dat je ervan uit gaat dat jij mag leveren... Dacht het niet vriend....weet je hoe duur die flessen zijn....ben gewoon zeker van mijn zaak....... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dacht het niet vriend....weet je hoe duur die flessen zijn....ben gewoon zeker van mijn zaak....... 8 flessen zag ik staan, ga maar sparen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Blufpoker.....ben ik goed in......maar ff serieus,Ajax wint.....net als Weesp |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ga naar boven mijn scalp erop lijmen.....spreek je man |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hahaha sweet dreams, ook voor straks ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat krijg ik..????
Wens Ria beterschap van me maat..!!!! |
|
|
|
|
Hetlegioen
|
|
|
Het is gewoon erg lastig voor een ploeg die speelt met passie en die gewend is voor echte supporters te spelen om in zo'n sfeerloos stadion te spelen. Ajax zal dus wel winnen....de ajaxtoeschouwers hoeven dus niet eerder weg..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: een Amsterdammertje voor in je voortuin X X X
Zal ik doen ouwe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 20:16 schreef Hetlegioen het volgende:Het is gewoon erg lastig voor een ploeg die speelt met passie en die gewend is voor echte supporters te spelen om in zo'n sfeerloos stadion te spelen. Ajax zal dus wel winnen....de ajaxtoeschouwers hoeven dus niet eerder weg..... Stoere eerste post lambal....en nog wel bij ons,ik heb een vermoede wie jij bent |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 20:16 schreef Hetlegioen het volgende:Het is gewoon erg lastig voor een ploeg die speelt met passie en die gewend is voor echte supporters te spelen om in zo'n sfeerloos stadion te spelen. Ajax zal dus wel winnen....de ajaxtoeschouwers hoeven dus niet eerder weg..... Feyenoord speelt uit, aan je post gezien was je dat vergeten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 20:16 schreef Hetlegioen het volgende:Het is gewoon erg lastig voor een ploeg die speelt met passie en die gewend is voor echte supporters te spelen om in zo'n sfeerloos stadion te spelen. Ajax zal dus wel winnen....de ajaxtoeschouwers hoeven dus niet eerder weg..... Haha, wat een arrogantie, en tegelijkerijd ook meteen indekken. En ook en passant nog even toegeven dat je ploeg niet om kan gaan met andere omstandigheden. Schitterend hoe jij je club zo even te kakken zet.
Calimero hoedjes bij de uitgang, de groeten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan hebben wij geen deal..d:-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha was een inkoppertje ouwe....je bent niet scherp meer |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Je hebt gewoon geen trek om de halve slijterij leeg te kopen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die staat hier al...proost |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Proost, ik zit aan een koude Jupiler, eerlijk gewonnen van Stylzz.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik aan een gulpener.....maar dat brengt mijn vrouwtje in verwarring.....heb een broek met knopen aan....hahahahahaha |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik aan een gulpener.....maar dat brengt mijn vrouwtje in verwarring.....heb een broek met knopen aan....hahahahahaha Je meissie is ziek remember, en laat die meid op een fatsoenlijke manier jarig worden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 23:22 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Je meissie is ziek remember, en laat die meid op een fatsoenlijke manier jarig worden ;-) ja doe ik ook......in plaats van 8-0,winnen wij met 5-0.......god wat ben ik toch een lieverd....:-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zo te zien heb jij die halve slijterij al in je zitten.... Enneh, je hoeft maar een uurtje te rijden om die 8 flessen af te leveren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 23:36 schreef Vincent1970 het volgende:Zo te zien heb jij die halve slijterij al in je zitten.... Enneh, je hoeft maar een uurtje te rijden om die 8 flessen af te leveren.. Jij ziet helemaal niets ouwe....mijn cam staat uit,en doe er maar anderhalf uur bij vriend....zit nu in Drunen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 23:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij ziet helemaal niets ouwe....mijn cam staat uit,en doe er maar anderhalf uur bij vriend....zit nu in Drunen Brabant evacueren..!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van de vaart zet de toon...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wordt druk op de damestribune,,, HELDEN> |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom denk je dat we een vrouwen team hebben opgericht -.-' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Allemaal in elkaar slaan die hoeren.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat wordt druk in amsterdom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rellen op de Wallen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan ik me niet voorstellen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan ik hier n pannekoek bestellen? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Marco zit in Friesland:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee alleen matzes.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: gereserveerd op een verse kampioenschaal, die in tegenstelling tot die van jullie niet van de vorige eeuw is! hahaha.... losers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2013 - 01:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] gereserveerd op een verse kampioenschaal, die in tegenstelling tot die van jullie niet van de vorige eeuw is! hahaha.... losers.. Successupportert.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: pffff, zeg jij.. je club huldigen bij een 2e plaats.... |
|
|
|