|
|
sevillana
|
|
|
Wat denken we er van? Ik persoonlijk denk aan 2-3 . . |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe kon je niet wachten Sev, beginnen de kriebels al..d:-))
0-5..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Raakt een keer tijd dat we daar een keer gaan winnen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eindigt in mineur. Zo'n Babovic wedstrijd. 3-1 |
|
|
|
|
piet
|
|
|
verwacht er niet veel van. denk 2-0 voor hunnie! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou ja, een week is zo voorbij hè, dus een paar weken duurt niet veel langer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lekker optimistisch ben je, Stylzz |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en nog zo één, why? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee.
Ook geen reden toe. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eerste wedstrijd in het nieuwe jaar! Loopt altijd uit op een zeperd van Feyenoord helaas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen voorspelling. Heb er ook niet veel geloof in. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
We spelen beter vaak beter uit dan thuis tegen hun, ik denk idd 2-3! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zonder na te denken en met dat enorme feyenoord hart van mij zeg ik 1-3 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet ben gelukkig met 1_1,maar ik hoop een overwinning natuurlijk |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen. Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten.
Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
ik hoop ook een mooie overwinning 1-2 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 10:11 schreef morkanne het volgende:Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen. Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten. Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van. Volwassen zijn is A.Niet reageren op een Topic b.Respecteren dat iemand anders denkt als jij. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je weet intussen wel dat ik jouw mening niet echt serieus neem hè |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 10:11 schreef morkanne het volgende:Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen. Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten. Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van. en wat is jouw bouwjaar dan wel? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het gaat over en weer de een roept joden joden,de andere neemt een Israelische vlag mee om uit te dagen kortom hier is geen oplossing voor.gewoon beter kijken wie er een stadion verbod heeft,en strenger optreden tegen geweld,en die spreekkoren'ach schelden doet geen pijn,en achter joden joden zit geen antisemitische gedachten.Alleen de politiek wil scoren.laat ze eerst maar eens de kerken en moskeeen aanpakken waar echt haat wordt gepredikt.020 welkom in de kuip en dan niet gaan huilen als er ietsgeroepen wordt |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Het gaat over en weer ja, maar een betere wereld begint bij jezelf. Kom op, houd het netjes en toon respect voor de tegenstander, ook al mag je ze niet. Juist door dit soort dingen blijven de problemen tussen Feyenoord en Ajax in stand. Rivaliteit mag, maar blijf sportief en houd respect. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar we'll er teven kunnen als je als geuzennaam joden hebt dat er iets geroepen kan worden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
on the record; sinds wanneer is "neusjes" eigenlijk een scheldwoord? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinds poepen schijten is geworden en wippen neuken |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies! Ik vind dat je het erg netjes geformuleerd hebt! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wij gaan gewoon winnen daar! 1-3!!! Joden krijge een pakslaag!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 10:11 schreef morkanne het volgende:Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen. Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten. Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van. Kinderen die denken dat dit normaal gedrag is zijn al door talloos andere aardse zaken verpest. Ik vind neusjes ook een slecht voorbeeld. Vieze teringclub met Wesley-IQ past beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 10:11 schreef morkanne het volgende:Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen. Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten. Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van. Kom vanonder je tegel man, in welke tijd leef jij dan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 13:39 schreef feyenoord!!! het volgende:Het gaat over en weer ja, maar een betere wereld begint bij jezelf. Kom op, houd het netjes en toon respect voor de tegenstander, ook al mag je ze niet. Juist door dit soort dingen blijven de problemen tussen Feyenoord en Ajax in stand. Rivaliteit mag, maar blijf sportief en houd respect. Respect..??? Voor die joden NEVER..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 15:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kinderen die denken dat dit normaal gedrag is zijn al door talloos andere aardse zaken verpest. Ik vind neusjes ook een slecht voorbeeld. Vieze teringclub met Wesley-IQ past beter. Maar wat wat zegt U nu broedert..?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2012 - 10:11 schreef morkanne het volgende:Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen. Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten. Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van. Grafjoden - Feyenoord 1-3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Wie het eerst scoort gaat de wedstrijd winnen! Ik hoop op een penalty in de eerste 3 minuten voor feyenoord en dan mag lexie het weer doen!! best prettig zo'n penalty killer. Ook daar is weer een kracht van dit sneaky feyenoord die dit jaar toch echt kampioen gaat worden...
Ik zeg: volgende wedstrijd in de kuip luidkeels en iedereen KAMPIOENEN KAMPIOENEN schreeuwen van die banken... komt helemaal goed! Positieveling dat ik ben, haha!! ;p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft zijn laatste penalty gemist |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben we die ook weer gehad. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, oh, oh, . . . Leon toch! ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat dan weer wel, . . maar ja, dat werd toen weer rechtgezet door Janmaat |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als een penalty van Immers erin gaat is dat, naar mijn mening, pure mazzel. Hij weet zelf nauwelijks wat ie doet, heeft er dit seizoen 2 gemist en een aantal zwaar belabberd ingeschoten. Laat Vilhena ze maar nemen, die is zo vast als een huis en er zit altijd een gedachte achter.
Edit: en ik zou tevreden zijn met een puntje: 1-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 08:22 schreef Alexmem het volgende:Als een penalty van Immers erin gaat is dat, naar mijn mening, pure mazzel. Hij weet zelf nauwelijks wat ie doet, heeft er dit seizoen 2 gemist en een aantal zwaar belabberd ingeschoten. Laat Vilhena ze maar nemen, die is zo vast als een huis en er zit altijd een gedachte achter. Edit: en ik zou tevreden zijn met een puntje: 1-1. Haha.onzin |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ik ook niks aan doen dat jij niet realistisch kan redeneren ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dit is nu net JUIST EEN VAN DE SUPPORTERS die het verpesten voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 09:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dit is nu net JUIST EEN VAN DE SUPPORTERS die het verpesten voor de goedwillende en fatsoenlijke supporters +1 Helemaal mee eens. Heb het al eens eerder gezegd, maar een betere wereld begint bij jezelf. En als jij, Renato al geen respect kunt hebben voor de tegenstander, dan ben jij in feite één van de mensen die het verpest. Sorry, maar zonder een tegenstander zou je de wedstrijd niet eens hebben. Ik ben geen fan van Ajax, in tegendeel, ik mag de club ook niet echt, maar ik zal altijd respect voor andere clubs houden.
Kom op mensen, laten we het sportief en volwassen houden en ophouden met die benamingen van 020, neusjes en joden e.d. Houd respect en heb het gewoon over Ajax. Beslist gebeurt het andersom ook, maar dat is nog geen reden om je maar tot eenzelfde gedrag te laten verleiden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De man 3 gezichten heeft gesproken. Deze keer draaide hij de linkerzijde voor,ook wel gezicht B genoemd.. B is het gezicht van de fatsoenrakker... A. is het gezicht van de verontwaardiging die dan overslaat als zijnde internet hooli! Tja dan houden we gezicht C nog over.. C is het gezicht van zelfbevrediging,digitaal wel te verstaan. Als hij gezicht tentoon spreid ,dan doet hij zich voor als rijke weldoener die veel voor zijn club en medemens over heeft... 750.000 € daar draait l zijn hand niet voor om.. Maar let op hij kan binnen de minuut overschakelen van A naar B of C |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 12:38 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] +1 Helemaal mee eens. Heb het al eens eerder gezegd, maar een betere wereld begint bij jezelf. En als jij, Renato al geen respect kunt hebben voor de tegenstander, dan ben jij in feite één van de mensen die het verpest. Sorry, maar zonder een tegenstander zou je de wedstrijd niet eens hebben. Ik ben geen fan van Ajax, in tegendeel, ik mag de club ook niet echt, maar ik zal altijd respect voor andere clubs houden. Kom op mensen, laten we het sportief en volwassen houden en ophouden met die benamingen van 020, neusjes en joden e.d. Houd respect en heb het gewoon over Ajax. Beslist gebeurt het andersom ook, maar dat is nog geen reden om je maar tot eenzelfde gedrag te laten verleiden. Mag je het mee eens zijn heb ik ook totaal geen moiete mee. Ik heb zeker wel respect voor andere voetbalclubs maar hey schiet mij maar af omdat ik geen respect voor NEUZEN heb.. Ze noemen zichzelf joden en niemand die daar over klaagt, maar als ik het woord in mijn mond neemt word ik door jouw in een bepaalde groep gestopt, vreemde gedachte van je, zat je hiervoor op het Libelle forum ofzo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|