|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hugh hoezo heb jij een foto van Wim zijn lul ..? |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Even weg gehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Leonidas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Deels terecht, je bent er veel te weinig.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Denk het niet. Past niet in zo'n klein bestand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Een dappere poging om een afbeelding te plaatsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Leonidas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je bovenstaande post quote kun je daarin zien hoe je plaatjes kan posten.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Je hebt gelijk. Ik ga m'n best doen om weer wat vaker aanwezig te zijn. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Bedankt, wat doe ik fout? |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar zo bedoel ik het niet..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je die post met het plaatje gequote Leonidas?
Duidelijker kan het niet.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dan doe ik m'n best om er weer af en toe te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijg jouw niet gek he..d:-) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Helaas snap ik er geen zak van. Ik ben niet echt handig met dit soort dingen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je begint met [img], vervolgens kopieer je een plaatje en plak je tegen [img] aan, geen spatie ertussen, vervolgens plak je daar achter aan [/img] ook weer geen spatie ertussen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
[img]afbeelding043.jpg[/img] |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Je kopieert dus de link van het plaatje dat je wil posten. Dan doe je rechtermuisknop plakken. Dan zie je de link. Dat zit je helemaal vooraan in de link dit woordje : [img]
Dan ga je naar het einde van de link en daar zet je : [/img] neer.
Dus stel dat dit een plaatjes link is [img]blablablabla[/img] |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En zo hoort het..!
Kijk je al uit naar het feestje van het weekend, moet ik je middels whatsapp op de hoogte houden..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat zijn we toch een behulpzaam forum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als plakken niet lukt...
spuiten en slikken! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Renato Bos. Waarom post je dat plaatje van die 1-4 niet bij de neusjes? Dat is lachen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga maar lachen dan..d:-) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: [img] en [/img]
En niet img en /img..
We zijn er bijna d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
stuur maar n pb voor de bestelling....:) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2013 - 18:57 schreef Wim2 het volgende:[..] Je kopieert dus de link van het plaatje dat je wil posten. Dan doe je rechtermuisknop plakken. Dan zie je de link. Dat zit je helemaal vooraan in de link dit woordje : [img] Dan ga je naar het einde van de link en daar zet je : [/img] neer. Dus stel dat dit een plaatjes link is [img]blablablabla[/img] Kleine toevoeging erbij dat je dan niet specifiek de URL in je adresbalk moet kopiƫren, vooral niet als je de foto van Facebook haalt.
Eerst met rechtermuisknop op de afbeelding zelf klikken, daar staat 'Afbeeldings-URL kopiƫren'. Die tussen [img] en [/img] zetten, dan ben je er. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2013 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] En zo hoort het..! Kijk je al uit naar het feestje van het weekend, moet ik je middels whatsapp op de hoogte houden..? Ja is wel goed. Whatsapp reageert bij mij bijna altijd en VI wil nog wel eens moeilijk doen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Hoe lang zou je dan buitenspel staan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2013 - 19:11 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ja is wel goed. Whatsapp reageert bij mij bijna altijd en VI wil nog wel eens moeilijk doen. Zal het doen.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Verder heb ik wel zin in het weekend. Gewoon van vrijdagmiddag tot maandagmorgen niet meer hoeven (lees: mogen) autorijden!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2013 - 19:55 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Verder heb ik wel zin in het weekend. Gewoon van vrijdagmiddag tot maandagmorgen niet meer hoeven (lees: mogen) autorijden!!!! Lekker man, gun je een topweekend in beide opzichten.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze moeten die vaders acuut castreren (of niet rich d:-)) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
waarom heeft een douchekop elf gaatjes? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Een jood heeft maar tien vingers.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
aha, leuk raadseltjes....heb er ook 1...Wie zijn de beste roeiers van de wereld? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|