|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet slim. De branie is we leuk hoor maar beter laat je je voeten spreken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet slim zeg maar gerust dom..d:-( |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Getuigt wel van zelfvertrouwen maar hij kan het beter laten zien morgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Natuurlijk had zijn "mattie" die wattsapp conversatie ook onder zijn pet moeten houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman beslist zondag over meespelen Schaken en Immers
Pas zondag zal blijken of Lex Immers en Ruben Schaken kunnen aantreden in De Klassieker op bezoek bij Ajaks. De twee offensieve krachten lieten zaterdag de afsluitende partijvorm op de training van Feyenoord aan zich voorbij gaan. Schaken is op de weg terug na een dubbele liesoperatie, terwijlImmers op het trainingskamp in Marbella hamstringklachten opliep. Beiden trainden deze week al wel mee.
Schaken en Immers lieten de partijvorm voor wat het was, maar deden daarvoor wel mee aan de warming-up en het positiespel. Trainer Ronald Koeman zal pas op de wedstrijddag de knoop doorhakken over de beschikbaarheid van de twee. In tegenstelling tot Immers en Schaken is het van Sekou Cissé (enkel), Terence Kongolo (knie) en Wesley Verhoek (bovenbeen) al wel zeker dat zij het duel met aartsrivaal Ajaks moeten missen. BRON: vi.nl |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
haha, Koeman weet natuurlijk allang dat ze meespelen... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wel een beetje overdreven, zeg toch gewoon wel of niet spelen het is al zoveel deze week gezegd en geshreven over deze klassieker waarom dit er ook nog bij, het wordt toch jammer genoeg weer 2-2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
allebei zou ik zeker niet doen en anass zeker opstellen.op 10 of"rechts"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maar als immers en schaken gewoon beiden fit zijn dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan niet. altijd zeer risicovol.. en al was t zo,ik zou voor anass gaan deze! wedstrijd.(liefst op 10)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 13:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een kinderachtige reactie vraagt om een kinderachtige reactie! (Inderdaad een beetje sneu van jou) . . . . maar kunnen we iets anders van jou verwachten dan ? ? ? er borrelt ook niet echt veel origineels op in dat koppie van je hè? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Pfffff kunnen we iet een leeftijdsgrens instellen voor dit forum, beneden de zestien niet welkom, dan hebben we van L geen last meer.. strak plan! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 18:31 schreef van geil het volgende:[..] kan niet. altijd zeer risicovol.. en al was t zo,ik zou voor anass gaan deze! wedstrijd.(liefst op 10) maar immers is 'fitter' dan schaken en immers kan geen rechtsbuiten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: zal immers niet op rechtsbuiten staan!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha,,,jij pakt m wel..:) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Allemaal veel succes morgen, als ik in beeld kom dat zwaai ik wel even vanuit de CIRCUS tent |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 16:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat erom dat we winnen... Pellè kan mooi Fernandez bedienen in de counter want je denk toch niet dat we gaan heersen? De enige manier om onder de druk vandaan te komen morgen is met de counter en dus met een goed aanspeelpunf vanaf het middenveld... We moeten juist wel gaan heersen. Afjagen die gasten, niet in hun spel laten komen. Feyenoord heeft geen team om achterover te gaan leunen. Heb al vaak genoeg gezien (ADO, Groningen, Twente) dat ze zich dan vér terug laten dringen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer in de skybox met Doutzen ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Godverredomme, die bode zit ook in elke stadion te wippen. Ouwe womanizer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar waarom alles op de topic zeggen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis vast een heeeeel bekende meneer. Ik hou het op Louis... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijzondere Feyenoord-goals in Amsterdom
Feyenoord hervat zondag de competitie met een uitwedstrijd bij Ajaks. De ploeg van trainer Ronald Koeman gaat op bezoek in de Amsterdom aRENa met het doel om de aartsrivaal te passeren op de ranglijst. De Klassieker blijft in vele opzichten een bijzonder duel. Zo ook voor drie hoofdrolspelers uit het Feyenoord-verleden.
Peter Houtman Op 1 februari 1984 speelden Feyenoord en Ajaks de honderdste Klassieker in de geschiedenis. In het bekertoernooi gingen de Rotterdammers op bezoek in Amsterdom. De wedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel. Feyenoord verzuimde het duel te beslissen waarna Frank Rijkaard in de tweede helft de eindstand bepaalde. Namens de bezoekers waren Peter Houtman en Ruud Gullit trefzeker. Het doelpunt van Houtman geldt nog altijd als één van de mooiste treffers in een Klassieker.
De spits maakte een schitterende omhaal en meent nog precies te weten wat er op dat moment in zijn hoofd omging. 'Die bal kwam eraan en ik dacht: "Wat moet ik ermee? Weg ermee!" Toen gingen er ineens mensen om mij heen juichen,' zegt Houtman gekscherend. 'Je gaat van tevoren niet verzinnen hoe je zo'n bal gaat nemen. Op dat moment beslis je wat de beste oplossing is. Het is één van de meest aansprekende goals in mijn carrière. Vooral omdat het tegen de aartsrivaal was.'
Mike Obiku Tijdens de halve finale van de toenmalige Amstel Cup maakte Mike Obiku zich op 8 maart 1995 onsterfelijk bij de supporters van Feyenoord. In het Olympisch stadion van Amsterdom hielden Ajaks en Feyenoord elkaar na negentig minuten in evenwicht: 1-1. De hoofdstedelingen waren in dat jaar onverslaanbaar en sleepten zelfs de Champions League in de wacht. In de verlenging schoot Obiku zijn team echter op miraculeuze wijze naar de finale van het nationale bekertoernooi. 'Het was een lange bal. Frank Rijkaard en Frons de Hoer botsten tegen elkaar en ik stond daar tussenin. Vervolgens was ik los en kwam ik één tegen één te staan met Edwin van der Sar. Ik voelde dat die bal binnen moest gaan en dat ging hij ook,' vertelt Obiku. 'Toen ik in Nederland kwam wist ik niet wat de Klassieker inhield. Het is Rotterdam tegen Amsterdom. Na dat doelpunt wist ik precies hoe dat voelt voor Het Legioen. Je wilt in zo'n wedstrijd alles geven en proberen te winnen.'
Jon Dahl Tomasson Vele mensen die Feyenoord een warm hart toedragen zullen de Klassieker die plaatsvond op 13 mei 2001 eveneens niet vergeten. Op die dag zorgde de formatie van voormalig trainer Bert van Marwijk voor de eerste competitiezege van Feyenoord in de Amsterdom aRENa: 3-4. David Connolly had met twee doelpunten een groot aandeel in de overwinning, maar de treffer van Jon Dahl Tomasson blijft wellicht het meest nauwkeurig op het netvlies van de Rotterdamse supporters staan. 'Dat was een heerlijk doelpunt natuurlijk. Ik ging vanaf de middenlijn alleen af op de keeper en zei tegen mijn ploeggenoten: "Kom je mee? Dan gaan we feest vieren en zal ik de bal spelen!" Ik speelde natuurlijk niet de bal en scoorde gewoon. We wonnen die wedstrijd en dat was een behoorlijke prestatie. In Amsterdom is Ajaks normaal gesproken beter, maar toen niet. Het was een aparte sfeer met veel emoties,' aldus Jon Dahl Tomasson tegenover RTV Rijnmond. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Na de eerste helft, 1-4 eindstand.. Heb er zo'n gruwelijke zin in |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vermeer en moisander rood! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: inderdaad. 1 punt achter de koploper na morgen en dan in een rechtstreekse confrontatie de macht grijpen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hahaha Die Moisander heeft al een gezicht alsof hij op ieder moment in janken kan uitbarsten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik weet dat SBS6 programma's voor uitzending op internet heeft staan maar vind het wel erg dat eredivisie live dat nu ook doet. Zo is morgen de spanning er wel af natuurlijk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 22:40 schreef rich Arnhem het volgende:[..] inderdaad. 1 punt achter de koploper na morgen en dan in een rechtstreekse confrontatie de macht grijpen. Mijn gedachten! :) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dat heeft te maken met de regio waar we vandaan komen denk ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik krijg verder geen klachten, dus als ik eens naar het aantal klachten over jou kijk . . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ONNO
|
|
|
wakker en vol goede hoop :-) wij gaan winnen en ik heb al een plaats gereserveerd op de coolsingel :_) |
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo alle 'supporters' van Erwin Mulder ook weer paraat ? ? ? Kunnen we weer gaan 'genieten' van deze tobkeeper . . . |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
we hebben er zin en heb er een goed gevoel over |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 09:18 schreef lijdensweg het volgende:Zo alle 'supporters' van Erwin Mulder ook weer paraat ? ? ? Kunnen we weer gaan 'genieten' van deze tobkeeper . . . inderdaad:) hij gaat vanmiddag weer laten zien waarom hij bij Feyenoord speelt en niet bij een topclub:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Blijf je beter in je nest liggen |
|
|
|