|
|
van geil
|
|
|
dat zat er aan te komen,,maar te laat |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Het zou de omkeer kunnen zijn. Come on IMMERS!!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat was een makkelijke penalty! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ja rood voor van Rhijn . . . alleen jammer dat we zo ver achter staan dankzij Mulder . Die lul |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hateseflats klungel goal.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mmm.. Immers mist de penalty zeker.. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Immers mis, ja dat is het verschil tussen Mulder en Vermeer ..... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Immers is gewoon zo matige speler.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de derde al mis...van de 9.miskoop eerste klas. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nu zit er helemaal niets meer in.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer pakt punten en Mulder kost punten . . . waar zijn al die Mulder fanaten gebleven ? ? ? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Stylzz ik zou nu graag die penaltie discussie terughalen, maar ga hem niet zoeken. Onzin vond je het. Ik zeg, zie maar. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit was de kans om er nog wat van te maken.. en dan verpruts je het zo..
Immers rot a.u.b op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Serieus Boudewijn, kun je geen slot op deze debiel gooien?
Immers mist, dus dat is het verschil? Want Vermeer pakt ook eens een penalty, terijl Mulder er 3 uitpakte tegen Heerenveen? Azijnzeikende tyfusjood dat je er rondloopt. Met je stijve lul achter de tv en die hoerengrijns. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en die rebound.....fc knudde |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:54 schreef lijdensweg het volgende:Vermeer pakt punten en Mulder kost punten . . . waar zijn al die Mulder fanaten gebleven ? ? ? Mulder had deze penalty ook gepakt, gewoon enorm slecht genomen! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Vooral die 2e bal. Hoe krijg je het voor elkaar om zo over te schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:54 schreef Alexmem het volgende:Stylzz ik zou nu graag die penaltie discussie terughalen, maar ga hem niet zoeken. Onzin vond je het. Ik zeg, zie maar. ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je eens afvragen waarom Mulder steeds de eerste keeper is ! ! ! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] Serieus Boudewijn, kun je geen slot op deze debiel gooien? Immers mist, dus dat is het verschil? Want Vermeer pakt ook eens een penalty, terijl Mulder er 3 uitpakte tegen Heerenveen? Azijnzeikende tyfusjood dat je er rondloopt. Met je stijve lul achter de tv en die hoerengrijns. Niet doen Bosi. Straks heb jij een ban en dan lacht die paardenl*l helemaal de ballen uit z'n luier! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] Serieus Boudewijn, kun je geen slot op deze debiel gooien? Immers mist, dus dat is het verschil? Want Vermeer pakt ook eens een penalty, terijl Mulder er 3 uitpakte tegen Heerenveen? Azijnzeikende tyfusjood dat je er rondloopt. Met je stijve lul achter de tv en die hoerengrijns. Ja erg hé , dat ik weer gelijk krijg over Mulder . . . |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Dit ligt wel aan meer dan alleen Mulder. Is een beetje (understatement) kortzichtig om dit alleen in zijn schoenen te schuiven. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik geloof op pag 1 van dit topic ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dom gelul over Mulder. Het team legt het af. We zijn gewoon op dit moment een tandje/gebit minder. Geeft niet. Wisten we wel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij was zeker slecht genomen, maar toen het nog 1-0 stond voor jouw ploeg verrichtte Vermeer een cruciale redding! En dat is nu net wat ik bij Mulder mis. En daar heeft Bosi zo veel moeite mee |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je krijgt helemaal nergens gelijk in. Waar evengoed de verdediging de fout in gaat. Zonder die wisselwerking waar jij het over hebt, dat zij slechter gaan spelen door Mulder. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:57 schreef JanM het volgende:[..] Niet doen Bosi. Straks heb jij een ban en dan lacht die paardenl*l helemaal de ballen uit z'n luier! Hoe is ie JanM? Goeie keeper hebben we hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder komt zwaar te kort... alleen Stevie Wonder ziet dat niet. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:59 schreef FR-Henk het volgende:Dom gelul over Mulder. Het team legt het af. We zijn gewoon op dit moment een tandje/gebit minder. Geeft niet. Wisten we wel. Idd, collectief zwakker. Had meer inzet en lef verwacht. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij was zeker slecht genomen, maar toen het nog 1-0 stond voor jouw ploeg verrichtte Vermeer een cruciale redding! En dat is nu net wat ik bij Mulder mis. En daar heeft Bosi zo veel moeite mee Je hebt de 3 reddingen van Mulder tegen Heerenveen niet gezien? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ajax houdt gemakkelijk stand met 10 man.
Zegt meteen hoeveel kwaliteit wij hebben.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij was zeker slecht genomen, maar toen het nog 1-0 stond voor jouw ploeg verrichtte Vermeer een cruciale redding! En dat is nu net wat ik bij Mulder mis. En daar heeft Bosi zo veel moeite mee Je kan ook te veel overdrijven zodat het neigt naar provoceren. Niet elke post hoeft over Mulder te gaan. (overigens heb ik geen club!) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inzet en lef was er wel, eerste kwartier. Doelpunt breekt het gif in die jonge koppies. En... Leg Pelle lam en Feyenoord heeft geen ander antwoord. Dat baarde me al eerder zorgen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:57 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Dit ligt wel aan meer dan alleen Mulder. Is een beetje (understatement) kortzichtig om dit alleen in zijn schoenen te schuiven. Nee ik heb al veel eerder vermeld dat ik vind dat Erwin Mulder een uitstraling heeft van een dooie mus. En dat die uitstraling effect heeft op het hele elftal! E dat daardoor de tegenstander al vaak met 1-0 voor staan voor de wedstrijd is begonnen. En deze mening is niet van de laatste tijd . . . Mijn mening is dat je met een keeper met uitstraling ook het elftal veel meer zelfvertrouwen geeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze penalty was matig ja. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:59 schreef FR-Henk het volgende:Dom gelul over Mulder. Het team legt het af. We zijn gewoon op dit moment een tandje/gebit minder. Geeft niet. Wisten we wel. Tja zo kan je je er ook onderuit lullen . . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik wordt zo moe van die Lijdensweg met z'n mulder fetisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:59 schreef FR-Henk het volgende:Dom gelul over Mulder. Het team legt het af. We zijn gewoon op dit moment een tandje/gebit minder. Geeft niet. Wisten we wel. Ik ben bang dat het niveau van Mulder dit is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Frank de Boer zal dadelijk wel weer zeggen: WE HEBBEN GEDOMINEERD WE WAREN VEEL BETER.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik oordeel niet op 1 wedstrijd! Ik praat over een periode van 7 jaar waar ik geen verbetering in zie bij Erwin Mulder. En dat ie dan 3 penalty's eruit hou , het zij zo. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
laten we een meet & greet organiseren. ken je lache |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Inzet en lef was er wel, eerste kwartier. Doelpunt breekt het gif in die jonge koppies. En... Leg Pelle lam en Feyenoord heeft geen ander antwoord. Dat baarde me al eerder zorgen. fout van Koeman,,was allang bekend.. dan moet je niet zo beginnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb je helemaal gelijk in |
|
|
|