BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 december 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 14:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mag je het mee eens zijn heb ik ook totaal geen moiete mee. Ik heb zeker wel respect voor andere voetbalclubs maar hey schiet mij maar af omdat ik geen respect voor joden heb..
Cvervang het woord joden door neuzen of 020 en ik ben het met je eens
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 14:41 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Cvervang het woord joden door neuzen of 020 en ik ben het met je eens
Done..

Joden=neuzen=snavels=020=ajaks=teringvolk..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 december 2012 - 14:48   quote  deeplink  
020-liefhebbers zijn dom, simpelweg dom.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
020-liefhebbers zijn dom, simpelweg dom.
Ook maar nog veel meer..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 december 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 14:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook maar nog veel meer..
Kan zijn, maar dat snappen ze toch niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 14:51   quote  deeplink  
LOL..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 14:56   quote  deeplink  
000016ed000217d7974dfdb71a011224f7 159747149_16_U9I5.jpeg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 14:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mag je het mee eens zijn heb ik ook totaal geen moiete mee. Ik heb zeker wel respect voor andere voetbalclubs maar hey schiet mij maar af omdat ik geen respect voor NEUZEN heb..
Ze noemen zichzelf joden en niemand die daar over klaagt, maar als ik het woord in mijn mond neemt word ik door jouw in een bepaalde groep gestopt, vreemde gedachte van je, zat je hiervoor op het Libelle forum ofzo..
Ik weet ook wel dat ze zichzelf joden noemen. En dat daar geen associatie met het jodendom in zit, weet ik ook wel. Toch vind ik niet dat je het zo moet gebruiken. Maar dat is niet de reden dat ik je tot die groep schaar. Wel dat je keer op keer aantoont geen respect voor de tegenstander, in dit geval Ajax te tonen. Misschien dat je het wel hebt voor andere ploegen, zoals je zelf zegt, maar erg veel respect naar Ajax toon je niet. En je geposte plaatjes helpen daar niet echt aan mee. Ik weet heus wel dat het niet allemaal koek en ei is, maar houd toch eens respect naar elkaar. De dood van grensrechter Nieuwenhuizen kwam ook (mede) door een gebrek aan respect, dus laten we nu eens beginnen met respect naar elkaar te tonen en normaal met elkaar om te gaan. Zonder elkaar steeds uit te schelden of voor weet ik wat uit te maken. Rivaliteit mag, maar houd het netjes.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 december 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 15:17 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En dat daar geen associatie met het jodendom.........
jodendom? Je mag niet schelden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 15:24   quote  deeplink  
Neem maar 1 ding van mij aan, ik hou het nog netjes..!!!

Laten we hier maar over ophouden, want wij delen hierin niet dezelfde mening.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 15:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

jodendom? Je mag niet schelden.
d-)))
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 december 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 13:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De man 3 gezichten heeft gesproken.
Deze keer draaide hij de linkerzijde voor,ook wel gezicht B genoemd..
B is het gezicht van de fatsoenrakker...
A. is het gezicht van de verontwaardiging die dan overslaat
als zijnde internet hooli!
Tja dan houden we gezicht C nog over..
C is het gezicht van zelfbevrediging,digitaal wel te verstaan.
Als hij gezicht tentoon spreid ,dan doet hij zich voor als rijke
weldoener die veel voor zijn club en medemens over heeft...
750.000 € daar draait l zijn hand niet voor om..
Maar let op hij kan binnen de minuut overschakelen van A naar B of C
Naar D,E en F ook nog wel loser .....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Ik weet ook wel dat het allemaal nog veel erger kan, maar is dat dan een reden om alles maar zo te laten? Dan gebeurt er nooit wat. Je hoeft niet altijd dezelfde mening te hebben, maar ik heb hier gewoon mijn mening gegeven en jij hebt je eigen mening. Ik vind het niet kunnen wat jij allemaal zegt. Je hebt het immers ook over t*volk, dus wat dat betreft is niet allemaal zo netjes wat je zegt.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 december 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 12:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahahahahahahahaha...
ZWARE GEK.....
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 december 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 15:57 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik weet ook wel dat het allemaal nog veel erger kan, maar is dat dan een reden om alles maar zo te laten? Dan gebeurt er nooit wat. Je hoeft niet altijd dezelfde mening te hebben, maar ik heb hier gewoon mijn mening gegeven en jij hebt je eigen mening. Ik vind het niet kunnen wat jij allemaal zegt. Je hebt het immers ook over t*volk, dus wat dat betreft is niet allemaal zo netjes wat je zegt.
Zit jij met je laptop in de kerk...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 15:57 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik weet ook wel dat het allemaal nog veel erger kan, maar is dat dan een reden om alles maar zo te laten? Dan gebeurt er nooit wat. Je hoeft niet altijd dezelfde mening te hebben, maar ik heb hier gewoon mijn mening gegeven en jij hebt je eigen mening. Ik vind het niet kunnen wat jij allemaal zegt. Je hebt het immers ook over t*volk, dus wat dat betreft is niet allemaal zo netjes wat je zegt.
En daar zit jouw denkwijze verkeerd, ik heb het niet over het volk ik heb het over 020-ers. Ik heb helemaal niks tegen het volk joden namelijk, behalve dan hoe ze met de gazasituatie omgaan maar dat is een heel andere discussie..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 16:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zit jij met je laptop in de kerk...
Nope, die laat ik altijd thuis ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 december 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En daar zit jouw denkwijze verkeerd, ik heb het niet over het volk ik heb het over 020-ers. Ik heb helemaal niks tegen het volk joden namelijk, behalve dan hoe ze met de gazasituatie omgaan maar dat is een heel andere discussie..
Ik weet dat je het niet tegen het volk joden hebt, maar tegen de ajacieden. Die gazasituatie is inderdaad een heel andere discussie. Vind het ook erger dat je geen respect toont tegen de club en de mensen. Dat je ze een keer joden noemt, waarvan ik vind dat we het niet zo zouden moeten doen (hoewel ze het zelf ook doen), vind ik niet het echte probleem. Maar getuige ook je plaatje waarbij een mannetje tegen het, weliswaar aangepaste, ajax-logo pist, getuigt toch niet echt van respect. Waarom kun je niet gewoon ajacieden zeggen of ajax-supporters ipv 020 te gebruiken? Ik vind dit niet van respect getuigen. En ik weet ook wel dat het andersom ook gebeurt, maar het begint bij jezelf en daarom wijs ik je hierop. Heb respect voor de club en haar supporters, ook al hebben die mensen, in jouw en mijn ogen, de verkeerde club gekozen. Misschien dat je dat kunt proberen en zo niet, hoop ik dat je in elk geval begrijpt wat ik bedoel.
En wat betreft dat t*volk, dat bedoel je dan wel niet tegen het volk wat in Israël woont, ik vind gewoon dat je zo niet over andere mensen praat, ook al mag je ze niet. Nogmaals. toon respect. Ik hoop in elk geval dat je begrijpt wat ik bedoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door feyenoord!!! --
sevillana
 sevillana - zaterdag 29 december 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 09:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan ik ook niks aan doen dat jij niet realistisch kan redeneren ......
Dus jij vind jezelf realistisch? oneens, . . stakker
tomson
 tomson - zaterdag 29 december 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Goed topic !
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 december 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Hup wij
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 16:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik weet dat je het niet tegen het volk joden hebt, maar tegen de ajacieden. Die gazasituatie is inderdaad een heel andere discussie. Vind het ook erger dat je geen respect toont tegen de club en de mensen. Dat je ze een keer joden noemt, waarvan ik vind dat we het niet zo zouden moeten doen (hoewel ze het zelf ook doen), vind ik niet het echte probleem. Maar getuige ook je plaatje waarbij een mannetje tegen het, weliswaar aangepaste, ajax-logo pist, getuigt toch niet echt van respect. Waarom kun je niet gewoon ajacieden zeggen of ajax-supporters ipv 020 te gebruiken? Ik vind dit niet van respect getuigen. En ik weet ook wel dat het andersom ook gebeurt, maar het begint bij jezelf en daarom wijs ik je hierop. Heb respect voor de club en haar supporters, ook al hebben die mensen, in jouw en mijn ogen, de verkeerde club gekozen. Misschien dat je dat kunt proberen en zo niet, hoop ik dat je in elk geval begrijpt wat ik bedoel.
En wat betreft dat t*volk, dat bedoel je dan wel niet tegen het volk wat in Israël woont, ik vind gewoon dat je zo niet over andere mensen praat, ook al mag je ze niet. Nogmaals. toon respect. Ik hoop in elk geval dat je begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp wat je bedoelt feyenoord!!! maar daar zal ik nooit in veranderen die haat naar die snavels zit bij mij echt heel diep en bij velen Feyenoorders dat weet jij net zo goed. Ik kan het gewoon niet opbrengen. Begrijp me niet verkeerd mijn beste maten zijn voor ajaks en toch hou ik van ze, ze zitten gewoon in het verkeerde lichaam, en tuurlijk heb ik respect voor ze maar niet wat hun keuze betreft..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:
Hup wij
+1
tomson
 tomson - zaterdag 29 december 2012 - 23:09   quote  deeplink  
hup ons
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Ons word kampioen ole oleeeeee..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 december 2012 - 23:24   quote  deeplink  
3-2
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 23:24 schreef NatjosFC het volgende:
3-2
Feyenoord speelt uit Natjos..
sevillana
 sevillana - zaterdag 29 december 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 23:24 schreef NatjosFC het volgende:
3-2
weer zo sneu . .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 23:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

weer zo sneu . .
Had het vreemder gevonden als ie 2-3 had gezegd, uiteraard dat ie dan realistischer zou zijn maar toch..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 december 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 01:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Had het vreemder gevonden als ie 2-3 had gezegd, uiteraard dat ie dan realistischer zou zijn maar toch..
Jouw realiteit is dat Feyenoord elke wedstrijd win, en dat is nu net een droomwereld!!
Het is realistisch als je er vanuit gaat dat Feyenoord gaat verliezen in 020 gezien de statistieken .......
klaasfaak
 klaasfaak - zondag 30 december 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Succes met deze wedstrijd vandaag. Huh pas over 3 weken vanwaar al deze voorspellingen al ?
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 30 december 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Het is onzin om alleen op basis van uitslagen uit het verleden de uitslagen van toekomstige wedstrijden te voorspellen. Het is ook de kunst om de recente ontwikkelingen van een team op waarde te schatten. Anders gezegd: is een team de afgelopen periode gegroeid of niet. En naar mijn mening is Feyenoord als team gegroeid. Niet alleen ten opzichte van het vorig seizoen, maar ook in de loop van dit seizoen. Zeker, technisch gezien heeft Feyenoord de laatste wedstrijden niet goed gespeeld, maar wel op karakter en inzicht gewonnen. Op karakter omdat ze inzet hebben getoond en geloof in de overwinning behielden. Met inzicht, omdat ze beter met de omstandigheden om zijn gegaan dan de tegenstander.

Ook Ajax is echter gegroeid. Het wordt volgens mij daarom een zeer spannende wedstrijd waarbij het boeiend wordt om te zien welke tactische trucs beide trainers uit de hoge hoed zullen toveren. Voetbaltechnisch schat ik Ajax (nu nog) hoger in. Als het gaat om karakter en mentaliteit, schat ik Feyenoord hoger in.

Het wordt in ieder geval een wedstrijd waar het alle kanten op kan gaan. Voor de zekerheid haal ik tegen die tijd mijn oude bankstel uit de schuur en koop ik twee defibrillatoren.
craven
 craven - zondag 30 december 2012 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2012 - 10:11 schreef morkanne het volgende:
Wat voor kleuter ben je om een topic met deze titel te openen.
Andere kinderen die dit lezen denken dat dit normaal gedrag is en uiteindelijk duurt het nog 10 jaar voor er weer supporters van de tegenstander bij Ajax- Feyenoord worden toegelaten.

Wordt eens volwassen en maak er fatsoenlijk Ajax - Feyenoord van.
Heeft iemand je weleens verteld dat je een lampelul bent?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 30 december 2012 - 10:30   quote  deeplink  
altijd weer die over correcte weldoeners van het neuzenvolkje ....... iedere krijgt het etiket wat het verdient....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 30 december 2012 - 10:30   quote  deeplink  
o ja.... 1-2
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 30 december 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 10:30 schreef FR-Roel het volgende:
altijd weer die over correcte weldoeners van het neuzenvolkje ....... iedere krijgt het etiket wat het verdient....
We zien de wereld niet zoals hij is, maar zoals wij [zelf] zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 december 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 10:45 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

We zien de wereld niet zoals hij is, maar zoals wij [zelf] zijn.
Die is wel mooi,alleen tussen woorden en daden zit soms een wezelijk groot verschil!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 30 december 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 - 23:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt feyenoord!!! maar daar zal ik nooit in veranderen die haat naar die snavels zit bij mij echt heel diep en bij velen Feyenoorders dat weet jij net zo goed. Ik kan het gewoon niet opbrengen. Begrijp me niet verkeerd mijn beste maten zijn voor ajaks en toch hou ik van ze, ze zitten gewoon in het verkeerde lichaam, en tuurlijk heb ik respect voor ze maar niet wat hun keuze betreft..
Ik weet inderdaad dat bij heel veel Feyenoorders die haat ontzettend diep zit. Bij jou dus ook. Begrijp ook wel dat als het al jarenlang zo is, dat het dan moeilijk te veranderen is. Ik ben blij dat je in elk geval begrijpt wat ik bedoel. Goed dat je respect voor de mensen hebt. Daarmee zijn we al een eind op weg ;)

Over de wedstrijd dan maar: Laten we hopen op winst. Verwacht dat het een moeilijke pot zal worden. Persoonlijk denk ik aan een spannende wedstrijd en denk dat we met een kleine winst weer naar huis gaan. Hoop is de vader van de gedachte. Makkelijk zal het zeker niet worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 09:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jouw realiteit is dat Feyenoord elke wedstrijd win, en dat is nu net een droomwereld!!
Het is realistisch als je er vanuit gaat dat Feyenoord gaat verliezen in 020 gezien de statistieken .......
Das niet mijn realiteit, dat is wat ik iedere wedstrijd hoop. Er vanuit gaan dat Feyenoord verlies noem ik weinig vertrouwen hebben in je eigen club, maar dat wist ik al dat je dat niet deed..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 11:17 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad dat bij heel veel Feyenoorders die haat ontzettend diep zit. Bij jou dus ook. Begrijp ook wel dat als het al jarenlang zo is, dat het dan moeilijk te veranderen is. Ik ben blij dat je in elk geval begrijpt wat ik bedoel. Goed dat je respect voor de mensen hebt. Daarmee zijn we al een eind op weg ;)

Over de wedstrijd dan maar: Laten we hopen op winst. Verwacht dat het een moeilijke pot zal worden. Persoonlijk denk ik aan een spannende wedstrijd en denk dat we met een kleine winst weer naar huis gaan. Hoop is de vader van de gedachte. Makkelijk zal het zeker niet worden.
Zal zeker geen makkelijke wedstrijd worden, vorig jaar hadden we er moeten winnen, nu hoop ik dat Ronald er in Marbella de jongens van kan gewassen dat er dit seizoen echt veel mogelijk is en dat we verder moeten borduren op de weg die we zijn ingeslagen. Ik zie ons daar best wel winnen..
sevillana
 sevillana - zondag 30 december 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 09:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jouw realiteit is dat Feyenoord elke wedstrijd win, en dat is nu net een droomwereld!!
Het is realistisch als je er vanuit gaat dat Feyenoord gaat verliezen in 020 gezien de statistieken .......
statistieken is verleden, het gaat nu om de realiteit van de dag.
en uh . . . . . winT bedoelt ie waarschijnlijk . . ;)
sevillana
 sevillana - zondag 30 december 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 09:44 schreef eko-sporter het volgende:
Het is onzin om alleen op basis van uitslagen uit het verleden de uitslagen van toekomstige wedstrijden te voorspellen. Het is ook de kunst om de recente ontwikkelingen van een team op waarde te schatten. Anders gezegd: is een team de afgelopen periode gegroeid of niet. En naar mijn mening is Feyenoord als team gegroeid. Niet alleen ten opzichte van het vorig seizoen, maar ook in de loop van dit seizoen. Zeker, technisch gezien heeft Feyenoord de laatste wedstrijden niet goed gespeeld, maar wel op karakter en inzicht gewonnen. Op karakter omdat ze inzet hebben getoond en geloof in de overwinning behielden. Met inzicht, omdat ze beter met de omstandigheden om zijn gegaan dan de tegenstander.

Ook Ajax is echter gegroeid. Het wordt volgens mij daarom een zeer spannende wedstrijd waarbij het boeiend wordt om te zien welke tactische trucs beide trainers uit de hoge hoed zullen toveren. Voetbaltechnisch schat ik Ajax (nu nog) hoger in. Als het gaat om karakter en mentaliteit, schat ik Feyenoord hoger in.

Het wordt in ieder geval een wedstrijd waar het alle kanten op kan gaan. Voor de zekerheid haal ik tegen die tijd mijn oude bankstel uit de schuur en koop ik twee defibrillatoren.
@Lijdensweg: over realistische posts gesproken . . .
sevillana
 sevillana - zondag 30 december 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 10:11 schreef craven het volgende:

[..]

Heeft iemand je weleens verteld dat je een lampelul bent?
ongetwijfeld
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 december 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet mijn realiteit, dat is wat ik iedere wedstrijd hoop. Er vanuit gaan dat Feyenoord verlies noem ik weinig vertrouwen hebben in je eigen club, maar dat wist ik al dat je dat niet deed..
Vertrouwen en realiteit , daar zit een wereld van verschil in ......
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 30 december 2012 - 14:37   quote  deeplink  
Gezien de ranglijst en de wedstrijd dit jaar in de kuip, zie ik niet in waarom we bang zouden moeten zijn. Het zal zeker niet makkelijk worden, maar opgeven is zinloos. Zeker aangezien we sowieso kansen zullen krijgen en zeker kunnen winnen. Het is niet realistisch om te denken dat we met 0-5 gaan winnen, maar er zomaar van uitgaan dat we verliezen is dat denk ik ook niet. Ik denk dat de wedstrijd alle kanten op kan en daarbij moeten we hopen op winst en daar ook vol voor gaan. Zeker door middel van een goede inzet, hard werken en veel strijd leveren, kan je Ajax verslaan. Dus waarom van een verlies uitgaan? Bekijk het positief en zie onze kansen. Dan zien we wel waar het schip gaat stranden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 14:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vertrouwen en realiteit , daar zit een wereld van verschil in ......
Klopt dus wat is nu je punt..?
Sensi
 Sensi - zondag 30 december 2012 - 17:40   quote  deeplink  
0-2. En hou dat gezeik over de joden nou is lekker thuis als het je niet zint pleur je lekker van dit forum af. EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOOD!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 20:06   quote  deeplink  
Jump Jump Jump Jump Around
infamous psv
 infamous psv - zondag 30 december 2012 - 20:11   quote  deeplink  
Lag-Baomer-celebrations-i-003.jpg
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 30 december 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 17:40 schreef Sensi het volgende:
0-2. En hou dat gezeik over de joden nou is lekker thuis als het je niet zint pleur je lekker van dit forum af. EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOOD!!!!
hahaha

Je kan te ver gaan met jodenhaat en leuzen enzovoorts, maar het hoort er nou eenmaal bij. En leuk die mensen die maar blijven roepen dat het er niet bij hoort maar die leven al sinds de jaren 70 onder een steen. Ook word ik nogal misselijk van dat Israel gezeik en de 2e wereldoorlog die er steeds maar bij gehaald word, heeft er VOLLEDIG NIETS mee te maken. En dan de Joodse gemeenschap in nederland of weet ik het hoe ze heten die er zich al jaren aan storen, is te begrijpen maar ook voor hun verwijs ik naar mijn bovenstaande tekst over Israel

Amen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)









0.0061039