|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:07 schreef cat het volgende:hoerejode,durven jullie wel snachts by onze Coen,laat je ... gezicht zien vieze lafaards koen we effe langs Staan al op Facebook. En of je je post even wil aanpassen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:02 schreef Boudewijn het volgende:[..] Je kan ook te veel overdrijven zodat het neigt naar provoceren. Niet elke post hoeft over Mulder te gaan. (overigens heb ik geen club!) Zal 'ie enorm van onder de indruk zijn! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, zit nog wel wat meer in. En voor het huidige nivo kan ie nog. Maar hij is geen top, nee. Voor een team met meer lef en strijd is Mulder op termijn wel te ondermaats. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zolang hij maar weet dat het een waarschuwing is :) |
|
|
|
|
cat
|
|
|
Kom door de emotie het zit diep he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
020 3 kansen 3 goals. wij twee 0 goals. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Dat is niet waar. Ajax had een stuk meer kansen dan wij hadden. Het had nog een grote uitslag kunnen worden. Want laten we eerlijk zijn de penalty was niet terecht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het heeft er alle schijn van dat hij alles kan maken ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zeer zeer pijnlijk dit.
Gewoon een gebrek aan kwaliteit. Volgende week doet Twente het over. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:12 schreef Wim2 het volgende:[..] Dat is niet waar. Ajax had een stuk meer kansen dan wij hadden. Het had nog een grote uitslag kunnen worden. Want laten we eerlijk zijn de penalty was niet terecht. is niet waar...en er was nog n vrije trap bij ook naast de twee persoonlijke fouten..
Vormer zojuist ook n 100 procent kans. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Penalty had over gemoeten. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
nou wim daar geloof ik niet in dan spele in de kuip |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik lees niet alle discussies, maar in principe mag men een eigen (afwijkende) mening hebben als het binnen de regels valt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
heh, wtf is dat.. dak kapot door sneeuw? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Penalty had eerlijk gezegd nooit gegeven moeten worden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Was idd makkelijk gegeven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:15 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik lees niet alle discussies, maar in principe mag men een eigen (afwijkende) mening hebben als het binnen de regels valt. Zo is dat. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hahaha wat een moedige technische staf hebben wij toch! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Er zit een gat in het DAK!
Levensgevaarlijk! Ajax voor goed uit de competitie gezet worden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik raak klaar met dat domme gelul. En over een uur weer wat anders zeggen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:15 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik lees niet alle discussies, maar in principe mag men een eigen (afwijkende) mening hebben als het binnen de regels valt. Tja en die heb ik nu net over de tob keeper |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hij was over....en hoog ook. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eindelijk het lijden is weer afgelopen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee, dat was de rebound ;) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
AD: 16:18 Blessuretijd De lijdensweg van Feyenoord duurt nog 3 minuten
Rot 'ie eindelijk op van het forum...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:23 schreef martinm70 het volgende:AD: 16:18 Blessuretijd De lijdensweg van Feyenoord duurt nog 3 minuten Rot 'ie eindelijk op van het forum...... Ja het was een afgang van 93 minuten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wil jullie even bedanken voor de voornamelijk vriendschappelijke rivaliteit van de afgelopen weken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koeman moet dit niet zomaar voorbij laten gaan, keihard aanspreken en ingrijpen. Allemaal een grote bek maar presteren ho maar.
Mulder weer niet best, achterhoede te triest voor woorden (De Vrij was nog de 'beste'), Immers is een waardeloze kut speler die er DIRECT uit moet, voorhoede alleen JP gezien. Pelle heeft geen normale bal gehad, Schaken ook dramatisch.
BLOED, ZWEET EN TRANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou het zit erop.. de jonkies tonny en jp hebben keihard gevochten. de routine faalde op cruciale momenten. Koeman ook tactisch niet sterk vandaag. uithuilen ,doorgaan.
ik vindt wel dat Mulder en Immers nu eindelijk ns op de bank moeten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:25 schreef Eide het volgende:Wil jullie even bedanken voor de voornamelijk vriendschappelijke rivaliteit van de afgelopen weken! Lekker oprotten en lijdensweg meenemen s.v.p.! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:25 schreef MMM het volgende:Koeman moet dit niet zomaar voorbij laten gaan, keihard aanspreken en ingrijpen. Allemaal een grote bek maar presteren ho maar. Mulder weer niet best, achterhoede te triest voor woorden (De Vrij was nog de 'beste'), Immers is een waardeloze kut speler die er DIRECT uit moet, voorhoede alleen JP gezien. Pelle heeft geen normale bal gehad, Schaken ook dramatisch. BLOED, ZWEET EN TRANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je heb helemaal gelijk, ik ga nu de punten geven |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:25 schreef Eide het volgende:Wil jullie even bedanken voor de voornamelijk vriendschappelijke rivaliteit van de afgelopen weken! Zeer gefeliciteerd met de terechte overwinning.
Ik ben blij dat geen provocerende dingen hebt gepost. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha kan je nagaan . . . 3-0 helaas |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tellen toch niet mee dus bespaar je de moeite zou ik zeggen ... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
achteraf is makkelijk praten maar als je druk wil zetten op Ajax kun je beter Mathijsen eruit laten en Nelom op LB zetten !
Daarnaast spelen met 1 on fitte speler is een risico met 2 (schaken en Immers) gewoon dom ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, zit nog wel wat meer in. En voor het huidige nivo kan ie nog. Maar hij is geen top, nee. Voor een team met meer lef en strijd is Mulder op termijn wel te ondermaats. Weer 2 goals waar in mijn optiek hij meer had moeten doen. Keeper kopen denk ik. De rest heeft hetzelfde niveau of minder. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lol. De Vrij zegt dat je dit als incident kunt zien...
We hebben alle topwedstrijden uit kansloos verloren en dan ga je dit als incident zien.?
We hebben gewoon geen kwaliteit.. klaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Weer 2 goals waar in mijn optiek hij meer had moeten doen. Keeper kopen denk ik. De rest heeft hetzelfde niveau of minder. Huh?Je bedoelt het fantastiche centrale duo? Keer op keer heeft Mulder met falende acties te maken voor z'n snuit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:41 schreef Wim2 het volgende:Lol. De Vrij zegt dat je dit als incident kunt zien... We hebben alle topwedstrijden uit kansloos verloren en dan ga je dit als incident zien.? We hebben gewoon geen kwaliteit.. klaar. Sterf lul. Kap eens met provoceren, bloedhond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Huh?Je bedoelt het fantastiche centrale duo? Keer op keer heeft Mulder met falende acties te maken voor z'n snuit.. Ja, maar toch. T is t net niet. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
hee mensen, wees eens liev! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word er ook ontzettend moe van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mathijssen en de Vrij ook niet! Daar zou ik bloed nerveus van worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Huh?Je bedoelt het fantastiche centrale duo? Keer op keer heeft Mulder met falende acties te maken voor z'n snuit.. eerlijk gezegd denk ik dat oorzaak gevolg in dit geval andersom is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T gaat mij een ban kosten let maar op. |
|
|
|