BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 13:17 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Niet de enige. Mulder was één van de vier (samen met Clasie, Vilhena en Boëtius) die een voldoende scoorde. Hij heeft prima gekeept (niet uitmuntend, maar zeker niet onvoldoende).
En die laatste goal hebben we verdomme ook al twee keer in de Kuip gezien. Dat ze dat nu nog niet snappen. Om je dood te ergeren man.
Maar goed, uiteindelijk heeft ajakkes de boel weer succesvol geïntimideerd, want we liepen daar als makke lammetjes in de wei... Elk jaar lukt het dat volk weer, ze intimideren ook anderen en iedereen trapt er steeds maar weer in. Eigenlijk best knap dat hun dat steeds weer lukt...
roepend in de woestijn . .
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:39 schreef salemi het volgende:
Ik vond het een vreselijk teleurstellende middag. Je kunt niet zoveel verwijten maken. Anders dan Janmaat moet leren dat hij een verdediger is en veel te aanvalend is ingesteld, te zien aan de verkeerde kant dekken en te veel ruimte weggeven. Natuurlijk maakt Mathijssen een gruwelijke blunder, maar het wordt pas catastrofaal als Mulder daarna niet zijn goal uitvliegt om desnoods die Fischer onder het gras te stampen. Twee stappen zijn goal uit en Fischer maakt 'm niet, dan maar een penalty. Dat mis ik bij Feyenoord...leiders in het veld. Zoals van Hanegem, Jansen, Wijnstekers, Rijsbergen, de Wolf, Bosvelt, Joop Hiele. OOk het gebrek aan internationale ervaring breekt zich op. Je ziet gewoon dat 020 een aantal rondjes in de CL heeft gespeeld. Weliswaar hebben ze alles verloren, maar daar leer je het meeste van. Dan denk ik nog met een vieze smaak terug aan thuis tegen Kiev. Cisse en Fernandez die samen op die keeper afgaan en dan niet scoren. Grrrrrrrr
vond dat ie hem wel knap (en hard) inschoot hoor, die 2e
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 januari 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Die mag vanuit die hoek nooit raak in de korte hoek.
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:52 schreef Stylzz het volgende:
Die mag vanuit die hoek nooit raak in de korte hoek.
dat zal L. ongetwijfeld met je eens zijn ;)
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat zal L. ongetwijfeld met je eens zijn ;)
kijk nog ns naar de goal...

t is echt.
Mulder "duikt" zonder zn handen uit te steken,dan doet hij vaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 13:04 schreef feyenoord!!! het volgende:
Zonde dat we hier verloren hebben. Totaal onnodig. Slap begin aan de wedstrijd met vooral een heel zwakke verdediging. Zowel Janmaat als Mathijsen als Martins Indi zeer zwak en ver ondermaats vandaag. De Vrij was ook niet geweldig, maar nog altijd de beste van de vier. Mulder kun je niets verwijten. Als je zo slecht verdedigt, kun je ook nooit winnen. En Lijdensweg, hou eens op met je gezeik. Ga achter je club staan en ook al ben je dan geen Mulder fan, steun je club. Zelfs met Casillas in het doel hadden we gisteren verloren. En die strafschop zat vrijwel in het midden. Als je dan zo slap schiet, dan pakt elke keeper hem. Ongelofelijk, zo'n slappe instelling. Volgende week moet het echt beter. En de volgende strafschop zou ik persoonlijk aan Pellè ofzo geven, want dit kan zo niet langer.
Wat een geouwehoer over Mulder ! Ik sta 100 % achter Feyenoord. En mijn grootste irritatie is inderdaad dat Erwin Mulder in de goal staat. Bij die 1-0 kan ie als ie een beetje kan nadenken toch wel verwachten dat Fischer om hem heen gaat! En daar moest ie op anticiperen en bij de 2-0 had ie gewoon de korte hoek moeten dekken, een les die ELKE keeper heeft gehad! En bij die 3-0 laat ie de bal voor zich langs gaan . . . En dat is een situatie die hij al meerdere malen heeft mee gemaakt! En die pingel die Vermeer pakt was inderdaad slap ingeschoten waardoor ie hem kan pakken maar hij DOET HET WEL op dat moment ! En verder had je eens op moeten letten hoe fanatiek Vermeer zijn verdediging is aan het coachen, iets waar Mulder zeker een dikke punt aan kan zuigen. En natuurlijk was de verdediging zo lek als een zeef en dan hoop ik juist dat Mulder zich eens kan onderscheiden! Maar weer niet, en dan kunnen ze hier lullen als brugman maar voor mij dat elke keer het bewijs dat Mulder niet geschikt is voor Feyenoord. Een middenmoter zou precies bij hem passen . . . Maar als Feyenoord naar de top wil dan moet men voor het volgende seizoen naar een andere keeper, anders krijgen we weer zo'n net niet seizoen !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 januari 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:13 schreef feyenoord!!! het volgende:
Welke aankopen?
Pellè - speelt en doet het fantastisch
Te Vrede - komt volgens Koeman en co nog tekort en bovenal heeft hij Pellè voor zich
Goossens - veelal geblesseerd, dus kan niet eens spelen
Verhoek - speelde regelmatig, is nu geblesseerd
Janmaat - speelt en doet het goed
Immers - speelt en doet het redelijk (al vind ik ook dat hij teveel kansen mist)
Vormer - speelt af en toe, maar heeft de pech dat Clasie voor hem staat en hij is een totaal andere speler dan Vilhena. En Vilhena moet toch spelen, want dat is een groot talent.
Harmeet Singh - voor de toekomst gehaald, schijnt te zijn teruggevallen met zijn spel. Vergeet niet dat hij al een half seizoen erop had zitten toen hij kwam. En ook hij heeft de pecht dat Clasie en Vilhena voor hem staan.

Dus welke aankopen moeten dan spelen?
Fernandez had moeten spelen vanaf minuut 1 in de spits.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 13:17 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Niet de enige. Mulder was één van de vier (samen met Clasie, Vilhena en Boëtius) die een voldoende scoorde. Hij heeft prima gekeept (niet uitmuntend, maar zeker niet onvoldoende).
En die laatste goal hebben we verdomme ook al twee keer in de Kuip gezien. Dat ze dat nu nog niet snappen. Om je dood te ergeren man.
Maar goed, uiteindelijk heeft ajakkes de boel weer succesvol geïntimideerd, want we liepen daar als makke lammetjes in de wei... Elk jaar lukt het dat volk weer, ze intimideren ook anderen en iedereen trapt er steeds maar weer in. Eigenlijk best knap dat hun dat steeds weer lukt...
Met Clasie, Vilhena En Boëtius ben ik absoluut eens! Betreft Mulder niet maar dat is niks nieuw. Lees mijn stukje hierboven en je weet waarom ik er zo over denk. In het verleden heb ik Mulder ook wel eens voldoendes gegeven . Ik kijk gewoon naar hun prestaties per wedstrijd en ik zal wel toe geven dat bij Mulder de cijfers eerder naar beneden gaan dan bij andere. Dat komt gewoon omdat ik geen enkele potentie meer in hem zie . . .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 januari 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Jaaahh...Weten het nou wel!
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 16:59 schreef van geil het volgende:

[..]

kijk nog ns naar de goal...

t is echt.
Mulder "duikt" zonder zn handen uit te steken,dan doet hij vaak.
Bekend verhaal , dat willen ze gewoon niet zien !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 januari 2013 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een geouwehoer over Mulder ! Ik sta 100 % achter Feyenoord. En mijn grootste irritatie is inderdaad dat Erwin Mulder in de goal staat. Bij die 1-0 kan ie als ie een beetje kan nadenken toch wel verwachten dat Fischer om hem heen gaat! En daar moest ie op anticiperen en bij de 2-0 had ie gewoon de korte hoek moeten dekken, een les die ELKE keeper heeft gehad! En bij die 3-0 laat ie de bal voor zich langs gaan . . . En dat is een situatie die hij al meerdere malen heeft mee gemaakt! En die pingel die Vermeer pakt was inderdaad slap ingeschoten waardoor ie hem kan pakken maar hij DOET HET WEL op dat moment ! En verder had je eens op moeten letten hoe fanatiek Vermeer zijn verdediging is aan het coachen, iets waar Mulder zeker een dikke punt aan kan zuigen. En natuurlijk was de verdediging zo lek als een zeef en dan hoop ik juist dat Mulder zich eens kan onderscheiden! Maar weer niet, en dan kunnen ze hier lullen als brugman maar voor mij dat elke keer het bewijs dat Mulder niet geschikt is voor Feyenoord. Een middenmoter zou precies bij hem passen . . . Maar als Feyenoord naar de top wil dan moet men voor het volgende seizoen naar een andere keeper, anders krijgen we weer zo'n net niet seizoen !
hoeveel is 25 gedeelt door 100 ?
Ik zal je helpen,het is 4..
Van de 25 selectie spelers sta jij niet achter Mulder..
Dat houd in dat je dus liegt omdat jij beweert
100% achter Feyenoord staat...Haal daar eens 4% vanaf!
Dat houd in dat je werkelijk maar 96% achter Feyenoord staat.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 17:21   quote  deeplink  
dan sta ik voor 92%achter Feyenoord.maar het voelt als 100%
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:18 schreef FR-Henk het volgende:
Jaaahh...Weten het nou wel!
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
We weten het, L.
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk
Goed zo FR-Henk

Dat weten we dan ook weer . . .
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 17:22   quote  deeplink  
mij is het nog niet helemaal duidelijk.:)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 januari 2013 - 17:24   quote  deeplink  
En die Alderweireld moet z'n bek houden over Feyenoord.
Nieuwe Vertonghen...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 januari 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:22 schreef van geil het volgende:
mij is het nog niet helemaal duidelijk.:)
Moet het nog een keer, Geile?
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 17:28   quote  deeplink  
zucht . .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoeveel is 25 gedeelt door 100 ?
Ik zal je helpen,het is 4..
Van de 25 selectie spelers sta jij niet achter Mulder..
Dat houd in dat je dus liegt omdat jij beweert
100% achter Feyenoord staat...Haal daar eens 4% vanaf!
Dat houd in dat je werkelijk maar 96% achter Feyenoord staat.
Het zijn toch 11 spelers die spelen ? ? Dus dan sta ik voor 90.9091% achter de basis elf . . . Zo kan je het ook zien ! Mulder is maar een passant binnen Feyenoord, niks is groter dan Feyenoord dus ook Mulder niet! Jij was toch een van die tegenstanders van Eric Gudde en Martin van Geel dus waar lul jij dan over om 100% achter je club te staan ! ! !
Iedereen heeft zijn voorkeuren en tegenstanders. Dat zal gelukkig altijd zo blijven .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door lijdensweg --
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:24 schreef FR-Henk het volgende:
En die Alderweireld moet z'n bek houden over Feyenoord.
Nieuwe Vertonghen...
dat is inderdaad n denigrerend verhaal.
eens te meer n motivatie om die gladjanussen te passeren op de ranglijst.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:21 schreef van geil het volgende:
dan sta ik voor 92%achter Feyenoord.maar het voelt als 100%
Hoezo? Wie nog meer dan ?
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoezo? Wie nog meer dan ?
ik heb twee basisspelers waarvan ik niet begrijp dat ze erin staan.
de namen weet iedereen wel denk is,is niet belangrijk.
iedereen heeft z'n eigen favoriete 11.
al wisselt die van mij af en toe op een of twee posities,ivm de tegenstander.
maar als t fluitje gaat,sta ik er vol achter.ongeacht wie er spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 januari 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zijn toch 11 spelers die spelen ? ? Dus dan sta ik voor 90.9091% achter de basis elf . . . Zo kan je het ook zien ! Mulder is maar een passant binnen Feyenoord, niks is groter dan Feyenoord dus ook Mulder niet! Jij was toch een van die tegenstanders van Eric Gudde en Martin van Geel dus waar lul jij dan over om 100% achter je club te staan ! ! !
Iedereen heeft zijn voorkeuren en tegenstanders. Dat zal gelukkig altijd zo blijven .
Ja ik was tegen de komst van van Geel en Mathijssen en Gudde en Koeman...
Ik heb gaanderweg mijn doelstellingen bijgesteld.....hahaha.
tomson
 tomson - maandag 21 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Politie stelt onderzoek in naar bedreiging via Social Media

Laatste update: 21-01-2013 | 15:01
rotterdam - Voordat de wedstrijd Ajax-Feijenoord werd gespeeld in de Amsterdam Arena, werd bekend dat onbekenden het standbeeld van Coen Moulijn een Ajax-shirt hadden aangetrokken. Dit beeld staat op het voorplein van de Kuip aan de Olympiaweg. Een foto van deze actie is op verschillende nieuwssites en Social Media geplaatst en daar is nogal wat ophef over ontstaan.

Twee jongens uit Zwijndrecht werden gezien als de boosdoeners en zij zijn daarom telefonisch bedreigd. Maar ook via o.a. Twitter en andere Social Media. Zij zullen aangifte doen tegen hun bedreigers. Of de twee slachtoffers van de bedreigingen daadwerkelijk degenen zijn die het shirt over het beeld hebben geplaatst en of zij degenen zijn op de foto is niet zeker.

De bedreigingen zijn echter van zodanige aard dat zij door de politie zeer serieus worden genomen en zij houdt verscherpt toezicht. De politie stelt een onderzoek in naar de bedreigers en omdat de meeste bedreigingen via Social Media zijn gedaan heeft zij goede hoop de verantwoordelijken daarvoor te traceren cq op te sporen.

(Berichtgevingen dat de ouders en de jongens hun woning zouden zijn ontvlucht klopt niet.)

bron: de popo
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ik was tegen de komst van van Geel en Mathijssen en Gudde en Koeman...
Ik heb gaanderweg mijn doelstellingen bijgesteld.....hahaha.
Tja dan waai je met de winden mee . . . als het je uit komt !
Dan ben je maar een 80% supporter !
Ik zou ook graag progressie zien bij Mulder maar dat zie ik gewoon niet en dat er supporters zijn die blijven hopen dat is hun goed recht net zoals ik mijn recht heb om kritisch te zijn naar Erwin Mulder . . .
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja dan waai je met de winden mee . . . als het je uit komt !
Dan ben je maar een 80% supporter !
Ik zou ook graag progressie zien bij Mulder maar dat zie ik gewoon niet en dat er supporters zijn die blijven hopen dat is hun goed recht net zoals ik mijn recht heb om kritisch te zijn naar Erwin Mulder . . .
Wat blaast tie weer hoog van de toren die Lijdensweg. En dat van die winden; alleen starre en misschien wel domme mensen veranderen nooit van mening.
Overigens heb ik net ontdekt dat Mulder ook schuld heeft aan het eten van de appel door Eva in het paradijs. Tsjonge jonge wat erg toch allemaal.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 18:01 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Wat blaast tie weer hoog van de toren die Lijdensweg. En dat van die winden; alleen starre en misschien wel domme mensen veranderen nooit van mening.
Overigens heb ik net ontdekt dat Mulder ook schuld heeft aan het eten van de appel door Eva in het paradijs. Tsjonge jonge wat erg toch allemaal.
Erg hé , een eigen mening hebben en die niet kunnen waarderen.
Gelukkig waardeer ik je mening wel ondanks een andere visie . . .
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 19:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Erg hé , een eigen mening hebben en die niet kunnen waarderen.
Gelukkig waardeer ik je mening wel ondanks een andere visie . . .
Toch erg hé, dat van die appel.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 19:27 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Toch erg hé, dat van die appel.
kom jij uit Druten?
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 19:28 schreef van geil het volgende:

[..]

kom jij uit Druten?
Nou nog niet maar het lijkt mij een erg leuk plaatsje. Waar ligt het overigens?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door Leonidas --
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 19:29 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Nou nog niet maar het lijkt mij een erg leuk plaatsje. Waar ligt het overigens?
land van maas en waal...

vv leones....vandaar...
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 19:30 schreef van geil het volgende:

[..]

land van maas en waal...

vv leones....vandaar...
Leonidas, bonbons, voetbalclub Schiebroek, koning van Sparta enz. Vooral dat koningsschap spreekt mij wel aan.
Hè,hè eindelijk de 200 posts bereikt en even geen gezeur over Mulder etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door Leonidas --
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:03 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Leonidas, bonbons, voetbalclub Schiebroek, koning van Sparta enz. Vooral dat koningsschap spreekt mij wel aan.
Hè,hè eindelijk de 200 posts bereikt en even geen gezeur over Mulder etc.
nu je t zegt,,hier zit ook n leonidas bonbons in de stad.
leuke nickname.
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Derksen heeft dit keer wel gelijk wat hij zegt.

Hij zegt dat Feyenoord een team is in opbouw en nog wel eens kan verliezen. De media moet het verlies van Feyenoord niet zo opblazen. Ajax is gewoon iets sterker gebleken. Feyenoord is nog niet sterk genoeg om zich met de topclubs te meten. Maar toch heb ik heel veel bewondering hoe Feyenoord het doet met die jeugd. Ze hebben al veel meer punten dan ze hadden verwacht.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:17 schreef van geil het volgende:

[..]

nu je t zegt,,hier zit ook n leonidas bonbons in de stad.
leuke nickname.
Bedankt, ik weet niet precies wat ik over jouw nickname moet zeggen.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:18 schreef Wim2 het volgende:
Derksen heeft dit keer wel gelijk wat hij zegt.

Hij zegt dat Feyenoord een team is in opbouw en nog wel eens kan verliezen. De media moet het verlies van Feyenoord niet zo opblazen. Ajax is gewoon iets sterker gebleken. Feyenoord is nog niet sterk genoeg om zich met de topclubs te meten. Maar toch heb ik heel veel bewondering hoe Feyenoord het doet met die jeugd. Ze hebben al veel meer punten dan ze hadden verwacht.
Zie nou wel. Wat opvalt is dat als Derksen het zegt jij het beaamt. Als wij zeggen dat je niet zo pessimistisch moet doen dan gaat de beer los. Maar goed alleen domme mensen kunnen niet van mening veranderen. Mijn complimenten daarvoor dan maar.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:03 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Leonidas, bonbons, voetbalclub Schiebroek, koning van Sparta enz. Vooral dat koningsschap spreekt mij wel aan.
Hè,hè eindelijk de 200 posts bereikt en even geen gezeur over Mulder etc.
200 nog maar ! Wat een broekkie . . .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:23 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zie nou wel. Wat opvalt is dat als Derksen het zegt jij het beaamt. Als wij zeggen dat je niet zo pessimistisch moet doen dan gaat de beer los. Maar goed alleen domme mensen kunnen niet van mening veranderen. Mijn complimenten daarvoor dan maar.
Bij jou ligt het alleen aan de verdediging en bij mij is ook de keeper mede debet aan de tegentreffers . . . Dat is het verschil ! ! !
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

200 nog maar ! Wat een broekkie . . .
Maar wel sinds 4 jaar (nauwelijks) actief. Misschien ben ik te bescheiden/verlegen om hier allerlei meningen te gaan roeptoeteren. Maar als alle mensen zo zouden zijn als ik dan vrees ik dat dit een beetje flauw forum zou zijn. Dus Wim2 doe je best.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij jou ligt het alleen aan de verdediging en bij mij is ook de keeper mede debet aan de tegentreffers . . . Dat is het verschil ! ! !
Bij mij ligt het alleen aan de verdediging.....
Ik ben bang dat ik niet opgemerkt heb. Ik vond het hele team gisteren door de mand vallen. En om jou te pesten: Mulder vond ik de beste van het hele stel.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:20 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Bedankt, ik weet niet precies wat ik over jouw nickname moet zeggen.
:)...van geel was mijn inspiratie,,was ook nieuw ,net als ik op t forum toen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 januari 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

200 nog maar ! Wat een broekkie . . .
Niet echt relevant.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet echt relevant.
Maar wel leuk.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 21 januari 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Pieters is een idioot omdat hij die ruit kapot slaat, maar Van Rhijn ging zogenaamd heel normaal het veld af.

Derksen heeft zeker niet gehoord dat die gozer zijn rouwband op de grond gooide bij de dug-out. Over respect gesproken.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:42 schreef Bosifyable het volgende:
Pieters is een idioot omdat hij die ruit kapot slaat, maar Van Rhijn ging zogenaamd heel normaal het veld af.

Derksen heeft zeker niet gehoord dat die gozer zijn rouwband op de grond gooide bij de dug-out. Over respect gesproken.
Het was wel een rouwband voor een Ajacied. Ik voel daar nauwelijks betrokkenheid bij.
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Hahaha, Gijpie heeft Lex missers even op zijn plaats gezet..
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:06 schreef Wim2 het volgende:
Hahaha, Gijpie heeft Lex missers even op zijn plaats gezet..
Ja en? Immers is wel een Feyenoorder en als zo'n van der Gijp het nodig vindt om hem af te zeiken dan heb ik daar geen prettig gevoel bij. Blijf met je fikken van onze rot Feyenoorders af van der Gijp!!
tomson
 tomson - maandag 21 januari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
Het is maar waar je blij mee kan wezen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 20:32 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Bij mij ligt het alleen aan de verdediging.....
Ik ben bang dat ik niet opgemerkt heb. Ik vond het hele team gisteren door de mand vallen. En om jou te pesten: Mulder vond ik de beste van het hele stel.
Dat respecteer ik . . .
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat respecteer ik . . .
Dat Mulder de beste van het hele stel was? Leuk is dat, maak ik ook eens een keer een provocerende opmerking en dan wordt dat gerespecteerd..
Het moet niet gekker worden Lijdensweg.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:33 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Dat Mulder de beste van het hele stel was? Leuk is dat, maak ik ook eens een keer een provocerende opmerking en dan wordt dat gerespecteerd..
Het moet niet gekker worden Lijdensweg.
Ik respecteer ieder zijn mening , alleen ik zag dat Erwin Mulder meer bij de tegen doelpunten had kunnen doen ondanks zijn verdedigers. Anderen denken er hier anders over , nou dat kan en mag gelukkig !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)









0.0226280