BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik respecteer ieder zijn mening , alleen ik zag dat Erwin Mulder meer bij de tegen doelpunten had kunnen doen ondanks zijn verdedigers. Anderen denken er hier anders over , nou dat kan en mag gelukkig !
Als jij zelfs genuanceerd gaat doen dan kunnen we wel ophouden en is er helemaal niets meer aan hier. Kom op Lijdensweg "kanker" er nou maar rustig op los. Hou hem vast op je netvlies die keeper van ons en laat je gevoelens de vrije loop!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:39 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Als jij zelfs genuanceerd gaat doen dan kunnen we wel ophouden en is er helemaal niets meer aan hier. Kom op Lijdensweg "kanker" er nou maar rustig op los. Hou hem vast op je netvlies die keeper van ons en laat je gevoelens de vrije loop!!!!
Ik zeg alleen hoe ik het zie . . .
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zeg alleen hoe ik het zie . . .
Ja maar dat wordt dan wel verdomd saai zo. Hebben ze je suf geluld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door Leonidas --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:42 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ja maar dat wordt dan wel verdomd saai zo. Hebben ze je suf geluld?
Mijn dochters zeggen dat ik het gewoon elke keer opnieuw moet uitleggen omdat de meeste hier te DOM zijn om het te onthouden wat ik al eerder heb vermeld . . . Daar val jij niet onder omdat je nog vrij nieuw ben ondanks dat je al 5 jaar lid ben en zo weinig post !
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 21 januari 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Pfft, wat een arrogantie. Zijn je dochters voor Ajax? :')
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mijn dochters zeggen dat ik het gewoon elke keer opnieuw moet uitleggen omdat de meeste hier te DOM zijn om het te onthouden wat ik al eerder heb vermeld . . . Daar val jij niet onder omdat je nog vrij nieuw ben ondanks dat je al 5 jaar lid ben en zo weinig post !
Kijk zo ken ik je weer. Zet de meeste van onze supporters als dom neer en omdat ik niet zo veel post hier ben ik niet dom. Dat dom neerzetten van anderen is goed, mij sparen lijkt nergens op. Dat kan beter en misschien kunnen je dochters je daar bij adviseren. Mijn dochter vraag ik het niet want dan zegt ze dat ik me weer als een flauwe macho aanstel. Als je twintig bent moet de echte waardering voor je vader nog doorbreken.
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
het was tot voor kort toch een goed topic ...
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Voor mij is de rouwverwerking nu wel afgelopen. We moeten weer verder en het analyseren van alles wat er fout ging laat ik graag aan de echte deskundigen over. Ik hoop dat Koeman en zijn vrienden het team komende zondag weer scherp kan laten spelen.
sevillana
 sevillana - maandag 21 januari 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mijn dochters zeggen dat ik het gewoon elke keer opnieuw moet uitleggen omdat de meeste hier te DOM zijn om het te onthouden wat ik al eerder heb vermeld . . . Daar val jij niet onder omdat je nog vrij nieuw ben ondanks dat je al 5 jaar lid ben en zo weinig post !
afgezien van je taalkennis is het met je rekenkunde ook niet al te best gesteld hè?
een snelle rekensom leert mij dat hij zich 3 jaar en bijna 3 maanden geleden heeft gemeld.
maar jij noemt dat voor het gemak maar gewoon 5 jaar? :)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

afgezien van je taalkennis is het met je rekenkunde ook niet al te best gesteld hè?
een snelle rekensom leert mij dat hij zich 3 jaar en bijna 3 maanden geleden heeft gemeld.
maar jij noemt dat voor het gemak maar gewoon 5 jaar? :)
Tja dat heeft ie zelf ooit eens verteld ! En wie ben ik om dat te gaan controleren?
Misschien heeft ie ooit onder een andere naam gereageerd ? Weet jij het ?
De almachtige betweter . . . Oh Sevillana verlost ons van dit leed .
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

afgezien van je taalkennis is het met je rekenkunde ook niet al te best gesteld hè?
een snelle rekensom leert mij dat hij zich 3 jaar en bijna 3 maanden geleden heeft gemeld.
maar jij noemt dat voor het gemak maar gewoon 5 jaar? :)
Kom kom Sevillana, als ik het geen probleem vind dan is het toch goed? Het gaat tenslotte over mij.We moeten niet op alle slakken zout willen leggen.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja dat heeft ie zelf ooit eens verteld ! En wie ben ik om dat te gaan controleren?
Misschien heeft ie ooit onder een andere naam gereageerd ? Weet jij het ?
De almachtige betweter . . . Oh Sevillana verlost ons van dit leed .
Kijk zo ken ik je weer. Al dat lieve gedoe is ook maar niks.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 21:54 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Kijk zo ken ik je weer. Zet de meeste van onze supporters als dom neer en omdat ik niet zo veel post hier ben ik niet dom. Dat dom neerzetten van anderen is goed, mij sparen lijkt nergens op. Dat kan beter en misschien kunnen je dochters je daar bij adviseren. Mijn dochter vraag ik het niet want dan zegt ze dat ik me weer als een flauwe macho aanstel. Als je twintig bent moet de echte waardering voor je vader nog doorbreken.
Hahaha. En beter laat dan nooit de waardering van je dochter hé . . .
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
wie gaat de pingels nemen?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:41 schreef van geil het volgende:
wie gaat de pingels nemen?
Ik hoop op Pellé , ondanks dat ie het niet wil ! ! !
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop op Pellé , ondanks dat ie het niet wil ! ! !
Pellè kan alleen maar als Pellenka. Ik zou ze door Vormer laten nemen. Die de plaats van Vilhena inneemt en die zelfde Vilhena schuift door naar de 10 waardoor Lex Missers op de bank mag kijken.
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha. En beter laat dan nooit de waardering van je dochter hé . . .
Lijdensweg, ik waarschuw je maar één keer: je bent te lief, hou daar toch mee op man!!!!!!!!!
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
misschien wat voor Mulder:)..

geintje..

Pelle,kan ..
ik weet niet wie zou willen,ben ik wel benieuwd naar.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:43 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Pellè kan alleen maar als Pellenka. Ik zou ze door Vormer laten nemen. Die de plaats van Vilhena inneemt en die zelfde Vilhena schuift door naar de 10 waardoor Lex Missers op de bank mag kijken.
Zou ook een optie kunnen zijn. Maar ik zie het niet gauw gebeuren dat Ronald Koeman Lex Immers er naast gaat zetten . . .
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:41 schreef van geil het volgende:
wie gaat de pingels nemen?
Degene met de meeste ballen. Ra ra wie is dat?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:44 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Lijdensweg, ik waarschuw je maar één keer: je bent te lief, hou daar toch mee op man!!!!!!!!!
Hahahaha , gaan we dreigen ? Dat past helemaal niet bij jou ! ! !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 januari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:46 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Degene met de meeste ballen. Ra ra wie is dat?
Lijdensweg ? ? ?
Wim2
 Wim2 - maandag 21 januari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Misschien kan Mulder de penalties nemen=
Leonidas
 Leonidas - maandag 21 januari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahahaha , gaan we dreigen ? Dat past helemaal niet bij jou ! ! !
Dat heb je goed gezien. Ik dreig niet maar loop gelijk weg of blijf nieuwsgierig kijken. Nee een echte held ben ik niet meer.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zou ook een optie kunnen zijn. Maar ik zie het niet gauw gebeuren dat Ronald Koeman Lex Immers er naast gaat zetten . . .
Het was al niet geloofwaardig,,maar als hij t nu niet doet.dan heb ik er echt geen woorden voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 januari 2013 - 02:11   quote  deeplink  
Slotje..!!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 22:40 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Kom kom Sevillana, als ik het geen probleem vind dan is het toch goed? Het gaat tenslotte over mij.We moeten niet op alle slakken zout willen leggen.
L. doet namelijk al sinds dat hij zich heeft aangemeld niets anders dan narren, narren en nog eens narren.
En wat doe ik? Ik nar hem gewoon op z'n minder sterke punten, . . een makkie dus !!! ;)
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 11:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

L. doet namelijk al sinds dat hij zich heeft aangemeld niets anders dan narren, narren en nog eens narren.
En wat doe ik? Ik nar hem gewoon op z'n minder sterke punten, . . een makkie dus !!! ;)
Oké, nar er op los zou ik zeggen. Tenslotte is het zo dat wie kaatst de bal kan verwachten.
Overigens wordt Lijdensweg wel steeds aardiger in zijn mails. Daardoor bestaat de kans dat hij ons minder scherp houdt en dit forum een stuk saaier wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 januari 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Goede constatering..
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 11:57   quote  deeplink  
zo is dat
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 januari 2013 - 12:27   quote  deeplink  
dacht het wel ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 17:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een geouwehoer over Mulder ! Ik sta 100 % achter Feyenoord. En mijn grootste irritatie is inderdaad dat Erwin Mulder in de goal staat. Bij die 1-0 kan ie als ie een beetje kan nadenken toch wel verwachten dat Fischer om hem heen gaat! En daar moest ie op anticiperen en bij de 2-0 had ie gewoon de korte hoek moeten dekken, een les die ELKE keeper heeft gehad! En bij die 3-0 laat ie de bal voor zich langs gaan . . . En dat is een situatie die hij al meerdere malen heeft mee gemaakt! En die pingel die Vermeer pakt was inderdaad slap ingeschoten waardoor ie hem kan pakken maar hij DOET HET WEL op dat moment ! En verder had je eens op moeten letten hoe fanatiek Vermeer zijn verdediging is aan het coachen, iets waar Mulder zeker een dikke punt aan kan zuigen. En natuurlijk was de verdediging zo lek als een zeef en dan hoop ik juist dat Mulder zich eens kan onderscheiden! Maar weer niet, en dan kunnen ze hier lullen als brugman maar voor mij dat elke keer het bewijs dat Mulder niet geschikt is voor Feyenoord. Een middenmoter zou precies bij hem passen . . . Maar als Feyenoord naar de top wil dan moet men voor het volgende seizoen naar een andere keeper, anders krijgen we weer zo'n net niet seizoen !
Zo kan ik ook zeggen dat jij hier alleen maar geouwehoer hebt gepost. Kijk, een keeper moet er bij een 1 vs 1 situatie altijd rekening mee houden dat de aanvaller hem wilt omspelen. Echter, weet een keeper dit nooit zeker. Mulder moet dus ook rekening houden met een schot. Daarnaast komt Fischer rennend aanzetten en heeft zodoende veel meer snelheid dan Mulder die er een korter stuk op had zitten en natuurlijk langzamer is. Dan is het gemakkelijker om de keeper te omspelen. Mulder komt aanrennen, maakt zich breed want evengoed kan er een schot komen. Fischer tikt de bal simpel opzij en kan gemakkelijk scoren. Weinig keepers zouden deze aanval hebben kunnen stoppen. Ga maar eens kijken in het voetbal wereldwijd. Hoe vaak pakt een keeper een bal terwijl de aanvaller hem wil omspelen. Heel weinig. Vaak is het dan een strafschop met rood, omdat de keeper miszit. En dan ga je ook weer zeiken op Mulder, omdat je dan vanaf minuut 6 met 10 man speelt tegen Ajax en vermoedelijk door de pingel alsnog 1-0 achter staat.
Bij de 2-0 moet hij inderdaad de korte hoek dekken. Maar evengoed kan Fischer hier kiezen voor de pass voorlangs op een medespeler. En ook daar moet Mulder rekening mee houden. En als hij volledig in de hoek staat, is hij never nooit op tijd om de bal te pakken die de andere ajacied dan zou inschieten. Hij moet dus in de hoek staan, maar ook weer niet te ver. Ik ben met je eens dat hij de 2-0 had kunnen pakken, maar hij was wel heel hard en zuiver ingeschoten. Moeilijke bal voor een doelman. En hier ligt de fout vooral bij Mathijsen. Hoe kun je nu zo'n bal verspelen. Geef dan niet Mulder de schuld, maar Mathijsen. Die brengt je met al zijn ervaring in zo'n belabberde situatie.
Bij de 3-0 kan Mulder het vermoedelijk slecht zien. Indien hij alles perfect kon zien is ook hij schuldig. Maar wederom ligt naar mij idee de schuld hier vooral bij de verdedigers. Ik kan me nog een goal van siem de jong herinneren van vorig jaar. Zo'n zelfde vrije trap. Ook een goal. Ajax neemt ze vaker zo en ander clubs ook. Waarom weten de verdedigers niet dat er zo'n vrije trap aankomt en grijpen zie niet in. Waarom kon die man zo vrij lopen en de bal proberen in te schieten, ook al raakt hij hem niet. Waarom raakt niemand van Feyenoord onderweg die bal zodat hij naast, over of naar voren geschoten wordt? Leg niet alle schuld bij Mulder. Hij deed het zeker niet perfect, maar om hem nu de schuld te geven van de nederlaag? Onzin. Het lag vooral aan de slappe, nonchalante instelling en de lakse houding bij het verdedigen. Gooi je voor dat schot met gevaar voor eigen leven. Laat je man niet lopen, maar vooral.. lever niet drie keer in één wedstrijd de bal in bij een tegenstander zodat hij alleen op je keeper af mag. Overigens zat Mulder wel bij Eriksen erbij nadat Martins Indi die bal belabberd terugspeelde. Daar hield hij wel degelijk rekening met een omspeling van de doelman. Hij stond op de goede plek en uiteindelijk kon Martins Indi herstellen, al zou Mulder die bal ongetwijfeld gepakt hebben, want hij stond precies in de baan naar de goal.

En Vermeer... tsja... vermoedelijk zou de keeper uit de B1 van Feyenoord deze bal ook hebben gehad. Als je hem zo slap, vrijwel door het midden schiet... tsja, iedere profdoelman hoort zo'n bal te pakken. Maar nee, hier doet Vermeer het ineens goed en zou Mulder hem nooit gepakt hebben. Onzin... de penaltyserie tegen Heerenveen vergeten? Volgens mij redde Mulder ons daar. Maar ja, altijd als Mulder iets goed doet, horen we je niet. Gemakkelijk hoor, altijd kritiek leveren, maar de goede momenten onbeschouwd laten. Na Heerenveen en ADO horen we je weer niet. Zeg dan ook waar het op staat en wat hij allemaal goed heeft gedaan. Niet altijd zo'n eenzijdig verhaal. En vertel jij me dan maar eens welke keepers in Nederland beter zijn? Want eerst moest Lamprou erin, maar ja, die was toch minder dan je dacht. Ik denk dat in Nederland alleen Mihaylov en misschien Zoet beter zijn. Vermeer vind ik gelijkwaardig. Is op de lijn heel goed, maar bij elke hoge bal houden de Ajacieden hun adem in. Bovendien heb ik die ook wel eens verkeerde ballen zien geven, recht in de voeten van de tegenstander (wedstrijd tegen Utrecht).

Nee, je levert altijd wel kritiek, en dat mag, jouw mening, maar laat dan ook eens de andere zijde zien als Mulder het goed gedaan heeft. En ga niet Mulder de schuld tegen van een complete offday van je verdediging. Dat vind ik pas slap geouwehoer.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
zo.....

tijd voor FEYENOORD-Twente
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
3-0
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 17:57 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zo kan ik ook zeggen dat jij hier alleen maar geouwehoer hebt gepost. Kijk, een keeper moet er bij een 1 vs 1 situatie altijd rekening mee houden dat de aanvaller hem wilt omspelen. Echter, weet een keeper dit nooit zeker. Mulder moet dus ook rekening houden met een schot. Daarnaast komt Fischer rennend aanzetten en heeft zodoende veel meer snelheid dan Mulder die er een korter stuk op had zitten en natuurlijk langzamer is. Dan is het gemakkelijker om de keeper te omspelen. Mulder komt aanrennen, maakt zich breed want evengoed kan er een schot komen. Fischer tikt de bal simpel opzij en kan gemakkelijk scoren. Weinig keepers zouden deze aanval hebben kunnen stoppen. Ga maar eens kijken in het voetbal wereldwijd. Hoe vaak pakt een keeper een bal terwijl de aanvaller hem wil omspelen. Heel weinig. Vaak is het dan een strafschop met rood, omdat de keeper miszit. En dan ga je ook weer zeiken op Mulder, omdat je dan vanaf minuut 6 met 10 man speelt tegen Ajax en vermoedelijk door de pingel alsnog 1-0 achter staat.
Bij de 2-0 moet hij inderdaad de korte hoek dekken. Maar evengoed kan Fischer hier kiezen voor de pass voorlangs op een medespeler. En ook daar moet Mulder rekening mee houden. En als hij volledig in de hoek staat, is hij never nooit op tijd om de bal te pakken die de andere ajacied dan zou inschieten. Hij moet dus in de hoek staan, maar ook weer niet te ver. Ik ben met je eens dat hij de 2-0 had kunnen pakken, maar hij was wel heel hard en zuiver ingeschoten. Moeilijke bal voor een doelman. En hier ligt de fout vooral bij Mathijsen. Hoe kun je nu zo'n bal verspelen. Geef dan niet Mulder de schuld, maar Mathijsen. Die brengt je met al zijn ervaring in zo'n belabberde situatie.
Bij de 3-0 kan Mulder het vermoedelijk slecht zien. Indien hij alles perfect kon zien is ook hij schuldig. Maar wederom ligt naar mij idee de schuld hier vooral bij de verdedigers. Ik kan me nog een goal van siem de jong herinneren van vorig jaar. Zo'n zelfde vrije trap. Ook een goal. Ajax neemt ze vaker zo en ander clubs ook. Waarom weten de verdedigers niet dat er zo'n vrije trap aankomt en grijpen zie niet in. Waarom kon die man zo vrij lopen en de bal proberen in te schieten, ook al raakt hij hem niet. Waarom raakt niemand van Feyenoord onderweg die bal zodat hij naast, over of naar voren geschoten wordt? Leg niet alle schuld bij Mulder. Hij deed het zeker niet perfect, maar om hem nu de schuld te geven van de nederlaag? Onzin. Het lag vooral aan de slappe, nonchalante instelling en de lakse houding bij het verdedigen. Gooi je voor dat schot met gevaar voor eigen leven. Laat je man niet lopen, maar vooral.. lever niet drie keer in één wedstrijd de bal in bij een tegenstander zodat hij alleen op je keeper af mag. Overigens zat Mulder wel bij Eriksen erbij nadat Martins Indi die bal belabberd terugspeelde. Daar hield hij wel degelijk rekening met een omspeling van de doelman. Hij stond op de goede plek en uiteindelijk kon Martins Indi herstellen, al zou Mulder die bal ongetwijfeld gepakt hebben, want hij stond precies in de baan naar de goal.

En Vermeer... tsja... vermoedelijk zou de keeper uit de B1 van Feyenoord deze bal ook hebben gehad. Als je hem zo slap, vrijwel door het midden schiet... tsja, iedere profdoelman hoort zo'n bal te pakken. Maar nee, hier doet Vermeer het ineens goed en zou Mulder hem nooit gepakt hebben. Onzin... de penaltyserie tegen Heerenveen vergeten? Volgens mij redde Mulder ons daar. Maar ja, altijd als Mulder iets goed doet, horen we je niet. Gemakkelijk hoor, altijd kritiek leveren, maar de goede momenten onbeschouwd laten. Na Heerenveen en ADO horen we je weer niet. Zeg dan ook waar het op staat en wat hij allemaal goed heeft gedaan. Niet altijd zo'n eenzijdig verhaal. En vertel jij me dan maar eens welke keepers in Nederland beter zijn? Want eerst moest Lamprou erin, maar ja, die was toch minder dan je dacht. Ik denk dat in Nederland alleen Mihaylov en misschien Zoet beter zijn. Vermeer vind ik gelijkwaardig. Is op de lijn heel goed, maar bij elke hoge bal houden de Ajacieden hun adem in. Bovendien heb ik die ook wel eens verkeerde ballen zien geven, recht in de voeten van de tegenstander (wedstrijd tegen Utrecht).

Nee, je levert altijd wel kritiek, en dat mag, jouw mening, maar laat dan ook eens de andere zijde zien als Mulder het goed gedaan heeft. En ga niet Mulder de schuld tegen van een complete offday van je verdediging. Dat vind ik pas slap geouwehoer.
De betere keepers: Hoeveel wil je er hebben? De Nederlanders en/of de buitenlanders? Ik noem ze wel allebei.

1= Robbin Ruiter ( FC Utrecht )
2= Piet Velthuizen ( Vitesse )
3= Esteban Alvarado ( AZ )
4= Jeroen Zoet ( RKC )
5= Nikolay Mihaylov ( Fc Twente )

Dit zijn in mijn ogen de betere keepers ! ! ! Kijk van Kenneth Vermeer ben ik ook niet zo kapot van maar waar het mij om gaat is dat Vermeer elk seizoen wel zijn wedstrijden er door heen sleept als 020 slecht speel. Dat is een kwaliteit die ik bij Mulder nog nooit heb gezien en dan kan je wel over een strafschoppenserie hebben maar dat is voor mij altijd een loterij. Een goeie pingel pakt een keeper NOOIT. Waar ik het over heb zijn wedstrijden die je over de streep kan trekken als je ploeg niet presteert . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door lijdensweg --
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Piet Veldhuizen?
Je hebt er toch wel verstand van Lijdensweg?

"In de Gelderse derby ging Vitesse-doelman Piet Velthuizen in de openingsfase opzichtig in de fout. Na een terugspeelbal hield hij de bal te lang vast, waarna Velthuizen ook nog eens een inschattingsfout maakte en Melvin Platje voor NEC optimaal kon profiteren".

Als Mulder dit gedaan had dan waren de Lijdensweg rapen pas goed gaar geweest.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 22 januari 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Wat kunnen mensen zich druk maken om niks. Kampioen wordt je na 34 wedstrijden. Dan kun je conclussies trekken en weet je waar Feyenoord echt staat. Zolang mensen hier elkaar respectloos van alles wensen en erlkaar uitmaken. Dan begrijp je heel weinig van het leven. Egoisme en een ander beperken zijn de grootste tekortkomingen van ons mensen. Hoe meer je hier aan toegeeft hoe meer je faalt als mens.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 januari 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:53 schreef Leonidas het volgende:
Piet Veldhuizen?
Je hebt er toch wel verstand van Lijdensweg?

"In de Gelderse derby ging Vitesse-doelman Piet Velthuizen in de openingsfase opzichtig in de fout. Na een terugspeelbal hield hij de bal te lang vast, waarna Velthuizen ook nog eens een inschattingsfout maakte en Melvin Platje voor NEC optimaal kon profiteren".

Als Mulder dit gedaan had dan waren de Lijdensweg rapen pas goed gaar geweest.
Ben je nu zo lomp als het achterste van een varken ? ? ? Een keeper die geen fouten maakt bestaat NIET !! Wel keepers die gezag uitstralen en die hun smoel open doen ! ! !
Zo'n eikel moeten we in de goal hebben . . . En niet zo'n dooie mus met een babyface als Erwin Mulder ! ! !
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben je nu zo lomp als het achterste van een varken ? ? ? Een keeper die geen fouten maakt bestaat NIET !! Wel keepers die gezag uitstralen en die hun smoel open doen ! ! !
Zo'n eikel moeten we in de goal hebben . . . En niet zo'n dooie mus met een babyface als Erwin Mulder ! ! !
Wordt jij van zo'n simpele boodschap al zo zenuwachtig dat je je zelfbeheersing dreigt te verliezen en in de scheld modus terechtkomt?
Kom Lijdensweg dat kan beter!
Begin even opnieuw is mijn advies en dan vergeten we de bovenstaande post.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Mission Impossible...

Een koe leer je ook niet fietsen.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:27 schreef FR-Henk het volgende:
Mission Impossible...

Een koe leer je ook niet fietsen.
ik vind Mulder ook nie best,maar om m nu met n koe te vergelijken..
klara
 klara - dinsdag 22 januari 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De betere keepers: Hoeveel wil je er hebben? De Nederlanders en/of de buitenlanders? Ik noem ze wel allebei.

1= Robbin Ruiter ( FC Utrecht )
2= Piet Velthuizen ( Vitesse )
3= Esteban Alvarado ( AZ )
4= Jeroen Zoet ( RKC )
5= Nikolay Mihaylov ( Fc Twente )

Dit zijn in mijn ogen de betere keepers ! ! ! Kijk van Kenneth Vermeer ben ik ook niet zo kapot van maar waar het mij om gaat is dat Vermeer elk seizoen wel zijn wedstrijden er door heen sleept als 020 slecht speel. Dat is een kwaliteit die ik bij Mulder nog nooit heb gezien en dan kan je wel over een strafschoppenserie hebben maar dat is voor mij altijd een loterij. Een goeie pingel pakt een keeper NOOIT. Waar ik het over heb zijn wedstrijden die je over de streep kan trekken als je ploeg niet presteert . . .
kijk ook even naar de verdediging die voor deze mannen staat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door klara --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De betere keepers: Hoeveel wil je er hebben? De Nederlanders en/of de buitenlanders? Ik noem ze wel allebei.

1= Robbin Ruiter ( FC Utrecht )
2= Piet Velthuizen ( Vitesse )
3= Esteban Alvarado ( AZ )
4= Jeroen Zoet ( RKC )
5= Nikolay Mihaylov ( Fc Twente )

Dit zijn in mijn ogen de betere keepers ! ! ! Kijk van Kenneth Vermeer ben ik ook niet zo kapot van maar waar het mij om gaat is dat Vermeer elk seizoen wel zijn wedstrijden er door heen sleept als 020 slecht speel. Dat is een kwaliteit die ik bij Mulder nog nooit heb gezien en dan kan je wel over een strafschoppenserie hebben maar dat is voor mij altijd een loterij. Een goeie pingel pakt een keeper NOOIT. Waar ik het over heb zijn wedstrijden die je over de streep kan trekken als je ploeg niet presteert . . .
Persoonlijk vind ik Ruiter een aardige keeper, maar ook niet geweldig. Zie hem bij Utrecht nog vaak genoeg fouten maken waarop jij hem gelijk zou afstraffen. Zoals gezegd maakt Velthuizen ook weleens blunders. Moet zeggen dat ik Velthuizen nog wel één van de betere vind in de eredivisie, maar beter dan Mulder? Ik weet het zo net nog niet. Velthuizen sleept Vitesse er nou ook niet bepaald doorheen als het moet. Esteban vind ik al jaren een matige keeper voor de Nederlandse top. Maakt toch regelmatig fouten. Zoet en Mihaylov vind ik wel goede keepers. Voor mij de enige twee waarvan ik echt kan zeggen dat ik ze echt goed vind. Zeker omdat Zoet nog zo jong is.

En dat stukje over de pingels vind ik helemaal fantastisch. Een goeie pingel pakt een keeper nooit, zeg je. Dat klopt wel, maar je gooit nu ook je eigen glazen in. Eerst zeg je dat je het zo goed vind dat Vermeer de penalty pakt en zit je mijn verhaal af te zwakken dat elke keeper die bal zou hebben gepakt, omdat hij zo slecht genomen was. Nu zeg je dat een goede penalty nooit gepakt wordt. Ofwel, deze penalty was slecht genomen, want anders kon Vermeer hem niet pakken. Dus eigenlijk is het niet dat Vermeer het zo goed deed, maar was het Immers die hem gewoon waardeloos inschoot.

Een strafschoppenserie vind je nu opeens een loterij. Terwijl ik je een tijd geleden nog heb zien schrijven dat je vond dat Mulder eens een strafschop moest pakken. Dan pakt hij er een aantal in de strafschoppenreeks en dan is het opeens een loterij en wordt het weer niet op het conto van Mulder geschreven. Ik wordt een beetje moe van deze discussie. Op zich is het prima natuurlijk dat jij geen fan van Mulder bent. Ik vind hem ook geen topkeeper, maar momenteel is het voor Feyenoord het beste wat haalbaar is. Daarnaast vind ik hem ook zeker niet slecht en is hij erg verbeterd de laatste twee jaar. Maar goed, jij bent dus geen fan van Mulder. Prima, maar ga dan niet alles zo verdraaien zodat het je goed uitkomt, zodat je kritiek kunt leveren op Mulder. En zeg het ook eens als hij het goed gedaan heeft. Want dan horen we je weer niet. Doe daar eens wat aan, dan zou ik je kritiek ook serieuzer kunnen nemen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:35 schreef van geil het volgende:

[..]

ik vind Mulder ook nie best,maar om m nu met n koe te vergelijken..
Ben de draad kwijt.
Ben zoeken.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 20:15   quote  deeplink  
hahaha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben je nu zo lomp als het achterste van een varken ? ? ? Een keeper die geen fouten maakt bestaat NIET !! Wel keepers die gezag uitstralen en die hun smoel open doen ! ! !
Zo'n eikel moeten we in de goal hebben . . . En niet zo'n dooie mus met een babyface als Erwin Mulder ! ! !
Zeur dan ook niet over Mulder zijn fouten. Zeur dan over zijn zogenaamde babyface. Die fouten worden volgens jou toch door elke doelman gemaakt. Alsof hij met een fantastische uitstraling afgelopen zondag geen tegengoal had gekregen...
Het was niet de schuld van Mulder, het zat hem in de verdediging en zelfs met Casillas op goal hadden we verloren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door feyenoord!!! --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 januari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Feyenoord uitgehuild,dan nu voorwaarts twente kom maar op. In de koude kuip waar het heel warm kan worden
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 22 januari 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Ik herhaal: 3-0
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 20:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben de draad kwijt.
Ben zoeken.
Gevonden!

roestige-draad_21090134.jpg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 22 januari 2013 - 20:22   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik dat er niet echt hoefde te worden uitgehuild. Verliezen is altijd jammer, maar op zich is verliezen van een topclub niet het ergste. Zeker niet als de concurrenten punten verspelen. Zondag winnen en we staan er gewoon goed voor! Laten we hopen dat het warm wordt in de Kuip, dan hoeven we tenminste niet zo in de kou te zitten. Ach ja, en anders springen we ons toch warm!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 januari 2013, 14:30)









0.0215640